23 نکته بازاریابی ایمیلی برای بهبود نرخ باز و کلیک [+ داده های وبلاگ HubSpot]
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
23 نکته بازاریابی ایمیلی برای بهبود نرخ باز و کلیک [+ داده های وبلاگ HubSpot]
تمرین بازاریابی ورودی به معنای ارسال ایمیل به افرادی است که واقعاً می خواهند از شما بشنوند. احتمالاً «بهترین نکات بازاریابی ایمیلی» را در گوگل جستجو کردهاید تا ایمیلهای شما در صندوق ورودی مشتری – یا بدتر از آن، پوشه هرزنامه آنها گم نشود.
در اینجا نکات برتر بازاریابی ایمیلی ما آمده است که مناسب برای مشاغل کوچک و در حال رشد که هر کسی می تواند آن را بپذیرد. با این توصیه، میتوانید نرخ باز شدن ایمیلهای خود، نرخ کلیک و پتانسیل تولید سرنخ را بهبود بخشید.
نکات بازاریابی ایمیلی برای مشاغل کوچک
- آدرس ایمیل نخرید
- از قوانین CAN-SPAM پیروی کنید
- مطمئن شوید که فرآیند انتخاب شما با GDPR مطابقت دارد
- به مخاطبین جدید در عرض 24 ساعت ایمیل ارسال کنید
- ایمیل های خود را از یک شخص واقعی ارسال کنید، نه از شرکت شما
- متن پیشنمایش را از قبل تنظیم کنید
- خطوط موضوعی واضح و قابل کلیک بنویسید
- ایمیل های خود را مختصر نگه دارید
- در هر ایمیل یک دکمه تماس برای اقدام قرار دهید
- متن جایگزین را به تصویر CTA خود اضافه کنید
- تصاویر ایمیل های خود را پیوند دهید
- پیوندهای متنی قابل توجه را درج کنید.
- حداقل یک مورد قابل کلیک در بالای تاشو قرار دهید
- متن جایگزین را به همه تصاویر خود اضافه کنید
- از تصاویر پس زمینه اجتناب کنید
- افزودن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی
- اشتراک گذاری با توییت های آماده را ساده کنید
- یک گزینه ارسال ایمیل اضافه کنید
- نسخه متنی ساده ایمیل های خود را پاک کنید
- ایمیل های خود را برای کاربران تلفن همراه بهینه کنید
- پیشنمایش و آزمایش ایمیلهای خود قبل از ارسال آنها
- از “پاک کردن” لیست مخاطبین خود نترسید
- بررسی عملکرد هر ایمیل
1. آدرس ایمیل نخرید.
می دانم به چه فکر می کنید: در مراحل اولیه بازاریابی ایمیل، شما می خواهید هر کاری که لازم است برای جلب توجه کسب و کار خود انجام دهید. با این حال، باید در برابر اصرار خرید یک لیست ایمیل مقاومت کنید.
راههای زیادی برای خرید لیست ایمیل وجود دارد، اما هیچکدام از آنها به نفع کمپین شما نخواهد بود. چرا؟ از آنجایی که صاحبان این آدرسهای ایمیل صراحتاً با دریافت محتوا از شما موافقت نکردهاند، نمیتوان گفت که چقدر علاقه دارند – یا اینکه حتی برای آنچه شما ارائه میدهید مناسب هستند یا خیر.
فهرست ایمیل خریداری شده نیز ناقض GDPR است (فقط یک دقیقه دیگر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد).
خرید لیست ایمیل همیشه ایده بدی است.
2. قوانین CAN-SPAM را رعایت کنید.
CAN-SPAM (کنترل حمله به پورنوگرافی و بازاریابی غیر درخواستی) یک عمل است که در سال 2003 تصویب شد. این قانون قوانینی را برای ایمیل ها و پیام های تجاری تعیین می کند.
CAN-SPAM به گیرندگان این حق را میدهد که از ارسال ایمیل توسط یک کسبوکار به آنها جلوگیری کند و جریمههایی را که برای افرادی که قانون را نقض میکنند مشخص میکند. برای سازگاری، پیامهای ایمیل شما باید از این قوانین پیروی کنند که در وب سایت FTC موجود است. چند نکته برجسته:
- در هر ایمیلی که ارسال میکنید آدرس پستی فیزیکی معتبر خود را وارد کنید.
- به گیرندگان یک راه واضح و واضح برای لغو اشتراک هر ایمیلی که ارسال می کنید، بدهید. (مشتریان HubSpot: نگران نباشید. نمیتوانید یک الگوی ایمیل را ذخیره کنید مگر اینکه شامل این عنصر باشد.)
- از زبان واضح «از»، «به» و «پاسخ به» استفاده کنید که دقیقاً نشان دهنده شخصیت شما باشد.
- از «بدون پاسخ» یا نامهای فرستنده مشابه، که مانع از خروج گیرندگان از خبرنامه ایمیل در صورت تمایل میشود، اجتناب کنید.
- از فروش یا انتقال هر گونه آدرس ایمیل به لیست دیگری خودداری کنید.
اگر درباره انطباق CAN-SPAM سؤالی دارید، با شورای حقوقی کسب و کار خود تماس بگیرید.
3. مطمئن شوید که فرآیند انتخاب شما با GDPR مطابقت دارد.
احتمالاً درباره مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR)، قانونی که در ماه مه 2018 در سراسر اروپا برای محافظت بهتر وضع شد اطلاعات شخصی کاربران اینترنت.
ما از شما انتظار نداریم که این قانون طولانی را حفظ کنید. با این حال، اگر برخی از دریافتکنندگان ایمیل شما در اروپا زندگی میکنند، یک دستورالعمل کلیدی وجود دارد که براساس آن باید کمپین های بازاریابی ایمیلی.
وقتی کاربران وبسایت شما در صفحهای قرار میگیرند که اطلاعات شخصی آنها را درخواست میکند، سنتی ممکن است به شما بگوید که یک کادر از پیش علامتگذاری شده را وارد کنید که کاربر را در یک کمپین ایمیل انتخاب میکند تا بتوانند بهروزرسانیها و پیشنهادهای ویژه مرتبط با کسب و کار شما را دریافت کنند.
امروزه، علامت گذاری قبلی این کادر GDPR را نقض می کند. بنابراین، برای پیروی از GDPR، مطمئن شوید که به کاربران و مشتریان اروپایی شما این گزینه واضح داده می شود که خودشان در خبرنامه ایمیل شما شرکت کنند — به جای آنها تصمیم نگیرید.
این قانون ممکن است برای کمپین بازاریابی ایمیلی شما خبر بدی به نظر برسد، اما در واقع می تواند نرخ باز و کلیک شما را بهبود بخشد.
محدود کردن لیست مشترکین خود فقط به کسانی که به طور خاص درخواست پیوستن به شما را داشته اند، تضمین می کند که فقط علاقه مندترین افراد پیام های شما را دریافت می کنند. این شانس را برای تبدیل خوانندگان به سرنخ های واجد شرایط در نتیجه ارسال ایمیل به حداکثر می رساند.
4. مخاطبین جدید را ظرف 24 ساعت ایمیل کنید.
این مهم است که از پنجره فرصت استفاده کنید، زمانی که نام تجاری شما در راس ذهن مشتریان بالقوه شما قرار دارد.
یک ایمیل اولیه را در 24 ساعت اول پس از عضویت در خبرنامه خود، ثبت نام برای پیشنهاد و غیره ارسال کنید. به علاوه، این فرصتی عالی برای برندسازی و تعیین انتظارات است.
اگر هیچ جریان کاری ایمیل خودکاری تنظیم نکردهاید، فرصتهای مهمی را برای پرورش و تعامل با مخاطبین فعلی خود از دست میدهید.
مشتریان HubSpot میتوانند از برنامه گردش کار HubSpot برای ایجاد گردش کار ایمیل خودکار که می تواند به روش های مختلف راه اندازی شود، استفاده کنید. این شامل زمانی است که یک مخاطب به فهرست اضافه میشود، روی پیوندی در ایمیل کلیک میکند، یک پست وبلاگ را مشاهده میکند یا به یک رهبر واجد شرایط بازاریابی تبدیل میشود.
5. ایمیل های خود را از یک شخص واقعی ارسال کنید، نه شرکت شما.
وقتی از یک شخص واقعی ایمیل ارسال می کنید، نرخ باز شدن ایمیل شما افزایش می یابد. ساده و ساده. بر اساس آزمایشهای قبلی که انجام دادهایم، گیرندگان معمولاً بیشتر به نام فرستنده و آدرس ایمیل شخصیشده اعتماد میکنند تا یک نام عمومی.
این روزها مردم به قدری غرق در هرزنامه هستند که اغلب در باز کردن ایمیلهای فرستندههای ناآشنا تردید دارند. آنها بیشتر به نام فرستنده شخصی و آدرس ایمیل اعتماد دارند تا یک نام عمومی.
در HubSpot، ما دریافتیم که ایمیل های ارسال شده از “Maggie Georgieva, HubSpot” از نظر نرخ باز و کلیک بهتر از ایمیل های ارسال شده از “HubSpot” هستند. بنابراین، بهتر است این کار را انجام دهید…
به جای این:
اگر مشتری HubSpot هستید، %20%D9%86%D8%A7%D9%85%20%D9%88%20%D8%A2%D8%AF%D8%B1%D8%B3%20%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84″>
توجه: تستهای ما نشان داد که شخصیسازی کار میکند، اما همچنین دریافتیم که ترکیبی از نام شخص و نام شرکت با هم در نام فرستنده نیز به خوبی کار میکند. A/B آزمایش می کند که چه چیزی برای برند شما بهترین کار می کند، و همچنین چه چیزی برای مخاطبان شما ایده آل است.
6. متن پیشنمایش را از قبل تنظیم کنید.
کاربرهای ایمیل مانند برنامه ایمیل iPhone، Gmail و Outlook چند خط اول متن را از بدنه ایمیل شما در کنار خط موضوع نمایش می دهند. این یک پیش نمایش متنی از محتوای داخل ایمیل است. مقدار دقیق متن نشان داده شده به سرویس گیرنده ایمیل و تنظیمات کاربر بستگی دارد.
از آن برای ارائه خلاصهای کوتاه و دقیق از آنچه ارائه میدهید استفاده کنید. آن را تا 50 نویسه یا کمتر نگه دارید.
وقتی متن پیشنمایش را تنظیم نمیکنید، مشتری بهطور خودکار از بدنه ایمیل شما بیرون میکشد، که نه تنها نامرتب به نظر میرسد، بلکه فرصتی تلف شده برای جذب مخاطبان شماست.
مشتریان HubSpot میتوانند این مراحل برای تنظیم متن پیش نمایش ایمیل.
7. خطوط موضوعی واضح و قابل کلیک بنویسید.
ایمیل های بازاریابی شما در صندوق ورودی گیرندگان چیزهای زیادی برای رقابت با آنها دارند. بهترین راه برای متمایز شدن این است که خطوط موضوعی قانع کننده بنویسید، “نمی توانم کمک کنم، اما روی این کلیک کنید”.
برای ترغیب خوانندگان به کلیک کردن، از خطوط موضوع خود مطمئن شوید:
- بسیار واضح و قابل درک هستند.
- کمتر از 50 کاراکتر هستند، بنابراین، به خصوص توسط دستگاه های تلفن همراه قطع نمی شوند.
- از زبان و پیامهایی استفاده کنید که شخصیت خریدار هدف شما با آن آشنا و هیجان زده است.
- افعال و زبان عمل گرا را برای ایجاد حس فوریت و هیجان وارد کنید.
- یک پیشنهاد ارزش انحصاری (مانند 20٪ تخفیف برای یک مورد یا یک کتاب الکترونیکی رایگان) اضافه کنید تا مردم بدانند چه چیزی دریافت میکنند.
- از محرک های هرزنامه پرهیز کنید مانند “Cash”، “Quote” و “Save.”
- در صورت امکان به موقع هستند. (یکی از خط موضوع مورد علاقه من آمد از Warby Parker و بخوانید: “اوه اوه، نسخه شما در حال اتمام است.”)
- گاهی اوقات نام آنها را درج کنید (میتواند نرخ کلیک را افزایش دهید)، یا حتی چیزی در مورد مکان خاص آنها اضافه کنید.
- میخواهید این کار را بههیچوجه انجام دهید، مانند مهمترین پیشنهادهایتان، بهجای اینکه زیادهروی کنید و تکراری یا مزاحم باشید.
این پست وبلاگ را بخوانید برای نکات بیشتری در مورد نوشتن خطوط موضوعی قابل کلیک و لذت بخش.
8. ایمیل های خود را مختصر نگه دارید.
افراد ایمیلهای کوتاه و مختصر را با تمرکز آشکار ترجیح میدهند. هنگامی که کاربران شما در مدت زمان کوتاهی تمام ایمیلهای خود را اسکن میکنند، به احتمال زیاد قبل از تصمیمگیری برای انجام هر اقدامی، پیام کلی را پیدا میکنند.
دلیل دیگری برای کوتاه نگه داشتن ایمیل هایتان وجود دارد؟ کپی بیش از حد در واقع یک پرچم قرمز برای فیلترهای هرزنامه است.
برای اینکه ایمیلهایتان کوتاه و قانعکننده باشد، ایمیل خود را طوری بنویسید که در زندگی واقعی با کسی صحبت میکنید. اگر ایمیل شما باید در قسمت طولانی باشد، آن را به چند پاراگراف تقسیم کنید و وقفه های بصری ارائه دهید. این کار مرور آن را برای خواننده شما بسیار آسانتر میکند.
این پست وبلاگ را در مورد نحوه نوشتن ایمیل های قانع کننده برای نکات بیشتر بخوانید.
در اینجا یک مثال عالی از یک ایمیل مختصر آمده است:
9. یک دکمه تماس برای اقدام در هر ایمیل اضافه کنید.
به یاد دارید زمانی را که گفتم بسیاری از گیرندگان ایمیل شما ایمیل شما را بدون خواندن تمام نسخه اسکن می کنند؟ به همین دلیل است که میخواهید یک دکمه فراخوان برای اقدام (CTA) واضح داشته باشید که حتی برای سریعترین اسکنرهای ایمیل به راحتی قابل تشخیص باشد.
بدون دکمه CTA، برنده شدید از گیرندگان خود دعوت نکنید تا هر اقدامی را انجام دهند که واقعاً به نفع آنها باشد – و رشد کسب و کار شما.
میخواهید CTA خود را در مکانی قرار دهید که به راحتی قابل مشاهده باشد و کلیک کردن روی آن منطقی باشد. برای مثال، ممکن است یک CTA برای دانلود یک کتاب الکترونیکی رایگان در ایمیلی قرار دهید که استراتژیهای جدید برای استفاده از محصول شما را توضیح میدهد.
وقتی مشخص کردید که میخواهید CTA خود را در کجا قرار دهید، زمان آن است که خود دکمه را ایجاد کنید. برای دانلود 50 دکمه CTA رایگان اینجا را کلیک کنید الگوها برای شروع.
مشتریان HubSpot میتوانند به راحتی دکمه های CTA را به ایمیل ها اضافه کنید.
10. متن جایگزین را به تصویر CTA خود اضافه کنید.
بسیاری از سرویس گیرنده های ایمیل، تصاویر، از جمله دکمه های CTA شما را به طور پیش فرض مسدود می کنند. این بدان معناست که ممکن است تعداد زیادی از مخاطبان شما شما را نبینند. زیبا و بهینه سازی شده CTA. در عوض، آنها این را می بینند:
هر چند وقتی متن جایگزین یک تصویر را تنظیم میکنید، به گیرندگانی که نمیتوانند تصاویر را در ایمیل خود مشاهده کنند، میدانید دقیقاً کجا کلیک کنند تا عمل انجام شود.
میتوانید متن جایگزین را در ویرایشگر متن غنی ابزار ایمیل خود ویرایش کنید (فقط روی تصویر کلیک راست کرده و آن را ویرایش کنید)، یا میتوانید به صورت دستی آن را در ویرایشگر HTML ابزار ایمیل خود وارد کنید به این صورت:
11. تصاویر ایمیل های خود را پیوند دهید.
هدف نهایی شما در بازاریابی ایمیلی این است که مردم را وادار به کلیک روی یک صفحه وب کنید. یکی از راههای افزایش کلیک این است که تصاویر موجود در ایمیل خود را به صفحه وب مرتبط با محتوای تصویر پیوند دهید.
فرض کنید خوانندگان را برای دانلود کتاب الکترونیکی دعوت میکنید و تصویری از کتاب الکترونیکی در ایمیل موجود است. فقط متن کنار تصویر را که به مردم می گویند “آن را از اینجا دانلود کنند” هایپرلینک ندهید. تصویر کتاب الکترونیکی را نیز پیوند دهید.
مردم بیشتر از متن به سمت تصاویر جذب میشوند، و شما میخواهید تا جایی که میتوانید به مشترکین ایمیل خود گزینههای زیادی برای دریافت کتاب الکترونیکی خود بدهید.
شما می توانید به سادگی روی تصویر کلیک کنید و سپس از گزینه “Insert/Edit Link” ابزار ایمیل خود استفاده کنید، یا می توانید با استفاده از کد زیر یک تصویر را در ویرایشگر HTML پیوند دهید:
12. شامل پیوندهای متنی قابل توجه.
به پیشنهاد ویژه خود علاوه بر دکمه فراخوان برای اقدام واضح و متمرکز، در چندین مکان پیوند دهید.
داشتن پیوندهای بیشتر فرصت تعامل را افزایش می دهد. شما فقط می توانید خواننده خود را متقاعد کنید که روی آن کلیک کند.
13. حداقل یک مورد قابل کلیک در بالای تاشو قرار دهید.
یک راه برای افزایش تعامل ایمیل؟ یک یا چند عنصر قابل کلیک خود را، خواه یک دکمه CTA، یک پیوند متنی یا یک تصویر قابل کلیک، نزدیک ابتدای ایمیل خود قرار دهید.
این به ویژه برای کاربران تلفن همراه مفید است. موبایل معمولاً به پیمایش زیاد و گاهی چشم دوختن، نیشگون گرفتن و زوم کردن نیاز دارد. دادن چیزی قابل اجرا به گیرنده که پس از باز کردن مشاهده میشود، میتواند منجر به کلیکهای بیشتری در این محیط شود.
14. متن جایگزین را به همه تصاویر خود اضافه کنید.
بسیاری از سرویس گیرنده های ایمیل موجود در آنجا به صورت پیش فرض تصاویر را مسدود می کنند. این لیست کامل است از مانیتور کمپین.
In those cases, images won’t load unless the recipient clicks a button to show them or change their default settings.
Adding alt text to your email images helps recipients understand your message, even if they can’t see the images right away.
You might consider making the language in your alt text actionable, such as “Click here to download the ultimate content creation kit.” Actionable alt text will essentially turn every linked image into another CTA.
So, even if someone doesn’t see the snazzy GIF of my latest offer, the alt text will beckon them to click.
15. Avoid background images.
This is especially important if your target buyers tend to use Outlook as an email client.
Microsoft Outlook doesn’t recognize background images, period. Given that Outlook is the fifth most-used email client with 7% of the market share — and that’s in total; your industry might have a lot more — it’s best to avoid using background images altogether.
Instead, use a background color and use images in other ways in your email, as Harry’s did in their email below.
16. Add social sharing buttons.
Increasing the number of people who see your link will increase the number of people who click on it. So, be sure to extend the life of your email by adding social sharing buttons.
Many email tools will come with templates (like HubSpot) that have built-in social sharing buttons that make it easy — just fill in the destination URL, and you’re good to go. If you don’t have built-in capabilities, here’s a cheat sheet for creating your own social sharing buttons.
Note: If you want to increase clicks, you want to add sharing buttons, not follow buttons. The former will allow your email recipients to pass along the offer URL in your email to their followers. The latter will prompt them to add your company’s social media channels.
17. Simplify sharing with ready-made tweets.
People are far more likely to take action if you make it really, really easy for them. For recipients out there who are too lazy to tweet the wonderful content you sent them via email, you can make it easy for them by creating what we call a “lazy tweet.”
One simple way to do this? Using ClickToTweet, a free custom tweet link generator. First, go to ClickToTweet’s basic tweet generator. Then, type in your tweet, desired (trackable) destination URL, and hashtags.
Click “Generate New Link,” and then grab that link. Then you can link it to your Twitter sharing button. Or, if you’re segmenting your list by attributes such as “topic of recent conversion: social media” (you’ll need marketing intelligence software like HubSpot for this), you can even include it in your main email copy.
18. Add an email forwarding option.
Another way to extend the clicks on your email beyond its shelf life is to prompt your audience to forward the offer.
The folks at Litmus found that the most forwarded emails were 13 times more likely than the typical email to include “Share With Your Network” calls to action. By including forward-to-a-friend or social sharing links, you put it in recipients’ minds to share.
You can add a little postscript to the end of your email copy, such as “Not responsible for your company’s social media? Feel free to forward this ebook to a friend or colleague using social media marketing.”
Link the call-to-action to a pre-made email, complete with subject and body text. That way, all someone has to do is enter their associates’ email addresses and hit “Send.”
You can highlight text or an image and add the URL via your email tool’s rich text editor and then enter a mailto:? link. Here’s what this looks like:
mailto:?subject=Your%20subject%20here%20&body=Your%20email%20body%20text%20here.
You can also create this in your HTML editor. Here’s how to attach a mailto:? link to text:
forward this ebook
.
And here’s how to attach your mailto:? link to an image, such as a sleek call-to-action button that says “Email This Offer”:
Just make sure you use the “%20” tag to separate words! Otherwise, your message willreadlikethis (not too appealing, right?).
19. Clean up the plain-text version of your emails.
Not every recipient will see the beautiful, HTML, rich-text version of your email. Some clients don’t support HTML-rich emails, while other times, a person may simply choose to only view messages in plain text.
When you don’t optimize the plain-text version of your email, this is what happens when someone views it.
Scary, isn’t it? People won’t bother to read through this garbled mess.
So, cut out the extra text, replace long tracking URLs with shortened ones, and keep the body simple. Taking five extra minutes to optimize your email’s plain-text version could help you reach more of your target segment and keep you out of the spam folder.
Note: When you’re cleaning up your plain-text emails, don’t change the actual copy, or you’ll risk it getting marked as spam.
20. Optimize your emails for mobile users.
As more and more people use their mobile devices to read email and surf the web, it’s more important than ever that marketers design their emails with mobile users in mind. Otherwise, their user base will be significantly affected.
How? Here’s a visual example of what happens when images aren’t optimized for mobile (first) versus when images are optimized for mobile (second):
Isn’t the second image a much better user experience?
Here are a few ways to optimize your emails for mobile devices:
- Reduce your images’ file sizes to make up for mobile devices’ generally slower download speeds. (Images uploaded to HubSpot’s software are automatically compressed. Otherwise, tools like TinyPNG will help you reduce file size.)
- Ensure the CTA buttons and links are larger than 45-57 pixels for the best user experience.
- Invest in responsive email templates. Creating your own responsive template may be beyond your particular skill set or bandwidth. Sometimes, the most economical solution is to just license or buy email templates from the people who do it best.
21. Preview and test your emails before sending them.
When you’re finally ready to hit “Send” on your email, make a habit of double-checking one last time whether your emails look good. If your email marketing tool lets you, preview what your email looks like in different email clients and devices that are popular with your audience.
HubSpot customers can preview what your emails look like in 30+ email clients, as well as preview what your emails will look like on any device — including desktop, tablet, or mobile devices. Learn how here.
You should also send out a test version of your email before you send out the real deal to ensure it’s working properly for everyone on your email list. Start incorporating these as final steps in your email review process.
22. Don’t be afraid to “clean up” your contact list.
It’s tempting to keep every subscriber you win on an email campaign until they personally choose to opt out.
But just because they haven’t opted out of an email newsletter doesn’t mean they’re still interested. Subscribers who have become inactive can kill your emails’ open and click-through rates.
To make sure you’re only sending emails to the people who want to read them, clean up your email list so that it excludes recipients who haven’t opened a certain amount of emails in the campaign’s recent history.
This ensures your emails’ analytics reflect only your most interested readers, allowing you to collect more effective data on what is and isn’t working in each email you send.
On top of that, a good email list cleaning service removes other email addresses that pose a risk to your inbox placement.
“Invalid, abuse, and temporary emails will affect your sender reputation, so it’s best to weed them out,” says Liviu Tanase, CEO of ZeroBounce. “Your desire to grow your list is only natural, but you can’t afford to expand it at all costs. Emailing only valid and active addresses allows you to connect with people who care about your brand, and that’s what every email marketer wants.”
At HubSpot, lists that add and remove members based on their email behavior are called smart or “active” lists. Learn how to create them in HubSpot Academy.
23. Monitor each email’s performance.
What’s working in your email campaign this month might not work quite as well next month. It’s imperative that you check on your emails’ open and click-through rates for opportunities to improve your copy.
To do this, of course, you’ll need a tool to track your email analytics.
If after a month of email sends, for instance, you find 10 messages are getting double the engagement as the other 20, analyze them.
What did you do differently with the higher performers? Was it the imagery? The subject line? Maybe you have more than one audience segment, and one of them just isn’t as interested in your current email content.
Use your email performance data to run A/B tests that are designed to show you what your email recipients really want out of your newsletters, and steer into the trends that you see to make your email campaigns more desirable.
Leveling Up Your Email Marketing
Email marketing can be tough at times — we’re right there with you.
By sending compelling offers to the right target segments and paying attention to the little details that go into an email, you can increase the opens and clicks in your emails and generate more leads.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.