8 ابزار طوفان فکری که بازاریابان باید در سال 2023 امتحان کنند
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
8 ابزار طوفان فکری که بازاریابان باید در سال 2023 امتحان کنند
همه ما آنجا بودهایم: به شدت به صفحه خیره شدهایم، ایدههایی مشتاقانه به ذهنمان میآیند. وقتی کلمات یا ایدهها از ذهن یا انگشتان ما بیرون نمیآیند، میدانیم که وارد یک بلاک نویسندگان شدهایم.
این جایی است که ابزارهای طوفان فکری وارد میشوند. با کمک به ما در تولید و سازماندهی ایدهها، آنها میتوانند هم به بازاریابان فردی یا هم به تیمهایی که همیشه طوفان فکری.
با ویژگیهایی مانند تختههای سفید مجازی، نقشههای ذهنی، و سیستمهای رایگیری، ابزارهای طوفان فکری امروزی تولید ایده و همکاری کارآمد را بین اعضای تیم، صرفنظر از موقعیت فیزیکی آنها، تقویت میکنند.
در این پست، موارد زیر را پوشش خواهیم داد:
ابزارهای طوفان فکری هوش مصنوعی
HubSpot AI Content Writer
شروع به کار با AI Content Writer
HubSpot AI Content Writer یک ابزار طوفان فکری است که می تواند در مواقعی که گیر کرده اید به شما کمک کند. اگر نیاز به ایجاد محتوا دارید، خواه یک ایمیل، یک صفحه فرود، یک پست وبلاگ یا یک پست اجتماعی باشد، می توانید به نرم افزار مخاطبی که برای آن نامه می نویسید، پیامی که می خواهید ارتباط برقرار کنید، طول مدت و لحنی که می خواهید منتقل کنید.
به عنوان مثال، من به آن دستور دادم تا ایده هایی را برای یک پست وبلاگ در مورد نحوه راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک مطرح کنم. در عوض، فهرستی از ایدههای پست وبلاگ را که میتوانم دنبال کنم، دریافت کردم.
همچنین میتوانید از AI Content Writer برای ایجاد رئوس مطالب، سرفصلها و ایدههای محتوا در کوتاه مدت استفاده کنید.
قیمت: HubSpot AI Content Writer به عنوان بخشی از Content Hub در دسترس است که نسخه رایگان، Starter با 23 دلار در ماه، Professional با 360 دلار در ماه و Enterprise با 1200 دلار در ماه ارائه می دهد.
ابزارهای طوفان فکری مشترک
Lucidspark
اگر یادداشت های چسبناک را دوست دارید، Lucidspark ممکن است ابزار طوفان فکری برای شما باشد. این نرم افزار یک تخته سفید تعاملی است که با امکان چت کردن، نظر گذاشتن، واکنش با ایموجی ها و رای دادن به ایده ها، از همکاری بلادرنگ پشتیبانی می کند. میتوانید به سادگی ایدههای خود را روی یک یادداشت چسبنده تایپ کنید، یا از ابزارهای طراحی برای علامتگذاری چیزی استفاده کنید، و افکار خود را روی بوم بکشید یا به اشتراک بگذارید.
Lucidspark همچنین قالبهای طوفان فکری قابل تنظیم برای نوشتن مغز، خلاصههای مفهومی، استوریبرد، نقشهبرداری ذهنی، و فریمهای سیمی را ارائه میدهد. Lucid از واردات اولیه اکسل برای حسابهای فردی و تیمی پشتیبانی میکند.
قیمت: نسخه رایگان موجود است. فردی با 7.95 دلار، تیم با 9 دلار به ازای هر کاربر، و قیمت سفارشی برای Enterprise.
میرو
مثل Lucidspark، Miro یک ابزار طوفان فکری مشترک است که سبک کار گروهی باز را با تجربه کاربری تخته سفید تقویت میکند. همچنین بیش از 200 الگوی طوفان فکری از جمله stickies، نقشه های داستان کاربر و نوشتن مغزی را ارائه می دهد. ویژگیهای اضافی مانند چت، نظرات، یادداشتهای چسبنده و ویدیو به شما این امکان را میدهد که ایدههای خود را از تیم خود حذف کنید و بازخورد جمعآوری کنید.
Miro همچنین میتواند دادهها را از صفحات گسترده وارد کند و با ابزارهای محبوبی مانند G Suite، Microsoft Teams (و Excel)، Slack و Zoom ادغام شود.
قیمت: Miro نسخه رایگان، Starter با ۸ دلار برای هر عضو در ماه، Business با ۱۶ دلار برای هر عضو در ماه، و قیمت سفارشی برای Enterprise ارائه میدهد.
Milanote
Milanote یکی دیگر از وایت بردهای آنلاین است که به شما امکان می دهد با تیم ها همکاری کنید. شما می توانید یادداشت ها و لیست کارهایی که باید انجام دهید بنویسید. آپلود تصاویر، اسناد اکسل و فایل های طراحی. ذخیره متن، تصاویر و پیوندها از وب؛ و یادداشت ها و عکس ها را از تلفن خود اضافه کنید.
برخلاف ابزارهای تخته سفید مشابه در این لیست، Milanote با توانایی پشتیبانی از فایلهای طراحی، به سمت تیمهای طراحی و خلاقانه طراحی شده است.
قیمت: Milanote یک نسخه رایگان با برنامههای پولی با شروع از 9.99 دلار برای هر نفر در ماه و ارتقاء تیم از 49 دلار در ماه (صورتحساب سالانه) ارائه میکند.
ابزارهای طوفان فکری یادداشت برداری
TheBrain
TheBrain یک ابزار طوفان فکری یادداشت برداری با ویژگی های هوش مصنوعی است. هدف آن دیجیتالی کردن افکار شما و سازماندهی همه چیزهایی که برای طوفان فکری نیاز دارید در یک مکان با امکان یادداشت برداری و ذخیره فایل ها، صفحات وب، تصاویر و ایمیل ها در پلتفرم، سازماندهی می کند. اگرچه یادداشت سنگینی است، اما میتوانید نوشته را با نمای کلی، نمادهای فکری، و جاسازی تصاویر، ویدیوها و پیوندها در یادداشتهای خود ساختار و تجسم کنید.
همچنین میتوانید با استفاده از قابلیتهای هوش مصنوعی TheBrain، طرحهای کلی و محتوا تولید کنید.
قیمت: نسخه رایگان موجود است. Pro Service با 15 دلار برای هر مجموعه در ماه، Pro License با 219 دلار یکبار و Pro Combo (مجوز و خدمات Cloud) با 299 دلار برای هر صندلی در سال.
تیمهای Evernote
Evernote Teams یک ابزار همکاری مبتنی بر یادداشت با ویژگیهای طوفان فکری است. میتوانید به نوتبوکها و فضاهای مشترک دسترسی داشته باشید و با ویرایش یادداشتها با اعضای تیم، در زمان واقعی با یکدیگر همکاری کنید.
تیمهای Evernote با Google Suite، Slack و تیمهای Microsoft ادغام میشوند.
قیمت: آزمایشی رایگان در دسترس است. قیمت در صورت درخواست موجود است.
ابزارهای طوفان فکری رایگان
دستیار کمپین HubSpot
HubSpot Campaign Assistant یک ابزار طوفان فکری رایگان مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمپین های بازاریابی است. اگر با موانعی مواجه میشوید، «دستیار کمپین» میتواند به شما کمک کند تا کمپینهای بازاریابی را طوفان فکری کنید، خواه برای صفحه فرود، ایمیل بازاریابی یا آگهی Google نیاز به کپی داشته باشید.
> >
می توانید جزئیات کمپین خود را به اشتراک بگذارید و لحن صدایی را انتخاب کنید که با نام تجاری شما همسو باشد. تنها با چند کلیک، نسخه ای را دریافت خواهید کرد که نقاط فروش خود را برجسته می کند و دعوت به اقدام مورد نظر خود را در بر می گیرد.
به عنوان مثال، وقتی از این ابزار برای ایجاد یک کمپین ایمیل مارکتینگ برای فروش آنلاین هالووین در یک فروشگاه لباس استفاده کردم که تزئینات خانه هالووین را نیز می فروشد، به ابزار توضیح دادم که کمپین در مورد چه چیزی بود، جنبه های کلیدی مخاطبانم. باید در مورد، فراخوان برای اقدام و سبک نوشتاری بداند.
در عرض چند ثانیه، Campaign Assistant یک ایمیل آماده برای استفاده با لحنی هیجانانگیز و طنز ایجاد کرد.
قیمت: رایگان.
Google Docs
شما احتمالاً قبلاً با Google Docs آشنا هستید. این یک ابزار طوفان فکری کلاسیک است که به شما امکان میدهد تا ایدهها را تایپ کنید و با اشتراکگذاری اسناد با تیم خود همکاری کنید.
من تقریباً روزانه از Google Docs استفاده میکنم – در واقع، پیشنویس این پست وبلاگ را در Google Docs نوشتم. قبل از پرداختن به یک پست وبلاگ، یک سند جداگانه ایجاد می کنم تا یک طرح کلی خوب ایجاد کنم.
Google Docs همچنین با سایر ابزارهای محبوب طوفان فکری ادغام می شود و آن را به یک نرم افزار مکمل مفید تبدیل می کند.
قیمت: رایگان
الگوهای طوفان فکری
طوفان فکری می تواند ترسناک باشد، به خصوص زمانی که به یک صفحه خالی خیره شده اید. این روشی است که الگوهای طوفان فکری می توانند کمک کنند.
الگوهای طوفان فکری چارچوب ها یا ساختارهای از پیش طراحی شده ای هستند که فرآیند طوفان فکری را هدایت و سازماندهی می کنند. این الگوها نقطه شروعی برای تیم ها برای تولید ایده و تشویق تفکر ساختاریافته است. چه در قالب نقشه های ذهنی، تجزیه و تحلیل SWOT، یا ماتریس های تصمیم، این الگوها به افراد و تیم ها کمک می کند تا زوایای مختلف را کشف کنند، همکاری را تقویت کنند و اطمینان حاصل کنند که هیچ حوزه مهمی نادیده گرفته نمی شود.
با استفاده از الگوهای طوفان فکری، تیم ها می توانند فرآیند ایده پردازی خود را ساده کنند، متمرکز بمانند و در نهایت شانس خود را برای ایجاد راه حل های نوآورانه و موثر افزایش دهند.
در اینجا چند الگوی طوفان فکری وجود دارد:
طوفان فکری در مقابل نقشه برداری ذهنی
طوفان فکری و نقشه ذهنی دو تکنیک متمایز به کار رفته در فرآیند خلاقیت هستند. در حالی که طوفان فکری بر تولید مقدار زیادی از ایده ها بدون هیچ گونه ارزیابی یا سازماندهی تمرکز دارد، نقشه ذهنی شامل سازماندهی بصری و ایجاد روابط بین این ایده ها است. در طوفان فکری، ایدهها میتوانند تصادفی و متنوع باشند و امکان جریان آزاد خلاقیت را فراهم کنند.
از سوی دیگر، نقشه ذهن از نقطه مرکزی به عنوان نقطه شروع و منشعب می شود تا موضوعات و ایده های فرعی مرتبط را به هم متصل کند و یک نمایش بصری ساختار یافته و سلسله مراتبی ایجاد کند. طوفان فکری گام اولیه در تولید ایده است، در حالی که نقشه ذهنی سازماندهی و درک این ایده ها را برای توسعه و اجرای بیشتر تسهیل می کند.
با ابزارهای طوفان فکری شروع کنید
از جمعآوری و سازماندهی ایدهها تا استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا، ابزارهای طوفان فکری ضروری شدهاند. ابزارهای طوفان فکری با رابطهای بصری و ویژگیهای قدرتمند خود، به شما و تیمتان قدرت میدهند تا خلاقیت را آزاد کنید، خارج از چارچوب فکر کنید و راهحلهای منحصربهفردی برای مشکلات پیچیده پیدا کنید.
با ابزارهایی مانند دستیار کمپین هوش مصنوعی HubSpot شروع کنید…
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.