10 چالشی که بازاریابان هنگام پیاده سازی هوش مصنوعی در سال 2023 با آن مواجه می شوند [داده های جدید + نکات]
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
10 چالشی که بازاریابان هنگام پیاده سازی هوش مصنوعی در سال 2023 با آن مواجه می شوند [داده های جدید + نکات]
برکسی پوشیده نیست که پذیرش هوش مصنوعی می تواند طیف گسترده ای از مزایای را برای تیم بازاریابی شما به همراه داشته باشد – مواردی مانند اتوماسیون کار، صرفه جویی در زمان و هزینه، افزایش بهره وری و موارد دیگر. علیرغم این مزایا آشکار، در میان بسیاری از بازاریابان بی میلی دائمی برای گنجاندن هوش مصنوعی در استراتژی های خود وجود دارد.
در گزارش ما، وضعیت هوش مصنوعی در بازاریابی در سال 2023، ما متوجه شدیم که فقط 35 درصد از بازاریابان از AI در نقش خود استفاده می کنند. بنابراین، ما میخواستیم چالشهایی را که بازاریابان هنگام کار با هوش مصنوعی با آن مواجه هستند بررسی کنیم و راههایی برای پر کردن این شکاف پیدا کنیم.
همچنین بینش تخصصی رهبران صنعت را برجسته خواهیم کرد تا بتوانید نحوه مقابله با این چالشها و استفاده از قدرت هوش مصنوعی در بازاریابی را بیاموزید.
فهرست مطالب:
10 چالش بزرگ هنگام پیاده سازی هوش مصنوعی
همراه با مزایای استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی که در تصویر زیر مشخص شده است، چالش های پیاده سازی هوش مصنوعی در بازاریابی بسیار گسترده است.
این شامل چالشهای مربوط به خود سیستمهای هوش مصنوعی، فرآیندها، خرید تیم و موارد دیگر میشود. ما در حال کار بر روی بزرگترین چالش ها و داده هایی هستیم که این چالش های روزمره را توجیه می کند. شما تنها کسی نیستید که این مبارزه را احساس میکنید.
در اینجا 10 چالش رایج در مورد هوش مصنوعی در بازاریابی وجود دارد.
1. مانع خلاقیت
64٪ از بازاریابان یک نگرانی مشترک دارند – آنها معتقدند که هوش مصنوعی مولد (40٪) خلاقیت کسانی که از آن استفاده می کنند را تغییر می دهد یا (24٪) را مختل می کند.
Deloitte Insights دریافت که 42% از شرکتهای با رشد بالا برای خلاقانهترین ایدههای خود به بازاریابی تکیه میکنند: «در حالی که ایدههای خلاقانه میتوانند از هر یک از اینها سرچشمه بگیرند. منابع، CMO گاهی اوقات بهترین موقعیت را دارد تا قهرمان شناسایی و فعال سازی این ایده ها در سراسر سازمان باشد.»
با در نظر گرفتن یافتههای Deloitte Insights، مفهوم ممانعت از خلاقیت یک نگرانی معتبر است. ما به تیم های بازاریابی نیاز داریم تا احساس خلاقیت کنیم. اما آیا می توان به هوش مصنوعی و خلاقیت بازاریابی دست یافت؟ ما اینطور فکر می کنیم.
در نظرسنجی بازاریابی و هوش مصنوعی ما، 36٪ از بازاریابان موافق هستند که هوش مصنوعی مولد، خلاقیت کسانی را که از آن استفاده می کنند، افزایش می دهد.
شاید کلید غلبه بر چالش ممانعت از خلاقیت این باشد که بازاریابان از این ابزارها برای به جریان انداختن آبهای خلاقانه استفاده کنند.
2. اعتماد بیش از حد
اتکای بیش از حد به ابزارهای هوش مصنوعی تقریباً در ذهن هر بازاریاب است.
اکثریت قریب به اتفاق افراد مورد بررسی (88٪) موافق بودند که بازاریابان باید از هوش مصنوعی مولد استفاده کنند. با این حال، 67٪ گفتند که بازاریابان باید از وابستگی بیش از حد به آن اجتناب کنند.
بر اساس Ascend2.
اگر اینطور باشد، ممکن است هوش مصنوعی همچنان بتواند بازاریابی را تا حدی خودکار کند. به هر حال، 47٪ خدمات خودکار به مشتریان 100٪ بهتر از هیچ کدام است.
3. تعهدات وقت اضافی
اگر می خواهید صدای خروجی از هوش مصنوعی داشته باشید، به یک ورودی عالی نیاز دارید. این بدان معناست که باید بدانید بر اساس اهدافتان چه چیزی را بخواهید.
ترغیب هوش مصنوعی برای بازاریابی یکی دیگر از مواردی است که میتوانید به فهرست کارهای بزرگ خود اضافه کنید.
مثل هر مهارت جدید، هوش مصنوعی تحریککننده نیاز به یادگیری و تمرین دارد. خبر خوب این است که زمان صرف شده برای درخواست و استفاده از هوش مصنوعی ممکن است یک مورد درد کوتاه مدت برای سود طولانی مدت باشد.
بر اساس تحقیقات ما، اگر بتوانید از هوش مصنوعی بخواهید محتوای تولیدی ارائه دهد که از انتشار آن خوشحال هستید، میتوانید در زمان کار بر روی یک محتوای بازاریابی از ابتدا تا انتها، سه ساعت و ده دقیقه صرفهجویی کنید. بد نیست.
4. ایجاد فرآیندهای کاری
یکی از عوامل مؤثر در چالش محدودیتهای زمانی هنگام اجرای هوش مصنوعی، ایجاد فرآیندها است. اما، پیمایش چالشهای هوش مصنوعی با یک فرآیند کاری آسانتر خواهد بود.
اگر از هوش مصنوعی استفاده می کنید، می خواهید همه اعضای تیم به طور مشابه با آن کار کنند. یک فرآیند هوش مصنوعی برای کمک به حذف سوگیری و اطمینان از اینکه همه چیز بررسی شده است مورد نیاز است، و به طور طبیعی بهترین نکات را برای استفاده کارآمد از ابزارهای هوش مصنوعی ارائه میکند.
منبع تصویر
5. اطلاعات نادرست
در تحقیقات AI در بازاریابی، متوجه شدیم که یکی یکی از چالشهای اصلی برای بازاریابهایی که هوش مصنوعی را پیادهسازی میکنند، پس زدن اطلاعات نادرست است.
این جای تعجب نیست، زیرا تقریباً نیمی از بازاریابان مورد بررسی اطلاعات نادرستی از هوش مصنوعی مولد دریافت کردهاند.
بدون شک، برای بازاریابهای وظیفهشناس، تولید اطلاعات نادرست یک نگرانی معتبر است و میتواند باعث ایجاد مشکلاتی برای شهرت برند و روابط برند/مصرفکننده شود.
6. محتوای بی کیفیت
مشابه چالش بالا، محتوای بی کیفیت برای بازاریابان با وجدان نگران کننده است. اما، یک بحث وجود دارد که این نیازی به چالش نیست.
ایجاد محتوا دومین کار رایجی است که بازاریابان از هوش مصنوعی مولد برای آن استفاده می کنند. 45 درصد از بازاریابان مورد بررسی از هوش مصنوعی برای تولید محتوا از جمله نوشتن، تصاویر و ایدهپردازی استفاده میکنند.
سه کاربرد برتر برای هوش مصنوعی مولد در محتوا عبارتند از:
- دریافت ایده/الهام برای محتوای بازاریابی – 22% از بازاریابان
- خلاصه کردن متن در نکات کلیدی – 21% از بازاریابان
- نوشتن کپی و ایجاد تصاویر برای محتوای بازاریابی – 20% از بازاریابان
7. حریم خصوصی و تجزیه و تحلیل داده ها
همانطور که در بالا ذکر شد، هنوز نگرانی های گسترده ای در مورد حریم خصوصی و تجزیه و تحلیل داده ها وجود دارد.
وقتی نوبت به تجزیه و تحلیل داده ها می رسد، بازاریابان از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده های مشتری و درک رفتار کاربر استفاده می کنند. مجموعه ای از چالش ها را به همراه دارد.
8. جایگزینی شغل
نگرانی در مورد جایگزینی شغل مدتی است که وجود دارد و قابل درک است.
در سال 2017، گزارشی از مک کینزی ملاحظات پیرامون محل کار در سال 2030 و اینکه چگونه هوش مصنوعی ممکن است بر آن تأثیر بگذارد را مورد مطالعه قرار داد. این گزارش تخمین میزند که «بین 400 تا 800 میلیون نفر ممکن است به دلیل اتوماسیون آواره شوند و تا سال 2030 نیاز به یافتن مشاغل جدید داشته باشند».
خبر خوب این است که یافته ها هنوز به نتیجه نرسیده اند. اما ترس هنوز وجود دارد. اگر آنها نگران امنیت شغلی هستند، ممکن است هنگام پیاده سازی هوش مصنوعی با تیم خود کمی مخالفت پیدا کنید.
در سال 2023، موضوع جایگزینی شغل و هوش مصنوعی بسیار مثبت تر است. مایک مینارد، مدیر عامل شرکت Napier، مقاله ای با عنوان آیا هوش مصنوعی منجر به پایان مشاغل بازاریابی می شود؟ در فوربس.
مینارد گفت، “هوش مصنوعی به ناچار جایگزین جنبه های خاصی از بازاریابی سنتی خواهد شد، اما به طور کلی، احتمالاً این وظایف خسته کننده و پیش پا افتاده، مانند تجزیه و تحلیل، خواهد بود که به هر حال بسیاری از ما علاقه خاصی به آن نداریم.
>
«حقیقت این است که اگرچه هوش مصنوعی میتواند به طور بالقوه وظایف خاصی را خودکار کند و کارایی را بهبود بخشد، بعید است در آینده قابل پیشبینی به طور کامل جایگزین تیمهای بازاریابی شود.»
دلایلی وجود دارد که باور کنیم هوش مصنوعی اینجا برای حل وظایف است و هرگز جایگزین تیم های انسانی در بازاریابی نخواهد شد. به طور طبیعی، رهبران بازاریابی این چالش را دارند که تیم ها را متقاعد کنند که مشاغل آنها ایمن است.
9. تعصب هوش مصنوعی
سوگیری هوش مصنوعی چالشی است که اکثر بازاریابان باید از آن آگاه باشند. از.
در نهایت، هوش مصنوعی همیشه مغرضانه خواهد بود زیرا انسانها مغرضانه هستند. رهبران بازاریابی باید برای مقابله با چالش تیم هایی که سوگیری را وارد سیستم می کنند، برنامه ای داشته باشند.
سوگیری یک چالش جدی برای تجارت است و تأثیر سوگیری دادهها میتواند جدی باشد. نظرسنجی 2022 DataRobot نشان داد که تأثیر سوگیری دادهها میتواند منجر به از دست رفتن 62 درصد درآمد شود.
10. همگام با روندها و فناوری های جدید
زمینه هوش مصنوعی دائماً در حال پیشرفت است و به سرعت در حال رشد است. بازاریابان میتوانند از همگام شدن با آخرین روندها و فناوریها غافلگیر شوند.
سخت است بدانید که چه چیزی را امتحان کنید، اولویت بندی کنید و زمان خود را روی آن سرمایه گذاری کنید. این چالش بهویژه اگر صاحبان مشاغلی دارید که تیم شما را برای کارهای بیشتر تحت فشار قرار میدهند بسیار طاقتفرسا است.
12 نکته برای پیاده سازی هوش مصنوعی
بسیار خوب، اکنون می دانیم که برخی از بزرگترین چالش ها چیست، بیایید دریابیم که چگونه بر آنها غلبه کنیم به گونه ای که به شما کمک کند به اهداف بازاریابی خود برسید و در عین حال از تمام مزایای هوش مصنوعی خود بهره مند شوید. چیزهای زیادی در مورد شنیده شده است.
در اینجا 12 نکته برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد.
1. سیاست های هوش مصنوعی را اجرا کنید.
دان رابینسون، رئیس بازاریابی و تجارت الکترونیک در instantprint، توصیه می کند که کسبوکارها سیاستهای هوش مصنوعی را برای کمک به پیادهسازی هموار هوش مصنوعی اجرا و اجرا میکنند.
راه حل هایی که او در پیاده سازی های هوش مصنوعی instantprint ادغام کرده است عبارتند از:
«کارمندان باید به دستورالعملهایی که ما تعیین کردهایم پایبند باشند. ما محیطی از اعتماد را پرورش میدهیم، اما قوانین و مقرراتی را نیز در اختیار تیم خود قرار میدهیم که برای استفاده مؤثر و ایمن از این ابزارها باید بدانند. «کد رفتار هوش مصنوعی» ما بر اساس هر پلتفرمی که استفاده میکنیم، با بایدها و نبایدها برای هر ابزار تنظیم میشود.
“ما می خواهیم خط مشی هوش مصنوعی خود را به فضایی مشترک تبدیل کنیم. کسانی که از هوش مصنوعی و مدلهای دیگر استفاده میکنند، پلتفرمها را با جزئیات زیاد میشناسند. ایجاد سیاستها بهعنوان یک تلاش مشترک به این معنی است که ما به احتمال زیاد قوانینی داریم که برای تیم ما کار میکند، که توسط تیم ما توسعه داده شده است، به استثنای چارچوبهای قانونی و اخلاقی به عنوان یک استاندارد.”
آنچه ما دوست داریم: رابینسون اهمیت سیاستهای AI را که قانونی و اخلاقی هستند انکار نمیکند، اما تیم را از اضافه کردن افکار خود باز نمیدارد. با تلاش مشترک برای توسعه خطمشیها، احتمال بیشتری وجود دارد که از اعضای تیم خرید کنید.
2. با اجرای هوش مصنوعی کم خطر شروع کنید.
روزلا دلو آیو، رئیس محتوا در Enate میگوید: «کسبوکارها باید دادههایی را که میتوانند و نمیتوانند با مدلهای هوش مصنوعی عمومی و خصوصی به اشتراک بگذارند، به وضوح تعریف کنند. استخدام یک افسر ارشد هوش مصنوعی برای رهبری امنیت و حاکمیت در کسب و کار را در نظر بگیرید.
«هنگامی که قوانین پیرامون این چالشها به وضوح مشخص شد، با شناسایی همه افرادی که کارشان ایجاد (نوشتن، طراحی و ساختن) است، شروع به گسترش GenAI در بخش بازاریابی خود کنید و به آنها اجازه دهید بهترین کمک خلبان هوش مصنوعی را پیدا کنند. برای وظایفشان.
نقشهای خلاقانه مانند کپینویسی و طراحی گرافیک از نظر دادههای حساس نسبتاً کم خطر هستند، در مقایسه با مدیر CRM که میخواهد از GenAI برای تجزیه و تحلیل بازخورد و شکایات مشتری استفاده کند.
آزمایش و تهیه ابزارهای کم خطر برای حمایت از این افراد خلاق در افزایش بهره وری و کاهش زمان صرف شده برای کارهای روزمره و در عین حال اطمینان از رعایت پروتکل های حاکمیتی.”
چیزی که ما دوست داریم: نگرانی بازاریابان در مورد داده ها و تجزیه و تحلیل توسط ابزارهای هوش مصنوعی موجه است، اما Dello Ioio راه حلی را پیدا کرده است که به رهبران بازاریابی اجازه می دهد تا پیاده سازی هوش مصنوعی را به گونه ای آغاز کنند که احساس می شود قابل مدیریت است. و ایمن.
گاهی اوقات، اولین مرحله چالشبرانگیزترین مرحله است، و هنگامی که رهبران با هوش مصنوعی دست به کار شوند، ممکن است الهام گرفته شوند تا بیشتر تلاش کنند.
به هوش مصنوعی HubSpot دستیار محتوا برای هوش مصنوعی کم خطر نگاه کنید. آزمایش این نسخه آزمایشی رایگان است و می توانید محتوا بنویسید، ایمیل بسازید، صفحات فرود و موارد دیگر.
3. از هوش مصنوعی در کنار پشته فناوری موجود خود استفاده کنید.
Cassey Bowden، مدیر بازاریابی در Promet Source، توصیه می کند که رهبران بازاریابی موارد جدید را در نظر بگیرند. ابزارهای هوش مصنوعی با فناوری موجود و تیم با استعداد شما.
او میگوید: «وقتی بهطور مؤثر در ترکیب با سایر ابزارها و مهارتهای تیمهای مربوطه ما استفاده میشود، درها برای احتمالات کاملاً باز است. من مردم را تشویق می کنم که به هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار کمکی در جعبه ابزار دیجیتال خود نگاه کنند.
به نظر من، کسانی که بهترین نتایج را خواهند دید و بیشترین مزایای هوش مصنوعی را خواهند فهمید، کسانی هستند که این فناوری را از طریق لنز نمودار Venn مشاهده می کنند. استفاده از این فناوری همراه با پشته فناوری موجود شما علاوه بر تیم ماهر شما، جایی که اینها با هم همپوشانی دارند، جایی است که ما به موفقیت خواهیم رسید.”
چیزی که دوست داریم: نکته باودن میتواند به رهبران بازاریابی کمک کند تا شکاف را در چالشهایی که خلاقیت را مختل میکنند، ببندند. اگر از هوش مصنوعی علاوه بر برای تیم ماهر شما استفاده شود، در این صورت همه چیز از طریق همکاری وجود دارد.
بهترینهای هوش مصنوعی و بهترینهای آن تماس بسیار مهم انسانی را در نظر بگیرید و مناطقی را پیدا کنید که میتوانند به بهترین شکل از یکدیگر حمایت کنند.
4. با تیم خود صحبت کنید.
ارتباط، البته، همه چیز است! وقتی صحبت از هوش مصنوعی به میان میآید، رهبران بازاریابی میتوانند بسیاری از چالشهای هوش مصنوعی را با خرید گروهی و ارتباط از بین ببرند.
جسیکا پاکارد، مدیر استراتژی محتوا در ClockShark، دریافت که برخی اطمینانها به تیم او اجازه میدهد برای دیدن هوش مصنوعی آنچه که هست؛ یک ابزار بازاریابی که می تواند به گردش کار آنها کمک کند.
پکارد میگوید، “در ابتدا، تیم من از کپینویسان نگران این بودند که چگونه هوش مصنوعی میتواند به طور بالقوه جایگزین کار آنها در سازمان شود.”
او ادامه می دهد، “ترس قابل درک بود، اما مهم بود که به آنها اطمینان دهیم که ابزارهای هوش مصنوعی هنوز توسعه نیافته اند و نمی توانند نسخه ای ایجاد کنند که با موفقیت خوانندگان را در سطح احساسی مانند انسان ها درگیر کند.
همچنین مهم است که به آنها نشان دهیم که چگونه استفاده از هوش مصنوعی میتواند برای کارشان مفید باشد، از ایدههای محتوای طوفان فکری گرفته تا کمک به نوشتن عناوین خلاقانه و توضیحات متا.”
Montse Cano، مشاور بینالمللی SEO و بازاریابی دیجیتال در Montserrat Cano، نکات مشابهی را به اشتراک گذاشت برای غلبه بر چالش های هوش مصنوعی او مجموعه ای از سوالات را دنبال می کند و از هوش مصنوعی به گونه ای استفاده می کند که به تیم ها کمک می کند.
او روند خود را به اشتراک میگذارد، «ما تشخیص میدهیم که چه نیازهایی در تیم خود داریم که میتوانیم با استفاده از هوش مصنوعی برآورده کنیم. آیا تولید کد، ایده های محتوای متنی یا تصاویر است؟ سپس، منابع فعلی را برای آزمایش و اعتبارسنجی خروجی ها ارزیابی کنید، به عنوان مثال، آیا ما به آموزش نیاز داریم، شخص دیگری را استخدام کنید.”
یوهانس لارسون، بنیانگذار و مدیر عامل در یوهانس لارسون، به اهمیت ارتباط با بر عهده کامهای معمولی و توانمندسازی است.
لارسون میگوید: «ما مرتباً با تیم خود در مورد مزایای هوش مصنوعی و اینکه چگونه میتواند آنها را به جای تهدید به آنها توانمند کند، ارتباط برقرار میکنیم. همچنین هدف ما ارائه آموزش و منابع برای کمک به آنها در توسعه مهارتهای جدید و گسترش دانش خود در زمینههایی است که هوش مصنوعی در آن نقش دارد.”
چیزی که ما دوست داریم: ممکن است پیشنهاد برقراری ارتباط ساده به نظر برسد، اما وقتی همه شما در محل کار مشغول هستید به راحتی فراموش می شود. کانو، پاکارد و لارسون چرا پشت چالش های تیمی را تشخیص داده اند و توصیه کرده اند که چگونه می توانید این چالش را از طریق ارتباط، اطمینان خاطر و آموزش های آینده حل کنید.
5. هوش مصنوعی را با تیم خود آزمایش کنید.
در راستای اهمیت صحبت با تیم خود، کوین میلر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل GRO، بازاریابان را تشویق می کند تا کارایی گردش کار خود را با هوش مصنوعی بهبود بخشند.
او با یک هدف محکم شروع کرد، کارایی تیمش را تا 400% بهبود بخشید و با تیم خود برای ثبت موفقیت هوش مصنوعی کار کرد.
میلر داستان خود را به اشتراک میگذارد: “ما اوایل امسال با ChatGPT آزمایش کردیم تا کارایی نوشتن را برای ایجاد محتوای کوتاه و بلند بهبود بخشیم.
برای مشتریانمان، ما میخواهیم کار با بالاترین کیفیت ممکن را تولید کنیم تا به آنها کمک کنیم اعتبار دامنه و ترافیک آنلاین خود را افزایش دهند، بنابراین اتوماسیون یک استراتژی طبیعی برای دنبال کردن این هدف بود. همانطور که گفته شد، این یک ابزار یک مرحله ای نیست.”
او ادامه میدهد، “با هدف بهبود کارایی گردش کار تا 400٪ با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، از نویسندگان خواستیم گردش کار خود را تطبیق دهند و در مورد اینکه ChatGPT چقدر به بهبود نوشتن و قابلیت تحویل آنها کمک کرده است، بازخورد بدهند.
اگرچه به دلیل بسیاری از موانع و محدودیتهای طبیعی نرمافزار به این امتیازات نرسیدیم، کارایی گردش کار را تا 200% از طریق قالبهای محتوا و کمک تحقیقاتی افزایش دادیم.
ChatGPT برای تولید و ارزیابی محتوا فوقالعاده است، اما به تنهایی نمیتواند کار را انجام دهد. هنوز هم بخشی از گردش کار بسیاری از نویسندگان ما است که هر طور که صلاح می دانند از آن استفاده کنند، و من مطمئن هستم که ظرفیت و استفاده از آن همچنان افزایش خواهد یافت.”
چیزی که ما دوست داریم: میلر و تیمش ChatGPT را آزمایش کردهاند و فعالانه دریافتهاند که هوش مصنوعی میتواند کارایی تیم را بهبود بخشد. ما به خصوص سطح مشارکت تیم میلر در آزمایش هوش مصنوعی را دوست داریم.
از آنجایی که تیم او بازخوردهای هوش مصنوعی خود را گزارش میدهد، ما احساس میکنیم که میلر بیشتر احتمال دارد از اعضای تیم خرید کند.
6. فرآیندهای خود را قفل کنید.
آدام اسمیت، بنیانگذار ماشین محتوا ، به دستورات هوش مصنوعی تسلط دارد. وب سایت آزمایشی او فقط 30 روز قدمت داشت و بیش از 36000 کلیک و بیش از 1 میلیون بازدید داشت. تمام محتوای او با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد شده است.
اسمیت میگوید، “من از محتوای کاملاً ویرایشنشده هوش مصنوعی، مستقیماً از ChatGPT استفاده میکنم. یک تصور اشتباه بزرگ وجود دارد که محتوای هوش مصنوعی زباله یا زباله است.
اما اگر فرآیندهای ChatGPT خود را قفل کنید، می توانید محتوای مفیدی ایجاد کنید! قرار نیست با اعلانهای نوع «یک مقاله 1500 کلمهای درباره موضوع x برای من بنویسید» محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید.
طبق گفته اسمیت، کارهای بیشتری برای بهبود کیفیت محتوا وجود دارد، او به شما توصیه میکند: «تصاویر منحصربهفرد اضافه کنید، پیوندهای داخلی را به سایر پستهای وبلاگ مرتبط با زمینه اضافه کنید، تا حد امکان طرحواره اضافه کنید، و ویدیوهای مرتبط YouTube را جاسازی کنید. “
چیزی که ما دوست داریم: آدام اسمیت با یک فرآیند اعلان به خوبی اندیشیده شده ثابت کرده است که محتوای هوش مصنوعی می تواند مفید باشد و می تواند رتبه بندی کند. (و وقتی داده ها از ادعاها پشتیبان می گیرند، حتی بهتر است.)
7. مناطقی را که هوش مصنوعی در آنها مؤثرتر است پیدا کنید.
استفاده از هوش مصنوعی نباید یک سناریوی همه یا هیچ باشد. شما می توانید فرصت ها یا وظایفی را که هوش مصنوعی قادر به حل آنهاست، بیابید. سپس می توانید بقیه کارها را انجام دهید.
سارا کوپر، مدیر استراتژی وب در SimPRO، متوجه شد که تیم او هوش مصنوعی پیدا کرده است. بیشترین سود را در ایجاد سرفصل ها یا بخش هایی از کپی دارد.
Copper میگوید، “یکی از بزرگترین چالشها، ارائه دستورالعملهای مناسب به هوش مصنوعی برای به دست آوردن خروجیای است که به دنبال آن هستیم و یاد میگیریم که از هوش مصنوعی زیاد درخواست نکنیم.
به عنوان مثال، از آنجایی که تیم شروع به استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای بیشتر در وبسایت ما کرده است، واضح است که هنگام پشتیبانی از شخصیسازی سرفصلها یا بخشهای کپی به جای تولید صفحات فرود کامل از ابتدا مؤثرتر است.
جسیکا روآن، مدیر ارشد محتوا در زنبوردار، کوپر را تکرار میکند. Ruane می گوید: «یک چالش بزرگ که هوش مصنوعی را احاطه کرده است، استفاده موثر از آن در بازاریابی محتوا است. شرکتها قطعاً از هوش مصنوعی به درجات مختلفی در طول فرآیند تولید محتوا استفاده میکنند.
برخی ممکن است به طور کامل با استفاده از هوش مصنوعی محتوا بنویسند، در حالی که برخی دیگر از آن برای تحقیق و الهام گرفتن استفاده می کنند. بهترین راه برای پیاده سازی هوش مصنوعی در محتوا، به آرامی است. روی صدایی که میخواهید استفاده کنید تمرکز کنید و برای شروع بازنویسی عبارات را آزمایش کنید.”
چیزی که ما دوست داریم: روان و کوپر موافق هستند که در نوشتن محتوا جایگاهی برای هوش مصنوعی وجود دارد. به همان اندازه، هر دو نقش هوش مصنوعی را بر اساس آنچه بازاریابان مفیدتر می دانند متفاوت می بینند. استفاده از هوش مصنوعی را برای کارهای مختلف در نظر بگیرید و آنچه برای شما و تیمتان مفید است را بیابید. هوش مصنوعی مجبور نیست همه چیز را بنویسد.
8. با دقت آزمایش کنید.
سوفیا اینگا تایسون، ویرایشگر محتوای SEO در Juro، چالش هوش مصنوعی کیفیت و نام تجاری را حل میکند. با آزمایش دقیق و افشای کامل به سهامداران کلیدی.
تایسون میگوید، «مطمئناً نگرانیهایی در مورد استفاده از هوش مصنوعی در استراتژیهای محتوا وجود دارد که کیفیت و قدرت کلی وبسایت را کاهش میدهد.
کسب و کارها اغلب مایلند با هوش مصنوعی آزمایش کنند تا تولید محتوای خود را افزایش دهند، اما نویسندگان محتوا به طور طبیعی می ترسند که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در مقیاس تأثیر مخربی بر عملکرد محتوای موجود و ماهرانه داشته باشد.
من فکر میکنم مدیریت انتظارات ذینفعان در این زمینه و اطمینان از افشای این ریسکها برای سایر تصمیمگیرندگان در کسبوکار که ممکن است این رویکرد را برای رشد تهاجمی تشویق کند، واقعاً مهم است.
من همچنین فکر می کنم مهم است که در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی محتاط باشیم زیرا تأثیر واقعی فوراً احساس نمی شود. ممکن است ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد تا محتوا بر اساس کیفیت یا استفاده از هوش مصنوعی ارزیابی منفی شود.
هر آزمایشی باید دقیقاً همین باشد – با دقت، نظارت دقیق و در مقیاسی نگهداری شود که به این معنی است که در صورت نیاز می توان آن را معکوس کرد. من فکر میکنم این رویکرد باعث راحتی بسیاری از نویسندگان محتوا میشود، زیرا نشان میدهد که شما با احتیاط به استفاده از هوش مصنوعی نزدیک میشوید، نه اینکه بیدقت حضور آنلاینی را که قبلاً داشتهاید به خطر بیندازید.”
آنچه ما دوست داریم: رویکرد جامع تایسون به هوش مصنوعی، شهرت برند، تیم و سهامداران را پوشش میدهد. او تمایل به استفاده از هوش مصنوعی را با نیازهای تیمی که از آن استفاده می کنند، در نظر می گیرد. هنگامی که آزمایش با دقت نظارت می شود، ما به همه درگیران اطمینان خاطر می دهیم.
9. نظارت بر کیفیت و دقت.
پس از راهاندازی و استفاده از هوش مصنوعی، نمیخواهید از بررسی کیفیت بسیار مهم غافل شوید.
Annika Haataja، رئیس بخش SEO در Seeker، میگوید: «همانطور که استفاده از هوش مصنوعی، نظارت بر کیفیت و دقت را فراموش نکنید. همه ما می دانیم که هوش مصنوعی گاهی اوقات ممکن است اشتباه کند، که اگر تیم ها به نتایج اعتماد نداشته باشند، ممکن است به پذیرش آسیب برساند.
از افراد بخواهید نمونهای از خروجی هوش مصنوعی را بررسی کنند تا خطاها را پیدا کنند و به آنها قدرت بدهند تا به تخصص خود در این فرآیند ایمان داشته باشند.
چیزی که ما دوست داریم: وقتی تیمها با استفاده از هوش مصنوعی راحت میشوند، دقت در مورد خروجی هوش مصنوعی کاهش مییابد. Haataja به ما یادآوری می کند که در مقیاس های پذیرش هوش مصنوعی مراقب کیفیت و دقت باشیم، یادآوری مهمی برای همه ما.
10. منابع داده خود را اصلاح کنید.
سایمون بریسک، مدیر Click Intelligence Ltd، تعصب هوش مصنوعی را یک چالش دانست. جالب اینجاست که وقتی تیم او منابع داده را اصلاح کرد، آنها داده های بهتری پیدا کردند.
او میگوید: «یک چالش مهمی که در هوش مصنوعی هنگام ادغام هوش مصنوعی با آن مواجه شدهایم، تضمین یکپارچگی دادهها است. مدلهای هوش مصنوعی به اندازه دادههایی هستند که روی آنها آموزش دیدهاند. داده های نادرست یا مغرضانه می تواند منجر به تصمیمات بازاریابی اشتباه شود.
«به عنوان مثال، هنگام تجزیه و تحلیل رفتار کاربر برای یک مشتری تجارت الکترونیک، دادههای ناهنجار در ابتدا اولویت را برای یک خط محصول خاص پیشنهاد میکردند. تنها پس از پالایش منابع داده، به یک روند ترجیحی جامعتر پی بردیم و در نتیجه استراتژی بازاریابی خود را مجدداً تنظیم کردیم.»
چیزی که ما دوست داریم: تجربه Brisk با تعصب هوش مصنوعی تأثیر بالقوه و راه حل را نشان می دهد. با تنظیم مجدد منابع داده، Click Intelligence می تواند استراتژی بازاریابی خود را بر اساس داده های قابل اعتماد مجدداً تنظیم کند.
11. رقابتی بمانید.
دنیای هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است. کریس استات، مدیر Seven Marketing، توصیه میکند از پیشرفتهای هوش مصنوعی جلوتر بمانید.
او میگوید، «پیشتر بودن از رقابت بسیار مهم است. برای ما ضروری است که به طور مداوم ارزش استثنایی ارائه دهیم. این به این معنی است که همه نرم افزارهای هوش مصنوعی را به طور جدی آزمایش کنید تا ما را در لبه پیشرفت نگه دارد و تضمین کند که نتایج سطح بالایی را به مشتریان خود ارائه می دهیم.”
چیزی که ما دوست داریم: گنجاندن هوش مصنوعی در سیستمهای شما میتواند هیجانانگیز و قدرتمند باشد. آزمایش هوش مصنوعی از محل آزمایش، راهی عالی برای کشف قابلیتهای هوش مصنوعی با تیم خود است. به زودی احساس خواهید کرد که چه چیزی از شما حمایت می کند و بدون آن چه می توانید زندگی کنید.
12. بر یکپارچگی داده ها و مدیریت تغییر غلبه کنید.
جسیکا شی، سردبیر ارشد فنی و بازاریابی مدیر محتوا در iBoysoft، اهمیت غلبه بر یکپارچگی داده ها و مدیریت تغییر را به اشتراک می گذارد.
او میگوید: «مدیریت تغییر و یکپارچگی دادهها دو مانع مهم برای پیادهسازی هوش مصنوعی در بازاریابی هستند. برای اطلاعات دقیق مبتنی بر هوش مصنوعی و تصمیمگیری، اطمینان از دادههای با کیفیت بالا و خالص ضروری است.
داده های نادرست می توانند باعث پیش بینی های نادرست و کمپین های بازاریابی ناکارآمد شوند. برای پرداختن به این مسئله در ابزارهای پاکسازی ، اعتبار سنجی و ادغام داده ها سرمایه گذاری کنید.
مدیریت تغییر یک مانع اضافی است. ادغام هوش مصنوعی می تواند گردش کار موجود را مختل کند و اعضای تیم را برای به دست آوردن مهارت های جدید مجبور کند. ارتباطات شفاف در مورد مزایای AI و اعضای تیم آموزش برای پرورش و مهارت برای اجرای صاف ضروری است.
همکاری با کارشناسان هوش مصنوعی ، ادغام تیم ها در تصمیم گیری و شروع با پروژه های آزمایشی می تواند به ادغام هوش مصنوعی در ضمن حل مشکلات کمک کند. یک استراتژی سیستماتیک ، آموزش مداوم و ارتباطات واضح از انتقال صاف تر و بهینه سازی مزایای بازاریابی هوش مصنوعی اطمینان حاصل می کند. ”
آنچه ما دوست داریم: shee تشخیص می دهد که شما مجبور نیستید همه کارها را به تنهایی انجام دهید. شما می توانید متخصصان را وارد کرده و با پروژه های آزمایشی شروع کنید تا از طریق چالش های اجرای AI به پشتیبانی تیم خود کمک کنید.
چه چیزی شما را از اجرای AI باز دارد؟
این را در نظر بگیرید: Target = “_ Blank”> 70 ٪ از بازاریابان اندازه گیری موفقیت اتوماسیون بازاریابی را آسان یا تا حدودی آسان می دانید ، بنابراین این کار را انجام دهید.
در بدترین حالت ، شما یک آزمایش را انجام داده اید (و اینطور نیست که بازاریابی چیست؟) ، و در بهترین حالت ، شما داده ها را برای پشتیبانی از موفقیت تلاش های هوش مصنوعی خود دریافت کرده اید. خرید از تیم یا ذینفعان خود وقتی که می دانند اهداف بازاریابی AI را می دانند آسان تر خواهد بود.
به علاوه ، با نکات برتر از رهبران بازاریابی ، شما با بهترین بینش های ممکن شروع می کنید تا هوش مصنوعی و بازاریابی را به یک موفقیت مطلق تبدیل کنید.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.