26 ابزار بهینه سازی نرخ تبدیل برای تحقیق، بازخورد، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر در سال 2024
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
26 ابزار بهینه سازی نرخ تبدیل برای تحقیق، بازخورد، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر در سال 2024
افزایش ترافیک به وب سایت شما تنها اولین قدم در حفظ کسب و کار شماست. شما باید به طور قابل اعتماد آن بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید، و اینجاست که ابزارهای بهینه سازی نرخ تبدیل وارد می شوند.
فهرست زیر بسیاری از ابزارهای مفید بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO) را نشان میدهد که به شما کمک میکند مشتریان جدیدی به دست آورید و نتیجه نهایی خود را بهبود ببخشید.
از تغییرات سطح بالا مانند طراحی صفحه فرود و ایمیل و الهام گرفتن از بینش عمیق در مورد نحوه هدایت بازدیدکنندگان در محتوای شما، این ابزارها به شما کمک می کنند سایت خود را به یک ماشین تبدیل تبدیل کنید.
برای کمک به درک ابزارها و کاربرد آنها، این فهرست را نیز به چند دسته اصلی تقسیم کرده ایم:
آماده اید؟ بیایید تبدیل را شروع کنیم.
ابزار ضبط سرنخ
شما از این ابزارها برای جذب مشتریان بیشتر در سایت خود استفاده خواهید کرد، بنابراین تجزیه و تحلیل CRO خود را بهبود می بخشید.
در حالی که اکثر محتوای متمرکز بر تبدیل دارای فرم داخلی یا فراخوان برای اقدام (CTA) هستند، این ابزارها به عنوان مکانیسمهای اضافی جذب سرنخ عمل میکنند تا تعداد سرنخهایی را که در محتوای شما تبدیل میشوند، افزایش دهند.
1. HubSpot
شروع به کار با ابزار CTA HubSpot
این Google Analytics با SumoMe با یک CRM ملاقات می کند. جالب به نظر می رسد، درست است؟ با CTA پاپآپ قصد خروج شروع میشود، سپس با فرمهای موجود وبسایت شما همگامسازی میشود تا درباره بازدیدکنندگان سایت و مسیر آنها در صفحات شما بیاموزد. .
ابزارهای HubSpot به شما اطلاعات عمیقی در مورد مخاطبین بالقوه و مخاطبین فعلی در پایگاه داده شما می دهد.
همچنین پایگاه داده مخاطبین خود را با داشبوردی جفت میکند که نمای سطح بالایی را به شما نشان میدهد که کدام تلاشهای بازاریابی نتیجه میدهند و تبدیل میشوند و کدامها نه.
چیزی که ما دوست داریم: HubSpot یک راه حل همه کاره است که به شما امکان می دهد مشتریان را تبدیل کنید و آنها را در طول چرخه عمرشان پرورش دهید. ابزار CTA شما را قادر می سازد نقاط تبدیل ایجاد کنید برای سرنخ در چند ثانیه.
قیمت : رایگان
2. HelloBar
HelloBar یک ابزار جمعآوری سرنخ است که به شما امکان میدهد یک فرم پاپآپ به وبسایت خود اضافه کنید تا فهرست ایمیل خود را افزایش دهید، صفحات اجتماعی خود را تبلیغ کنید، فروش را به نمایش بگذارید، یا سایر استراتژیهای تولید سرنخ.
نسخه رایگان به شما امکان می دهد یک مدال ایجاد کنید که به هر 10 بازدیدکننده نشان داده می شود. با این حال، برنامه های پریمیوم گزینه های CTA پیشرفته تری را ارائه می دهند. سبکهای بازشو از نوارها، مدالها، هشدارها، لغزندهها و تصاحب تمام صفحه متغیر است.
آنچه ما دوست داریم: پنجره های بازشو کاربردی و با استفاده آسان Hello Bar توسط ویژگی های تجزیه و تحلیل و بهینه سازی پشتیبانی می شوند.
- شروع – رایگان
- رشد — 29 دلار در ماه
- Premium — 49 دلار در ماه
- Elite — 99 دلار در ماه
3. سومو
Sumo مجموعهای از ابزارهای رایگان را ارائه میکند تا به شما کمک کند تبدیلهای سایت خود را افزایش دهید. برای گرفتن سرنخ، یک CTA پاپ آپ “Welcome Mat”، یک “Smart Bar” برای افزایش مشترکین ایمیل، یک جعبه فعال با اسکرول و یک فرم “تماس با ما” ارائه می کند.
مجموعه Sumo همراه با ابزارهای تحقیقاتی Google Analytics خود به شما کمک میکند اطلاعاتی در صفحه کسب کنید و لیست ایمیل خود را افزایش دهید.
بهترین برای: کسبوکارهای تجارت الکترونیک کوچک تا متوسط که به دنبال مجموعهای از ابزارهای CRO هستند.
- طرح رایگان موجود است
- Pro — 39 دلار در ماه
4. Picreel
Picreel یک ابزار همه کاره بهینهسازی نرخ تبدیل است که به جذب سرنخها و به حداکثر رساندن تبدیل از طریق پنجرههای بازشو کمک میکند.
فناوری خروجی این ابزار به شما امکان میدهد تا بازدیدکنندگان را با پیشنهادات جذاب هدف قرار دهید و آنها را متقاعد کنید تا جزئیات تماس خود را به اشتراک بگذارند.
دادههای جمعآوریشده بهطور خودکار به حساب CRM یکپارچه شما منتقل میشوند، جایی که میتوان سرنخها را پرورش داد و تبدیل کرد.
پوششهای خروجی را میتوان با پیامهای شخصیشده بر اساس رفتار کلیک بازدیدکنندگان و خریدهای قبلی غنیسازی کرد.
چیزی که ما دوست داریم: Picreel دارای ادغام های مفید بسیاری با CRM ها، مانند HubSpot و Salesforce، و سیستم های بازاریابی ایمیلی، مانند MailChimp و Adobe Marketo Engage.
قیمت: قوی> 49.97 دلار در ماه
ابزارهای تحقیق
قبل از ایجاد هر گونه محتوایی، از این ابزارها استفاده کنید تا الهام بگیرید و بررسی کنید که سایر بازاریابان هوشمند در گذشته با چه چیزهایی موفق بوده اند.
5. BuzzSumo
fownqfwdgpdyllelwdykavijhntc9l80z83e60usqm “عنوان =” “بارگیری =” تنبل “/> >
بهترین محتوا بیشترین اشتراکگذاری و پیوند داده میشود. بنابراین، چه راهی برای به دست آوردن بینش اولیه بهتر از گردآوری تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده در موضوع خاص شماست؟
با BuzzSumo، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی یا موضوع را وارد کنید. سپس، بیشترین محتوای مشترک و مرتبط را در آن موضوع جمع آوری می کند. محدوده زمانی از آخرین روز، هفته، ماه یا سال متغیر است.
بنابراین اگر میخواهید صفحه فرود را بهینه کنید برای وبینار جدیدتان در مورد مد گربه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که «مد گربه» را وارد کنید. BuzzSumo سپس بهترین مقالات، منابع، ویدئوها و موارد دیگر را در مورد موضوع جذاب لباس گربه در اختیار شما قرار می دهد.
BuzzSumo همچنین دارای ابزار کلیدواژه، تجزیه و تحلیل روند، و سایر ویژگیهای ارزشمند برای افزایش تحقیقات محتوایی و CRO شما است.
بهترین برای: بازاریابان محتوا به دنبال حفظ روند و جلوتر از رقبا هستند.
قیمت
- پایه — 119 دلار در ماه
- ایجاد محتوا — 249 دلار در ماه
- PR & Comms — 249 دلار در ماه
- سوئیت — 499 دلار در ماه
- شرکتی — 999 دلار در ماه
6. SimilarWeb
دانستن اینکه بازدیدکنندگان وب سایت شما از کجا آمده اند می تواند (و باید) به طور قابل توجهی بر نوع محتوایی که ایجاد می کنید تأثیر بگذارد.
با SimilarWeb، میتوانید ببینید که ترافیک شما از کجا میآید، کدام کلمات کلیدی ترافیک ارگانیک شما را تقویت میکنند و چه سایتهای دیگری شبیه سایت شما هستند.
همچنین میتوانید تجزیه و تحلیلها را برای تعیین بهینهسازی تبدیل وبسایت با نگاه کردن به دادهها مقایسه کنید.
با این اطلاعات، میتوانید محتوا را برای مهمترین منابع ترافیکی خود بهینه کنید و ببینید سایتهای رقیب چه کاری انجام میدهند تا تبدیلها را افزایش دهند.
بهترین برای: تیمهایی با بودجه هوشمند بازاریابی سخاوتمندانه به دنبال بهترین دادههای ترافیک دیجیتال در کلاس هستند.
- شروع – 125 دلار برای هر کاربر در ماه
- حرفه ای — 333 دلار برای هر کاربر در ماه
- تیم — قیمت در صورت درخواست
- شرکتی — قیمت گذاری در صورت درخواست
7. Land-book
اگر از ابتدا یک صفحه فرود ایجاد می کنید، شروع به کار می تواند دشوار باشد.
خوشبختانه، Land-book، مجموعه ای رایگان از بهترین طراحی صفحات فرود وب وجود دارد.
با Land-book، میتوانید بررسی کنید که چگونه شرکتهای برتر از کپی، موقعیتیابی، طرحبندی و طراحی برای ایجاد تبدیل استفاده میکنند. عناصر مورد علاقه خود را از پایگاه داده Land-book انتخاب و انتخاب کنید و آنها را در صفحه فرود خود بگنجانید.
نکته حرفه ای: Land-book چیزی بیش از صفحات فرود دارد. از فیلترهای سایت برای مشاهده وبلاگ ها، فروشگاه ها، نمونه کارها و سایر صفحات استفاده کنید. حتی می توانید بر اساس صنعت، رنگ، تایپوگرافی و سبک مرتب کنید.
قیمت: رایگان
8. ایمیلهای واقعاً خوب
q1wtlwi2d7uhfisik-juq1rih-cnzk-o6nvexqq “عنوان =” “بارگیری =” تنبل “/> > >
در چشم انداز بازاریابی امروزی، اگر می خواهید پیام خود را منتقل کنید، بهتر است یک یا دو چیز در مورد ارتباطات بصری و طراحی بدانید.
یک یا دو چیز در مورد هیچ کدام نمی دانید؟ ایمیل های واقعا خوب را وارد کنید.
مانند Land-book، Really Good Emails یک پایگاه داده از بهترین ایمیلهای طراحی شده وب از مبتکرترین شرکتهای جهان است.
از این به عنوان منبعی استفاده کنید تا ببینید چگونه می توانید ایمیل خود را طراحی کنید تا پیام خود را به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان ممکن منتقل کنید.
(به blag.15651817 مراجعه کنید این پست برای منابع بیشتر برای یافتن نمونه های بازاریابی عالی.)
بهترین برای: بازاریابان ایمیل و طراحانی که به دنبال الهام گرفتن از برنامه های آینده خود هستند.
قیمت: رایگان
9. SubjectLine.com
هنگام ارسال ایمیل، موضوع line می تواند عملکرد شما را ایجاد کند یا شکست دهد. قبل از اینکه انتخاب کنید کدام یک را ارسال کنید، آنها را با استفاده از این منبع عالی بررسی کنید.
SubjectLine.com بیش از 15 میلیون خط موضوع را آزمایش کرده است و ابزاری برای ارزیابی گزینه های بالقوه شما دارد. این امتیاز قابلیت تحویل و بازاریابی، به علاوه توصیه هایی در مورد بهبود می دهد.
چیزی که ما دوست داریم: ادغام ChatGPT جدید آنها به شما امکان می دهد از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد خطوط موضوعی جذاب استفاده کنید، حتی زمانی که بلاک نویسنده دارید.
قیمت: رایگان
10. Attrock Headline Analyzer
Attrock’s Headline Analyzer ابزاری است که به شما کمک می کند اثربخشی تیترهای خود را با ارائه آنها تجزیه و تحلیل کنید. امتیازی بین 1 تا 100.
نوع سرفصل، خوانایی، تحلیل احساسات و موارد دیگر را بررسی می کند تا به شما کمک کند تیتری مناسب برای کلیک برای صفحات خود ایجاد کنید.
این ابزار همچنین پیشرفتهایی را پیشنهاد میکند که میتوانید در عنوان فعلی خود برای بهبود امتیاز آن ایجاد کنید، که به نوبه خود میتواند به افزایش ترافیک بیشتر به صفحه و افزایش تبدیلها کمک کند.
بهترین برای: بازاریابان محتوایی که میخواهند اطمینان حاصل کنند که سرفصلهایشان قابل کلیک و بهینهسازی برای سئو هستند.
قیمت: رایگان
11. CoSchedule Headline Analyzer
تحلیلگر سرفصل
CoSchedule امتیازی از 1 تا 100 را برای سنجش اثربخشی عناوین میدهد. امتیاز بر اساس استفاده از کلمه، دستور زبان، واژگان، نوع عنوان، و تعداد کاراکتر و کلمات محاسبه میشود.
این ابزار عنوان شما را در Google و در یک خط موضوع ایمیل به شما نشان می دهد. این ابزار یک آزمون تورنسل عالی برای تعیین میزان عملکرد تیتر شما است.
نکته حرفهای: برای تعیین با ارزشترین نتایج، تیتر خود را از طریق ابزارهای تحلیلگر سرفصل CoSchedule و Attrock اجرا کنید.
قیمت: رایگان
ابزار تجزیه و تحلیل CRO
شما از این ابزارها برای سنجش و پیگیری عملکرد محتوای خود استفاده خواهید کرد.
می توانید از تجزیه و تحلیل CRO برای تجزیه و تحلیل جامع افت، جهش و نوسانات نرخ تبدیل خود استفاده کنید.
12. Kissmetrics
Kissmetrics یک ابزار تحلیلی قدرتمند است که رفتارهای افراد در وبسایت شما را روشن میکند و به شما امکان میدهد از آن دادهها برای افزایش درآمد استفاده کنید.
با Kissmetrics، میتوانید مسیری را که مشتریانتان در وبسایت خود طی کردهاند، بیاموزید. همچنین میتوانید آزمایشهای A/B انجام دهید، مجموعههای داده بسازید (بدون SQL)، بهینهسازی تبدیل وبسایت را انجام دهید، و ROI را از کمپینهای خود ارزیابی کنید.
آنچه دوست داریم: سادگی. Kissmetrics به تیمهای غیر فنی قدرت میدهد تا بینشها و تحلیلهایی داشته باشند که تبدیلها را افزایش میدهد.
- نقره — 199 دلار در ماه
- طلا — 499 دلار در ماه
- پلاتین — قیمت گذاری سفارشی
13. Google Analytics
Google Analytics یک راه رایگان برای ردیابی بازدیدکنندگان وب سایت شما است. میتوانید ببینید چه مدت طول میکشد تا بازدیدکنندگان از صفحات شما پرش کنند، اگر اهداف را از یک مسیر خاص تکمیل کنند و کدام منابع افراد را به وبسایت شما میآورند.
خوبی در مورد Google Analytics این است که به شما امکان میدهد ببینید افراد از چه کلمات کلیدی برای یافتن صفحه شما استفاده میکنند، در چه دستگاههایی جستجو میکنند و دادههای جمعیتی را کشف کنید.
با این حال، هیچ ایمیل یا اطلاعات تماس خاصی با بازدیدکنندگان سایت شما مرتبط نیست.
نکته حرفه ای: ابزارهای رایگان Google Analytics برای 99.99٪ تیم ها فوق العاده مفید هستند. پیشنهاد برتر آنها، Analytics 360، پرهزینه است و فقط برای شرکت های بزرگ.
- رایگان
- قیمت گذاری سازمانی در صورت درخواست
14. گریدر وب سایت HubSpot
Website Grader یک راه عالی برای دریافت یک عکس فوری سریع از عملکرد کلی یک وب سایت است.
درباره عوامل عملکرد (سرعت، اندازه صفحه و درخواستهای صفحه)، پاسخگویی و ظاهر تلفن همراه، SEO (عناوین صفحه، توضیحات متا، عنوانها و نقشه سایت) و امنیت اطلاعاتی ارائه میدهد.
برای بهینه سازی تبدیل وب سایت عالی است.
از آنجا، ابزار یک نمره طراحی میکند و پیشنهاداتی را برای بهبود ارائه میکند، که به شما کمک میکند تا به برخی از بردهای سریع دست پیدا کنید که به شما در افزایش تبدیل کمک میکند.
چیزی که ما دوست داریم: ابزار HubSpot نه تنها زمینههای بهبود را نشان میدهد، بلکه پیشنهادهای عملی برای بهتر کردن آنها نیز ارائه میدهد.
قیمت: رایگان
ابزارهای ردیابی و نقشه برداری حرارتی ماوس
از این ابزارها برای مشاهده نحوه تعامل افراد با محتوای شما، از جمله نحوه اسکرول و مکان کلیک کردنشان استفاده خواهید کرد.
15. Hotjar
هنگامی که اصول اولیه مانند صفحات فرود، CTAها، پنجرههای بازشو و محتوا را انجام دادید، برای بهینهسازی نرخ تبدیل پیشرفتهتر آماده هستید.
Hotjar نقشه های حرارتی و ضبط صفحه نمایش را ارائه می دهد. آنها شما را قادر می سازند تا میزان بازدید از صفحه شما و نحوه حرکت بازدیدکنندگان در وب سایت شما را پیگیری کنید.
Hotjar همچنین تجزیه و تحلیل ارائه می دهد تا ببینید صفحات شما چقدر خوب کار می کنند. این برای دیدن اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی را می توانید تغییر دهید تا تبدیل را افزایش دهید مفید است.
نکته حرفهای: از نقشههای حرارتی استفاده کنید تا مکانهایی را که کاربرانتان کلیک میکنند، حرکت میکنند، و اسکرول میکنند تجسم کنید و از آن اطلاعات برای قرار دادن نقاط تبدیل در مناطق جلب توجه استفاده کنید
- پایه — رایگان
- به علاوه — 32 دلار در ماه
- کسب و کار — 80 دلار در ماه
- مقیاس — 171 دلار در ماه
16. Mouseflow
طراحی وب سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل کاملاً بر اساس نحوه درک شما از مشتری هدف است. با Mouseflow، میبینید که کاربران در چه مکانهایی در سایت شما حضور دارند یا از آن خارج میشوند و مناطق ناامیدی را شناسایی میکنید.
علاوه بر قیفهای تبدیل و پخش مجدد جلسه، Mouseflow مجموعه کاملی از ابزارها از جمله نقشههای حرارتی، تجزیه و تحلیل فرم و بازخورد را ارائه میدهد.
با استفاده از این ابزارها، می توانید بازدیدکنندگان خود را بهتر بشناسید و تغییرات لازم را برای بهبود نرخ تبدیل خود ایجاد کنید.
چیزی که ما دوست داریم: ویژگی امتیاز اصطکاک به شما کمک میکند تا به سرعت ناامیدی کاربران را در سایت خود شناسایی کنید تا UX، رابط کاربری بهتر، و در نهایت افزایش تبدیلها را افزایش دهید.
- طرح رایگان
- شروع – 31 دلار در ماه
- رشد — 109 دلار در ماه
- کسب و کار — 219 دلار در ماه
- Pro — 399 دلار در ماه
- برای اطلاع از قیمت شرکتی تماس بگیرید
17. Contentsquare (قبلاً Clicktale)
Contentsquare (که قبلا به عنوان Clicktale شناخته می شد) شبیه Hotjar است.
نقشههای حرارتی را ارائه میدهد تا به شما کمک کند ارزشمندترین املاک را در صفحات خود تعیین کنید، عمق اسکرول («فولد» در وبسایت شما کجاست؟)، ردیابی کلیک، تجزیه و تحلیل پیوند، و موارد دیگر.
با استفاده از این ابزارها، اطلاعاتی را که برای سازماندهی محتوا، CTAها و طراحی صفحه نیاز دارید، در اختیار خواهید داشت که بیشترین منطق را برای تعامل داشته باشید. آنها همچنین بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می دهند که هشدارها و توصیه های خودکار را ارائه می دهند.
بهترین برای: سازمان هایی که به دنبال سرمایه گذاری در بهبود تجربه کاربری در سایت خود هستند.
18. کلیک
Clicky به شما تجزیه و تحلیل زمان واقعی در مورد بازدیدکنندگان وب سایت شما می دهد. این به شما می گوید افراد از کجا به سایت شما دسترسی دارند، چه مدت در هر صفحه مانده اند و چه تعداد بازدیدکننده آنلاین هستند. این منبع همچنین نقشه های حرارتی و ردیابی اسکرول را ارائه می دهد.
Clicky یک فروشگاه یک مرحله ای عالی برای رفتار مشتری است. قالبهای متعددی در اختیار دارید تا از آنها برای بهینهسازی عملکرد وبسایت خود استفاده کنید — بنابراین میتوانید تا آنجا که ممکن است سرنخ را تبدیل کنید.
آنچه دوست داریم: جاسوسی به شما جریانی بیدرنگ از فعالیت بازدیدکنندگان در وبسایت شما میدهد. زمان واقعی، همانطور که در حال حاضر!
- طرح رایگان
- Pro — 9.99 دلار در ماه
- Pro Plus — 14.99 دلار در ماه
- Pro Platinum – 19.99 دلار در ماه
- قیمت گذاری سازمانی در صورت درخواست
19. تخم مرغ دیوانه
Crazy Egg مجموعه کاملی از نقشههای حرارتی و ردیابی کلیک را با عملکرد اضافی تقسیمبندی کلیکها بر اساس منبع و ارزیابی اثربخشی پیوند ارائه میدهد.
بسته اولیه نسبتاً ارزان است و بینش قابل توجهی در مورد تأثیرگذاری هر صفحه وب سایت ارائه می دهد.
بهترین برای: شرکتهایی که به یک رابط کاربرپسند در وبسایت خود و ابزارهای بهینهسازی نرخ تبدیل اهمیت میدهند.
- پایه — 29 دلار ماه
- استاندارد — 49 دلار ماه
- به علاوه — 99 دلار ماه
- حرفه ای — 249 دلار ماه
- قیمت گذاری سازمانی در صورت درخواست
20. Heatmap.com
Heatmap.com همان طور که حدس زده اید، یکی دیگر از ابزارهای نقشه برداری حرارتی و تجزیه و تحلیل است که به شما کمک می کند تا قابلیت استفاده وب سایت خود را با اطلاعات بینش عملی بهبود بخشد.
Heatmap.com تجزیه و تحلیل بلادرنگ ارائه میدهد تا بهتر بفهمد چه بخشهایی از سایت شما بیشترین توجه را به خود جلب میکنند و کدامیک باعث ناامیدی و تنگنای کاربر میشوند.
چیزی که دوست داریم: ویژگیهای مدلسازی هوش مصنوعی Heatmap.com به شناسایی مناطقی از سایت شما کمک میکند که محرکهای درآمد و قاتل تبدیل هستند تا بتوانید در زمان واقعی اقدام کنید.
- پایه — 47 دلار در ماه
- تجارت-89 دلار در ماه
- قیمت گذاری شرکت در صورت درخواست
ابزارهای بازخورد
شما از این ابزارها برای تعامل و دریافت بازخورد از بازدید کنندگان خود استفاده خواهید کرد.
ابزارهای بازخورد شامل نظرسنجی ها ، نظرسنجی ها ، پیام رسانی و برنامه های آزمایش کاربر است.
21.
csurwjemjxyef_rqrz_btp_hvcidetvup0b_saps6w “عنوان =” “بارگیری =” تنبل “/>
Intercom یک بستر تبدیل محبوب است که به شرکت ها امکان می دهد مستقیماً با بازدید کنندگان وب سایت از طریق ویندوزهای چت آسان و جذاب و جذاب ارتباط برقرار کنند.
به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل CRO ، می توانید از intercom برای برقراری ارتباط با چشم انداز وب سایت استفاده کنید تا یاد بگیرید که آیا آنها به کمک اضافی نیاز دارند ، بدانید که تجربه آنها چگونه می گذرد و درک می کنید که چگونه می توانید پیشرفت کنید.
همچنین به شما امکان می دهد تا از یک صندوق ورودی مشترک با تیم خود استفاده کرده و از آن استفاده کنید.
بهترین برای: تیم هایی که می خواهند مستقیماً با بازدید کنندگان وب سایت خود درگیر شوند.
- استارت-74 دلار در ماه
- pro-قیمت گذاری سفارشی
- حق بیمه-قیمت گذاری سفارشی
22. /h3>
EFMH-RD3WCJXQ2WK3WIG6E6IRHGGAPAFWHBYB83A “عنوان =” “بارگیری =” تنبل “/> > > >
Qualaroo یک ابزار قدرتمند بازخورد کاربر است که به شما امکان می دهد ویندوز چت و پرسشنامه های بازخورد هدفمند را مستقیماً در وب سایت یا برنامه تلفن همراه خود مستقر کنید.
ابزار Qualaroo در تمام مراحل قیف مفید است و اغلب در تجارت الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد.
ویژگی های هدفمند پیشرفته به شما امکان می دهد سوالات مناسب را در زمان مناسب از کاربران مناسب بپرسید ، که مهمترین آن برای CRO است.
سایر ویژگی ها شامل منطق انشعاب ، سفارشی سازی طراحی و تجزیه و تحلیل احساسات با ادغام داخلی IBM Watson است.
بهترین برای : مشاغل به دنبال استفاده از بینش های کیفی و بازخورد کاربر برای بهینه سازی تبدیل ها
- ملزومات-69 دلار در ماه
- حق بیمه-149 دلار در ماه
- تجارت-299 دلار در ماه
23. /h3>
26SWHO4LNZSWKLSWK1GFSQC7MVAY5CWRU30L5CSMCY “عنوان =” “بارگیری =” تنبل “عرض =” 450 “ارتفاع =” 852 “/
Surveymonkey یک نیروگاه در فضای نرم افزار Survey است. آنها ابزارهای آسان برای ایجاد ، استقرار ، تجزیه و تحلیل و مدیریت نظرسنجی های سفارشی را ارائه می دهند.
Surveymonkey به شما کمک می کند تا داده های کیفی مشتری را جمع آوری کنید تا تصمیمات را در مورد طراحی صفحه وب ، کپی ، تجربه کاربر و موارد دیگر مطلع کنید.
آنچه ما دوست داریم: ویژگی Skip-Logic SurveyMonkey به شما امکان می دهد تا یک نظرسنجی را بر اساس پاسخ های قبلی یک پاسخ دهنده ، پرسیدن سؤالات درست و بهبود CRO تنظیم کنید.
برنامه های تیم
- مزیت تیم-25 دلار کاربر در هر ماه
- تیم برتر-75 دلار کاربر در هر ماه
- قیمت گذاری شرکت در صورت درخواست
برنامه های فردی
- مزیت-39 دلار در ماه
- استاندارد-99 دلار در ماه
- برتر-119 دلار در ماه
24. UsabilityHub
>
UsabilityHub مجموعه ای از ابزارهای خلاقانه را ارائه می دهد که به شما در مورد تجربه کاربر وب سایت شما می دهد ، که برای CRO بسیار ارزشمند است.
آنها تست های ناوبری و تجسم قیف را برای شناسایی محل کار کاربران ، نقشه های گرما ، آزمایش کلیک اول و موارد دیگر ارائه می دهند.
UsabilityHub ابزاری ارزشمند برای سازمانهایی است که به دنبال تحقیق در مورد قابلیت استفاده برای بهینه سازی تبدیل هستند.
آنچه ما دوست داریم : ابزار تست پنج دوم آنها به شما کمک می کند تا اولین برداشت کاربر از سایت خود را درک کنید ، که برای CRO بسیار مهم است.
- برنامه رایگان در دسترس
- اساسی-89 دلار در ماه
- pro-199 دلار در ماه
- قیمت گذاری شرکت در صورت درخواست
ابزارهای آزمایش
شما از این ابزارها برای مدیریت ، برنامه ریزی و اجرای تست های A/B و چند متغیره استفاده خواهید کرد.
برخی از این ابزارها به شما کمک می کنند تا ایده ها را به آزمایش تبدیل کنید ، در حالی که برخی دیگر به شما در ایجاد تغییرات و آزمایش های واقعی در سایت خود کمک می کنند.
25.
آزمایش سخت است.
شما باید یک گروه کنترل مناسب ایجاد کنید ، یک نمونه بزرگ پیدا کنید و مشخص کنید که آیا آزمایش شما از نظر آماری معنی دار است.
خوشبختانه ، بهینه به همه اینها و موارد دیگر کمک می کند.
با بهینه ، شما آزمایشات را در تمام دستگاه ها و سیستم عامل ها انجام می دهید ، سپس اهمیت را تعیین می کنید. این نرم افزار تست های A/B ، چند صفحه ای و چند متغیره را ارائه می دهد.
wr2pflbufimyfqdbobfb5mdrkslalgncnqerfdsnzw “عنوان =” “بارگیری =” تنبل “/> >
نرم افزار Optimizely گزارش نتایج تست کامل و قوی را به شما می دهد (مثال بالا).
این که آیا با یک تیتر جدید ، مبادله در CTA جدید ، یا تنظیم مجدد طرح صفحه شما ، بهینه به شما امکان می دهد تا آن تغییرات را آزمایش کرده و تأثیر آنها را بر روی تبدیل ارزیابی کنید.
بهترین برای : مشاغل متمرکز بر آزمایش که می خواهند تصمیمات آگاهانه ای بگیرند.
: Strong> در صورت درخواست در دسترس است
26.
p8pyrezriih1s0qupnwfdumk7fr0eaftmb3ps “عنوان =” “بارگیری =” تنبل “/>
آزمایش های مؤثر فضای متمرکز را برای تلاش های آزمایش CRO شما فراهم می کند. اگر تعداد زیادی صفحه گسترده اکسل را با داده های Google Analytics متقاطع دارید ، احتمالاً سعی می کنید همه چیز را پیگیری کنید.
این ابزار همه را در کنار هم قرار می دهد و به شما در تعیین اهمیت آماری کمک می کند.
بهترین برای : تیم های CRO که به دنبال ادغام بینش در چندین ابزار در یک پلت فرم واحد و آسان برای استفاده هستند
- بدانید-125 دلار در ماه
- جریان-255 دلار در ماه
- نمایش-319 دلار در ماه
- رشد-تماس با قیمت گذاری
نحوه خرید ابزارهای بهینه سازی نرخ تبدیل
خرید برای بهترین ابزارهای بهینه سازی نرخ تبدیل دشوار است ، بنابراین ما این پنج نکته را با هم جمع کردیم تا در نظر داشته باشیم:
- قبل از تصمیم گیری برای محاکمات ثبت نام کنید.
- هنگام جستجوی بررسی ها کامل باشید.
- وقتی قیمت به دست می آید به کیفیت و نه کمیت بروید.
- از سایر بازاریابان بپرسید که از چه چیزی استفاده می کنند.
- گزارش های شرکت های دیگر راجع به CRO را بخوانید.
مزایای ابزارهای تجزیه و تحلیل CRO
چندین مزیت برای انتخاب ابزارهای تجزیه و تحلیل CRO وجود دارد. برخی شامل:
- قادر به ردیابی ROI به طور مؤثر است.
- با استفاده از ابزارهایی برای ایجاد یک تیتر جذاب.
- رهبری مشتری را ضبط کنید.
- داده های تحقیق بازاریابی را جمع آوری کنید.
اکنون ، شما مسلح هستید و آماده هستید تا نرخ های تبدیل را در کل وب سایت خود بهینه سازی و تلاش های بازاریابی خود بهبود بخشید.
این ابزارها از رایگان و مبتدیان قوی تر و پیشرفته تر است. احساس کنید که کدام گزینه ها برای شما مناسب به نظر می رسد ، و به زودی ، هنگامی که اصول اولیه را تسلط داده اید ، به ابزارهای پیچیده تر ارتقا خواهید یافت.
یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در ژوئیه 2020 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.
26SWHO4LNZSWKLSWK1GFSQC7MVAY5CWRU30L5CSMCY “عنوان =” “بارگیری =” تنبل “عرض =” 450 “ارتفاع =” 852 “/
Surveymonkey یک نیروگاه در فضای نرم افزار Survey است. آنها ابزارهای آسان برای ایجاد ، استقرار ، تجزیه و تحلیل و مدیریت نظرسنجی های سفارشی را ارائه می دهند.
Surveymonkey به شما کمک می کند تا داده های کیفی مشتری را جمع آوری کنید تا تصمیمات را در مورد طراحی صفحه وب ، کپی ، تجربه کاربر و موارد دیگر مطلع کنید.
آنچه ما دوست داریم: ویژگی Skip-Logic SurveyMonkey به شما امکان می دهد تا یک نظرسنجی را بر اساس پاسخ های قبلی یک پاسخ دهنده ، پرسیدن سؤالات درست و بهبود CRO تنظیم کنید.
برنامه های تیم
- مزیت تیم-25 دلار کاربر در هر ماه
- تیم برتر-75 دلار کاربر در هر ماه
- قیمت گذاری شرکت در صورت درخواست
برنامه های فردی
- مزیت-39 دلار در ماه
- استاندارد-99 دلار در ماه
- برتر-119 دلار در ماه
24. UsabilityHub
>
UsabilityHub مجموعه ای از ابزارهای خلاقانه را ارائه می دهد که به شما در مورد تجربه کاربر وب سایت شما می دهد ، که برای CRO بسیار ارزشمند است.
آنها تست های ناوبری و تجسم قیف را برای شناسایی محل کار کاربران ، نقشه های گرما ، آزمایش کلیک اول و موارد دیگر ارائه می دهند.
UsabilityHub ابزاری ارزشمند برای سازمانهایی است که به دنبال تحقیق در مورد قابلیت استفاده برای بهینه سازی تبدیل هستند.
آنچه ما دوست داریم : ابزار تست پنج دوم آنها به شما کمک می کند تا اولین برداشت کاربر از سایت خود را درک کنید ، که برای CRO بسیار مهم است.
- برنامه رایگان در دسترس
- اساسی-89 دلار در ماه
- pro-199 دلار در ماه
- قیمت گذاری شرکت در صورت درخواست
ابزارهای آزمایش
شما از این ابزارها برای مدیریت ، برنامه ریزی و اجرای تست های A/B و چند متغیره استفاده خواهید کرد.
برخی از این ابزارها به شما کمک می کنند تا ایده ها را به آزمایش تبدیل کنید ، در حالی که برخی دیگر به شما در ایجاد تغییرات و آزمایش های واقعی در سایت خود کمک می کنند.
25.
آزمایش سخت است.
شما باید یک گروه کنترل مناسب ایجاد کنید ، یک نمونه بزرگ پیدا کنید و مشخص کنید که آیا آزمایش شما از نظر آماری معنی دار است.
خوشبختانه ، بهینه به همه اینها و موارد دیگر کمک می کند.
با بهینه ، شما آزمایشات را در تمام دستگاه ها و سیستم عامل ها انجام می دهید ، سپس اهمیت را تعیین می کنید. این نرم افزار تست های A/B ، چند صفحه ای و چند متغیره را ارائه می دهد.
wr2pflbufimyfqdbobfb5mdrkslalgncnqerfdsnzw “عنوان =” “بارگیری =” تنبل “/> >
نرم افزار Optimizely گزارش نتایج تست کامل و قوی را به شما می دهد (مثال بالا).
این که آیا با یک تیتر جدید ، مبادله در CTA جدید ، یا تنظیم مجدد طرح صفحه شما ، بهینه به شما امکان می دهد تا آن تغییرات را آزمایش کرده و تأثیر آنها را بر روی تبدیل ارزیابی کنید.
بهترین برای : مشاغل متمرکز بر آزمایش که می خواهند تصمیمات آگاهانه ای بگیرند.
: Strong> در صورت درخواست در دسترس است
26.
p8pyrezriih1s0qupnwfdumk7fr0eaftmb3ps “عنوان =” “بارگیری =” تنبل “/>
آزمایش های مؤثر فضای متمرکز را برای تلاش های آزمایش CRO شما فراهم می کند. اگر تعداد زیادی صفحه گسترده اکسل را با داده های Google Analytics متقاطع دارید ، احتمالاً سعی می کنید همه چیز را پیگیری کنید.
این ابزار همه را در کنار هم قرار می دهد و به شما در تعیین اهمیت آماری کمک می کند.
بهترین برای : تیم های CRO که به دنبال ادغام بینش در چندین ابزار در یک پلت فرم واحد و آسان برای استفاده هستند
- بدانید-125 دلار در ماه
- جریان-255 دلار در ماه
- نمایش-319 دلار در ماه
- رشد-تماس با قیمت گذاری
نحوه خرید ابزارهای بهینه سازی نرخ تبدیل
خرید برای بهترین ابزارهای بهینه سازی نرخ تبدیل دشوار است ، بنابراین ما این پنج نکته را با هم جمع کردیم تا در نظر داشته باشیم:
- قبل از تصمیم گیری برای محاکمات ثبت نام کنید.
- هنگام جستجوی بررسی ها کامل باشید.
- وقتی قیمت به دست می آید به کیفیت و نه کمیت بروید.
- از سایر بازاریابان بپرسید که از چه چیزی استفاده می کنند.
- گزارش های شرکت های دیگر راجع به CRO را بخوانید.
مزایای ابزارهای تجزیه و تحلیل CRO
چندین مزیت برای انتخاب ابزارهای تجزیه و تحلیل CRO وجود دارد. برخی شامل:
- قادر به ردیابی ROI به طور مؤثر است.
- با استفاده از ابزارهایی برای ایجاد یک تیتر جذاب.
- رهبری مشتری را ضبط کنید.
- داده های تحقیق بازاریابی را جمع آوری کنید.
اکنون ، شما مسلح هستید و آماده هستید تا نرخ های تبدیل را در کل وب سایت خود بهینه سازی و تلاش های بازاریابی خود بهبود بخشید.
این ابزارها از رایگان و مبتدیان قوی تر و پیشرفته تر است. احساس کنید که کدام گزینه ها برای شما مناسب به نظر می رسد ، و به زودی ، هنگامی که اصول اولیه را تسلط داده اید ، به ابزارهای پیچیده تر ارتقا خواهید یافت.
یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در ژوئیه 2020 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.