درآمد خود را افزایش دهید: نکات امی پورترفیلد برای افزودن دوره دیجیتال به کسب و کار شما
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
درآمد خود را افزایش دهید: نکات امی پورترفیلد برای افزودن دوره دیجیتال به کسب و کار شما
به ستونهای سازنده خوش آمدید، جایی که متخصص خالق HubSpot به وبلاگها الهام میبخشد و به رشد بهتر شما کمک میکند.
دورههای دیجیتال میتوانند برای شما تغییری ایجاد کنند، چه ده سال یا ده روز در کسبوکار باشید.
اما اگر شما مانند بسیاری از افرادی هستید که من با آنها کار می کنم، ممکن است فکر کنید که افزودن دوره دیجیتال به کسب و کار شما. نام من امی است و به کارآفرینان آموزش می دهم که چگونه از استراتژی های بازاریابی هوشمند برای رشد کسب و کار خود استفاده کنند. یکی از تخصص های من ایجاد دوره های دیجیتال است – کاری که انجام داده ام (به مبلغ 100 میلیون دلار) – و این چیزی است که دوست دارم به دیگران نیز کمک کنم.
چرا یک دوره دیجیتال به کسب و کار خود اضافه کنید؟
قبل از اینکه وارد چگونه شویم، اجازه دهید در مورد چرا صحبت کنیم. دوره های دیجیتال مزایای قانع کننده ای را ارائه می دهند:
- مقیاس پذیری: هنگامی که دوره دیجیتالی خود را ایجاد کردید، می توانید بارها و بارها آن را بفروشید. مثل داشتن یک ماشین نقدی 24 ساعته است. این جریان درآمد غیرفعال می تواند ثبات مالی و فضایی را برای رشد کسب و کار شما فراهم کند.
- دسترسی و تأثیر: دورههای دیجیتال موانع جغرافیایی را از بین میبرند و به شما امکان میدهند به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. این قابلیت دسترسی برای افرادی که ممکن است ابزاری برای ارتباط حضوری یا از طریق خدمات سنتی با شما نداشته باشند، آسانتر میکند.
- به عنوان متخصص شناخته شوید: ایجاد یک دوره دیجیتالی به شما امکان می دهد کنترل محتوا و برند خود را حفظ کنید. می تواند شما را به عنوان متخصص پیشرو در صنعت خود معرفی کند. میتوانید تجربه یادگیری را سفارشی کنید تا با هویت کسبوکارتان هماهنگ باشد و اطمینان حاصل کنید که ارزشهای شما را منعکس میکند و نیازهای مخاطبانتان را برآورده میکند.
ایجاد دوره دیجیتال چیزی است که کسب و کار من را به ارتفاعات جدیدی رسانده است. به من این امکان را داد که از هر جایی کار کنم و کسب و کاری را ایجاد کنم که کاملاً دوستش دارم، 100٪ با شرایط خودم. من حتی آکادمی دوره های دیجیتال را تأسیس کردم تا مردم در صنایع و پیشینه های خود فعالیت کنند. می توانید با ایجاد دوره آنلاین نیز موفقیت کسب کنید.
چه نوع کسب و کارهایی برای دوره های دیجیتال بهترین هستند؟
زیبایی دورههای دیجیتال این است که میتوان آنها را بدون در نظر گرفتن صنعت یا جایگاه، تقریباً در هر مدل کسبوکاری یکپارچه ادغام کرد.
دانش و تخصص شما میتواند به معنای واقعی کلمه به یک تجربه یادگیری ساختاریافته تبدیل شود که برای هر کسی که به پیشنهاد شما علاقه دارد در دسترس باشد.
و وقتی نوبت به موضوع دوره دیجیتالی یا منطقه مورد علاقه، من همه چیز را زیر آفتاب دیده ام، از دوره های زنبورداری شهری گرفته تا نت های تندخوانی.
بنابراین، بیایید از چهار رویکرد برای افزودن دوره دیجیتال به کسب و کار فعلی خود، همراه با سه نوع موثر دوره های دیجیتال صحبت کنیم.
4 استراتژی برای افزودن دوره دیجیتال به کسب و کار شما
1. مربیان و مشاوران
اگر یک مربی تک به تک (مثلاً یک مربی سلامت یا زندگی)، یا یک مشاور (به عنوان مثال، یک سبک شناس یا مشاور رسانه های اجتماعی) هستید، اضافه کردن دوره دیجیتال به کسب و کار شما کار بیهوده ای است. زیرا احتمالاً قبلاً تعداد زیادی از محتوای دوره خود را ایجاد کرده اید.
چگونه کار میکند:
- نقشه راه اثبات شده یا فرآیند مشتری گام به گام خود را انتخاب کنید و آن را به یک دوره دیجیتال.
- دوره آموزشی خود را به کسانی پیشنهاد دهید که ممکن است نتوانند از پس هزینه خدمات انفرادی شما برآیند یا ترجیح می دهند به تنهایی بر روی محتوای شما کار کنند. همچنین میتوانید قبل از کار با شما با قیمتی عالی، این را پیشنیاز کنید.
ارائه یک دوره دیجیتال تنها با تعداد انگشت شماری از مراکز آموزشی یا مشاوره فردی به شما امکان می دهد با بهترین مشتریان کار کنید.
2. سایت های عضویت
اگر یک سایت عضویت دارید، اضافه کردن دوره دیجیتال راهی عالی برای تنوع بخشیدن به محتوای شما و کسب درآمد اضافی است.
در حالی که عضویتها معمولاً منابع مستمری را ارائه میدهند، دورهها میتوانند به موضوعات خاص با جزئیات بیشتر بپردازند و تجربه یادگیری جامعتری را به اعضا ارائه دهند.
این دو رویکرد را در نظر بگیرید:
- عضویت مستقیم: یک تجربه عضویت با قیمت پایین برای ایجاد اعتماد و جلب توجه مخاطبان خود ابتدا قبل از ارائه دوره دیجیتالی خود به عنوان افزایش فروش دورهای مرتبط با موضوع اصلی عضویت خود ایجاد کنید، اما زاویهای متفاوت، راهنمایی عمیقتر و یک انجمن حمایتی ارائه دهید.
- عضویت بازگشتی: به دانشآموزانی که دوره دیجیتال شما را گذراندهاند، عضویت انحصاری ارائه دهید. نکته کلیدی این است که عضویت پشتیبان خود را در مورد حمایت از افراد در اجرای آنچه قبلاً از شما آموخته اند حفظ کنید – نه در مورد آموزش مداوم بیشتر.
افزودن دوره دیجیتالی به کسب و کار عضویت خود راهی فوق العاده برای ادامه رشد با دانش آموزان است. همچنین دوره دیجیتال شما را به عنوان دروازه ورود به سایر پیشنهادات شما قرار می دهد.
3. ارائه دهندگان خدمات
اگر صاحب کسب و کاری هستید که خدماتی مانند طراحی گرافیک یا آموزش سگ ارائه میدهد، از تخصص خود با یک دوره دیجیتال استفاده کنید. به این صورت است:
- دانش و نقشه راه خود (به عنوان مثال، تخصص) و آن را به یک دوره دیجیتال تبدیل کنید.
- به ارائه خدمات خود ادامه دهید و دوره ای را به عنوان گزینه ارتقاء سطح ارائه دهید.
مزایای آن این است که، درست مانند مربی یا مشاور، میتوانید دامنه و تأثیر خود را گسترش دهید.
و نگران نباشید، لازم نیست تمرین خود را آنطور که هست کنار بگذارید. اگر عاشق کار با مشتریان هستید، به ملاقات با آنها ادامه دهید. همیشه افرادی وجود خواهند داشت که ترجیح می دهند برای راحتی کار توسط شخص دیگری هزینه کنند.
4. با دوره دیجیتال خود رهبری کنید
اگر می خواهید دوره دیجیتالی شما منبع درآمد اصلی شما باشد، در اینجا چند دستورالعمل مهم وجود دارد که باید دنبال کنید:
- به طور مداوم محتوایی ایجاد کنید که با دوره دیجیتال شما همسو باشد — حتی زمانی که فعالانه راه اندازی نمی کنید.
- از محتوا برای جذب و پرورش آواتار مشتری ایده آل خود (ICA) استفاده کنید و دوره خود را برجسته نگه دارید.
آکادمی دوره دیجیتال دوره امضای من و عامل اصلی درآمدزایی است برای تجارت من من بر ایجاد محتوای ارزشمند و پرورش مخاطبان دوره دیجیتال خود در تمام طول سال تمرکز می کنم.
چه نوع دوره دیجیتال برای مخاطبان شما مناسب است؟
اکنون که می دانید چگونه یک دوره دیجیتالی را به کسب و کار خود اضافه کنید، بیایید نوع دوره ای را که برای کسب و کار شما مناسب تر است در نظر بگیریم. سه نوع دوره دیجیتال اصلی وجود دارد:
1. دوره شروع
این یک دوره آموزشی است که به دانشجویان شما کمک می کند تا در حوزه تخصصی شما شروع کنند. این است:
- ایده آل برای مبتدیان
- اطلاعات کافی برای حرکت دادن مخاطبان به جلو
- قیمت معمولاً بین 100 تا 200 دلار است
- مناسب برای مربیگری، مشاوره و مشاغل مبتنی بر خدمات
بسیاری از سازندگان دوره های دیجیتال از یک دوره آغازین برای آماده کردن دانش آموزان خود برای دوره امضای خود استفاده می کنند. دورههای آغازین معمولاً برای کسانی که میخواهند آبها را قبل از پرش کامل به یک برنامه طولانیتر و گرانتر آزمایش کنند، قیمت پایینتری دارند.
مثال دوره آغازین: لوئیزا دیسی
یکی از دانشجویان آکادمی دوره دیجیتال من، لوئیزا، یک خاطره نویسی که تکنیک ها و ابزارهای خود را برای نوشتن خاطرات به دیگران آموزش می دهد.
او یک دوره شروع به نام جلسه 30 روزه برای خاطرات دارد که 247 دلار قیمت دارد.
او دوره شروع خود را ایجاد کرد تا به دانش آموزانش کمک کند تا بینش و سوخت مورد نیاز خود را برای انتشار به دست آورند. اگر میخواهند شیرجه عمیقتری انجام دهند، میتوانند گامهای بعدی را برای کار با او بردارند.
2. دوره Spotlight
این نوع دوره به بررسی عمیق تری در محتوای شما می پردازد و عمیقاً بر روی یک موضوع خاص تمرکز می کند. معمولاً:
- دانش عمیق را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد
- قیمتی بین 200 تا 500 دلار دارد
- با تجربه عضویت به خوبی کار می کند
مثال دوره Spotlight: Claire Le Roy
کلر لو روی یک طراح داخلی استرالیایی است که به مدت هفت سال مستقیماً با مشتریان کار می کرد و سپس وارد دوره های دیجیتال شد. او دوره نورافکن خود را با نام اسکچاپ برای مبتدیان طراحی داخلی برای مشتریان طراح که می خواهند یاد بگیرند که چگونه از یک نرم افزار طراحی محبوب به نام SketchUp استفاده کنند، ایجاد کرد.
این نوع دوره به خوبی جواب می دهد زیرا او شاهد پشتیبانی آنلاین بسیار کمی برای طراحان داخلی و دکوراتورها بود.
3. دوره امضا
دوره امضا، عمیق ترین دوره ارائه شده است. این مشخص و جزئی است و شامل کل چارچوب برای یک تحول یا نتیجه است. معمولاً این است:
- سیستمی جامع برای تحول کامل
- قیمت بالاتر، از 500 دلار تا هزاران
- مولد شماره یک درآمد برای یک کسب و کار
آکادمی دوره دیجیتال دوره امضای من است زیرا یک دوره جامع ارائه می دهد برنامه ای برای ایجاد، راه اندازی و فروش موفق دوره های دیجیتال. حتی اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، نقشه راه و منابعی را که برای دستیابی به اهداف دوره دیجیتالی خود نیاز دارید ارائه می دهد.
مثال دوره امضا: Rhea Whitney
رئا یک عکاس، مربی و مربی عروسی است که به عکاسان در حال رشد می آموزد که چگونه یک تجارت عکاسی سودآور را از طریق دوره امضای خود، از سرگرمی تا حرفه ای اداره کنند.
او به دانشآموزانش میآموزد که چگونه با نقشه راهی که برای تبدیل شدن به یک عکاس تمام وقت استفاده میکرد، یک کسبوکار عکاسی جامد ایجاد کنند.
دوره های دیجیتال: موردی برای ساختن خودتان
افزودن دوره دیجیتالی به کسب و کار شما یکی از هوشمندانه ترین حرکت هایی است که می توانید انجام دهید. آنها انعطاف پذیر، مقیاس پذیر هستند و می توانند جریان درآمد شما را متحول کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مورد رویکردی که با شما طنین انداز می شود تصمیم بگیرید و نوع دوره ای را انتخاب کنید که با اهداف کسب و کار شما همسو باشد.
یک دوره دیجیتال کسب و کار من و هزاران دانش آموز من را متحول کرده است. من واقعاً معتقدم که آنها بهترین راه برای شروع یا گسترش تجارت شما هستند – و می دانم که شما هم همین احساس را خواهید داشت!
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.