Cover Letter عمومی: 15 الگوی Cover Letter برای کامل کردن برنامه شغلی بعدی شما
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
Cover Letter عمومی: 15 الگوی Cover Letter برای کامل کردن برنامه شغلی بعدی شما
آیا ارائه نامه ضروری است؟ من در رشته منابع انسانی نیستم، اما متقاضیانی با من تماس گرفتند که فکر می کردند آیا نامه آنها واقعا خوانده می شود.
پاسخ من چندان پرطرفدار نیست: “گاهی اوقات.” گاهی خوانده خواهد شد. در مواقع دیگر، میتوانید فقط با فرستادن رزومه — مانند زمانی که شبکه راه خود را برای درخواست موقعیت.
حقیقت این است که شما واقعا نمیتوانید بر اساس مورد به مورد پیشبینی کنید – و بهتر از اینکه متاسف باشید، ایمن هستید. در بیشتر موارد، داشتن یک جلد نامه به شما دست برتری می دهد که رزومه شما اینطور نیست.
این به شما امکان میدهد مهارتهای نوشتاری خود را به رخ بکشید، جزئیاتی را ارائه دهید که نمیتوانید در رزومه خود جای دهید، اشتیاق خود را نشان دهید و تمایل خود را برای صرف زمان و تلاش تا حد ممکن نشان دهید.
اگر تا به حال در برنامهای که نیاز به نامه پوششی دارد چشمان خود را چرخاندهاید، این راهنما برای شما مناسب است. من به نحوه نوشتن یک جلد نامه و ارائه الگوهای نامه پوششی می پردازم تا به شما کمک کند تا خودتان را کامل کنید.
نامه پوششی عمومی
یک نامه پوششی عمومی، که گاهی اوقات درخواست نامه نیز نامیده می شود، یک سند مکتوب است که توسط یک متقاضی کار به کارفرما ارسال می شود و توضیح می دهد که چرا آنها به یک موقعیت آزاد علاقه مند هستند و واجد شرایط آنها هستند. این سند که بیشتر به عنوان نامه پوششی شناخته می شود، می تواند به شکل یک ایمیل، سند MS Word یا الگوی برنامه مشابه ارائه شده توسط کارفرما باشد.
بسیار ابتدایی به نظر می رسد، درست است؟ نامه های همراه بسته به صنعت شما و شغلی که برای آن درخواست می کنید، می تواند سطوح مختلفی از اهمیت را برای کارفرما داشته باشد.
49٪ از استخدام کنندگان می گویند ارسال یک نامه پوششی به همراه رزومه شما شانس شما را برای دریافت نقش افزایش می دهد.
اگر قصد دارید یک نامه پوششی بنویسید، به خاطر داشته باشید که ویژگی های خاصی باید داشته باشد که در تعریف بالا گنجانده نشده است.
چگونه یک جلد نامه عمومی بنویسیم
جستجوی شغل میتواند خستهکننده و به موقع باشد، بنابراین ممکن است در این فرآیند برای دهها شغل درخواست دهید.
برای سادهتر کردن این فرآیند، متوجه شدم که داشتن یک جلد نامه عمومی که میتوانید به راحتی آن را تغییر دهید تا با فرصتهای شغلی مختلف مطابقت داشته باشد، یک تغییر بازی است.
در اینجا نحوه نوشتن یک نامه پوششی کلی آورده شده است، به طوری که با هر برنامه به نوشتن یک نامه جدید از ابتدا ادامه ندهید.
1. عنوان خود را بنویسید
عنوان شما باید همیشه شامل نام و اطلاعات تماس شما باشد. برای سالها، درج آدرس فیزیکی خود و گیرنده نیز رایج بود، اما امروزه ممکن است همیشه لازم نباشد.
اریکا سانتیاگو، وبلاگنویس HubSpot، میگوید: «من همیشه آدرس فیزیکی خود و کارفرمایم را درج میکردم، اما بعد از اینکه فهمیدم فضای زیادی را اشغال میکند و احساس قدیمی میکنم، متوقف شدم.
او میگوید، “من هرگز نامهای از شغلهای احتمالی به خانهام دریافت نکردهام، و هرگز مجبور نبودم درخواستم را پست کنم. بنابراین، من فقط شهر و ایالت خود را در عنوان خود قرار میدهم، به خصوص اگر شغل مورد نظر باشد. پست کردن به صراحت بیان می کند که شرکت می خواهد برخی در یک منطقه خاص مستقر شوند.”
بنابراین، آیا باید آدرس شرکت را در پوشش نامه خود قید کنید؟
سانتیاگو میگوید: «این احتمالاً عجیب است، اما من همیشه آدرس شرکت را درج میکنم زیرا دوست دارم فکر کنم نشان میدهد که من تحقیقاتم را انجام دادهام. من احتمالاً بیش از 100 نامه در زندگی ام ارسال کرده ام، و در نهایت خودم را در HubSpot یافتم، بنابراین باید کاری را درست انجام دهم (می خندد).
اگر فکر میکنید آدرسهای فیزیکی فضای زیادی را در پوشش نامه شما اشغال میکنند، آنها را حذف کنید. بعداً دوباره اطلاعات تماس را لمس خواهم کرد.
2. به گیرنده
سلام کنید
در صورت امکان از “به کسانی که ممکن است مربوط باشد” اجتناب کنید. من متوجه شدم که سلام کردن به گیرنده به این شکل این تصور را ایجاد می کند که شما برای تحقیق در مورد اینکه چه کسی باید خطاب قرار دهید، وقت صرف نکرده اید.
در عوض، سعی کنید نام مدیر استخدام یا استخدام کننده را جستجو کنید. انجام این کار، توجه به جزئیات و مراقبت را نشان می دهد – ویژگی هایی که کارفرمایان دوست دارند ببینند.
اگر نمی توانید نامی پیدا کنید، “مدیر استخدام عزیز” خوب است.
3. خودتان را معرفی کنید و اهداف خود را توضیح دهید.
در ابتدا اعلام کنید که چه کسی هستید، برای چه موقعیتی درخواست می دهید و چرا. اغلب، کسبوکارها ممکن است برای چندین نقش استخدام شوند، بنابراین میخواهید اطمینان حاصل کنید که هرکسی که نامه شما را میخواند دقیقاً دلیل تماس شما را میداند.
4. صلاحیت ها، مهارت ها و اشتیاق خود را برای کار برجسته کنید.
این جایی است که همه چیز کمی پیچیده می شود. رزومه ضمیمه شما همچنین شامل مهارت ها و صلاحیت ها می شود، بنابراین ممکن است فکر کنید که فقط باید آنچه را در رزومه شما وجود دارد، بازیابی کنید، درست است؟ اشتباه.
بدیهی است که برخی از اطلاعات ممکن است با هم تداخل داشته باشند، اما نامه پوششی شما فرصتی است برای وارد شدن به جزئیات بیشتر از آنچه در رزومه خود می توانید داشته باشید.
به عنوان مثال، فرض کنید یک کارفرمای بالقوه به دنبال فردی مبتکر و مبتنی بر نتایج است.
این یک فرصت عالی برای اشاره به زمانی است که شما مسئولیت رهبری پروژه ای را بر عهده گرفتید که درآمد بیشتری برای شرکت قبلی یا فعلی شما ایجاد کرد.
مهارت ها و شایستگی های خود را به دستاوردهای منحصر به فرد خود متصل کنید.
در نهایت، نشان دهید که مشتاق فرصت هستید.
سانتیاگو میگوید: «یک بار با یک شرکت بیمه حیوانات خانگی مصاحبه داشتم. “من در نامه حمایتی که عشقم به دو گربهام است، کار کردم، اینکه چگونه بیمه حیوانات خانگی به من آرامش میدهد، و چگونه میخواهم از طریق موقعیت شغلی به دیگران کمک کنم.”
او توضیح میدهد، “کاور نامه فرصتی برای نشان دادن شخصیت، حس شوخ طبعی، انگیزهها و علایق شماست. همه این موارد میتوانند شما را از سایر متقاضیان متمایز کنند.”
5. فضایی برای سفارشی سازی بگذارید.
نامه پوششی عمومی شما باید طوری طراحی شود که بتوانید به راحتی آن را به روز کنید تا در هر فرصتی که درخواست می دهید جذابیت داشته باشد.
بنابراین، یک فضای خالی برای نام مدیر استخدام یا نام شرکت بگذارید و آن را قالب بندی کنید تا بتوانید مهارت ها و شرایط لازم را در صورت نیاز اضافه یا حذف کنید.
6. با یک «متشکرم» پایان دهید و نحوه تماس با شما را ذکر کنید.
سانتیاگو میگوید که همیشه در پایان نامههای خود تنوعی از جمله زیر را درج میکند:
“من دوست دارم در مورد این فرصت بیشتر از طریق مصاحبه صحبت کنم. می توان از طریق ایمیل، لینکدین و تلفن در XXX-XXX-XX با من تماس گرفت.”
او توضیح میدهد، “من همیشه ایمیلهایم و نمایههای لینکدین را به همراه داشتن املای آنها در قسمتی از عنوان، پیوند میدهم.”
مثال نامه جلد عمومی
نمونه نامه پوششی کلی بالا شامل بسیاری از نکاتی است که من در مورد نحوه ایجاد آن گفتم.
توجه داشته باشید که آدرس شرکت درج شده است، اما متقاضیان درج نمیشوند و فضاهای خالی برای نویسنده وجود دارد تا اطلاعاتی مانند گیرنده، موقعیتها و مهارتها را تغییر دهد.
تنها انتقاد من از این مثال این است که می تواند از شخصیت بیشتر و قلاب منگنه تر استفاده کند (در ادامه بیشتر در مورد قلاب ها)
چه چیزی باید در یک نامه همراه گنجانده شود
بنابراین، چه چیزی باید شامل شود؟ قبلاً کمی از این موضوع را پوشش دادهام، اما میخواهم کمی عمیقتر شیرجه بزنم.
نگران نباشید، من به 11 الگوی زیر این لیست اجازه میدهم بیشتر کار را انجام دهند. مهم نیست کدام یک را دانلود می کنید، به عناصر زیر توجه کنید – همه آنها باید در نامه ای که برای مدیر آینده خود ارسال می کنید بدرخشد.
1. اطلاعات تماس
نامه های همراه نباید فقط حاوی اطلاعات تماس شما باشد، بلکه باید حاوی اطلاعات تماس شرکتی باشد که برای آن درخواست می دهید. اطلاعات تماس شامل شماره تلفن، آدرس ایمیل، و هر حساب رسانه اجتماعی است که مایل به اشتراک گذاری و دریافت ارتباط با آنها هستید.
همانطور که قبلاً گفتم، آدرسهای خانه همیشه مورد نیاز نیستند، اما میتوانند به کارفرما اطمینان دهند که شما از قبل در نزدیکی زندگی میکنید و برای ورود به دفتر مشکلی نخواهید داشت.
از ارائه شماره تلفن، آدرس ایمیل یا آدرسهای واقعی که متعلق به کارفرمای فعلی شما است، خودداری کنید.
برای مثال، استفاده از آدرس Gmail شخصی خود بر روی ایمیل کاری، تضمین میکند که مکاتبات شما با استخدامکنندگان از تمام ارتباطات کاری فعلی شما جدا میماند.
2. یک خط آدرس شخصی
از آنجایی که امروز میبینید «به چه کسی ممکن است مربوط باشد» در بالای نامههای جلد، تمام تلاش خود را بکنید تا از نوشتن این خط خسته خودداری کنید.
خطوط آدرسی که شخص یا شرکتی را مشخص میکند، توجه خواننده شما را خیلی سریعتر جلب میکند و به کارفرما نشان میدهد که برای تنظیم نامه درخواست خود وقت گذاشتهاید.
نام مدیر استخدام را ندارید؟ “کارفرمایان در [نام شرکت]” به خوبی انجام خواهند داد.
3. یک قلاب
«قلاب» مقدمهای هوشمندانه است که خواننده شما را در تمایل به یادگیری بیشتر «قلاب» میکند. در مورد خود به عنوان یک نامزد شغلی فکر کنید – چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند؟
درباره شغل شما چه میتوان گفت که ممکن است یک استخدامکننده مجذوب این باشد که میتوانید در اولین جمله جالب قرار دهید؟
4. چرا شما واجد شرایط هستید
دوباره، بهترین برنامههای کاربردی امروزی توضیح میدهند که چرا این تجربه متقاضی را برای شغلی که درخواست میکند واجد شرایط میکند.
به عنوان مثال، فقط بیان نکنید که سه سال را صرف نوشتن برای یک وبلاگ شرکت کرده اید. توضیح دهید که این نوع کار به مدیریت هر هفته تقویم محتوای کارفرمای بالقوه جدید شما کمک می کند.
5. دانش عمومی کسب و کار
اشتباهات گرامری ممکن است به این معنی باشد که برنامه شما در سطل زباله انداخته می شود، اما این تنها چیزی نیست که می تواند نامه شما را کنار بگذارد.
استفاده از یک جلد نامه عمومی “یک اندازه مناسب” – به خصوص اگر فراموش کرده اید نام شرکت را تغییر دهید – به شانس شما برای گرفتن مصاحبه آسیب می رساند.
بنابراین، اگر برای نوشتن نامه حمایتی وقت می گذارید، برای اظهار نظر در مورد خود کسب و کار وقت بگذارید. چرا برای این شرکت درخواست می دهید؟ در مورد کسب و کار آنها چه چیزی برای شما به عنوان یک حرفه ای جذاب بود؟
اکنون، بیایید نگاهی به یک نمونه نامه پوشش بیندازیم، چه چیزی آن را موثر می کند. ، همراه با 11 الگو که می توانید دانلود کنید یا از آنها الهام بگیرید.
مثال نامه جلد
مثال بالا نحوه نوشتن نامه پوششی بازاریابی را با استفاده از عناصری که فهرست کردم نشان میدهد.
علاوه بر اطلاعات تماس و خط آدرس، چند پاراگراف اول توضیح می دهد که چرا نامزد واجد شرایط این موقعیت است. این مثال از دادههای خاصی استفاده میکند تا نشان دهد چرا آنها مناسب هستند.
علاوه بر این، در پاراگراف دوم تا آخر، نامزد در مورد اینکه چرا به شرکتی خاص علاقه مند است بحث می کند و دانش عمومی آن کسب و کار را نشان می دهد.
با ترکیب همه عناصر در یک نامه پوششی، این یک مثال عالی برای الهام گرفتن است.
منبع ویژه: 5 الگوی نامه جلد حرفه ای
این الگوها را به صورت رایگان بارگیری کنید قوی>
14 الگوی Cover Letter رایگان برای برنامه شغلی بعدی شما
قالب 1: اساسی
مثال بالا یک نامه اولیه (اما عالی) است. بخش های شماره گذاری شده با جزئیات بیشتری در زیر توضیح داده شده است.
1. سربرگ
میزان رسمی بودن هدر شما به شرکتی که برای آن درخواست می دهید بستگی دارد. اگر برای یک کسب و کار رسمی درخواست می دهید، مهم است که از یک سربرگ رسمی برای باز کردن نامه خود استفاده کنید، مانند نمونه بالا.
آدرس، تاریخ و آدرس شرکت را وارد کنید. اما اگر برای شرکتی درخواست می دهید که رسمی نیست، نیازی نیست آدرس خود و شرکت را درج کنید. با این حال، همچنان میتوانید تاریخ را وارد کنید.
2. با سلام
استفاده از “به Whom It may Concern” اشکالی ندارد، اما ممکن است بخواهید زمانی را برای تحقیق در مورد نام استخدام کننده یا مدیر استخدام آنلاین اختصاص دهید.
اگر تحقیق خود را انجام میدهید و مطمئن نیستید که نام مناسب را پیدا کردهاید، قطعاً باید از تبریک عمومی استفاده کنید — اما اگر مطمئن باشید، نشان میدهد که تلاش کردهاید تا نام آنها را پیدا کنید و نظر استخدام کننده را جلب کند.
اگر نام استخدام کننده را دارید، آیا با نام کامل یا با عنوان حسن نیتشان (به عنوان مثال آقای، خانم یا خانم) به آنها سلام می کنید؟ مشابه هدر، به سطح رسمی بودن شرکت بستگی دارد.
اگر برای یک کسب و کار شرکتی درخواست می دهید، ممکن است بخواهید از “Mr. Snaper” به جای “Jon Snaper” استفاده کنید. اگر برای یک استارتآپ یا کسبوکاری با فرهنگ معمولیتر درخواست میدهید، میتوانید همانطور که در مثال نشان داده شده است از «Jon Snaper» استفاده کنید.
3. مقدمه
پاراگراف آغازین شما باید در 1 تا 3 جمله بیان کند که چرا برای درخواست درخواست هیجان زده اید و چه چیزی شما را به کاندیدای عالی تبدیل می کند. مستقیماً به اصل مطلب بروید و نگران توضیح این نباشید که پست را کجا پیدا کردهاید یا چه کسانی را در شرکت میشناسید.
این جایی برای توضیح جزئیات در مورد اینکه چرا یک نامزد عالی هستید نیست – این برای پاراگراف دوم است. در اینجا، به سادگی چند دلیل کلیدی را در یک جمله فهرست کنید تا بقیه نامه خود را تنظیم کنید.
به خاطر داشته باشید که استخدام کننده ممکن است نامه پوششی شما را با رزومه شما ارجاع دهد، بنابراین مطمئن شوید که این دو همگام هستند.
4. پاراگراف 2: چرا شما برای این شغل مناسب هستید
در مرحله بعد، با انتخاب یک یا دو مثال ملموس که نشان می دهد چرا برای این موقعیت مناسب هستید، خود و تجربه خود را بفروشید. چه کاری در شرکت قبلی انجام دادید که تجربه مرتبطی به شما داد؟
روی چه پروژه هایی کار کرده اید که به نفع شرکت جدید باشد؟ تجربه قبلی شما چگونه به رشد این شرکت کمک خواهد کرد؟ در توضیح مدارک خود متواضع باشید و در عین حال نشان دهید که یک دارایی برای تیم خواهید بود.
از این پاراگراف برای نشان دادن اینکه واقعاً به این موقعیت هیجان زده و علاقه مند هستید، استفاده کنید.
5. پاراگراف سوم: چرا شرکت برای شما مناسب است
در حالی که مطمئناً مهم است که شما برای کار مناسب هستید، همچنین مهم است که شرکت برای شما مناسب باشد.
“یک نامه پوششی معمولاً توضیح می دهد که چرا شما برای یک شرکت عالی هستید – اما شما چگونه از استخدام شدن سود خواهید برد؟” از مدیر توسعه تیم HubSpot سابق امیلی مک اینتایر می پرسد. “ما می خواهیم بدانیم چرا شرکت ما برای شما جذاب است و چگونه این یک رابطه کاری سودمند برای دو طرف خواهد بود.”
در پاراگراف سوم، نشان دهید که در مورد رشد و توسعه حرفه خود در این شرکت جدید جدی هستید. چه چیزی شما را در مورد شرکت تحت تأثیر و هیجان قرار می دهد؟
آیا چیزی وجود دارد که به شدت در مورد آن احساس می کنید که با اهداف شرکت همسو باشد؟ به عنوان مثال، نامزد در نامه نمونه از این فضا برای نشان دادن تعهد شخصی خود به دلایل زیست محیطی در راستای طرح های سبز شرکت استفاده کرد.
6. Strong Closer and Signature
در چند جمله پایانی نامه خود تنبل نشوید – مهم است که قوی باشید.
در مورد علاقه و اشتیاق خود در مورد موقعیت جدید صریح باشید و به آنها بگویید که در هر زمانی در دسترس هستید تا در مورد فرصت صحبت کنید. حتما شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
در این مرحله، توپ (به درستی) در زمین جذب کننده است تا تصمیم بگیرد که چگونه پیگیری کند.
آخرین اما مطمئناً مهم نیست، از آنها برای وقت و توجهشان تشکر می کنیم. از علامت رسمی مانند «بهترین»، «بهترین» یا «با احترام» استفاده کنید و با تایپ نام کامل خود به پایان برسانید. نیازی نیست آن را با خودکار امضا کنید.
قالب 2: نامه پوششی بازاریابی داده محور
آن را از اینجا دریافت کنید.
هنگام درخواست برای یک موقعیت مبتنی بر داده، ممکن است وسوسه انگیز باشد که نامه پوششی خود را با داده برای توصیف آنچه برای سایر کارفرمایان انجام داده اید، تزریق کنید.
اما در نامه درخواست – به ویژه برای صنعت بازاریابی – نحوه انتقال این داده ها به اندازه خود داده ها مهم است.
الگوی نامه پوششی بالا، که ما در اینجا در HubSpot ایجاد کردهایم، میتواند به شما کمک کند دادههایی را که برای شما بهعنوان نامزد بسیار مهم است، ارائه دهید تا برای کارفرمای آیندهتان مهم باشد.
به سه نقطه در نزدیکی مرکز حرف بالا توجه کنید، قبل از این عبارت: “… من یک استراتژی ایجاد کرده ام که به شرکت کمک کرده است تا …”
این راهاندازی مهم است، زیرا در حالی که میتوانید هر تعداد آماری را که میخواهید به این الگو اضافه کنید، نقاط داده شما باید چگونگی سود کسبوکار فعلی/قبلیتان از کارتان را توصیف کند، نه اینکه خودتان چگونه سود بردید.
الگو 3: جلد نامه مستقیم به نقطه
آن را از اینجا دریافت کنید.
دیوید سیلورمن، مشارکتکننده در هاروارد بیزینس ریویو، نمونه نامه جلد بالا را بهعنوان “بهترین جلد نامه ای که تا به حال دریافت کردم.”
برای زمینه، سیلورمن معتقد است که فقط تعداد کمی از مواقع وجود دارد که نوشتن یک نامه پوششی واقعاً ضروری است:
- وقتی نام مدیر استخدام را می دانید.
- وقتی چیزی در مورد نیازهای شغل می دانید.
- زمانی که شخصاً به این شغل ارجاع داده شد.
در این سه شرایط، یک نامه پوششی مستقیم و مستقیم مانند مورد بالا میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. با این حال، از آنجایی که بسیار مختصر است، توجه داشته باشید که سربرگ خود را بالای خود پیام اضافه کنید.
ممکن است برای یک استخدامکننده آسان باشد که یک جلد نامه کوتاه و شیرین مانند مورد بالا را بررسی کند، اما به همین راحتی میتواند بدون طراحی یا قالب منحصر به فرد در فهرست برنامههای کاربردی خود گم شود.
الگوی 4: معرفی نامه
%0A
فقط به این دلیل که یک دوست یا همکار شما را برای کار پیشنهاد کرده است، به این معنا نیست که شرکت آماده است تا شما را استخدام کند. بنابراین، الگوی نامه پوششی بالا به طور خاص برای ارجاعات نوشته شده است.
ما این یکی را اینجا در HubSpot ساختیم. آن را اینجا دانلود کنید (همراه با چهار نامه پوششی دیگر ارائه می شود الگوها نیز).
همانطور که در تصویر بالا می بینید، اولین پاراگراف نامه به طور کامل به تأیید شرایط درخواست شما اختصاص داده شده است: شما فردی را می شناسید که در آنجا کار می کند – هیچ ضرری در این کار وجود ندارد.
اما ممکن است عدم ذکر آن به مدیر استخدام ضرر داشته باشد. گفتن به خواننده در مورد ارتباط خود در شرکت نشان می دهد که از اقداماتی که برای به دست آوردن فرصت های مورد علاقه خود انجام می دهید آگاه و مطمئن هستید.
در نهایت، بهتر از این است که استخدام کننده در مورد ارتباط کارمند شما از شخص دیگری بشنود.
درمورد بقیه نامه همراه، با پیام خود به همان روشی رفتار کنید که اگر بدون هیچ ارتباطی از داخل درخواست داده بودید. مهارت ها و موفقیت های شما به دلیل ارجاع داخلی شما کم اهمیت نیستند.
قالب 5: سربرگ عکس عکس
آن را از اینجا دریافت کنید.
الگوی نامه پوششی بالا توسط Microsoft Office طراحی شده است، و به همان اندازه که جامع به نظر می رسد، دانلود و تغییر آن کاملا رایگان است.
همانطور که در حال حاضر به نظر میرسد، این جلد نامه شامل نیمی از عکس، نیمی از متن است. به راحتی می توانید تصویر را کوچک کنید (و تغییر دهید) تا به خودتان فضای بیشتری برای گفتن داستان خود بدهید. البته، یک تصویر تمیز و زیبا که بیانگر شخصیت شما باشد، می تواند بخشی از آن داستان باشد …
قالب 6: جلد نامه خلاق دیجیتال
آن را از اینجا دریافت کنید.
این الگوی ششم برای متقاضی که می خواهد بر کانال های دیجیتالی مختلفی که در آن وجود دارد تأکید کند ، مناسب است. این الگوی با یک رزومه با همان قالب به خوبی پیش می رود.
همانطور که این نامه را با تجربه شخصی خود شخصی سازی می کنید ، به شبکه های اجتماعی و نرم افزار صنعت موجود در این الگوی توجه کنید.
می بینید که فضای اضافی در بالا وجود دارد تا بتوانید وب سایت LinkedIn و شخصی خود را اضافه کنید تا اطلاعات شخصی خود را پر کنید.
شما می توانید با قالب بندی مهمترین نکات برجسته و دستاوردهای خود با نقاط گلوله ، این الگوی را بهبود بخشید. این باعث می شود که سند برای مدیر استخدام آسانتر شود و بر مقدار ارائه شده تأکید می کند.
الگوی 7: نامه مدیر بازاریابی
اینجا را دریافت کنید.
نامه جلد هفتم ما از Monster.com آمده است. این نامه جلد ، که در بالا نشان داده شده است ، به طور خاص بر نقش بازاریابی متمرکز شده است.
توجه کنید که چگونه نویسنده شامل اشاراتی به معیارهای مهم بازاریابی و اصطلاحات است.
اگر به نقش داده محور متقاضی می شوید ، ممکن است بخواهید صفحه را با داستانی از تجربه خود به شکل پاراگراف پر کنید ، مانند الگوی 1 در ابتدای این مقاله.
در عوض ، در نظر بگیرید که سه (یا چهار یا پنج) از موفقیت های خود را برجسته کنید که معتقدید مدیر استخدام بیشترین طنین انداز را به صورت گلوله ای طنین انداز می کند.
به عنوان یک متخصص بازاریابی ، شکستن نامه خود را با جزئیات گلوله ای مانند موارد فوق ، احترام به زمان محدود مدیر استخدام را نشان می دهد – ذهنیتی که همه بازاریابان باید هنگام برقراری ارتباط با مخاطبان یک برند درک کنند.
الگوی 8: نامه پیگیری روز شغلی
اینجا را دریافت کنید.
این یک نوع نامه منحصر به فرد از دانشگاه پرینستون است.
LinkedIn ، Glassdoor ، Monster ، و در واقع ممکن است سهم شیر از جستجوی شغلی شما را بصورت آنلاین بدست آورد ، اما هنوز هم برخی از فرصت های شغلی از یک نمایشگاه تجاری ، نمایشگاه شغلی یا رویداد مشابه شبکه خارج می شوند.
برای آن وقایع ، شما الگوی نامه پوشش پیگیری را در بالا دارید.
این نامه جلد هر آنچه را که برای کمک به یک کارفرمای به یاد می آورد مکالمه ای را که با او در یک نمایشگاه شغلی داشتید به یاد می آورد.
همانطور که در بند دوم مشاهده می کنید ، این نامه به ویژه برای افرادی که در حال فارغ التحصیلی دانشکده هستند مفید است.
الگوی 9: نامه آرم و علامت گذاری شده با علامت سفید
آن را اینجا دریافت کنید.
در اینجا یک الگوی نامه جلد دیگر از Microsoft Office وجود دارد.
این یکی از رنگ های روشن در طراحی درست در بالای سر حرف ، اما اشتباه نکنید – این الگوی به هر حرفه ای می رود که به دنبال ایجاد اولین تأثیر خوب در مورد کارفرمای آینده خود باشد.
اجازه ندهید که فضای آرم در سمت راست صفحه شما را گیج کند. این می تواند آرم شرکتی باشد که شما در آن درخواست می کنید – برای جلب توجه سریع استخدام – یا آرم شخصی شما.
شاید شما در کنار هم مستقل باشید یا به راحتی خود را دوست داشته باشید. این الگوی نامه جلد برای سفارشی سازی در نظر گرفته شده است.
الگوی 10: داده های جلد دانشمند داده
این دومین الگوی ما از دانشگاه پرینستون است. در حالی که این بر روی نقش دانشمند داده متمرکز است ، این یک الگوی عالی است که می توان قبل از فارغ التحصیلی برای دانشجویان متقاضی مشاغل استفاده کرد.
متن تأکید می کند که چگونه تحقیقات دانشگاهی و پروژه های متقاضی آنها را به عنوان کاندیدای ایده آل برای موقعیت تبدیل می کند. این قالب همچنین به اندازه کافی ساده است تا به عنوان PDF ارسال شود ، به عنوان متن در یک پیام ایمیل یا یک کادر متن برنامه.
الگوی 11: نامه پوشش تجاری
آن را اینجا دریافت کنید.
الگوی نامه جلد بالا برای بازاریابان ورودی و سطح متوسط که می خواهند کمی حرفه ای اضافی را در یادداشت افتتاحیه خود به یک کارفرمای بالقوه نشان دهند ، مناسب است.
هدر چند رنگ (در صورت تمایل می توانید رنگ را تغییر دهید) فقط مقدار مناسب خلاقیت را نشان می دهد و می تواند با یک رزومه از همان سبک ، کاملاً خوب پیش برود. اگر تجربه کافی برای پر کردن کل صفحه ندارید ، نگران نباشید.
احساس راحتی کنید تا به حدی بنویسید که فکر می کنید نماینده این است که شما چه کسی هستید و مدیر استخدام می خواهد ببیند.
مهم نیست که نامه نهایی پوشش نهایی شما چقدر باشد ، الگوی فوق فرصت شما برای نشان دادن توجه به جزئیات است – از اطلاعات تماس شما در عنوان بالا ، به خط آدرس شخصی شده که در آن می توانید نام مدیر استخدام را درج کنید .
همانطور که گفتم ، “به چه کسی ممکن است نگران باشد” بسیار منسوخ است ، به هر حال.
الگوی 12: نامه پوشش سطح ورودی
%0A
%20
الگوی نامه جلد بالا ، که توسط HubSpot نوشته شده است ، به طور خاص برای متقاضیان سطح ورودی طراحی شده است.
وقتی فقط چند سال تجربه دارید ، مهم است که چگونه مهارت های خود را به دست آورده اید و آنچه را از تحصیلات یا کارآموزی آموخته اید ، نشان دادید.
علاوه بر این ، ذکر این نکته حائز اهمیت است که چرا می خواهید در شرکتی که متقاضی آن هستید کار کنید.
مهم نیست که تجربه شما ، الگوی بالا به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که چه مهارت هایی را می خواهید برجسته کنید و در نامه جلد خود بیرون بیاورید.
شما می توانید آن را بارگیری کنید اینجا (این همراه با چهار الگوی نامه جلد دیگر ، بیش از حد).
الگوی 13: نامه پوشش بهداشتی
آن را اینجا دریافت کنید.
آنچه در این نامه جلد برای من برجسته است ، نقاط گلوله مستقیم و مستقیم به نقطه است که به ارسال شغل اشاره می کند.
نامه جلد ، ایجاد شده توسط The Balance Careers ، با پیروی از بیانیه “من” با شش نکته گلوله که نقاط قوت متقاضی را برجسته می کند ، تکرار را کاهش می دهد ، از جمله “من … دانش عملی در مورد ایجاد و اجرای برنامه های مراقبت “و” من … یک سابقه اثبات شده از مراقبت دلسوز و مؤثر “.
علاوه بر این ، عباراتی مانند “من دوست دارم مهارت های خود را برای کار برای کلینیک خود قرار دهم” و “لطفاً با من تماس بگیرید و به من اطلاع دهید که چگونه می توانم به شما کمک کنم” روی آنچه تجارت در نتیجه استخدام متقاضی به جای آنچه متقاضی به دنبال به دست آوردن است ، به دست می آورد.
الگوی 14: نامه پوشش آزاد
آن را اینجا دریافت کنید. >
اگر به دنبال کار آزاد هستید ، بزرگترین هدف شما این است که به سرعت نقاط قوت خود را بدست آورید ، بنابراین مشتریان شلوغ به طور کامل از روی جلد شما عبور نمی کنند.
علاوه بر این ، اگر شما چندین نامه جلد پوشش را به مشتری های مختلف ارسال می کنید ، می خواهید هرکدام را به اهداف منحصر به فرد آن مشتری هدف قرار دهید.
به عنوان مثال ، اگر یک مشتری به دنبال محتوای بهینه سازی شده SEO در رابطه با بازاریابی است ، می خواهید تجربه گذشته را برای نوشتن محتوای بازاریابی برجسته کنید. این تغییر خواهد کرد اگر به عنوان مثال ، مشتری به دنبال محتوای تناسب اندام باشد.
به همین دلیل ، ایده خوبی است که نامه جلد خود را ساختار دهید ، بنابراین شما با) اعتبارنامه های گذشته یا منابع را شروع می کنید ، و ب) اطلاعات نقطه گلوله مربوط به هدف مشتری ، همانطور که در نامه بالا نشان داده شده است.
الگوی 15: نامه جلد کارگردان
آن را اینجا دریافت کنید.
اگر متقاضی موقعیت کارگردان هستید ، می خواهید با توضیح اینکه چگونه شما با موفقیت موفق هستید شروع کنید در گذشته نقش مشابهی را بر عهده داشت ، یا اینکه چرا معتقدید که برای اولین بار واجد شرایط و آماده رسیدگی به مسئولیت های جدید هستید.
در نامه جلد بالا ، نامزد کار خوبی را انجام می دهد و چگونگی موفقیت وی در نقش رهبری را قبلاً انجام داده است:
“برای پنج سال گذشته ، من با موفقیت تمام سیستم های داده ، از جمله برنامه ها و سوابق مربوط به یک تجارت را با استفاده از بیش از 100 نفر توسعه داده و حفظ کرده ام.”
شما می خواهید نشان دهید که چگونه مهارت های شما با یک موقعیت کارگردان – چه از طریق سازمان و چه از طریق رهبری – و در صورت امکان ، جایی که شما به خاطر سخت کوشی خود شناخته شده اید (یعنی “من برای بیشترین کارمند با ارزش اداری جایزه کسب کردم “).
یک نامه پوشش برنده بنویسید
نوشتن نامه جلد آسانتر از آنچه گفته می شود. دریغ نکنید که وقت زیادی را برای نوشتن و ویرایش آن صرف کنید.
به پتانسیل باورنکردنی ابزارهای AI ، مانند بازنویسی پاراگراف Hubspot ، برای تزریق هر پاراگراف با لمس بی عیب و نقص از تعالی. یا ، از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید که آن را بخواند و به شما بازخورد بدهد.
اگر استخدام کننده آن را بخواند ، سپاسگزار خواهید بود.
یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در نوامبر 2014 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.
-17BB-4E20-B22B-BEF5020BEC74 “TARGET =” _ Blank “rel =” noopener “>
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.