بهترین وب سایت شخصی از بازاریابان، سازندگان و سایر حرفه ای های تجاری که به شما الهام می بخشند
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
بهترین وب سایت شخصی از بازاریابان، سازندگان و سایر حرفه ای های تجاری که به شما الهام می بخشند
وبسایتی درباره من فرصتی برای شماست تا شخصیت و اعتبار خود را در قالبی جذاب به نمایش بگذارید. اما بدون مثالهای قوی وبسایت شخصی که شما را راهنمایی کند، ممکن است ندانید چگونه شروع کنید یا چه چیزی برای برندسازی شخصی.
در این پست، بهترین نمونه های وب سایت های شخصی را که از بازاریابان، سازندگان، و دیگر متخصصان کسب و کار دیده ایم، پوشش خواهیم داد. .
چرا یک وب سایت شخصی ایجاد کنیم؟
نکته در مورد رزومه ها و نامه های همراه: مهم نیست که چقدر منحصربفرد هستید، در بیشتر موارد، آنها تمایل به خواندن خشک دارند. و دلیل خوبی برای آن وجود دارد: قرار است یک صفحه واحد و بدون حاشیه باشد که تجربه کاری شما را مستند کند.
در حالی که مختصر بودن خوب است، فرصت بسیار کمی برای بیان منحصر به فرد بودن شما یا اصلاً درخشیدن شخصیت شما وجود دارد.
در حالی که رزومه تنها سندی است که تا حد زیادی تغییر نمیکند، یک وبسایت شخصی را میتوان بر اساس کاری که روی آن کار میکنید یا میخواهید بر آن تأکید کنید سفارشیسازی و بهروزرسانی کرد. هم سیال و هم جاری است.
علاوه بر این، 80% از کسب و کارها می گویند یک وب سایت شخصی هنگام ارزیابی نامزدهای شغلی مهم است. استخدامکنندگان شما را به صورت آنلاین جستجو میکنند، و یک وبسایت شخصی که داستانی را که میخواهید بگویید میتواند بین شما و یک نامزد رقیب تفاوت ایجاد کند.
برای سازندگان، ممکن است نیاز به یک وبسایت شخصی را وقتی که قبلاً یک حضور اجتماعی فعال دارید، زیر سؤال ببرید. حضور گسترده در رسانههای اجتماعی عالی است، اما همانطور که در ادامه به بررسی بیشتر خواهیم پرداخت، یک وبسایت درباره من میتواند فرصتهای بیشتری را برای قرار گرفتن در معرض، مشارکت و موارد دیگر در اختیار شما قرار دهد.
اگر به فکر ایجاد یک وبسایت شخصی برای خودتان هستید، نمونههای زیر را بررسی کنید. از نوع خاصی از وب سایت الهام گرفته اید؟
برای رفتن به آن بخش از این مقاله، یکی از پیوندهای زیر را کلیک کنید:
وب سایت های شخصی از بازاریابان
1. خوزه روشا
خوزه روشا طراحي است که از اثرات اختلاف منظر لذت بخش در سایت خود استفاده می کند. بینندگان و بازدیدکنندگان را درگیر کند. او خود را به عنوان یک طراح خلاق، مدیر بازاریابی و مشاور معرفی میکند، حوزههای قدرت کلیدی خود را پوشش میدهد و سپس از خوانندگان دعوت میکند تا تجربیات او را در یک بخش مختصر و تعاملی مرور کنند.
اثر پیمایش مداوم بازدیدکنندگان را از طریق داستان و تجربه خوزه راهنمایی میکند، که راهی عالی برای برقراری ارتباط با مهمترین چیزهایی است که میخواهید مردم بدانند.
2. کارولین فورسی
کارولین فورسی، مدیر بازاریابی اصلی تیم رشد محتوای HubSpot، مثال خوبی از نحوه ایجاد یک وب سایت درباره من ارائه می دهد.
وبسایت کارولین تمیز و ساده است، که من از آن قدردانی میکنم. کارولین علاوه بر فهرست کردن نکات برجسته شغلی خود در بیوگرافی خود، صفحه ای را نیز برای رزومه خود درج می کند. اگر بخواهد جستجوی شغلی را شروع کند و بخواهد به استخدامکنندگان فرصتی دهد تا سریعتر درباره سوابق او بیاموزند، این یک لمس خوب است.
3. برنت استرلینگ
برنت استرلینگ یک مشاور بازاریابی رشد است که بیش از یک دهه را صرف تقویت مهارت های بازاریابی خود برای شرکت های B2B و DTC کرده است. چیزی که من در مورد وب سایت برنت بیشتر دوست دارم این است که صدای او در هر عنصری شنیده می شود، حتی زمانی که تجربه کاری خود را برجسته می کند، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است.
4. جیسون فابر
یکی دیگر از وبسایتهای شخصی مورد علاقه من از یک بازاریاب، Jason Faber، یکی از دوستان مستقل من است. Jason یک مشاور بازاریابی و سئوی رشد با سابقه گسترده در مقیاسپذیری استارتآپها، کسبوکارهای کوچک و شرکتهای فناوری است. من شخصاً دوست دارم که چگونه او همه چیز را با رنگ برجسته و عنصر طراحی که زیر عبارات کلیدی است، به هم گره زده است.
5. کیتلین میلیکن
Kaitlin Milliken، مدیر ارشد برنامه شبکه فریلنسر HubSpot، یک وبسایت عالی درباره من ایجاد کرده است تا بازاریابان همکار به آن توجه داشته باشند. علاوه بر برندسازی منسجم در سراسر وب سایت، من شخصاً صفحه درباره Kaitlin را بیشتر دوست دارم. او تنها در چند پاراگراف، نقش فعلی، نکات برجسته شغلی و علایق شخصی خود را خلاصه می کند تا به بازدیدکنندگان بفهماند که او کیست و چه تجربه ای دارد.
6. کاتیا واربانووا
کاتیا یک متخصص برندسازی، بازاریابی و هوش مصنوعی و بنیانگذار Viral Marketing Stars است. یک بار در وب سایت او درباره من ورق بزنید، و بلافاصله مشخص می شود که او یک متخصص برندسازی است. هر عنصر در وبسایت او با نام تجاری او منسجم است و آرمهای رسانهای مکانهایی که او معرفی شده است، اعتبار و تخصص او را به نمایش میگذارد.
چیزی که بیشتر در مورد وبسایت کاتیا دوست دارم، دکمه جذاب فراخوان برای اقدام (CTA) است که بازدیدکنندگان را تشویق میکند تا برای سخنرانی با او تماس بگیرند. او به طور بالقوه می تواند این CTA را برای ترویج اهداف مختلف با تغییر تغییر دهد، که این موضوع را به یک عنصر هوشمند در وب سایت بازاریابی او تبدیل می کند.
بهترین روش ها برای وب سایت های شخصی برای بازاریابان
مهارت، تجربه و اعتبار خود را نشان دهید.
به عنوان یک نویسنده بازاریابی، من قویاً معتقدم که نحوه انتقال تجربه خود در وب سایت درباره من به همان اندازه مهم است که ظاهر آن. چه از وبسایت خود بهعنوان مجموعهای از پرافتخارترین پروژههای خود استفاده کنید، چه یک رزومه آنلاین که دستاوردهای شغلی شما را مشخص میکند یا یک ابزار تولید سرنخ، برای نشان دادن مهارتها و اعتبار بازاریابی شما بسیار مهم است.
موفقیت ها و دستاوردهای خود را به اشتراک بگذارید.
اگر میخواهید وبسایتتان متمایز باشد، جوایز صنعتی را که برنده شدهاید ذکر کنید، نشانوارههای شرکتهایی را که با آنها کار کردهاید اضافه کنید، و مطمئن شوید که پیامهایتان در برند هستند. من همچنین متوجه شدم که بهترین وب سایت های شخصی از بازاریابان منعکس کننده صنعت انتخابی شخص یا صنعتی است که او آرزوی کار در آن را دارد.
وبسایتهای شخصی از سازندگان یا تأثیرگذاران
7. جین کلر هروی
جلب توجه رسانه ها برای یک خالق یا تأثیرگذار بسیار مهم است. بنابراین، معقول است که آن اشاره های مطبوعاتی را در یک صفحه مطبوعاتی در وب سایت شخصی خود برجسته کنید. وقتی نوبت به نمونههای خلاقانهای از این موضوع میرسد، من دوست دارم که جین کلر هروی در مورد اشارههای مطبوعاتی در وبسایت خود سرپرستی میکند.
جین یک کارگردان خلاق، هنرمند و بنیانگذار Future Front غیرانتفاعی مستقر در آستین است. در صفحه مطبوعاتی خود، او فقط پیوندهایی به مقالاتی که در آنها برجسته شده است پست نمی کند. در عوض، او یک قطعه از مقاله را همراه با یک تصویر درج می کند که به نظر من جذاب تر است.
8. لیا بوری
Leah Bury یکی دیگر از خلاقان مستقر در آستین است که من شخصاً وب سایت او را دوست دارم. این نه تنها خلاقیت و سبک او را به نمایش می گذارد، بلکه در برقراری ارتباط با تمام پروژه های خلاقانه متفاوتی که او روی آنها کار کرده است، بسیار عالی عمل می کند.
9. همه جائی
The Everywhereist وبلاگی است که توسط نویسنده و سفرنامه نویس جرالدین دیرویتر اداره می شود. چیزی که من در مورد این وب سایت دوست دارم این است که دارای شخصیت است. چه در فید وبلاگ باشید و چه در صفحه درباره، نوارهای فرعی با حقایق سرگرم کننده یا قطعه ای از آخرین کتاب او را مشاهده خواهید کرد.
این وبلاگ همچنین دارای یک صفحه “بهترین ها” است که برخی از پست های برتر او را برجسته می کند تا بازدیدکنندگان بتوانند با سایت و سبک نوشتن او آشنا شوند. به علاوه، وقتی صحبت از طراحی به میان میآید، طرح رنگی گرم، خنثی و عاری از درهمکاری اضافی است که میتواند حواس را از محتوا منحرف کند.
10. Side Hustle Nation
Side Hustle Nation وبلاگ تجاری نیک لوپر است، مشاوری که وب سایتش توصیه های مالی ارزشمندی را برای صاحبان مشاغل ارائه می دهد.
صفحه اصلی او، که در بالا نشان داده شده است، لحن سبک و در عین حال پرشوری را برای خوانندگانش ایجاد می کند. این نشان می دهد که محتوای دوستانه ای دریافت خواهید کرد که به یک هدف متعهد هستند: آزادی مالی. دکمه سبز رنگ CTA، «از اینجا شروع کنید»، به بازدیدکنندگانی که برای اولین بار میآیند کمک میکند تا دقیقاً بدانند که چگونه وبسایت خود را پیمایش کنند.
11. نمک در موهای ما
نمک در موهای ما یک وبلاگ مسافرتی با طراحی کاربری استثنایی است. وبلاگ نویسان پشت وب سایت، نیک و هانا، با معرفی خود در صفحه خوش آمدگویی و برجسته کردن پست های سفر اخیر، با بازدیدکنندگان گرم می شوند.
بخش مورد علاقه من در این وب سایت دکمه کشویی است که به شما امکان می دهد مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین یک نوار جستجوی کاربرپسند در بالای صفحه وجود دارد که به شما کمک می کند موضوعات مختلف در وبلاگ آنها.
بهترین روشها برای وبسایتهای شخصی برای سازندگان یا تأثیرگذاران
شجاعانه خود و نام تجاری خود را نشان دهید.
به عنوان یک خالق یا تأثیرگذار، وب سایت شما بازتاب مستقیم برند و سبک شخصی شما است. از نشان دادن خلاقیت خود نترسید، صدای خود را بیان کنید و به بازدیدکنندگان بگویید دقیقاً به دنبال چه نوع فرصت هایی هستید.
صفحه مطبوعاتی را اضافه کنید.
همچنین ایده خوبی است که یک صفحه مطبوعاتی و/یا کیت رسانه در وب سایت شخصی خود داشته باشید. وقتی به دنبال خالقی میگردم که برای مقالهای که در حال نوشتن آن هستم مصاحبه کند یا مصاحبه کند، شخصاً فقط با کسانی ارتباط برقرار میکنم که یک وبسایت یا حداقل یک کیت رسانه دارند. دلیل آن این است که قبل از اینکه با آنها کار کنم، باید درک کنم که آنها چه کسانی هستند، آیا در نشریات دیگر به نمایش درآمده اند یا خیر، و چقدر معتبر هستند.
وبسایتهای شخصی از سایر حرفهایهای تجاری
12. روبنس کانتونی
وبسایت شخصی روبنس کانتونی همه نتهای مناسب را نشان میدهد. ابتدا، کاری را که او با یک GIF بازیگوش انجام میدهد نشان میدهد که کلمه «CIAO» را نشان میدهد که نقطه به نقطه ویرایش میشود، درست همانطور که در یک ابزار طراحی انجام میشود.
دوم، نقاط قوت اصلی کانتونی را در یک خلاصه شخصیتی خلاصه می کند. سوم، تجربه او را در قالب جمعشدنی کاربرپسند فهرست میکند، بنابراین اگر میخواهید بیشتر بخوانید، میتوانید روی هر نقش جداگانه کلیک کنید. همچنین بخشهایی به کتابی که او نوشته، جوایز و نمونه کارهایش اختصاص داده شده است.
در هر مرحله، میتوانید از حس قوی طراحی، تفکر کاربر اول، و هوش تجاری تیز Cantuni قدردانی کنید. طراح با CTA پایان میدهد تا بازدیدکنندگان با او تماس بگیرند.
او همچنین با ذکر این نکته که او فقط میتواند بخشهای خاصی از کار خود را بهصورت خصوصی به اشتراک بگذارد، از استخدامکنندگان میخواهد تا در مورد کار او پرس و جو کنند. در سایت خودتان، میتوانید از پروژههای دارای قراردادهای عدم افشا به عنوان «محتوای دروازهدار» استفاده کنید.
13. مارتین مایروپ
Martine Myrup هنرمندی است که از وب سایت خود برای نمایش سبک و دیدگاه خود استفاده می کند. اولین چیزی که توجه من را جلب کرد فونت پررنگ و تصاویر خیره کننده ای بود که در حین پیمایش ظاهر شد.
عنصر برجسته دیگر در وب سایت Myrup صفحه CV او است که مدارک تحصیلی، نمایشگاه ها، جوایز و انتشارات او را برجسته می کند. رزومه به گونه ای قالب بندی شده است که واضح و آسان برای اسکن باشد، با عناوین پررنگ که هر بخش و تاریخ ها را در سمت چپ جدا می کنند.
در حالی که رزومههای هنرمندان متفاوت از رزومههای حرفهای قالببندی میشوند، قالببندی Myrup تقریباً در هر زمینهای با برخی تنظیمات کار میکند.
14. یوهانس شوچنر
وبسایت شخصی یوهانس شوخنر نمونهای از نحوه نمایش خلاقیت و شخصیت خود است و در عین حال مهمترین دستاوردهای حرفهای خود را برجسته میکند. در حالی که نسخه به زبان آلمانی است، همچنان میتوانید نقاط قوت کلیدی بازیگر را درک کنید.
در پایین، مدیران انتخاب گزینهای برای دانلود نسخه پیدیاف تیتراژ فیلم و کارهای تئاتر شوخنر دارند. این وبسایت نشان میدهد که میتوانید با ذوق قوانین سایت خود را زیر پا بگذارید تا زمانی که به مخاطبان هدف خود توجه داشته باشید.
15. هوگو بازین
Hugo Bazin یک طراح محصول است که وب سایت رزومه او دوستی را با طراحی جذاب کاربر ترکیب می کند. در گوشه بالا سمت چپ، او یک دکمه چسبناک برای دانلود رزومه خود در فرمت PDF دارد، اما اگر علاقه مند به دریافت یک نمای کلی هستید، می توانید به بخش «تجربه» بروید، جایی که می توانید وضعیت فعلی و حال او را ببینید. کارفرمایان قبلی و دستاوردهای کاری.
من دوست دارم در طول نسخه، بازین از شکلکها برای نشان دادن شخصیت خود استفاده کند، اما او انتخابی است. او شکلکها را از بخش «تجربه» در صفحه وب دور نگه میدارد، جایی که حفظ لحن جدی و حرفهای ضروری است.
16. کریستین کایزرمن
وبسایت کریستین کایزرمن درباره من از یک موضوع منحصربهفرد استفاده میکند تا بینندگان را در صفحه نگه دارد و مهارتهای کدنویسی قوی خود را به نمایش بگذارد.
در سمت راست بالا، میتوانید مانند یک تلویزیون قدیمی، از کانالی به کانال دیگر جابهجا شوید، و آنچه را که در پسزمینه پخش میشود تغییر میدهد. او همچنین تنها شامل دو پاراگراف کپی در صفحه اصلی میشود، که ثابت میکند اگر میخواهید بازدیدکنندگان روی طراحی وبسایت شما تمرکز کنند، مختصر بودن بسیار مهم است.
در گوشه پایین سمت چپ، کاربران میتوانند به رزومه HTML، ایمیل، توییتر و لینکدین قابل خزیدن Kaisermann دسترسی داشته باشند. همچنین میتوانید «Space Mode» را فعال کنید، که یک کنترل از راه دور برای تغییر کانالها به نمایش میگذارد – بسیار جالب!
17. سین هالپین
آنچه من در مورد وب سایت Halpin About Me دوست دارم این است که کوتاه ، شیرین و تا حدی است که برای صدا و مارک شخصی وی که در سایت بیان شده است ، معتبر است. به جای کپی زیاد ، هالپین کارتهای بزرگ تصویربرداری را ارائه می دهد تا پروژه های وی برای خودشان صحبت کنند و به کاربر اجازه می دهند اگر کسی چشم خود را جلب کند ، عمیق تر شود.
18. تونی d’Orio
اگر مانند یک عکاس خالق هستید ، مهم است که طراحی نمونه کارها بصری خود را ساده نگه دارید. به همین دلیل من عاشق این هستم که عکاس تونی دی اوریو اجازه می دهد تا تصاویر را با نشان دادن عکس های جسورانه در وب سایت خود ، توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کند.
منوی آرم و ناوبری او واضح است و از کار او منحرف نمی شود. و ، او این کار را برای مشتریان بالقوه آسان می کند که کار خود را به صورت رایگان بارگیری کنند. می خواهی یکبار امتحانش کنی؟ روی منوی Hamburger در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید ، سپس + PDF را انتخاب کنید تا به عنوان بسیاری از تصاویر که می خواهید بارگیری کنید انتخاب کنید.
پس از باز کردن PDF ، متوجه خواهید شد که کاملاً مجهز به کارت ویزیت D’Orio به عنوان پوشش است … فقط در صورت نیاز به آن.
19. verena michelitsch
وقتی طراح هستید ، یک پیکسل در وب سایت شخصی خود نباید استفاده شود. نمونه کارها Verena Michelitsch ، که در بالا نشان داده شده است ، به پایان می رسد تا در آثار هنری به پایان برسد.
از کتابخانه گسترده کار خود ، او تصمیم گرفت تا چندین رنگ ، سبک و ابعاد را به نمایش بگذارد تا بازدید کنندگان بتوانند ببینند که چقدر دامنه او به عنوان یک طراح است. این یک نمونه کامل از ادعای کلاسیک است ، “نمایش ، نگو.”
20. gari cruze
Cruze یک نویسنده نسخه برداری است. اما با تبدیل وب سایت خود به یک نمونه کارها که شامل تصاویر از کمپین های مختلفی است که در آن کار کرده است ، وی باعث می شود که بازدید کنندگان بخواهند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد او کلیک کنند. همچنین ، یک CTA عالی در بالای صفحه وجود دارد که بازدید کنندگان را به آخرین پست وبلاگ خود سوق می دهد.
من همچنین طرفدار کپی طنزآمیز سایت او هستم – به ویژه در بخش های “17 چیز تصادفی” و “اوه بله ، آنها در حال صحبت کردن هستند” – که مهارت های او را نشان می دهد در حالی که او را به یاد ماندنی تر می کند. این صفحات همچنین شامل اطلاعات تماس وی در سمت راست است و دستیابی و اتصال در هر نقطه را آسان می کند.
21. جانور برگشته است
نمونه کارها کریستوفر لی به شکلی شلوغ و رنگارنگ است. وقتی در مورد لی در سایت به راحتی قابل پیمایش او آموختم ، فهمیدم که چنین صفحه اصلی سرگرم کننده و پر جنب و جوش برای یک تصویرگر و طراح اسباب بازی مناسب است.
با نام تجاری خود ، “Beast Back” ، Portfolio Lee ، طرح های چشم نواز را با مارک های قابل تشخیص مانند Target و Mario به همراه پیوندهایی برای خرید کار خود برجسته می کند. این یکی دیگر از نمونه کارها به سبک گالری با رنگهای رنگی است که باعث سرگرم کننده شدن آن می شود و به آن شخصیت می بخشد ، بنابراین آن را به یاد ماندنی تر می کند.
22. دانیل گریندرود
این فیلمبردار آزاد نمونه دیگری از یک وب سایت شخصی ساده اما براق است و به مشتریان بالقوه خود اجازه می دهد تا در بخش های “کار” و “عکس” خود عمیق تر مرور کنند. ویدیوی افتتاحیه در صفحه اصلی – همانطور که در تصویر ثابت نشان داده شده است – همچنین به بازدید کنندگان سایت خود پیش نمایش فوری از کار و سبک خود می دهد.
23. بایرون مک نالی
در نمونه کارها ، بایرون مک نالی بلافاصله کار خود را شامل نمی شود بلکه عکسی از خودش است که به تقویت ارتباط بین وی و بازدید کنندگان وب سایت کمک می کند. این طراحی حداقل وب سایت همچنین کاربران را برای ادامه فعالیت با محتوای وب سایت و دیدن برخی از تولیدات فیلم ، تجاری و موسیقی اخیر وی دعوت می کند.
یک تصویر ثابت این عدالت وب سایت شخصی خلاق را انجام نمی دهد – آن را از من بگیرید. شما باید خودتان از طریق آن پیمایش کنید تا تأثیر کامل تجربه کار ، پروژه ها و خلاقیت بایرون را بدست آورید.
24. enric moreu
Enric Moreu با ایجاد یک وب سایت شخصی تعاملی و بازیگری ، مهارت های طراحی سه بعدی خود را به نمایش می گذارد. در حالی که کاربران پیمایش می کنند ، این صفحه به راحتی آنها را از طریق زبان های گفتاری Moreu ، زبانهای برنامه نویسی ، مهارت ها و تجربیات کاری می برد. جذاب ، سبک روی متن و دید بصری است.
من دوست دارم که وب سایت وی مظهر متوسط و مهارتهایی باشد که وی ادعا می کند متخصص در آن است.
25. mariah weathersby
صحبت از Gamified ، من سرگرم کننده زیادی با کلیک کردن در مورد وب سایت شخصی Mariah Weathersby با کلیک کردن – یا به عبارت بهتر ، بازی کردم.
ماریا واترسبی یک رزومه جالب توجه “قابل پخش” را کدگذاری کرده است که به بازی های مدرسه قدیمی ادای احترام می کند و مهارت های طراحی قوی وی را به نمایش می گذارد. اگر عاشق نوستالژی هستید ، این وب سایت شخصی خلاق شما را مجدداً وارد می کند. اگر فقط رزومه را می خواهید ، می توانید یک نسخه PDF را بارگیری کنید-یک برد برنده.
26. Isaac Fayemi
وب سایت شخصی اسحاق فایمی در همان زمان ظریف و قابل توجه است. او به جای بارگیری صفحه با گرافیک بیش از حد ، نسخه سه بعدی از سر خود را ایجاد کرده است که هنگام حرکت به دور مکان نما شما دنبال می شود. شما دو گزینه دارید: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد او یا بررسی بیشتر کارهای او. این وب سایت شخصی نمونه ای ستاره ای از نحوه ساده نگه داشتن آن در حالی که هنوز حواس را خوشحال می کند.
بهترین شیوه ها برای وب سایت های حرفه ای تجارت شخصی
از طراحی وب سایت خود برای به اشتراک گذاشتن در مورد خود استفاده کنید.
هرچه حرفه شما باشد ، وب سایت شما باید آن را منعکس کند. به عنوان مثال ، اگر شما یک طراح گرافیک هستید ، مهارت های خود را به روشی نشان دهید که نشان دهنده سبک و تخصص طراحی شما باشد.
یک ux منظم ایجاد کنید.
سازمان
نیز مهم است. اگر نمونه کارها شما پر از عکس ، آرم و تصاویر دیگر است ، اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان آسان هستند که بتوانند به آنجا بروند که بتوانند با شما تماس بگیرند.
هویت برند خود را توسعه دهید.
همچنین ایده خوبی است که خودتان را مارک کنید. یک آرم یا نماد را انتخاب کنید تا اطلاعات خود به راحتی قابل شناسایی باشد. این امر به ویژه در صورت مصاحبه با مشاغل مفید است و می خواهید در بین متقاضیان دیگر ایستادگی کنید.
سایت خود را شخصی و سرگرم کننده کنید.
که مرا به نکته بعدی من سوق می دهد: از تفریح نترسید. وب سایت شخصی شما فضای شخصی شماست و باید بخش هایی از شخصیت ، سبک و حس طنز شما را به نمایش بگذارد.
چه چیزی را در وب سایت شخصی خود قرار دهید
بر اساس تجربه شخصی من در ایجاد وب سایت شخصی من ، همراه با نوشتن در مورد طراحی وب سایت برای چندین سال ، من یک یا دو مورد را در مورد آنچه باید در یک وب سایت شخصی گنجانده شود می دانم.
با این حال ، من به تنهایی به دانش خود اعتماد نمی کنم. برای به دست آوردن بینش بیشتر ، من با یکی از بازاریابان صحبت کردم که وب سایت من قبلاً نمایش داده ام ، کاتیا واربانووا.
در اینجا عناصری که باید در وب سایت شخصی خود قرار دهید وجود دارد.
برندسازی منسجم
بخش کم ارزش از داشتن یک وب سایت یک برند بصری قوی است. برند شما تنها چیزی است که شما را در اینترنت جدا می کند ، بنابراین فقط سرمایه گذاری در یک هویت برند که منحصر به فرد و شخصی است ، منطقی است.
“در طراحی ارزان نیست” ، می گوید: واربانووا. “یک طراح خوب و یک استراتژیست مارک خوب را برای ساختن با آن استخدام کنید.”
صفحه را فشار دهید
Varbanova توصیه می کند که اگر هدف وب سایت شخصی شما نشان دادن تخصص شما و ایجاد فرصت های مطبوعات یا صحبت کردن است ، باید یک رسانه زیستی ، ویژگی های رسانه ای و شرح مختصری از برخی از محصولات و خدمات خود را درج کنید.
“وقتی رسانه ها به دنبال متخصص هستند ، آنها معمولاً قبل از تعیین اینکه آیا شما متخصص مناسبی برای آنها هستید ، به وب سایت شما نگاه می کنند.” “اینگونه است که من در رسانه های بزرگ مانند تلگراف ، فوربس ، تجارت خودی و موارد دیگر ویژگی های خود را تضمین کرده ام.”
همه این موارد را می توان به یک صفحه جداگانه ، یا یک صفحه “مطبوعات” یا “صحبت کردن” یا حتی یک صفحه “تجربه” اضافه کرد. شما می توانید از این صفحه به عنوان یک کیت رسانه ای فکر کنید. قبل از مصاحبه با شما یا همکاری با شما ، به چیزهایی که یک رسانه رسانه یا شریک برند می خواهد بداند فکر کنید.
فراموش نکنید که پشت پرده خود را اضافه کنید تا به افراد کمک کنید تا تصویر کامل سفر خود را دریافت کنند. همچنین ایده خوبی است که لیستی از مباحثی را که می توانید در مورد آن صحبت کنید ، چه برای مصاحبه پادکست یا یک فرصت صحبت کردن ، بیان کنید.
پیام رسانی روشن و CTA های قوی
بهترین وب سایت های شخصی که من دیده ام دارای پیام رسانی قوی و CTA برای مطابقت هستند. این که آیا آنها یک بازاریاب ، خالق یا سایر حرفه ای های تجاری هستند ، آنها می توانند درک کنند که چه کسی هستند ، چه متخصص هستند و چه نوع فرصت هایی را به دنبال آنها می گردند.
وقتی صحبت از دکمه های CTA می شود ، بهترین وب سایت ها فراتر از یک پیام ساده “با من تماس بگیرید” می روند.
منبع تصویر
به عنوان مثال ، صفحه اصلی Varbanova شامل یک دکمه CTA است که می گوید: “Katya را برای صحبت کردن استخدام کنید.” این یک اقدام مستقیم است که شخصی هنگام بازدید از وب سایت خود به آن تشویق می شود. به علاوه ، او برای تهیه نسخه پشتیبان از اعتبار و تخصص خود ، آرم های زیادی و مطبوعاتی در سایت خود دارد.
وب سایت شخصی در مقابل صفحه رسانه های اجتماعی یا LinkedIn
بیایید بحث قدیمی را حل کنیم: آیا واقعاً به وب سایت احتیاج دارید؟
بسته به اینکه نقش شما چیست و چه نوع فرصت هایی را که به دنبال آن هستید ، ممکن است بتوانید با نداشتن وب سایت درباره ME از بین بروید. به عنوان مثال ، اگر فقط به دنبال فرصت های تمام وقت هستید و در صنعتی کار می کنید که خود را به پروژه های نمونه کارها وام نمی دهد ، احتمالاً فعال بودن در LinkedIn احتمالاً کافی است.
با این حال ، اگر در یک زمینه خلاق کار می کنید ، در حال ایجاد یک تجارت هستید یا یک تأثیرگذار هستید ، می خواهید یک وب سایت شخصی ایجاد کنید.
“داشتن حضور قوی در رسانه های اجتماعی عالی است ، اما جایگزین داشتن وب سایت نمی شود.” “اگر هدف شما ساخت مارک شخصی خود است ، باید یک وب سایت داشته باشید که دوستانه Google باشد.”
Varbanova می افزاید: Building Trust یکی از بزرگترین مزایای داشتن یک وب سایت است. “مردم به افرادی که وب سایت دارند اعتماد دارند” ، او می گوید. “این واقعاً به عنوان کارت ویزیت عمل می کند و افراد را به کار شما معرفی می کند.”
توسعه یک وب سایت شخصی
صرف نظر از نوع وب سایت شخصی که در حال ساختن آن هستید ، در بالا الهام بخش زیادی در مورد نحوه انتقال شخصیت در هنگام ارتباط با مخاطبان خود وجود دارد. نکات فوق را در خاطر داشته باشید ، به یاد داشته باشید که برای تجربه مخاطبان خود طراحی کنید ، و از همه مهمتر ، از آن لذت ببرید.
یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در آوریل 2019 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.
-9097-A51E492D5878 “id =” HS-CTA-34FFD27A-4FF0-4A4C-9097A492D5878 “>
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.