5 ابزار گوگل برای سازمان های غیر انتفاعی که بازاریابی علت شما را برای همیشه تغییر می دهد
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
5 ابزار گوگل برای سازمان های غیر انتفاعی که بازاریابی علت شما را برای همیشه تغییر می دهد
Google برای سازمانهای غیرانتفاعی یک برنامه عضویت برای سازمانهای غیرانتفاعی مستقر در ایالات متحده و بریتانیا است (با برنامه های خاص کشور). اگرچه شرایط واجد شرایط بودن دارد، اما پس از پذیرش، به محصولات رایگان Google دسترسی خواهید داشت.
سازمانهایی مانند Kiva، BeatBullying، یونیسف، و خیریه: آب بخشی از انجمن Google برای سازمان های غیرانتفاعی هستند. هر یک از این گروهها از ابزارهای Google برای افزایش آگاهی خود، به ویژه از طریق Google Ads، YouTube، و Google Workspace و سایر ویژگیها استفاده کردهاند.
در زیر، جزئیات این برنامه رایگان را به اشتراک میگذاریم تا بتوانید از این منابع ارزشمند – که پنج مورد از آنها در زیر به اشتراک گذاشته شدهاند – سرمایهگذاری کنید که میتوانند برای کمپینهای آگاهی آنلاین و جمعآوری کمک مالی سازمان شما تغییر کنند.
5 ابزار گوگل برای غیرانتفاعی
- Google Workspace برای سازمانهای غیرانتفاعی
- Google Ad Grants
- Google Analytics
- YouTube برای سازمان های غیرانتفاعی
- Google Earth و Maps
1. Google Workspace برای سازمانهای غیرانتفاعی
Google Workspace for Nonprofits شامل 30 گیگابایت فضای ذخیرهسازی ابری است ، آدرسهای ایمیل حرفهای و دسترسی به مجموعه برنامههای Google: Gmail، Docs، Sheets، Drive، Calendar، Slides، Forms، Meet، Sites و موارد دیگر.
مزایای این برنامه ها را نمی توان دست کم گرفت. به عنوان مثال،اگر تیم شما در این زمینه پرداخت میشود یا در کشورهای مختلف فعالیت میکند، میتوانید اطلاعات را بهطور امن با Google Drive به اشتراک بگذارید و ذخیره کنید. در همین حال، میتوانید با Gmail با افراد در کشورهای مختلف بهصورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و با Google Calendar از رویدادها بهروز باشید.
منبع تصویر
مثال: Google Workspace در عمل
Samasource از ابزارهای مختلفی که در دسترس است از طریق برنامه ای برای اتصال حدود 850 نفر در پنج کشور. استفاده از Google Drive برای برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری اطلاعات در میان نیروی کار بسیار پراکنده برای آموزش و ردیابی پروژه های سازمان در سراسر جهان بسیار مهم بوده است.
2. Google Ad Grants
Google Ad Grants (به طور رسمی به عنوان Google Grants شناخته میشود) کمک مالی 10000 دلاری ماهانه به سازمانهایی است که به دنبال تبلیغ در Google با تبلیغات متنی هستند.
با پتانسیل جذب 10000 تا 40000 بازدیدکننده جدید در ماه به وبسایت خود، استفاده از این کمک هزینه برای جذب مؤلفههای جدید برای تعامل آنلاین با سازمان شما کار بیهودهای است. در اینجا 10 نکته برای موفقیت با Google Ad Grants وجود دارد.
مثال: Google Ad Grants در عمل
Direct Relief International استفاده از Google Ad را شروع کرد در سال 2003 کمک های مالی دریافت کرد. گوگل به این گروه کمک کرد تا برنامه بازاریابی خود را اصلاح کند که شامل هشت کمپین در جستجوی پولی و بازاریابی مجدد بود، از جمله 150 آگهی متنی جدید ایجاد شده برای کمپین اهدایی پایان سال. اخیراً، این سازمان شاهد افزایش 44 درصدی سال به سال در تعداد کمکهای مالی آنلاین و 40 درصد افزایش در کل دلارهای اهدایی آنلاین فقط از Google Ads بوده است.
3. Google Analytics
هنگامی که یک حساب Google Grants را فعال کردید، میتوانید آن را به Google Analytics پیوند دهید.
Google Analytics اطلاعاتی درباره نحوه یافتن و تعامل افراد با وب سایت شما و در نهایت انجام اقداماتی برای حمایت از ماموریت شما در اختیار سازمان غیرانتفاعی شما قرار می دهد.
برای کیت لسنیاک، استراتژیست اصلی در HubSpot ، Google Analytics برای درک اینکه چه محتوایی واقعاً تبدیل می شود بسیار مهم است.
او به من گفت: «در مورد سازمانهای غیرانتفاعی، درک اینکه چه صفحات و پیامهایی باعث جذب بازدیدکنندگان گاه به گاه برای تبدیل شدن به داوطلبان، مدافعان یا اهداکنندگان میشوند، برای یک استراتژی محتوای پایدار ضروری است. Google Analytics بهجای تولید محتوا با زمان محدود کارکنان، به شما کمک میکند تا آنچه را که مؤثر است، بررسی کنید.
با Google Analytics، می توانید:
- درگیری حامیان خود را با وب سایت خود اندازه گیری کنید.
- تعیین کنید کدام یک از تبلیغات AdWords شما موثرتر است.
- تشخیص و درک کنید که داوطلبان، اهداکنندگان و ذینفعان چگونه با وب سایت شما تعامل دارند.
- کارآمدی رسانه های اجتماعی را برای کمپین خود پیگیری کنید.
4. YouTube برای سازمان های غیرانتفاعی
ویدئو یک رسانه عالی برای ارتباط با مخاطبان زیادی است و الهام بخش آنها برای حمایت از سازمان شما است.
نه تنها سازمان غیرانتفاعی شما میتواند از YouTube برای به اشتراک گذاشتن ویدیوهای سازمان، رویدادها، دستاوردهای آن و حتی تشکر استفاده کند، بلکه میتوانید از طریق آن کمکهای مالی نیز جمعآوری کنید.
با YouTube، سازمان غیرانتفاعی شما قادر است:
- با قرار دادن یک پوشش تماس برای اقدام مستقیماً روی ویدیوهای خود، بینندگان را به اقدام سوق دهید.
- ظاهر و احساس کانال خود را با نشانواره و نام تجاری سازمان خود سفارشی کنید.
- با راه اندازی یک YouTube Giving برای کمک به جمع آوری پول و جلب حمایت برای هدف خود.
مثال: YouTube برای سازمانهای غیرانتفاعی در عمل
باله آناهیم از YouTube برای “باله را در دسترس مخاطبان گسترده قرار دهید و کمک های مالی را از جامعه جمع آوری کنید.” این گروه میتواند داستانهایی از نمایههای رقصنده خود تعریف کند، تمرینهای پشت صحنه را نشان دهد و ویدیوهای آموزشی را نمایش دهد.
YouTube به Anaheim Ballet یک صحنه جهانی برای اجرا می دهد و همچنین مانع ورود به تماشای اجراها را از بین می برد. این سازمان همچنین با پرسیدن سوالات در طول ویدئوها، بازخورد عملکرد خود را از بینندگان خود دریافت می کند.
5. Google Earth و Maps
نشان دادن تأثیر کار شما در این زمینه یک چالش همیشگی است، اما برای الهام بخشیدن و جذب حامیان و جلب توجه به سازمان غیرانتفاعی خود.
با Google Earth و Maps، میتوانید تأثیر سازمان خود را تجسم کنید.
به عنوان مثال، می توانید:
- یک نقشه اهداکننده ایجاد کنید که در آن اهداکنندگان بتوانند ببینند که مشارکت آنها چه تأثیری دارد.
- با نقشههای سفارشی سایتهای پروژه خود، حامیان خود را در موقعیت مکانی قرار دهید.
- تجسم دادهها را برای ردیابی و به اشتراک گذاشتن تأثیر سازمان خود ایجاد کنید.
بیایید به مثال زیر از موسسه جین گودال نگاه کنیم.
مثال: Google Earth Outreach در عمل
موسسه جین گودال با هدف حفظ میمونهای بزرگ آفریقایی و زیستگاه آنها، از Google Earth برای گرفتن و به اشتراکگذاری اطلاعات در مورد از دست دادن جنگل استفاده میکند.
با توجه به توانایی Google Earth برای تجسم داده ها، این نقشه ها تصویری هشیارکننده و قانع کننده از زیستگاه های در حال ناپدید شدن را ارائه می دهند.
موسسه جین گودال با ابزارهایی مانند Google Earth که در اختیار دارد، میتواند کمککنندگان بالقوه، جوامع محلی و نمایندگان دولتی را برای مدیریت و نظارت بر جنگلهایشان بهطور مؤثر آموزش داده و توانمند سازد.
نحوه ثبت نام در Google برای سازمان های غیرانتفاعی
برای ثبت نام در Google برای سازمانهای غیرانتفاعی، باید یک سازمان غیرانتفاعی 501(c)3 در ایالات متحده یا سازمانی در بریتانیا باشید.
برای درخواست عضویت در Google برای سازمانهای غیرانتفاعی، اینجا بروید و مراحل اساسی زیر را دنبال کنید. مطمئن شوید که بررسی الزامات واجد شرایط بودن قبل از درخواست، زیرا برخی از انواع سازمان ها واجد شرایط نیستند.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.