16 بهترین ابزار پیش نمایش، تست و رندر ایمیل
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
16 بهترین ابزار پیش نمایش، تست و رندر ایمیل
شما این عبارت را می دانید، “آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید”؟ خوب، یک پیشنمایش ایمیل مطمئن میشود که در مورد ارسال کمپینهای بازاریابی ایمیلی نیز چنین است.
در این پست، بهترین ابزارهای آزمایش، پیشنمایش و ارائه ایمیل رایگان و پولی را مورد بحث قرار میدهیم که میتوانید از آنها برای اطمینان از آماده بودن ایمیلهایتان برای چشمهای مخاطبان و مشتریانتان استفاده کنید.
فهرست محتوا
پیش نمایش ایمیل چیست؟
پیشنمایش ایمیل ابزاری است که به شما کمک میکند پیامهایتان را قبل از ارسال به فهرستتان پیشنمایش کنید. پیشنمایش پیامهای شما تضمین میکند که ایمیلهای شما حرفهای، بدون خطا، خواندن آسان و آماده برای سرنخها و مشتریان شما هستند.
چرا از پیش نمایش ایمیل استفاده کنیم؟
از آنجایی که همه از ارائه دهندگان ایمیل مختلف مانند Gmail، Outlook یا Yahoo استفاده می کنند، ایمیل ها می توانند برای مشترکین مختلف متفاوت ظاهر شوند.
گاهی اوقات، تصاویر مسدود می شوند، متن جایگزین وجود ندارد، یا فونت ها ارائه نمی شوند. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است به اعتبار خود آسیب وارد کنید و مشترکین خود را از دست بدهید. به همین دلیل ضروری است که ایمیلهای خود را قبل از ارسال آزمایش کنید.
اکنون، اجازه دهید لحظه ای را به بررسی رندر ایمیل HTML در مقابل ایمیل های متنی ساده و پیش نمایش ها اختصاص دهیم.
ایمیل های HTML در مقابل ایمیل های متن ساده
ایمیلهای HTML یک سند را کدگذاری میکنند تا یک خواننده HTML (به عنوان مثال، یک مرورگر وب) بتواند اطلاعات را بخواند و ارائه دهد – این به صفحه اجازه میدهد چند رسانهای، رنگ، تصاویر و موارد دیگر را نشان دهد. ایمیلهای متنی ساده شامل هیچ یک از چند رسانهای، رنگها، تصاویر، فونتهای خاص و غیره نمیشوند که در ایمیلهای HTML مشاهده میکنید — فقط متن ساده هستند.
مهم نیست که کدام نوع ایمیل را انتخاب کنید، باید ایمیلهای خود را پیشنمایش کنید تا مطمئن شوید که برای مخاطبان شما آماده هستند.
اگر ایمیل HTML را دنبال میکنید، این امر بسیار مهم است، زیرا ذاتاً شامل عناصر چندرسانهای، رنگها، فونتها، عناصر مارک دار، تصاویر و موارد دیگر میشود.
پیش نمایش ایمیل HTML
از آنجایی که ایمیلهای HTML شما پیچیدهتر میشوند، مهم است که ایمیلهای خود را قبل از ارسال به گیرندگان پیشنمایش و آزمایش کنید. پیشنمایش HTML به شما امکان میدهد قبل از ارسال نسخه نهایی به مخاطبان، هر چیزی را که لازم است تنظیم کنید.
به این ترتیب، میتوانید با اطمینان کامل پیامهای خود را برای افرادی که بیشترین اهمیت را دارند – مشتریانتان – ارسال کنید.
بهترین ابزارهای پیش نمایش ایمیل
- ابزار بازاریابی ایمیل HubSpot
- SendX
- نمایشگر کمپین
- Mailosaur
- GlockApps
- SendForensics
از HubSpot تا GlockApps، در اینجا نحوه انتخاب پیشنمایش ایمیل مناسب با توجه به نیازها و بودجه خود آورده شده است. علاوه بر پیشنمایش ایمیلها، بسیاری از ابزارهای پیشنهادی شامل سایر ویژگیهای بازاریابی ایمیل مانند آزمایش پیشرفته نیز میشوند.
1. ابزار بازاریابی ایمیلی HubSpot
استفاده از نرمافزار ایمیل مارکتینگ HubSpot را شروع کنید.
قیمت: 18 دلار در ماه تا 800 دلار در ماه.
ما ابزارهای بازاریابی ایمیل HubSpot را در برنامه CRM شما قرار داده ایم. میتوانید از دادههای معتبر و دقیق مشتری برای تقویت تلاشهای بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید.
از آنجایی که پلتفرم CRM با کسب و کار شما قابل مقایسه است، ابزارهای بازاریابی ایمیل HubSpot برای شرکت های در حال رشد ایده آل هستند.
با افزایش تعداد مشترکین شما، این امکان را دارید که لیست های خود را مطابق با آن تنظیم کنید. به علاوه، ایمیلساز ما را بکشید و رها کنید روند پیشنمایش ایمیلها را در پلتفرمها و دستگاههای مختلف ساده میکند، همانطور که در اینجا میبینید.
با مزایای اضافه شده نویسنده ایمیل HubSpot AI، مدیریت و ایجاد کمپین های ایمیل جذاب هرگز آسان تر نبوده است. در واقع، من از ابزار هوش مصنوعی آنها برای ایجاد خط موضوع برای این الگوی ایمیل استفاده کردم. این راحت نیست؟
نکته حرفه ای: در واقع می توانید از فیلترهای از پیش ساخته شده برای سفارشی کردن مخاطبین خود و تجزیه و تحلیل الگوهای ایمیل های باز نشده یا برگشتی استفاده کنید.
2. SendX
قیمت: از 7.49 دلار در ماه برای 1 تا 1000 مشترک تا 142.49 دلار در ماه برای 30001 تا 35000 مشترک متغیر است.
SendX یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای بازاریابان ایمیل با تجربه است. فقط یک طرح (طرح تجاری) وجود دارد و قیمت بر اساس تعداد مشترکین شما متفاوت است. طرح کسب و کار شامل تمام ویژگی های نرم افزار و ایمیل های نامحدود در ماه است.
SendX به بخشهای “غیرمنصفانه ممنوعه”، از جمله “ارز رمزنگاری” و “بازاریابی وابسته” پاسخ میدهد.
محصول آنها یک گزارش نقشه حرارتی ارائه می دهد که نمای کلی از موفقیت فراخوان برای اقدام (CTA) در بین کمپین ها را نشان می دهد. میتوانید از این ویژگی استفاده کنید تا ببینید کدام تصویرها الهام بخش خوانندگان میشوند تا اقدام کنند. در اینجا چند گزینه دکمه وجود دارد که در صورت استفاده از Sendx می توانید آنها را بررسی کنید:
نکته حرفه ای: قبل از شروع هر گونه کمپین ایمیلی در SendX باید دامنه خود را در لیست سفید قرار دهید. در غیر این صورت محدودیت شما 10 ایمیل خواهد بود. در واقع، شما باید این کار را حتی زمانی که به هر یک از برنامه های پولی ارتقا می دهید، انجام دهید. چیزی که به سختی یاد گرفتم.
3. نمایشگر کمپین
قیمت: 11 دلار ماهانه برای طرح Lite آنها؛ 19 دلار ماهانه برای برنامه Essentials آنها؛ و 149 دلار ماهانه برای طرح برتر
ابزار پیشنمایش صندوق ورودی Campaign Monitor نشان میدهد که ایمیل شما هنگام ارسال به همه ارائهدهندگان ایمیل اصلی و مشاهده در دستگاههای مختلف، مانند شکل زیر چگونه خواهد بود.
شما فقط باید روی نمای مورد نظر خود از گزینه های لیست شده در سمت چپ کلیک کنید. حتی امکان مشاهده ایمیل خود بدون تصویر وجود دارد.
علاوه بر این، این ابزار میتواند بررسی کند که آیا ایمیل شما از فیلترهای هرزنامه معروف عبور میکند تا مطمئن شود در صندوقهای ورودی مخاطبان شما قرار میگیرد.
نکته حرفه ای: Campaign Monitor همچنین ویژگی های تست A/B را بر اساس هدف کمپین شما ارائه می دهد. از آنجایی که نمیتوان تنظیمات را در حین اجرای تست A/B انجام داد، چک لیست کمپین ظاهر میشود تا بتوانید همه چیزهایی را که قبلاً تنظیم کردهاید مرور کنید. به نظر من این ویژگی بسیار راحت است!
4. Mailosaur
قیمت: 9 دلار برای هر کاربر در ماه برای یک طرح شروع. 16 دلار برای هر کاربر در ماه برای یک طرح تجاری. 20 دلار برای یک کاربر در ماه برای یک طرح حرفه ای. و قیمت گذاری سفارشی برای شرکت ها
Mailosaur به شما این امکان را میدهد که فورا ببینید ایمیل شما چگونه در همه سرویسگیرندههای ایمیل محبوب ظاهر میشود، به شما این امکان را میدهد که هر اشتباهی را متوجه شوید و اطمینان داشته باشید که ایمیل شما در هر صندوق ورودی عالی به نظر میرسد.
به شما امکان می دهد ایمیل خود را در دستگاه های مختلف و مرورگرهای مختلف مشاهده کنید. حتماً قبل از ارسال ایمیلهای خود، خطاها را تصحیح میکنید.
نکته حرفهای: همانطور که قبلاً ذکر شد، داشبورد Mailosaur به شما امکان میدهد پیشنمایش ایمیل را تولید کنید. با این حال، همانطور که در زیر می بینید، API ممکن است برای ساختن تست ایمیل سرتاسر در چندین زبان کدنویسی نیز استفاده شود.
5. GlockApps
قیمت: 59 دلار ماهانه برای یک بسته اصلی؛ 99 دلار ماهانه برای یک بسته کسب و کار؛ 199 دلار ماهانه برای یک بسته سفارشی
GlockApps یک ابزار قابل تحویل است که به بازاریابان در فضای فناوری کمک میکند تا ایمیلهای خود را پیشنمایش و آزمایش کنند. به غیر از تست برای نمرات هرزنامه، میتوانید محتوای ایمیل را پیشنمایش و تجزیه و تحلیل کنید.
پس از اجرای آزمایشها، GlockApps قبل از فشار دادن ارسال، مراحل اقدامی را برای بهبود ایمیلهایتان در اختیار شما قرار میدهد.
نکته حرفهای: علاوه بر این ویژگیها، با استفاده از جستجوگر هرزنامه، میتوانید مکان ایمیل خود، از جمله صندوق ورودی، تبلیغات، و پوشههای هرزنامه را پس از فشار دادن ارسال، ردیابی کنید. بهعنوان فردی که قبلاً از این پلتفرم استفاده کردهام، فکر میکنم این به حل مشکلات تحویلپذیری کمک میکند و در عین حال بهترین نرخ تبدیل ممکن را به شما میدهد.
6. SendForensics
قیمت: 39 دلار ماهانه برای طرح برند. 63 دلار ماهانه برای طرح شرکت؛ 159 دلار ماهانه برای طرح آژانس؛ 279 دلار ماهانه برای یک طرح سازمانی
SendForensics یک ابزار ارسال ایمیل همهجانبه برای بازاریابان و آژانسهای داخلی است. ابزار SendForensics عمدتاً برای آزمایش ایمیل است، اما برنامههای پولی یک ویژگی پیشنمایش نیز ارائه میدهند.
از آنجایی که پیش نمایشگر از شبیه ساز استفاده نمی کند، ایمیل خود را دقیقاً در دستگاه یا مرورگر خواهید دید.
نکته حرفهای: همانطور که میبینید، میتوانید از برگه Content در SendForensics برای بررسی ایمیل خود برای هر گونه عامل ایجاد هرزنامه استفاده کنید. اگرچه ویژگی بررسی محتوای آنها چندان قوی نیست، من فکر میکنم مزیت آنها این است که هر پیشنهادی با یک توجیه همراه است، بنابراین میتوانید از قضاوت خود برای فیلتر کردن نتایج استفاده کنید.
>
ابزارهای رایگان پیش نمایش ایمیل
- ابزار بازاریابی ایمیل HubSpot
- SubjectLine.com
- پیش نمایش ایمیل MailNinja
- آنالایزر صندوق ورودی
- PutsMail
توجه به این نکته مهم است که ابزارهای پیش نمایش ایمیل رایگان زیر نیز ابزارهای آزمایش ایمیل رایگان هستند. به این معنی، آنها توانایی کمک به پیش نمایش ایمیل و تست ایمیل را دارند.
1. ابزار بازاریابی ایمیل HubSpot
با نرم افزار بازاریابی ایمیلی HubSpot به صورت رایگان شروع کنید
با ابزارهای بازاریابی ایمیل HubSpot، میتوانید ایمیلهای بازاریابی خود را بدون نیاز به کد یا کمک طراحان ایجاد، شخصیسازی و بهینهسازی کنید.
از آنجایی که این ابزار بخشی از پلتفرم HubSpot CRM است، میدانید که دادههایی که برای سفارشیسازی ایمیلهای خود استفاده میکنید دقیق هستند. برای مثال، ایمیلها را با مراجعه به مرحله چرخه عمر گیرنده یا وضعیت عضویت شخصیسازی کنید – سپس کمپین خود را برنامهریزی کنید تا ایمیلهای سفارشیشده شما بهطور خودکار ارسال شوند.
الگوهای ایمیل از پیش ساخته و قابل تنظیم و ویرایشگر کشیدن و رها کردن ابزار به شما این امکان را می دهد که به سرعت ایمیل های زیبایی برای لیست گیرندگان خود ایجاد کنید.
در نهایت، A/B عناصر مختلف ایمیلهای شما را آزمایش میکند – مانند خطوط موضوع یا زمانی که ایمیلهایتان را ارسال میکنید – تا مشخص شود چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است.
نکته حرفهای: با افزودن قوانین هوشمند، میتوانید CTAهای شخصیسازی شده را برای کاربران بر اساس مرحله چرخه عمر تماس، دستگاه، کشور و موارد دیگر انتخاب کنید. به نظر من این واقعاً مفید بود، زیرا میتوانستم پیشنمایش ظاهر هر ایمیل هنگام ارسال را نیز مشاهده کنم.
2. SubjectLine.com
آزمایش طراحی بصری ایمیلهای شما مهم است. با این حال، فراموش نکنید که محتوای واقعی خود را نیز پیش نمایش کنید.
با SubjectLine.com، میتوانید خطوط موضوعی خود را آزمایش کنید و از 100 امتیاز رایگان دریافت کنید. این ابزار طول کل، طول کلمه، فوریت و موارد دیگر را در نظر میگیرد.
انتخاب کلمه در خطوط موضوع شما اهمیت دارد و این ابزار به شما کمک می کند موضوعات قابل کلیک بیشتری ایجاد کنید تا خوانندگان شما بیشتر باز شوند.
نکته حرفهای: میتوانید موضوع اصلی خود را آزمایش کنید و گزینههای دیگری را که توسط ابزار هوش مصنوعی آنها ایجاد شدهاند انتخاب کنید. تنها چیزی که من تغییر می دهم این است که ویژگی BETA گاهی اوقات کپی های بسیار مشابهی ایجاد می کند، همانطور که می بینید.
3. پیشنمایش ایمیل MailNinja
MailNinja یکابزار تست ایمیلرایگانقابل استفاده و بدون درهم ریختگی نحوه عملکرد آن است. با استفاده از این ابزار می توانید پیش نمایش فوری ایمیل های HTML خود را مشاهده کنید. علاوه بر این، میتوانید متن جایگزین خود را دوباره بررسی کنید، ایمیلهای آزمایشی ارسال کنید و ببینید که ایمیل شما در دستگاههای مختلف چگونه به نظر میرسد.
اگر به ابزار پیش نمایش متفاوتی نسبت به نرم افزار بازاریابی ایمیلی خود اعتماد ندارید یا نمی خواهید از آن استفاده کنید، این یک گزینه ساده و رایگان است.
نکته حرفهای: میتوانید با چسباندن کد HTML ایمیلها به سرعت پیشنمایش ایمیلها را با MailNinja مشاهده کنید. نیازی به انجام هیچ کار دیگری نیست، بنابراین من آن را کاملاً بی دردسر می دانم.
4. آنالایزر صندوق ورودی
Inbox Analyzer، یکی دیگر از ابزارهای رایگان تست ایمیل، کمک میکند تا درد را از صندوق ورودی و تست هرزنامه ایمیلهای شما کم کند.
ایمیلهای خود را به محبوبترین ارائهدهندگان صندوق ورودی ارسال کنید تا ببینید چگونه ظاهر میشوند و آیا تحویل داده میشوند – این ابزار به شما اطلاع میدهد که آیا ایمیل شما به صندوق ورودی، پوشه هرزنامه یا ارسال نشده است.
بهعلاوه، گزارشهای فوری در مورد امتیازات فرستنده، هشدارهای شهرت و حتی فهرستهای مسدود دریافت خواهید کرد. با استفاده از این ابزار، میتوانید مشکلات را بیابید و نحوه حل آنها را بیاموزید.
5. PutsMail
PutsMail یک ابزار تست ایمیل توسط Litmus است. بهعلاوه، PutsMail به شما امکان میدهد ببینید ایمیل شما در بیش از 50 پلتفرم و دستگاه چگونه خواهد بود. اگر فقط به دنبال راهی سریع و آسان برای پیش نمایش ایمیل های خود هستید، این یک ابزار عالی است.
نکته حرفه ای: می توانید با استفاده از حساب Litmus یک افزونه Chrome را به مرورگر خود اضافه کنید. در تجربه من، این امر تأیید پیوندها، عکسها و آهنگهای شما را آسانتر میکند. میتوانید با استفاده از بررسیهای دسترسی به ایمیل برای کمبود دید رنگ و سایر مسائل، مطمئن شوید که همه ایمیلها شامل هستند.
ابزارهای پیش نمایش ایمیل پولی
- دریافت پاسخ
- لیتلموس
- استریپو
- پیش نمایش ایمیل من
- ایمیل در مورد اسید
1. دریافت پاسخ
قیمت: ۱۹ دلار ماهانه برای بازاریابی ایمیلی. 59 دلار ماهانه برای اتوماسیون بازاریابی؛ 119 دلار ماهانه برای بازاریابی تجارت الکترونیک
Get Response یک نرم افزار بازاریابی ایمیلی است که می تواند به شما در ایجاد محتوا، افزایش فروش و افزایش ترافیک سایت کمک کند. ایمیلهای خود را در بیش از 25 سرویس گیرنده ایمیل محبوب پیشنمایش کنید و تعیین کنید که آیا عناصر چندرسانهای مانند تصاویر مسدود شدهاند یا نه.
نکته حرفه ای: هنگام ایجاد ایمیل، می توانید آن را خودتان انجام دهید یا از هوش مصنوعی برای طراحی آن استفاده کنید. میتوانید هر دو نسخه را با هم ترکیب کنید تا ببینید کدام یک بهتر عمل میکند و از نظر زمان کارآمد است.
2. لیتلموس
قیمت: 99 دلار ماهانه برای Litmus Basic. 199 دلار ماهانه برای Litmus Plus
Litmus ابزاری برای آزمایش و توسعه کمپین های ایمیل است. با یک حساب پولی، به ابزار آزمایش پیشنمایش ایمیل دسترسی خواهید داشت که به شما امکان میدهد تصاویری از ایمیلهای خود را در بیش از ۹۰ برنامه و دستگاه مختلف ببینید.
Litmus به شما امکان می دهد پیام ها را در مقیاس شخصی سازی کنید. این برای شرکت های تاسیس شده با لیست های ایمیل بزرگ مناسب است. هر طرح پولی با پیش نمایش ایمیل ارائه می شود و کاربران فقط خواندنی نامحدودی را ارائه می دهد. طیف وسیعی از الگوها وجود دارد که به راحتی قابل پیاده سازی هستند.
بهتر است، اگر یک حساب Litmus دارید، میتوانید یک برنامه افزودنی Chrome را به مرورگر خود اضافه کنید و ایمیلهای خود را بدون خروج از ارائهدهنده خدمات ایمیل خود آزمایش کنید.
با افزونه، میتوانید پیوندها، تصاویر و ردیابی خود را تأیید کنید. علاوه بر این، برنامه افزودنی با هر ویرایش فوراً یک چک لیست جدید اجرا می کند.
نکته حرفهای: با استفاده از تست هرزنامه Litmus، میتوانید ایمیل خود را با فیلترهای هرزنامه مقایسه کنید تا مشخص کنید آیا مسدود شده است یا اینکه سابقه DMARC شما به درستی تنظیم نشده است.
3. استریپو
قیمت: 15 دلار ماهانه برای یک طرح اساسی؛ 45 دلار ماهانه برای یک طرح متوسط؛ 95 دلار ماهانه برای یک طرح حرفه ای
Stripo یک سازنده ایمیل بصری با آزمایش ایمیل و انواع ادغامهای ارائهدهنده خدمات ایمیل (ESP) (از جمله HubSpot، Gmail، Outlook و Mailchimp) است. کتابخانه ای از ماژول های سفارشی وجود دارد، بنابراین می توانید از آنها در کمپین های مختلف استفاده کنید.
همه ایمیلهایی که با ویرایشگر HTML Stripo طراحی میکنید، پاسخگو هستند، بنابراین هرگز نباید نگران پردازش ایمیل برای گیرندگان در دستگاههای مختلف باشید. علاوه بر این، پس از ساخت ایمیلهای AMP پویا با Stripo، اعتبارسنجی کد ابزار ایمیل را برای وجود خطا برای شما بررسی میکند.
Stripo در آینده ویژگی «ویرایش همزمان و اظهار نظر» را برای برنامههای Medium و بالاتر منتشر خواهد کرد. Stripo برای بازاریابان داخلی کار می کند. همچنین یک مورد استفاده برای مدیران منابع انسانی که خبرنامه های داخلی ارسال می کنند وجود دارد.
نکته حرفه ای: می دانیم که دکمه های Outlook کمی متفاوت از سایر ارائه دهندگان ایمیل هستند. این ممکن است یکنواختی و جذابیت بصری ایمیل را تغییر دهد.
اگر میخواهید ظاهر دکمههای خود را برای همه نسخههای Outlook ذخیره کنید، میتوانید «پشتیبانی از Outlook» را روشن کنید.
4. خدمات پیشنمایش ایمیل
قیمت: 25 دلار ماهانه برای یک طرح استاندارد؛ 45 دلار ماهانه برای یک طرح تجاری؛ 160 دلار ماهانه برای یک طرح حرفه ای؛ 399 دلار ماهانه برای یک طرح سازمانی
خدمات پیشنمایش ایمیل (که قبلاً پیشنمایش ایمیل من نامیده میشد) راهحل دیگری برای آزمایش ایمیل است که میتواند به شما در بهبود عملکردتان کمک کند.
با آن، تصاویر واقعی از ایمیل خود را در همه ارائه دهندگان ایمیل با یک کلیک. این ابزار همچنین تجزیه و تحلیل ایمیل را ارائه می دهد که می تواند به شما در درک بهتر مخاطبان ایمیل خود کمک کند.
این یک راه حل عالی برای بهبود ایمیل برای بازاریابان، طراحان و توسعه دهندگان است. هر طرحی دارای پیش نمایش ایمیل نامحدودی برای دسترسی از طریق صندوق ورودی اختصاصی است.
نکته حرفهای: میتوانید مشکلات هرزنامه را با پیشنمایش ایمیل من شناسایی و حل کنید، زیرا آدرس IP اصلی شما را با بیش از 50 لیست سیاه پرکاربرد در تجارت، مانند Spamhaus، SURBL مقایسه میکند. ، SORBS و دیگران.
5. ایمیل در اسید
قیمت: 74 دلار ماهانه برای The Basics. 134 دلار ماهانه برای Premium. قیمت گذاری سفارشی برای Enterprise
Email on Acid یک ابزار پیشنمایش ایمیل است که به شما کمک میکند ایمیلها را به درستی در همه مشتریان نمایش دهید. پیشنمایشهای ایمیل مشتریهای زنده هستند، بنابراین دقیقاً همان چیزی را خواهید دید که مشترکین شما میبینند.
این ابزار به شما تصاویر می دهد ، بنابراین هیچ سؤالی در مورد آنچه ایمیل شما در 90 مشتری و دستگاه به نظر می رسد ، ندارید. همچنین برای قالب بندی ضعیف ، پیوندهای شکسته و مشکلات کد آزمایش می کند.
ایمیل در اسید همچنین امکان اظهار نظر ، ویرایش و مرور پیش نمایش های ایمیل را مستقیماً در نرم افزار برای یک فرآیند آزمایش سریعتر و کارآمدتر ارائه می دهد.
نکته حرفه ای: با کمپین precheck ، می توانید قبل از ارسال آن به گیرندگان ، هر قسمت از ایمیل خود را ویرایش کنید – آن را بسیار دقیق تر کنید. شما ممکن است از ایمیل داخلی در گردش کار اسید استفاده کنید یا برای استفاده از این ویژگی خود را طراحی کنید.
> >
پیش نمایش ، آزمایش و ارائه ایمیل های خود را شروع کنید
پیش نمایش ایمیل های شما بخش مهمی از بازاریابی ایمیل است. اگر مردم نتوانند ایمیل های شما را ببینند یا اعتبار شما خراب شود ، آن ایمیل ها کار خود را انجام نداده اند.
از یک ابزار پیش نمایش و آزمایش ایمیل استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که آنها برای گیرندگان مناسب هستند.
یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در ژوئن 2020 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.