نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیلی [+ نکات و چک لیست کارشناسان]
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیلی [+ نکات و چک لیست کارشناسان]
بهعنوان رئیس سابق بازاریابی دو استارتآپ فناوری مختلف، از نزدیک یاد گرفتم که خبرنامههای ایمیل میتوانند ابزاری فوقالعاده قدرتمند در جعبه ابزار هر بازاریاب باشند.
بهعلاوه، کارشناسان پیشنهاد میکنند که بازگشت سرمایه در بازاریابی ایمیلی ممکن است به اندازه 40 دلار برای هر دلار خرج شده، و طبق نظرسنجی جهانی از متخصصان بازاریابی HubSpot، تقریباً 9 نفر از 10 بازاریاب قصد دارند در سال 2024 سرمایه گذاری خود را در بازاریابی ایمیلی ادامه دهند یا افزایش دهند. بنابراین، چگونه یک خبرنامه ایمیل ایجاد می کنید؟
در این مقاله، من یک چک لیست جامع برای کمک به شما برای شروع استراتژی خبرنامه ایمیلی آماده کرده ام. با تکیه بر تجربیات خودم، و همچنین نکات تخصصی و آخرین بینشهای مبتنی بر داده، همه چیزهایی را که در مورد تهیه، تکمیل، و ارسال خبرنامه ایمیل خودتان نیاز دارید، پیدا خواهید کرد.
نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیل
- مرحله 1: ابزار خبرنامه ایمیل را انتخاب کنید.
- مرحله 2: هدف خبرنامه خود را مشخص کنید.
- مرحله 3: یک الگو انتخاب کنید و محتوای خود را جمع آوری کنید.
- مرحله 4: الگوی خود را شخصی کنید.
- مرحله 5: اندازه خبرنامه ایمیل خود را تنظیم کنید.
- مرحله 6: محتوای بدن خود را اضافه کنید.
- مرحله 7: نشانه های شخصی سازی و محتوای هوشمند را اضافه کنید.
- مرحله 8: خط موضوع و نام فرستنده خود را انتخاب کنید.
- مرحله 9: از محتوای خبرنامه خود با متن جایگزین و متن ساده پشتیبانی کنید.
- مرحله 10: مطمئن شوید که از نظر قانونی مطابقت دارید.
- مرحله 11: مرورگرها و ارائه دهندگان ایمیل مختلف را آزمایش کنید.
- مرحله 12: ایمیل خود را ارسال کنید.
- مرحله 13: تجزیه و تحلیل و تکرار کنید.
چگونه یک خبرنامه ایمیلی راه اندازی کنیم
ایجاد یک خبرنامه ایمیل عالی ساده تر از انجام دادن است. این فقط در کنار هم قرار دادن برخی محتوا نیست: شما باید نسخه را تصحیح کنید، دعوت به اقدام قانع کننده ایجاد کنید، ایمیل را طوری طراحی کنید که برای چندین صندوق ورودی و دستگاه کار کند، از محرک های هرزنامه اجتناب کنید، خطوط موضوعی قابل کلیک را طوفان فکری کنید، و موارد دیگر.
همچنین باید مطمئن شوید که در محدوده قانون ایمیل باقی میمانید، و اگر بخشی از ایمیل خود را به هم ریختهاید، پس از ارسال آن برای مشترکین، امکان لغو آن وجود ندارد – بنابراین فشار زیاد است.
خبر خوب این است که اگر چک لیست زیر را دنبال کنید، مطمئن شوید که تمام مراحل مربوط به ایجاد یک خبرنامه جذاب و موثر را به خاطر خواهید داشت.
آماده ای برای شروع؟ در اینجا همه چیزهایی است که برای ایجاد یک خبرنامه ایمیلی متناسب با اهداف تجاری یا شخصی شما باید بدانید.
مرحله 1. ابزار خبرنامه ایمیل را انتخاب کنید.
اولین کاری که باید انجام دهید این است که بهترین ابزار خبرنامه ایمیل را برای بودجه، اهداف و سطح مهارت های فنی.
HubSpot یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی ایمیل را ارائه میکند که میتوانید برای ارسال بهینهسازی شده استفاده کنید، خبرنامه های خوش طراحی این بخشی از مرکز بازاریابی است که مجموعهای از نرمافزارهای اتوماسیون بازاریابی برای مشاغل کوچک تا سازمانی است. .
ابزار خبرنامه HubSpot همچنین تعدادی ادغام و ابزارهای جایگزین طراحی خبرنامه ایمیل مانند Beefree را ارائه می دهد. . یادگیری این ابزار آسان است و بهتر از همه، می توانید به صورت رایگان شروع کنید. در سرتاسر بخشهای زیر، اسکرینشاتهایی را از ابزار خبرنامه ایمیل HubSpot برای نشان دادن هر مرحله در عمل گنجاندهام.
مرحله 2. هدف خبرنامه خود را مشخص کنید.
در راهنمای خبرنامه ایمیل رایگان ما انواع خبرنامه هایی را که می توانید ارسال کنید بیاموزید .
هنگامی که ابزار خبرنامه ایمیلی را انتخاب کردید، وقت آن است که به اهداف خود فکر کنید. مستقیم وارد نوشتن نشوید درعوض، مهم است که اطمینان حاصل کنید که به طور کامل از چرایی سرمایهگذاری در خبرنامه خود و اینکه چگونه در محتوای بزرگتر شما قرار میگیرد، آگاه هستید. استراتژی.
همانطور که عمار مظهر کارشناس بازاریابی توضیح می دهد، “با اهداف روشن، تعیین اثربخشی کمپین و انجام تنظیمات لازم برای بهبود عملکرد آن آسان تر است.”
مظهر ادامه میدهد، “هدفها همچنین به همسویی تلاشهای بازاریابی ایمیلی با اهداف کلی کسبوکار کمک میکنند و اطمینان حاصل میکنند که کمپین با اهداف شرکت و مخاطبان هدف هماهنگ است.”
آیا خبرنامه شما برای جذب ترافیک بیشتر به وبلاگ شما است؟ به شما در ایجاد سرنخ کمک می کند؟ مخاطبین ایمیل بیشتری دریافت کنید؟ ارسال ترافیک به وب سایت شما؟ محصولات و خدمات جدید را تبلیغ کنید؟ ضروری است که با مشخص کردن هدف (یا اهداف) خود شروع کنید. سپس، بقیه تصمیمات شما را می توان با آن اهداف بزرگتر دانست.
همچنین باید برای هر یک از اهداف خود چند شاخص کلیدی عملکرد یا KPI تعریف کنید. مهم است که فراتر از «تعداد مردمی که ایمیل من را باز کردهاند» بروید و بهجای آن شاخصهای کلیدی عملکرد را پیدا کنید که با اهداف کلی کسبوکار شما مرتبط هستند. مطمئناً، نرخ باز شدن ایمیل میتواند یک شاخص عالی برای عملکرد یک خبرنامه باشد – اما نباید تنها عددی باشد که شما پیگیری میکنید.
برای مثال، از هر سه بازاریاب یک نفر گزارش می دهد که نرخ کلیک یکی از دو معیار اصلی که آنها هنگام سنجش عملکرد یک کمپین ایمیلی ردیابی می کنند، در حالی که 31٪ نرخ باز بودن را به عنوان معیاری برتر برای ردیابی فهرست می کنند. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، در اینجا برخی از معیارهای بازاریابی ایمیلی دیگر وجود دارد که ممکن است ارزش توجه دارد.
مرحله 3. یک الگو انتخاب کنید و محتوای خود را جمع آوری کنید.
اکنون، پس از اینکه اهداف خبرنامه خود را مشخص کردید، می توانید یک الگو انتخاب کنید و شروع به یافتن محتوا برای آن کنید.
اگر قبلاً ایمیلهای خود را طراحی نکردهاید، توصیه میکنم الگوهای از پیش ساخته شده را بررسی کنید – اگرچه آنها ضروری نیستند، اما این الگوها میتوانند از مشکلات زیادی برای شما خلاص شوند. و اگر از HubSpot استفاده می کنید، می توانید به راحتی به قالب های از پیش ساخته شده در ابزار ایمیل.
البته، هنگامی که یک الگو داشتید، باید مقداری محتوا تهیه کنید. به طور کلی، دو رویکرد برای تولید محتوا وجود دارد: فعال و غیرفعال.
اگر رویکردی فعال داشته باشید، به این معنی است که فعالانه به دنبال محتوایی خواهید بود که اهداف خاص شما را برآورده کند. در مقابل، اگر رویکردی منفعلانه داشته باشید، به این معنی است که فقط منتظر میمانید تا به طور تصادفی با محتوایی برخورد کنید که میتواند به خوبی برای خبرنامه شما مناسب باشد.
من شخصاً تمایل زیادی به جستجوی فعال برای محتوا دارم، زیرا دریافتهام که این میتواند راهی عالی برای تهیه بهترین ایدهها برای برآورده کردن دقیق نیازهای من باشد. گفته می شود، یک رویکرد منفعل تر می تواند در زمان زیادی صرفه جویی کند. بنابراین، بسته به اینکه چند بار قصد دارید خبرنامه خود را ارسال کنید، میتوانید تعیین کنید که آیا نیاز به جستجوی فعال برای محتوا دارید یا میتوانید در فاصله زمانی بین ارسال هر ایمیل به یافتن غیرفعال محتوا تکیه کنید.
به عنوان مثال، اگر فقط یک بار در ماه قصد ارسال یک خبرنامه را دارید، نشانک گذاری پیوندهای مرتبط در طول ماه می تواند گزینه خوبی باشد. به این ترتیب، هنگامی که زمان ارائه محتوا فرا رسید، میتوانید به جای اینکه مجبور باشید از ابتدا به دنبال محتوا باشید، فقط از طریق نشانکهای خود به عقب برگردید.
در پایان، نحوه جمعآوری محتوا به شما بستگی دارد. اما اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، همیشه توصیه میکنم مکانهایی مانند وبلاگ شرکت، حسابهای رسانههای اجتماعی، پیشنهادات نسل پیشرو، خبرنامه های داخلی و اسناد آموزشی برای الهام گرفتن.
منبع ویژه: دفترچه جستجوی خبرنامه ایمیل
برای محتوایی که می توانید در خبرنامه خود قرار دهید به مقداری الهام نیاز دارید؟ نشریه خبرنامه ایمیل HubSpot برخی از بهترین خبرنامههای ایمیل را در سراسر صنایع برجسته میکند تا به شما کمک کند برنامهریزی کنید. خبرنامه ایمیل.
مرحله 4. الگوی خود را شخصی کنید.
الگو نقطه شروع مهمی است – اما اگر میخواهید یک خبرنامه عالی ایجاد کنید، شخصیسازی ضروری است. در مرکز بازاریابی HubSpot، میتوانید با کلیک بر روی عناصر و ویرایش مشخصات، الگوی خود را تنظیم کنید. پانل سمت چپ.
البته، شخصیسازی به این معنا نیست که الگوی شما باید پر زرق و برق باشد. حتی خبرنامه هایی با حداقل قالب بندی متن و رنگ می توانند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. به جای افزودن بسیاری از ویژگی های سفارشی غیر ضروری، بهترین طرح ها اسکن ایمیل و کلیک بر روی عناصر تعاملی را برای گیرندگان آسان می کند.
نکته حرفه ای: من دوست دارم از هوشمندی HubSpot استفاده کنم ایمیل Writer برای کمک به من در طراحی خبرنامه. این ابزار می تواند اولین پیش نویس کپی شما را ایجاد کند و سپس می توانید الگوی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.
یکی دیگر از اجزای کلیدی قالب خبرنامه ایمیل، پاسخگویی تلفن همراه است. تحقیقات نشان میدهد که 41.9٪ از بازدیدهای ایمیل در تلفنهای همراه اتفاق میافتد، و ایمیلهای سازگار با موبایل را ایجاد میکنند. طراحی غیر قابل مذاکره بنابراین، همانطور که الگوی خود را شخصی می کنید، مطمئن شوید که بدون توجه به اندازه صفحه نمایش خوب به نظر می رسد.
مرحله 5. اندازه خبرنامه ایمیل خود را تنظیم کنید.
وقتی یک ایمیل معمولی ارسال می کنید، معمولاً لازم نیست نگران اندازه آن باشید. اما وقتی نوبت به خبرنامه های ایمیل می رسد، مهم است که مطمئن شوید عواملی مانند ارتفاع، عرض و وضوح ایمیل خود را بهینه کرده اید.
این امر به ویژه زمانی پیچیده میشود که در نظر داشته باشید که مشترکین مختلف احتمالاً ایمیل شما را در دستگاههای مختلف و از طریق کلاینتهای ایمیل باز میکنند. با توجه به این تفاوت، چگونه باید بدانید که ایمیل شما باید چه اندازه یا وضوحی داشته باشد؟
بیشتر ارائه دهندگان به طور پیش فرض اندازه خبرنامه را انتخاب می کنند. از 600 پیکسل عرض، با 30 پیکسل دیگر از لایه های بدنه در هر طرف. متأسفانه، وقتی این تنظیم اتفاق می افتد، ممکن است محتوای داخل خبرنامه شما خیلی خوب به نظر نرسد. به این ترتیب، اطمینان از اینکه طراحی خبرنامه شما با عرض استاندارد 600 پیکسلی مطابقت دارد، ضروری است.
ارتفاع ایمیل (یا بهتر است بگوییم، طول) کمی انعطافپذیرتر است: در نهایت، ایمیل شما میتواند تا زمانی که میخواهید طولانی باشد، و بعید است که مشتریان ایمیل طراحی آن را تحریف کنند.
به این ترتیب، اگر ایمیل شما برای همیشه ادامه داشته باشد، احتمال اینکه افراد به وب سایت شما یا سایر CTA ها مراجعه کنند، بسیار کمتر است. علاوه بر این، مشتریان ایمیل با فیلترهای هرزنامه حساس ممکن است ایمیل شما را در صورتی که بیش از حد طولانی باشد به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند. اگر مطمئن نیستید که چقدر طولانی است، یک قانون کلی که من مفید دانستم این است که سعی کنید مطمئن شوید که دریافت کنندگان شما بیش از یک ثانیه طول نمی کشد تا به انتهای ایمیل شما پیمایش کنند.
مرحله 6. محتوای بدن خود را اضافه کنید.
بنابراین، شما یک الگوی ایمیل دارید و مطمئن شدهاید که اندازه آن خوب است. اکنون زمان بخش سرگرم کننده است: الگوی خود را با کلمات و تصاویر پر کنید. این بخش اصلی خبرنامه ایمیل شما خواهد بود، بنابراین ارزش آن را دارد که برای تکمیل آن وقت بگذارید.
بن برکلی، مدیر ویرایشگر The Hustle، میگوید که باید برای مخاطبان شما روشن باشد که چه نوع ارزشی از خبرنامه انتظار دارند، اما مطمئن شوید که محتوا قابل پیشبینی نیست. به این ترتیب، خوانندگان هرگز نمیدانند چه چیزی به دست خواهند آورد، اما “آنها میدانند که خواندن آن ارزش وقت گذاشتن را دارد.”
اگر نمیدانید از کجا شروع کنید، این راهنمای جامع نکات و ترفندهای مفیدی را برای ساختن کپی خبرنامه ایمیل ارائه می دهد. من همچنین عاشق نمونههای خبرنامه ایمیل در این مقاله هستم که شما می توانید برای الهام گرفتن از طریق آن نگاه کنید.
اما به طور کلی، من متوجه شده ام که کوتاه و شیرین نگه داشتن کپی روشی موثر برای تشویق کلیک کردن است (اگرچه قطعا استثناهای زیادی وجود دارد). علاوه بر این، گنجاندن تصاویر فراوان می تواند به حمایت از نسخه شما کمک کند و خوانندگان خود را درگیر کند. همچنین میتوانید از ابزارهای مولد هوش مصنوعی مانند ChatGPT استفاده کنید تا به شما در تهیه پیشنویس کمک کند. در واقع، نظرسنجی اخیر HubSpot از متخصصان بازاریابی نشان داد که 32٪ از بازاریابان جهانی معتقدند که هوش مصنوعی مولد برای نوشتن کپی برای ایمیل ها مفید است.
مهمتر از همه، فراموش نکنید که محتوای ایمیل خود را به طور کامل ویرایش کنید. حتی ممکن است بخواهید آن را با یک هم تیمی برای یک بار بازی به اشتراک بگذارید، تا نگاهی تازه داشته باشید و خطاهایی را که ممکن است از دست داده باشید، متوجه شوید. از این گذشته، پس از ارسال ایمیل، نمیتوانید آن اشتباهات تایپی شرمآور را برطرف کنید – بنابراین قبل از کلیک بر روی ارسال، ارزش آن را دارد که دوباره همه چیز را بررسی کنید.
مرحله 7. نشانه های شخصی سازی و محتوای هوشمند را اضافه کنید.
وقتی یک خبرنامه ایمیلی دریافت می کنم که احساس می کنم فقط برای من نوشته شده است، آن را باز می کنم، روی همه پیوندها کلیک می کنم و آن را با دوستانم به اشتراک می گذارم. وقتی به نظر می رسد که یک دوست یا مربی قابل اعتماد برای جمع آوری یک محتوای متفکرانه فقط با چیزهایی که به آنها علاقه دارم وقت گذاشته است، این یک دستور العمل برای تعامل است.
همانطور که ربکا ریزرباتو نویسنده ارشد محتوا توضیح می دهد، “یکی از مزایای اصلی بازاریابی ایمیلی این است که محتوای شما می تواند به شدت با نیازهای مخاطبان شخصی سازی شود. ایمیلهای شما ممکن است دارای تغییراتی باشند، از جمله تصاویر مختلف یا خطوط موضوعی برای افزایش تعامل شما. حتی میتوانید فهرستهای تقسیمبندی شده را بر اساس جغرافیا یا سطوح تعامل ایجاد کنید.»
بنابراین، برای ایجاد یک خبرنامه که واقعاً شخصی به نظر برسد، چه چیزی لازم است؟ در اینجا سه تا از استراتژی های مورد علاقه من وجود دارد.
1. ایمیل های خود را بخش بندی کنید.
اولین استراتژی این است که ایمیل های خود را به چند گروه تقسیم کنید. این به شما امکان میدهد تا محتوایی را انتخاب کنید که برای هر مخاطب خاص باشد، نه اینکه یک چیز را برای همه ارسال کنید.
همانطور که مگی داگلاس کارشناس بازاریابی دیجیتال در بررسی جامع خود در مورد تقسیمبندی ایمیل توضیح میدهد، «اگر بخشهای بازاریابی ایمیلی خود را به درستی دریافت کنید، مشتریان شما ایمیلهای مرتبط مملو از اطلاعاتی را که واقعاً میخواهند دریافت خواهند کرد. این شخصیسازی منجر به تبدیلهای بیشتر، خریدهای بیشتر و مشتریان راضیتر میشود.»
2. از نشانه های شخصی سازی استفاده کنید.
در مرحله بعد، از شخصیسازی استفاده کنید نشانهها برای خوشامدگویی به گیرندگان فردی با نام، تبریک سالگرد یا تولد به آنها، یا ارجاع به موضوعات خاصی که میدانید بیشتر به آنها علاقه دارند.
اگر نرمافزار بازاریابی شما از نشانههای شخصیسازی پشتیبانی میکند، اجرای این کار معمولاً ساده است – و میتواند نرخ تبدیل شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. در HubSpot’s Marketing Hub، میتوانید به سادگی با کلیک کردن روی «شخصیسازی» در نوار پیمایش بالا، نشانههای شخصیسازی را اضافه کنید.
نکته حرفه ای: من دوست ندارم از نشانه های شخصی سازی بیش از حد استفاده کنم. همه چیز در مورد تعادل است: کمی محتوای سفارشی خوب است، اما نمیخواهید گیرندههای خود را گم کنید.
3. از محتوای هوشمند استفاده کنید.
در نهایت، استفاده از محتوای هوشمند روش عالی دیگری برای شخصیسازی ایمیلهای شما است. محتوای هوشمند این امکان را فراهم میکند که یک قسمت از محتوا را به یک بخش از مخاطبان خود نشان دهید، در حالی که محتوای دیگر را به سایر مخاطبان نشان دهید.
بهعنوان مثال، یک CTA هوشمند میتواند به مشتریان احتمالی این امکان را بدهد که یک CTA را برای صحبت با یک نماینده فروش ببینند، در حالی که مشتریان فعلی میتوانند یک CTA را برای دریافت بلیط برای یک رویداد فقط مشتری ببینند. هیچ یک از مخاطبان نمیخواهند CTA مخاطبان دیگر را ببینند، و با محتوای هوشمندی مانند این، میتوانید به هر فرد فقط CTA مربوط به نیازهای او را نشان دهید.
مرحله 8. خط موضوع و نام فرستنده خود را انتخاب کنید.
بیشتر ما تمایل داریم روی متن ایمیل تمرکز کنیم – اما موضوع و فرستنده به همان اندازه مهم هستند. حتی دریافتهام که گاهی اوقات، این دو مورد کلیدی حتی مهمتر از آنچه در بدنه ایمیل وجود دارد، هستند، زیرا آنها تعیین میکنند که آیا گیرنده اصلاً برای باز کردن ایمیل کلیک کند یا نه.
در واقع، یک گزارش اخیر نشان داد که 70٪ از گیرندگان ایمیل گزارش خواهند کرد ایمیل ها صرفاً بر اساس موضوع ایمیل به عنوان هرزنامه هستند. این گزارش همچنین نشان داد که خطوط موضوعی که شامل نام گیرنده است، 18.3 درصد بیشتر احتمال دارد باز شوند، که اهمیت یک موضوع واضح و شخصیشده را بیشتر نشان میدهد.
تا جایی که فرستنده، طیف وسیعی از رویکردها را در نظر بگیرید. برخی از بازاریابان دوست دارند نام شرکت خود را حفظ کنند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند از نام خود استفاده کنند. هرچه را انتخاب کنید ، اطمینان حاصل کنید که به راحتی قابل تشخیص است ، بنابراین گیرندگان شما در مورد اینکه شما چه کسی هستید و چرا ایمیل شما را دریافت می کنند اشتباه نمی گیرند.
خطوط موضوع
کمی سخت تر است. کوتاه بودن به طور کلی مهم است ، و یک گزاره با ارزش بلافاصله عملی نیز می تواند یک موضوع را بیشتر کند click-worth .
اما گاهی اوقات ، یک خط موضوعی شگفت آور یا غیرمعمول نیز می تواند یک راه عالی برای جلب توجه افراد باشد: به عنوان مثال ، یک خط موضوعی که فقط می خواند “خنک نیست ، بچه ها” می تواند در کلیک های رانندگی بسیار مؤثر باشد.
این مقاله بیش از صد نمونه خط موضوع را ارائه می دهد که می توانید برای الهام گرفتن از آنها استفاده کنید ، اما در پایان روز ، اینها فقط یک نقطه پرش برای خلاقیت خود هستند. بنابراین با این ایده ها و بهترین شیوه ها شروع کنید ، اما سپس تست های A/B را اجرا کنید تا ببینید چه چیزی با مخاطبان منحصر به فرد شما بیشترین طنین انداز است.
مرحله 9. محتوای خبرنامه خود را با متن alt و متن ساده پشتیبانی کنید.
در این مرحله ، ممکن است فکر کنید که آماده رفتن هستید. شما محتوای ایمیل خود را دریافت کرده اید ، به زیبایی طراحی و شخصی شده است ، و یک خط و فرستنده موضوعی را انتخاب کرده اید که موظف است توجه گیرنده های شما را به خود جلب کند.
اما به یاد داشته باشید: بیشتر از آنچه بیشتر ما می بینیم به یک ایمیل وجود دارد. به طور خاص ، از جمله نسخه متن ساده و همچنین alt text برای هر تصویر برای اطمینان از دسترسی ایمیل شما برای همه خوانندگان بسیار مهم است .
متن Alt متن متنی است که وقتی یک تصویر به درستی بارگیری نمی شود ، ظاهر می شود ، و همچنین متنی است که برای کاربرانی که به خواننده صفحه نمایش اعتماد دارند ، با صدای بلند خوانده می شود.
از آنجا که برخی از کاربران شما ممکن است از خوانندگان صفحه نمایش استفاده کنند ، و از آنجا که همه ارائه دهندگان ایمیل به درستی تصاویر را بارگیری نمی کنند ، اطمینان از اینکه شما متن روشن و مفید را درج کرده اید ، بسیار مهم است. به این ترتیب ، حتی اگر گیرندگان نتوانند تصاویر را ببینند ، می توانند محتوای ایمیل را دنبال کنند.
این به ویژه در صورتی که ایمیل شما شامل CTA های تصویر باشد ، بسیار مهم است. از این گذشته ، اگر به یک تصویر تکیه می کنید تا کلیک کنید ، نرخ تبدیل شما بدون متن ALT رنج می برد.
علاوه بر این ، برخی از مشتریان ایمیل قادر به نمایش صحیح عناصر طراحی HTML نیستند. برای اطمینان از کاربران با این مشتری ها هنوز هم می توانند ایمیل شما را بخوانند ، باید ایمیل ایجاد کنید که در متن ساده نیز عالی به نظر برسند. این بدان معناست که بررسی کنید که پیوندها به راحتی کلیک کنید ، و مشخص است که ایمیل شما حتی بدون عکس و قالب بندی چیست.
مرحله 10. اطمینان حاصل کنید که از نظر قانونی مطابقت دارید.
در کنار ملاحظات بازاریابی ، همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما با هرگونه قوانین و مقررات مربوطه مطابقت دارند. برای اکثر سازمان ها ، دو قانون مهم که بازاریابان باید از آنها نگران باشند CAN-SPAM و GDPR هستند.
- can-spam یک قانون ایالات متحده است که بازاریابان را ملزم می کند تا یک پاورقی را در خبرنامه ایمیل خود بگنجانند با آدرس پستی سازمان خود و راهی آسان برای اشتراک از ایمیل های بازاریابی آینده.
- gdpr یک قانون مشابه اما جامع تر حریم خصوصی اروپا است که نیاز دارد (در میان آنها موارد دیگر) که بازاریابان فقط خبرنامه های ایمیل را برای افرادی که صریحاً تصمیم به دریافت آنها دارند ارسال می کنند. به عبارت دیگر ، هر کجا که آدرس های ایمیل را در وب سایت خود جمع آوری می کنید ، نمی توانید به طور خودکار کادر “انتخاب” را برای کاربرانی که در اروپا زندگی می کنند بررسی کنید-آنها باید خود این جعبه را عمداً بررسی کنند.
به عنوان Denys Kontorskyy ، نویسنده محتوای فنی برای سیستم عامل تحویل ایمیل ، توضیح می دهد ، “دقیقاً مانند هر قانونی ، هنگامی که [مقررات بازاریابی ایمیل] دنبال نمی شود ، با مجازات روبرو می شوید. در این حالت ، معمولاً به شکل جریمه سنگین است. “
مهمتر از آن ، Kontorskyy می گوید ، شما در لیست های مختلف قرار خواهید گرفت که با ارائه دهندگان خدمات و مشتریان ایمیل به اعتبار شما آسیب می رساند. “بنابراین قبل از ارسال هر چیزی از لیست ایمیل خود به افراد ، مهم است که بفهمید چه چیزی می تواند گنجانده شود و نه در ایمیل های شما”.
مرحله 11. تست مرورگرها و ارائه دهندگان ایمیل.
ارائه دهندگان ایمیل همه کد ایمیل را به همان روش نمی خوانند. این بدان معنی است که ایمیلی که در Gmail در Chrome خوب به نظر می رسد ممکن است در چشم انداز . به همین ترتیب ، من همیشه تست ایمیل را در محبوب ترین مرورگرها و ارائه دهندگان ایمیل توصیه می کنم.
مرحله 12. ایمیل خود را ارسال کنید.
لحظه حقیقت! اطمینان از همه گیرندگان ایمیل شما برای دریافت این ایمیل مشترک شده اند و ایمیل شما دارای تمام مارک تجاری و رعایت حقوقی است که شایسته آن است ، وقت آن است که روی ارسال کلیک کنید. سپس ، منتظر بمانید تا داده ها وارد شوند.
مرحله 13. تجزیه و تحلیل و تکرار.
چند روز سریع به جلو. خبرنامه شما چگونه عمل کرد؟ و بعد چه کاری باید انجام دهید؟
برای شروع پاسخ به این سؤالات ، مرحله اول بررسی نحوه عملکرد ایمیل شما بر روی اهدافی که در ابتدا انجام شده است. از یک ابزار ردیابی استفاده کنید تا ببینید کدام پیوندها در ایمیل شما بیشترین کلیک را دارند و کدام یک از عناصر طراحی احتمالاً بیشتر در اهداف شما نقش دارند.
پس از داشتن این داده ها ، می توانید از آن استفاده کنید تا چگونه خبرنامه ایمیل بعدی خود را جمع کرده اید. این که ارسال بعدی شما در یک روز ، یک هفته ، یک ماه یا یک چهارم باشد ، می توانید از این بینش های داده محور استفاده کنید تا هر یک از خبرنامه ها از گذشته بهتر شود.
شروع به ایجاد خبرنامه ایمیل خود کنید
خبرنامه های ایمیل
بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی ایمیل مقیاس پذیر هستند. در حقیقت ، گزارش بازاریابی 2024 بازاریابی HubSpot نشان داد که از هر سه شرکت در حال حاضر یک بازاریابی ایمیل را به عنوان بخش مهمی از استراتژی کلی خود استفاده می کند.
با تمام مراحلی که در بالا به اشتراک گذاشته ام ، شما به خوبی در راه ایجاد یک استراتژی خبرنامه برنده ایمیل هستید که در نهایت به شما کمک می کند تا منجر به افزایش بیشتر و رشد کسب و کار خود شوید.
یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در مارس 2014 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.
6173-4c64-8598-99503d911640″ id=”hs-cta-05a9885a-6173-4c64-8598-99503d911640″>
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.