23 نمونه قالب وبلاگ که بازده بازگشت سرمایه را افزایش می دهد (+ نکات و نکات اولیه با پشتوانه کارشناسان)
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
23 نمونه قالب وبلاگ که بازده بازگشت سرمایه را افزایش می دهد (+ نکات و نکات اولیه با پشتوانه کارشناسان)
به عنوان یک نویسنده وبلاگ، هر روز نمونه های قالب وبلاگ خوب و بد را می بینم.
در حالی که من دوست دارم فکر کنم که محتوا تنها چیزی است که افراد را به سمت یک پست وبلاگ می کشاند و آنها را به خواندن ادامه می دهد، می دانم که طرح و قالب وبلاگ نیز عامل مهمی است.
تصاویر، متن، و پیوندها باید به درستی بهینه شوند – در غیر این صورت، خوانندگان ممکن است پست وبلاگ شما را در صورتی که جذاب نباشد و دنبال کردن آن آسان نباشد یا علاقه بیشتری ایجاد نکند، رها کنند.
به همین دلیل است که من برخی از بهترین نمونههای قالب وبلاگ را گردآوری کردهام تا به شما در طراحی وبلاگ عالی برای خوانندگانتان کمک کند.
نکات طرحبندی وبلاگ
من از نویسنده و خواننده وبلاگ آمده ام، می دانم که طرح وبلاگ شما به اندازه محتوای داخل آن مهم است.
نه تنها طرحبندی وبلاگ برای تجربه خواننده مهم است، بلکه برخی از عناصر نیز میتوانند به شما در بهینهسازی وبلاگ خود برای جستجو کمک کنند و اشتراکگذاری آن را آسانتر کنند.
اگر میخواهید طرحبندی وبلاگ خود را بهبود ببخشید، چند نکته برای جالب و خواندن آسان آن دارم.
1. عناوین جذاب ایجاد کنید.
عنوان وبلاگ شما اولین چیزی است که مردم می بینند.
چه آنها در حال پیمایش در نتایج جستجو هستند یا صفحه اصلی وبلاگ شما را مرور می کنند، تیتر باید آنقدر قوی باشد که علاقه آنها را برانگیزد.
مطمئن شوید که عنوان وبلاگ شما نه تنها جالب است، بلکه موضوع مقاله را نیز به درستی توصیف می کند.
طبق تجربهام، معمولاً هنگام تهیه پیشنویس یک پست وبلاگ جدید، حداقل پنج گزینه عنوان مختلف را ارائه میدهم.
و در اینجا یک خبر خوب برای کسانی که به ویژه پرحرف هستند وجود دارد: تحقیقات نشان می دهد که طولانی تر شدن زمان بهتر است.
یک مطالعه توسط Backlinko نشان داد که سرفصل های وبلاگ بین 14 تا 17 کلمه بیشترین تعداد اشتراکگذاری اجتماعی را ایجاد کرد.
2. آن را بصری کنید.
اگر یک پست وبلاگ طولانی نوشتهاید، تکههای بزرگی از متن را با تصاویر، اینفوگرافیکها، ویدیوها و نمودارها جدا کنید.
این نه تنها خوانندگان را از نظر بصری درگیر میکند، بلکه قالبهای تعاملی وبلاگ باعث افزایش زمان در صفحه میشوند.
طبق دادههای محک از Databox، میانگین زمان در صفحه برای یک پست وبلاگ B2B یک دقیقه و 30 ثانیه است. میانگین زمان در صفحه برای یک پست وبلاگ B2C یک دقیقه و 26 ثانیه است.
در اینجا نمونهای از نحوه نمایش آن در یکی از پستهای وبلاگ HubSpot آمده است:
محتوای آموزشی، مانند پستهایی که چرایی/چیستی را توضیح میدهند و شامل رسانههای متنوعی میشوند، همچنین میتوانند بک لینک ایجاد کنند.
یک مطالعه محتوا انجام شده توسط Backlinko و BuzzSumo نشان داد که پستهای وبلاگ با اینفوگرافیک دریافت شده است 25.8٪ بیشتر از لینک های بدون لینک.
به کنار دادهها، به این فکر کنید که هنگام خواندن یک پست وبلاگ چه چیزی را ترجیح میدهید: 2000 کلمه متن بدون وقفه بصری یا یک پست وبلاگ طولانی که از گرافیکهای آموزشی یا تعاملی برای کمک به بیان داستان استفاده میکند.
3. آن را skimmable کنید.
علاوه بر استفاده از تصاویر بصری قوی، باید مطمئن شوید که پست وبلاگ شما به راحتی خوانده می شود.
طبق تجربهام، اگر نتوانم با یک پیمایش سریع نکات اصلی صحبت را هضم کنم، به احتمال زیاد صفحه را ترک خواهم کرد.
می توانید با افزودن ساختار و سازماندهی بیشتر قالب وبلاگ خود را بهبود بخشید. با افزودن فهرست مطالب یا خلاصه ای سریع در بالای پست خود شروع کنید.
سپس، برای جدا کردن هر بخش یا ایده، تعداد زیادی سرصفحه و سرفصل اضافه کنید.
نکته سریع سئو: هنگام قالببندی پست وبلاگ، عنوان شما باید در H1، عنوانها در H2، و عنوانهای فرعی در H3 و H4 باشد.
همچنین باید به فاصله گذاری و خوانایی توجه داشته باشید. برای جدا کردن حجم زیادی از متن، خطوط زیادی بین افکار اضافه کنید و هنگام فهرست کردن چیزها از نقاط گلوله استفاده کنید.
4. محتوای طولانی بنویسید.
اگر می خواهید قابلیت اشتراک گذاری پست های وبلاگ خود را افزایش دهید، سعی کنید آنها را طولانی تر کنید.
برایان دین از Backlinko دریافت که پستهای وبلاگ با بیش از 1000 کلمه 56% بیشتر اشتراکگذاری در رسانههای اجتماعی دریافت کرد نسبت به محتوای کمتر از 1000 کلمه.
اساساً، هرچه بیشتر بنویسید، اطلاعات بیشتری برای مردم جالب خواهد بود و می خواهند در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. اشتراکگذاری بیشتر رسانههای اجتماعی میتواند منجر به ترافیک بیشتر به پست وبلاگ شما شود.
بهعنوان کسی که به طور منظم پستهای وبلاگ ۲۰۰۰ کلمهای مینویسد، میتوانم به شما بگویم که کلید نوشتن پستهای وبلاگ طولانی این است که مطمئن شوید واقعاً ارزش ارائه میدهید.
پستهای وبلاگ پر ارزش، قابل اشتراکگذاری و جذابتر از پستهایی هستند که چیزی به خواننده نمیآموزند یا ارائه نمیدهند.
اگر میتوانید چیزی اصلی را به اشتراک بگذارید – مانند دادههای اختصاصی، تجربه دست اول، یا تصاویر منحصر به فرد – به خواننده دلیلی میدهید که در وبلاگ شما بماند یا اقدام دیگری در سایت شما انجام دهد.
به این دلیل است که شما چیزی را ارائه می کنید که آنها نمی توانند در وبلاگ دیگری پیدا کنند.
5. شامل CTAهای قوی.
یک اشتباه رایجی که در وبلاگها میبینم این است که دعوت به اقدام (CTA) را شامل نمیشود.
شما ممکن است جالبترین و آموزندهترین مقاله را بنویسید، اما اگر به خواننده نگویید که در مرحله بعد چه کاری انجام دهد، آنها به سادگی ادامه خواهند داد.
شامل یک CTA در هر پست وبلاگ ضروری است.
یک CTA خوانندگان را تشویق میکند تا قدم دیگری بردارند. این می تواند بررسی پست های بیشتر، دانلود آخرین کتاب الکترونیکی یا اشتراک در خبرنامه شما باشد.
بسته به اهداف شما، یک وبلاگ می تواند در هر جایی از قیف بازاریابی شما قرار گیرد. بیشتر وبلاگها بهگونهای تنظیم شدهاند که بالاترین قیف (TOFU) باشند، به این معنی که با پوشش موضوعاتی که مردم میخواهند درباره آنها بیاموزند، ترافیک ایجاد میکنند.
با این حال، وبلاگهای زیادی را دیدهام که بهگونهای قالببندی شدهاند که ابزار قدرتمندی برای تولید پیشرو باشند.
HubSpot، برای مثال، در ایجاد CTAهای مرتبط در هر پست برتری دارد. مانند این، که خوانندگان را تشویق به دانلود قالبهای رایگان میکند:
نمونههای قالب وبلاگ
1. HubSpot
وبلاگ HubSpot راهی برای بستهبندی بسیاری از محتوای هیجانانگیز در صفحه پیدا میکند، در حالی که همچنان برای چشمان آسان است.
توجه کنید که در بالای صفحه، یک پست وبلاگ با یک تصویر بزرگ، عنوان و CTA برای خواندن بیشتر وجود دارد. تصویر مشخص شده برای برند منحصر به فرد است، با ترکیبی جذاب از عکاسی و گرافیک برای جلب چشم.
در سمت راست، فهرستی از پستهای برتر وجود دارد تا خوانندگان را با محتوای متنوع در وبلاگ درگیر کند. این کار ارتباط با HubSpot یا کسب اطلاعات بیشتر را برای خوانندگان آسان می کند.
بهعلاوه، سازگاری وجود دارد. همانطور که صفحه را به پایین اسکرول می کنید، هر بخش از نظر بصری سازگار است، بدون توجه به موضوع، پادکست، ویدیو یا پست وبلاگی که به دنبال آن هستید. این استراتژی میتواند به شما کمک کند اعتماد به برند ایجاد کنید.
2. آلیاژ
وقتی برای اولین بار وارد وبلاگ Alloy شدم، واضح بود که قالب وبلاگ با در نظر گرفتن تجربه کاربر ساخته شده است.
در صفحه اصلی، میتوانم به راحتی از طریق برچسبها به موضوعات خاصی پیمایش کنم یا از عملکرد جستجو برای یافتن چیزی خاص استفاده کنم.
در هر پست وبلاگ، یک نوار کناری داخلی وجود دارد که به عنوان فهرست مطالب عمل می کند. این ویژگی تجربه خواندن من را با این امکان بهبود بخشید که به من اجازه داد به طور یکپارچه به موضوعات مختلف در مقاله بپرم.
3. Lendio
Lendio، یک بازار وام کسب و کار کوچک، یک وبلاگ فعال با موضوعاتی دارد که همه چیزهایی را که صاحبان مشاغل کوچک باید در مورد وام های تجاری، امور مالی و اداره یک کسب و کار بدانند، پوشش می دهد.
یک چیز عالی در مورد قالب وبلاگ آن استفاده از CTAهای مرتبط است.
در مثال پست وبلاگ زیر، Lendio ماشین حساب وام تجاری خود را در پستی درباره دریافت وام تجاری یکپارچه کرده است.
ماشینحساب نه تنها یک روش تعاملی برای تعامل با خوانندگان است، بلکه ارزش ارائه میدهد و نشان میدهد که Lendio چه چیزی میتواند ارائه دهد.
4. Pluralsight
Pluralsight یادآوری بسیار خوبی است که شما مجبور نیستید با قالب وبلاگ خود بسیار جذاب باشید.
برای مثال، فونتهای تمیز با لوگو مطابقت دارند و با صدای واضح و آموزنده برند مطابقت دارند. ساختار شبکه و سرصفحههای هر بخش، درک آنچه در وبلاگ وجود دارد را آسان میکند.
من فهرستی از فیلترهای موضوع را نیز دوست دارم، که یافتن پستهای وبلاگی را که علاقه مند به خواندن آنها هستید آسان میکند.
5. Pando
یکی از جنبه های مهم یک وبلاگ با طراحی خوب، طرح و سبک رنگ ثابت است. پس از همه، 80٪ از مصرف کنندگان بگویید که رنگ شناخت برند را افزایش می دهد.
این جالب است که ببینیم چگونه یکنواختی رنگ میتواند عناصر متنوعتر طراحی را متحد کند.
Pando، وبلاگی که چرخه راه اندازی را بررسی می کند، مجموعه ای از رنگ ها – نارنجی، سبز، آبی کم رنگ، اسطوخودوس، و زرد عمیق – را در چندین بخش از سایت خود گنجانده است. این رنگها در پسزمینه، نوارهای برجسته و قسمتهای متن خاص ظاهر میشوند.
با این حال، از چندین فونت مختلف نیز استفاده میکند – که همه آنها وقتی با یک طرح رنگی منسجم به هم متصل میشوند، یکپارچه به نظر میرسند.
6. حلقه خلاق
اگر به دنبال قالب وبلاگی هستید که زمان را در صفحه افزایش دهد، زمان تخمینی برای خواندن ویژگی است.
هر زمان که یک زمان تخمینی را در بالای پست می بینم – در این مثال، می گوید مقاله شش دقیقه خوانده می شود – اگر بخواهم به خواندن ادامه دهم می توانم تصمیم بگیرم.
همچنین به من می گوید که چه مقدار محتوا و اطلاعات می توانم پیدا کنم. خواندن طولانی تر به این معنی است که پست در یک موضوع عمیق می شود.
افزودن این مورد به طرحبندی وبلاگ میتواند تجربه خوانندگان شما را بهبود بخشد و زمان شما را در صفحه بهبود بخشد.
چگونه؟
در حالی که ممکن است برخی از افراد با دیدن آن موضوع را ترک کنند، خوانندگانی که می مانند به افزایش میانگین زمان شما در صفحه کمک می کنند. بهعلاوه، میتوانید از این معیار بهعنوان شاخصی از علاقه افراد به موضوع استفاده کنید.
7. Bit.ly
>
من به چند دلیل از طرفداران قالب وبلاگ Bitly هستم.
برای شروع، رنگ تاکیدی نارنجی استفاده شده در تصاویر، برند منسجمی را به نمایش می گذارد. این موتیف هر پست وبلاگ را در صفحه اصلی به هم پیوند می دهد و به من نشان می دهد که آنها وبلاگ خود را جدی می گیرند.
دوم، من دوست دارم که این شرکت به طور یکپارچه یک جعبه CTA را در صفحه اصلی وبلاگ ادغام کند. این نه تنها یک روش هوشمندانه برای ایجاد سریع سرنخ است، بلکه به خوانندگان کمک می کند تا بفهمند شما چه کار می کنید.
اغلب، وقتی با دیدن یکی از مقالههای شرکتی در نتایج جستجو، به وبلاگ شرکتی برخورد میکنم، مطمئن نیستم که چه کاری انجام میدهند.
8. گلد
من عاشق روشی هستم که گلد از تصاویر برای برقراری ارتباط موثر استفاده می کند.
با استفاده از نام تجاری به عنوان نقطه شروع برای وبلاگ خود، “ساعت طلایی”، Golde یک تصویر برجسته را در کانون توجه هر پست قرار می دهد.
نمایش تصاویر متقاعدکننده که محصول برند را به نمایش میگذارند، راهی عالی برای بهبود نرخ کلیک وبلاگ شما است.
عکاسی فوق العاده از رنگ های زرد و سبز در هر عکس استفاده می کند. این یک احساس سازگار، گرم و جذاب ایجاد می کند که شما را به هر پست وبلاگ می کشاند.
وقتی روی یک پست کلیک میکنید، این وبلاگ از فضای زیر متن برای برجسته کردن محصولات، دستور العملها و سایر منابع مفید استفاده کامل میکند.
نمونه های الهام بخش از طراحی زیبای صفحه اصلی وبلاگ
1. Help Scout
گاهی اوقات، بهترین طرح های وبلاگ ساده ترین نیز هستند. Help Scout، سازندگان نرم افزار خدمات مشتری، از طراحی منحصر به فرد اما مینیمالیستی در وبلاگ خود استفاده می کند که ما آن را دوست داریم – کپی و تصاویر را محدود می کند و فضای منفی را در بر می گیرد.
چیزی که ما به خصوص در مورد این وبلاگ دوست داریم استفاده آن از تصاویر برجسته برای همه پستها است، از جمله بخش «اخرین پستها» که ورودیهای اخیر یا بهخصوص محبوب را برجسته میکند.
این تصاویر توجه خواننده را به خود جلب می کند و نشان می دهد که پست درباره چه چیزی است. و کار می کند – همه چیز در مورد طراحی این وبلاگ تمیز و قابل خواندن است.
2. Microsoft Work & Life
افشای کامل: ما کاملاً روی سایتهای میکروسافت قبل.
ما نمی توانیم کمکی به آن نکنیم – چه راهی بهتر از وبلاگی که دارای محتوای برند زیبا، تعاملی و الهام بخش است برای احیای یک برند قدیمی؟
Microsoft Work & Life همچنین نمونه بارز این است که چگونه یک وبلاگ تجاری می تواند یک دارایی اصلی برای یک تغییر نام تجاری کلی باشد. در سالهای اخیر، مایکروسافت تا حد زیادی در پاسخ به رقابت با اپل.
میکروسایت “کار و زندگی” یک شعار ساده دارد – “یاد بگیرید چگونه به مردم کمک می کنیم در ارتباط، درگیر و سازنده بمانند – در محل کار، مدرسه، خانه و بازی.” به اصطلاح، این جنبه نرمتر مایکروسافت است.
زمانی که میخواهید پیام برند خاصی را منتقل کنید، میتوانید از وبلاگ خود برای برقراری ارتباط با آن استفاده کنید – هم از نظر زیباییشناسی و هم از نظر محتوا.
3. شیر طراحی
Design Milk، یک فروشگاه آنلاین طراحی معاصر، از یک طرح وبلاگ ساده برای برجسته کردن پستهای خود استفاده میکند.
اگر فلش کنار “خواندن” در بالا سمت چپ به سمت پایین باشد، میتوانید در میان تصاویر ویژه و متن تیزر برای مقالات مختلف پیمایش کنید.
اگر فلش کنار “خواندن” رو به بالا باشد، ویترین کاملی از موضوعات وبلاگ و پست های برجسته شده را می بینید.
این یک استراتژی پیوند داخلی، که به تشویق خوانندگان برای ماندن بیشتر در سایت کمک می کند.
نمادهای اجتماعی در بالای هر پست افزودنی دلپذیر به ظاهر و احساس کلی سایت است. آنها به راحتی قابل تشخیص هستند و اشتراک گذاری محتوای Design Milk را آسان می کنند.
(و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افزودن دکمه های اجتماعی به وبلاگ خود، این پست را بررسی کنید.)
4. Webdesigner Depot
با نامی مانند “Webdesigner Depot”، جای تعجب نیست که این سایت خبری طراحی از نظر بصری جذاب باشد.
چیزی که ما به خصوص آن را دوست داریم، تصاویر پاسخگو در هر پست جداگانه است. حرکت ظریف تصویر در حین پیمایش خوانندگان بر روی طیف وسیعی از مقالات به جلب نظر بازدیدکنندگان کمک می کند، که می تواند نرخ کلیک وبلاگ شما را بهبود بخشد.
و، استفاده مؤثر از تصویر برجسته برای برجسته کردن آخرین مقاله را بررسی کنید. این رویکرد بلافاصله بیننده را به جدیدترین محتوای وبلاگ می کشاند.
علاوه بر این، طرح رنگ، پسزمینه، و فونتها همگی یکسان هستند – این امر باعث میشود این وبلاگ حرفهای به نظر برسد، اما همچنان متمایز از قالبهای اولیه وبلاگی است که ممکن است به دیدن آنها عادت داشته باشید.
5. Mashable
Mashable محتوای خود را به سه بخش قابل توجه در صفحه اصلی تقسیم می کند:
- پست های جدید با یک تصویر برجسته بزرگ و سه بلوک برجسته توجه را به خود جلب می کنند.
- پستهای هر بخش با یک تصویر برجسته در بالای دو تا سه ستون با فهرست کوتاهی از سرفصلها در زیر مورد توجه قرار میگیرند.
- سپس، پستهای “پرطرفدار” در سمت راست، با متن پررنگ در بالای یک گرافیک کادر سایه نمایش داده میشوند.
این رویکرد چند جانبه برای نمایش محتوا میتواند به خوانندگان کمک کند تصمیم بگیرند که کدام نوع اخبار برای آنها اهمیت بیشتری دارد.
آنها میتوانند به سرعت بین داستانهای برتر جذاب، داغترین پستها، یا داستانهایی در مورد موضوعی که بیشتر به آن علاقه دارند یکی را انتخاب کنند.
«داستانهای مرتبط» که هر پست را به پایان میرسانند نیز یک ویژگی عالی برای اتصال خوانندگان به محتوای بیشتری است که به دنبال آن هستند.
6. Brit + Co
همه چیز در مورد صفحه اصلی Brit + Co می گوید تمیز، گرم و خوش آمدید. این بدون درهمکاری است، محتوا را قابل هضمتر میکند، و طرحبندی وبلاگ بسیار سازماندهی شده است.
ما فصلی بودن سایت را نیز بررسی میکنیم – از فانوسهای آووکادو در اول اکتبر گرفته تا دستور العملهای شام برای روز ولنتاین. شایان ستایش و مملو از عکس های رنگارنگ و سرگرم کننده برای نشان دادن محتوای هر داستان.
سرصفحه ظریف «داستانهای این هفته» نیز بهعنوان روشی خوب برای تبلیغ محتوای پرطرفدار بدون اینکه خیلی درمورد آن صحبت کنید عمل میکند.
بهعلاوه، با چنین جلوههای بصری عالی، به پینترست اشاره کردیم. زمانی که وبلاگ شما تصاویر بسیار جذابی را در خود جای داده است، این نماد مهم است.
7. تسکو داستان های عاشقانه غذا
>
ما عاشق طراحی رنگارنگ و منسجم Food Love Stories از فروشگاههای زنجیرهای بریتانیایی Tesco هستیم.
به یاد دارید که چگونه از ثبات برند خودداری می کنیم؟ روشی را که این برند به طور طبیعی آرم را در عکاسی و ویدیوی ویژه خود گنجانده است، بررسی کنید.
آنچه تسکو به آن دست یافته است تعادل عالی از سادگی و جسارت است. چیدمان حداقل است اما کسل کننده نیست. سایه های گرم و خوشایند بر هر یک از نکات برجسته و دستور العمل محتوا تأکید می کند، و عکس ها خطوط رنگی را در سراسر سایت اضافه می کنند.
این یک مثال عالی از این است که چگونه تصاویر مناسب میتوانند به ظاهر جذاب «کمتر-بیشتر» دست پیدا کنند، به خصوص اگر با مفهوم کلی برند شما مطابقت داشته باشد.
8. 500px
وبلاگ عکاسی، 500 پیکسل، با یک مقاله برجسته و عکسهای بزرگ، جسورانه و با کیفیت بالا برای جذب خواننده پیشرو است. این موضوع موضوع وبلاگ را کاملاً واضح میکند – محتوای ارزشمندی را در زمینه عکاسی به اشتراک میگذارد که با تصاویری جذاب همراه است. .
بهعلاوه، چقدر جالب است که پیوندهای اجتماعی دقیقاً در بالای صفحه نمایش داده شوند؟
آنها خوانندگان را با محتوا درگیر می کنند و اشتراک گذاری عکس را آسان می کنند. بهعلاوه، محتوای دارای تصاویر بیش از دوبرابر تعامل میشود در فیس بوک مانند پست های بدون تصویر.
9. سیمی
هر چه موضوعات بیشتری در وبلاگ خود داشته باشید، این تجربه برای خوانندگان شما آشفته تر خواهد بود. به همین دلیل است که ما سادگی تازه طراحی وبلاگ Wired را دوست داریم.
بسته به اندازه صفحه نمایش شما، ممکن است هشت یا چند عنوان در بالای صفحه به تنهایی وجود داشته باشد، اما این طرح هنوز هم اسکن و حفاری آسان است.
هر پست شامل یک تصویر برجسته است که شما را به سمت خود جذب می کند. سپس، انتخاب فونت های چشمگیر باعث می شود که دسته، نویسنده و عنوان هر پست در یک نگاه سریع متوجه شوید.
اگر وبلاگ شما ساده شروع شده است و با رشد آن مشکل دارید، این وبلاگ الهام بخش خوبی برای طراحی مجدد است. همچنین میتوانید از این کتاب کار برای طراحی مجدد وب سایت وبلاگ خود استفاده کنید.
10. مداد رنگی
بسیاری از وبلاگ ها می خواهند اندکی از همه چیزهایی را که ارائه می دهند به خوانندگان نشان دهند.
اما عمق می تواند به اندازه وسعت برای خوانندگان فریبنده باشد. اگر میخواهید بازدیدکنندگان شما در مورد آنچه نویسندگان وبلاگ شما میگویند غوطه ور شوند، این طراحی وبلاگ به آنها انتخاب آسانی میدهد — فقط شروع به خواندن کنید.
با یک تیزر گسترده در سرصفحه، تمرکز وبلاگ Crayon در بالای صفحه آخرین پست است. همانطور که به پایین پیمایش می کنید، آنها شبکه ای با محتوای بیشتری از وبلاگ پیدا می کنند.
من همچنین کدگذاری رنگ بر اساس موضوع را دوست دارم، که مکان یابی وبلاگ های مورد علاقه را در یک نگاه آسان می کند. میتوانید نمونههای طراحی وبلاگ بیشتری برای ارسال متن را در اینجا ببینید.
11. جعبه سفر سیاه
Black Travelbox محصولات مراقبت شخصی را برای سفر تولید می کند. این شرکت کار بسیار خوبی را برای اتصال مومیایی های قابل حمل ، تهویه مطبوع و موارد دیگر با شادی سفر انجام داده است.
به علاوه ، مردمی در وبلاگ “سفر و کشتار” این شرکت یک چیز یا دو مورد در مورد سازگاری برند در کانال ها می دانند.
وبلاگ دارای یک طرح رنگی ساده و قلم های تطبیق برای ایجاد یک تجربه کاربر یکپارچه از فروشگاه تا محتوای عمومی است. در عین حال ، تصاویر جسورانه و رنگارنگ را به خود جلب می کند تا توجه خوانندگان را به خود جلب کند.
به وب سایت مراجعه کنید و یک پیمایش داشته باشید – ما فکر می کنیم بسیار جالب است که چگونه تصاویر متفاوت هستند ، اما هر ورودی وبلاگ “سفر مسافرتی” متفاوت را برجسته می کند. سپس ، هر پست را با عکس های روشن ، مصاحبه های هوشمند و داستانهای شاد بسته بندی می کند.
12. /A>
> >
پیکسلگراد یک استودیوی طراحی است که مضامین خیره کننده وردپرس را برای افراد خلاق و مشاغل کوچک ایجاد می کند.
قالب وبلاگ آنها کار بسیار خوبی را برای برجسته کردن یکی از جدیدترین یا محبوب ترین پست های وبلاگ آنها ، در کنار CTA روشن و یک گزیده کوتاه انجام می دهد.
آنچه من بهترین دوست دارم این است که طراحی صفحه 100 ٪ مطابق با نام تجاری آنها است. اگر طراحی وبلاگ آنها را دوست دارید ، احتمالاً می خواهید یکی از مضامین وردپرس هوشمند و زیبا و طراحی شده آنها را امتحان کنید.
برای ایده های بیشتر ایده های طراحی وبلاگ وردپرس ، این پست را در مورد مضامین وردپرس برای وبلاگ نویسان .
13. /h3>
> > > >
ما مانند سگها در اینجا در Hubspot هستیم. بنابراین هنگامی که یک وبلاگ اختصاص داده شده به زندگی به عنوان یک صاحب سگ در رادار ما قرار گرفت ، توجه ما را به خود جلب کرد.
Barkpost ، وبلاگ شرکت جعبه اشتراک Canine Barkbox ، به دلایل زیادی نمونه ای عالی از طراحی است. ابتدا به قلم بزرگ و سرگرم کننده در هر هدر نگاه کنید – خواندن سریع و آسان ، حتی از یک دستگاه تلفن همراه.
تصاویر شایان ستایش ، پست ها را برای هر موضوع نیز قابل توجه می کند-و البته همه در برند سازگار و قابل اعتماد آبی.
ما همچنین دوست داریم که Barkpost به شرکت های خواهر خود توجه کند.
آیا شما به مراقبت از دندان Doggie یا بهترین غذا برای توله سگ خود علاقه دارید ، این طراحی وبلاگ سرگرم کننده باعث می شود که والدین و دوستداران سگ بتوانند آخرین اخبار و منابع را پیدا کنند.
14. /strong>
>
چه کسی می گوید سازمان های غیرانتفاعی نمی توانند وبلاگ نویسی کنند؟ نه ، آنها باید. این نهایی را بررسی کنید. راهنمای بازاریابی غیرانتفاعی برای شما عالی است.
در این مثال ، ناوبری تمیز و رنگارنگ Goodwill (دوباره – آبی قابل اعتماد) خواننده را به سمت عناصر مهم این وبلاگ جلب می کند.
پست ها نیز به طور مرتب قرار گرفته و به راحتی در دسترس خوانندگان هستند. بازدید کنندگان می توانند با انتخاب موضوع با استفاده از دکمه های ساده در گرافیک بالای برابر ، نوع اطلاعاتی را که بیشترین اهمیت را برای آنها انتخاب می کنند ، انتخاب کنند.
سرانجام ، ما تأکید بر داستانهای شخصی در وبلاگ حسن نیت را دوست داریم. این طرح دارای تیزرهای طولانی است که خوانندگان را به برنامه های این سازمان سوق می دهد. این رویکرد می تواند یاد بگیرد که چرا بسیاری از افراد برای حمایت از حسن نیت تصمیم گرفتند.
15. /strong>
> > >
نگه داشتن قطار وبلاگ نویسی غیرانتفاعی بهار است ، که با برجسته کردن پست های محبوب وبلاگ و از جمله نوار کناری که CTA را برای عضویت در خبرنامه ایمیل شرکت ارائه می دهد ، از قالب وبلاگ به سبک سرمقاله استفاده می کند.
این وبلاگ دارای یک طراحی ساده با متن مختصر و یک پالت رنگی روشن برای افراد غیرانتفاعی است که به دنبال منابع مفید هستند.
هر کارت مقاله دارای نام و تصویر نویسنده است ، و توجه کننده های خود را می درخشد.
قرار دادن زمان و افراد در خط مقدم با آنچه بیشتر افراد غیرانتفاعی روی آن تمرکز می کنند ، هماهنگ است. این رویکرد باعث می شود وبلاگ برای کسانی که به احتمال زیاد مشارکت کرده و از آن استفاده می کنند ، ارزشمندتر شود.
هنوز به دنبال الهام و ایده های بیشتر هستید؟ اینجا را کلیک کنید تا از طریق 70 نمونه دیگر از وبلاگ های وب سایت ، صفحه اصلی و خانه ها را بررسی کنید. طرح های صفحه فرود .
از این نمونه های طراحی وبلاگ برای ساختن بهترین وبلاگ خود استفاده کنید
ایجاد یک وبلاگ زیبا فقط به نظر نمی رسد.
اگر می خواهید خوانندگان شما واقعاً عاشق شوند ، طراحی وبلاگ شما باید با نیازها و انتظارات کاربران شما مطابقت داشته باشد. مهمترین آنها برای آنها چیست؟ و وبلاگ شما چه چیزی را ارائه می دهد که هیچ کس دیگری نمی تواند؟
فقط از طریق این طرح های الهام بخش وبلاگ کم رنگ نشوید. از آنها به عنوان یک تخته سنگ استفاده کنید تا تصور کنید که چگونه وبلاگ شما هم می تواند با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند و هم طراحی وبلاگ شما را بهبود بخشد. سپس ، تماشای خوانندگان خود را مشاهده کنید.
یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در سال 2013 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.
038F-4BFC-AF2B-F52E78D15EA2 “id =” HS-CTA-85CC4497-038F-4BFC-AF2B-F52E78D15EA2 “> -038F-4BFC-AF2B-F52E78D15EA2 “TARGET =” _ Blank “rel =” noopener “>
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.