چگونه TikTok از برنامه رسانه های اجتماعی به پلتفرم سرگرمی تکامل می یابد
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
چگونه TikTok از برنامه رسانه های اجتماعی به پلتفرم سرگرمی تکامل می یابد
به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
TikTok یک گام به یک برنامه سرگرمی نزدیکتر شده است. نمونه ای از این انتقال، همکاری اخیر آن با اسنوپ داگ است.
در اوایل سال 2022، اسنوپ داگ رکوردهای Death Row را به دست آورد و مالک کاتالوگ موسیقی این برچسب بدنام شد. چند ماه بعد، او اعلام کرد که کاتالوگ را از پلتفرمهای پخش اصلی حذف میکند و قصد دارد آن را دوباره در برنامه سرگرمی خودش منتشر کند.
اگرچه وضعیت برنامه او نامشخص است، در سال 2023 اسنوپ داگ تصمیم گرفت کاتالوگ Death Row را مجدداً در پلتفرمهای استریم منتشر کند – پس از اینکه به مدت یک هفته به طور انحصاری در TikTok در دسترس قرار گرفت.
دریافت حقوق انحصاری برای یک کاتالوگ موسیقی محبوب (حتی برای مدت کوتاه) یک حرکت مهم برای TikTok است، زیرا این برنامه با استفاده از رویکرد اول سرگرمی.
اولویتبندی TikTok به عنوان بخشی از استراتژی عرضه موسیقی میتواند برای هنرمندان و شرکتهای موسیقی سود بزرگی داشته باشد. در مقایسه با جمعیت عمومی، کاربران TikTok به احتمال زیاد برای موسیقی و کالاهای هنرمند پرداخت میکنند.
در سال 2022، TikTok پلت فرم توزیع موسیقی خود را راه اندازی کرد SoundOn، که به هنرمندان اجازه می دهد موسیقی خود را در سطح جهانی توزیع کنند و در عین حال مالکیت خود را حفظ کنند. حق امتیاز (مشکلی که هنرمندان با دیگر پلتفرمهای جریان دارند).
در حالی که TikTok میتواند ابزار مؤثری برای بازاریابی موسیقی جدید باشد، آهنگهای قدیمیتر نیز پس از ویروسی شدن در این برنامه، محبوبیت زیادی پیدا کردهاند.
آهنگ ماریا کری در سال 2009 “It’s a Wrap” دارای افزایش اخیر در جریانها به لطف رقص محبوب TikTok که دارای نسخه سریعتری از آهنگ است.
آهت سال 1996 سلین دیون «همه چیز به من برمی گردد» موسیقی متن چندین ترند محبوب Tik202 در و 2022، که منجر به افزایش استریم های آهنگ شد.
اگرچه برخی از نوازندگان بیزاری می کنند برای ایجاد TikTok- موسیقی متمرکز، تأثیری که TikTok بر نحوه مصرف و اشتراک گذاری موسیقی دارد، انکار و نادیده گرفتن آن عاقلانه نیست.
قطعات بازاریابی
جدیدترین اخبار بازاریابی و بینش های استراتژی.
نرخ تعامل اینستاگرام برای برندها رو به کاهش است. این به چه معناست .
جنجالهای AI بازاریابان باید اجتناب کنند.
دوپه: سه نفر از هر چهار مصرف کننده قصد دارند برای صرفه جویی در هزینه به خرید اقلام عمومی به جای نام های تجاری ادامه دهند.
واژه نامه بازاریابی هوش مصنوعی: شرایط بازاریابان باید بداند.
ایجادکنندگان محتوا: چگونه سه سازنده محتوای خود را از سر و صدا به کار بردند تمام وقت.
Snapchatبهتازگی یک ربات چت مجهز به هوش مصنوعی.
معیارهای رسانه های اجتماعی: چیزی که بازاریابان باید داشته باشند ردیابی در سال 2023.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.