15 ابزار اساسی برنامه ریزی رسانه
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
15 ابزار اساسی برنامه ریزی رسانه
در عصر امروز، مردم بازاریابی و رسانه را به روشهای مختلف مصرف میکنند. نرم افزار برنامه ریزی رسانه برای کسانی که می خواهند در چندین کانال از جمله تلویزیون، نشریات، آنلاین و رادیو به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند، ضروری است.
اگر برای شروع برنامهریزی رسانه آماده هستید، فهرستی از ابزارها، نرمافزارها و الگوهای ضروری برنامهریزی رسانه را جمعآوری کردهایم تا امسال از آنها برای کمک به رشد مخاطبان خود استفاده کنید.
بهترین 15 ابزار برنامه ریزی رسانه
1. الگوی برنامه ریزی رسانه HubSpot
الگوی رسانه پولی HubSpot می تواند به شما کمک کند هزینه های خود را ردیابی کنید زمانی که پیامهای شما منتشر میشوند و میزان درآمدی که از هر منبع ایجاد میکنید، رسانههای پولی هستند.
با این ابزار رسانه، به نمودارهایی دسترسی خواهید داشت که با افزودن مخارج و ROI. این منبع رایگان است — اکنون نسخه خود را دریافت کنید.
آنچه ما دوست داریم: میتوانید از این الگو برای جمعآوری دادههای ماهانه از تلاشهای رسانهای خود استفاده کنید. با استفاده از این ابزار برنامهریزی رسانه، میبینید که کدام کانال رسانه پولی برای شرکت شما بهتر کار میکند و بهترین نتایج را برای نتیجه شما ایجاد میکند.
2. نرم افزار برنامه ریزی رسانه Bionic
Bionic برخی از بهترین ابزارهای برنامه ریزی رسانه را دارد. آنها فلوچارت، IO و RFP، قاچاق، گزارش و داشبورد در مورد مشتریان را به شرکت ها ارائه می دهند.
بهطور میانگین 3.1 بهروزرسانی نرمافزار بهصورت ماهانه دارد، به این معنی که آژانسهایی که از این نرمافزار استفاده میکنند، ابزارهای برنامهریزی بهروز برای اجرا و سازماندهی کمپینهای خود ارائه میکنند.
آنچه ما دوست داریم: Bionic یک ابزار برنامه ریزی رسانه مبتنی بر ابر است. با آموزش نامحدود، پشتیبانی و پشتیبانگیری از دادهها، بدون هزینه اضافی، میتوانید در عرض چند دقیقه با این ابزار راهاندازی کنید.
3. سکوی برنامه ریزی رسانه Kantar SRDS
مهم ترین ابزار در برنامه ریزی رسانه داده ها است و Kantar SRDS برخی از بهترین ابزارهای جمع آوری داده را به شرکت ها ارائه می دهد. به لطف نرمافزار جمعآوری دادههای درجه یک آنها، میتوانید از تبلیغ رسانه خود در همه پلتفرمها مطمئن باشید.
آنچه ما دوست داریم: شما به مجموعه دادههای گستردهای دسترسی خواهید داشت که آمار و اطلاعات جمعیتی مخاطبان را به نمایش میگذارد. این به شما کمک می کند تا پلتفرم ها و پیام های مناسب را برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص انتخاب کنید.
4. HQ Media Plan
Media Plan HQ یک ابزار برنامه ریزی رسانه عالی است که به صفحات گسترده متکی نیست. یک رابط بیدرنگ تاریخها، مکانها و بودجهها را بدون اتکا به اکسل ردیابی میکند. رابط سازمانیافته اشتراکگذاری تمام دادهها را با تیم و ذینفعان برای شما آسان میکند.
چیزی که ما دوست داریم: این یک ابزار مشارکتی است که به شما امکان میدهد در کنار اعضای تیم کار کنید، بدون اینکه تمام ارتباطات پشت سر هم در ایمیلها وجود داشته باشد.
5. BluHorn
BluHorn به شرکتها وعده برنامهریزی و خرید رسانهای آسان را با ادغام با Nielsen و Comscore میدهد تا به شما امکان دسترسی فوری به اطلاعات دادهها را بدهد. برخی از بهترین ویژگیهایی که BluHorn ارائه میدهد عبارتند از پایگاه داده فروشنده، فیلترهای داده و پست خرید.
آنچه ما دوست داریم: BluHorn به شما امکان می دهد از Google Analytics و Facebook برای ردیابی بیشتر و خرید دیجیتالی یکپارچه محصولات استفاده کنید. یکی از بهترین چیزها در مورد این ابزار برنامه ریزی رسانه این است که می توانید با Amazon AWS ادغام شوید.
6. Quantcast
هنگامی که از Quantcast استفاده میکنید، اطلاعاتی از دادههای بیش از 100 میلیون وبسایت خواهید داشت. این ابزار از هوش مصنوعی استفاده می کند تا کاربران بتوانند بهتر پیش بینی کنند که رسانه آنها چگونه بر مخاطبان هدف آنها تأثیر می گذارد. به دلیل بمباران مداوم تبلیغات برای محصولات و خدمات، این ویژگی ضروری است.
آنچه ما دوست داریم: Quantcast برای درک رفتار مخاطبان شما فوق العاده است. این اطلاعات آماری بیدرنگ بر اساس تبلیغات و رسانههای شما در اختیار مخاطبانتان قرار میدهد، که میتواند به شما در درک بهتر آنها و ایجاد آگهیهایی کمک کند که مورد قدردانی قرار گیرند.
7. تکنولوژی های پایه
اگر به دنبال پلتفرم شماره یک طرف تقاضا هستید، این پلتفرم Bassis Technologies است. Basis Technologies به شما امکان دسترسی به 9000 فروشنده و بیش از 11000 ناشر را می دهد و بیش از 180 نقطه داده را در اختیار آنها قرار می دهد. همچنین میتوانید از ابزار پیامرسانی برای کمک به برقراری ارتباط با تیم خود استفاده کنید.
چیزی که ما دوست داریم: هنگام اجرای کمپین های تبلیغاتی متعدد، ممکن است احساس آشفتگی داشته باشیم. Basis Technologies به شما امکان می دهد همه تبلیغات و رسانه های خود را در یک مکان در چندین پلتفرم ادغام کنید.
8. Comscore
Comscore برای تراکنش، ارزیابی و برنامهریزی رسانهها در بسترهای مختلف است. این بیشتر به دلیل ارائه دادهها برای رسانههای اجتماعی، تلویزیون و فیلم شناخته شده است و به شرکتها اجازه میدهد تا معیارهای قابل اندازهگیری را برای تبلیغ محصولات خود به مخاطبان خود ببینند.
آنچه ما دوست داریم: میتوانید تأثیر واقعی رسانه خود را ببینید و سپس طرح خود را در رسانهها و صفحههای مختلف بهینه کنید.
9. نیلسن
نیلسن یک نام آشنا در سنجش مخاطبان است. این عمدتاً برای معیارهای تلویزیونی است، اما می توانید از آن برای معیارهای دیگر در سراسر سیستم عامل ها استفاده کنید. همانطور که تبلیغات شما را تجزیه و تحلیل می کند، دیدی فراگیر از مخاطبان شما ارائه می دهد.
آنچه ما دوست داریم: Nielsen دارای تقسیم بندی مخاطبان پیشرفته و هوش رقابتی است که تصویر کلی از چشم انداز رسانه را به شما نشان می دهد. این نرم افزار برنامه ریزی رسانه می تواند به برند شما کمک کند تا در بین رقبای شما برجسته شود.
10. نرم افزار رسانه اجتماعی HubSpot
نرمافزار رسانههای اجتماعی HubSpot بهترین گزینه برای کسانی است که میخواهند رسانهای را بهطور خاص برای رسانههای اجتماعی برنامهریزی کنند. این به شما امکان می دهد هر رسانه ای را در توییتر، اینستاگرام یا پلتفرم رسانه های اجتماعی دیگر منتشر کنید. همچنین می توانید ببینید که چگونه مخاطبان شما از رسانه های اجتماعی به CRM تبدیل می شوند.
چیزی که ما دوست داریم: بازسازی مداوم رسانههای اجتماعی برای دیدن اینکه چند نفر با تبلیغات شما تعامل داشتهاند، زمانبر است. این پلتفرم به شما کمک میکند در زمان و تلاش خود از تازهسازی مداوم شبکههای اجتماعی خود صرفهجویی کنید.
11. Scarborough از Nielsen
Scarborough نام دیگری از Nielsen در برنامه ریزی رسانه است. این یک ابزار برنامهریزی رسانه است که به شما کمک میکند بیشتر بر روی بینش مخاطبان از افراد محلی منطقه خود متمرکز شوید. این برای تبلیغات و تبلیغات خاص منطقه مناسب است.
چیزی که ما دوست داریم: شما می توانید مشخصات مصرف کنندگان را بسیار بیشتر از مشخصات جمعیتی استاندارد معرفی کنید. رفتارهای خرید، مصرف رسانه ها و سبک زندگی آنها را خواهید دید. میتوانید با افرادی که ورزشهای خاصی را تماشا میکنند یا آنچه را که در دستگاهها پخش میکنند، محدودتر کنید.
12. MRI-Simmons
MRI-Simmons به یک شرکت تمرکز ملی و منطقه ای می دهد. این تمرکز می تواند به شما کمک کند درباره مخاطبان خود بیشتر بدانید و رسانه خود را بیشتر هدف قرار دهید. مشتریانی که از MRI-Simmons استفاده می کنند عبارتند از Spotify، Coca-Cola، Dell، و موارد دیگر.
آنچه ما دوست داریم: MRI-Simmons یک ابزار تقسیمبندی قدرتمند است که میتواند به شما کمک کند مخاطبان جدیدی پیدا کنید و روندها را دنبال کنید. شناخت مخاطبان جدیدتان میتواند به شما کمک کند رفتار و نگرشهای آنها را پیشبینی کنید و بهترین راهها را برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود برای آنها بیابید.
13. SQAD
This streamlined and intuitive software is ideal for brands, agencies, and advertisers. With SQAD, you can use transaction-based cost data and analytics reporting from marketing giants Comscore and Nielsen to plan and manage all your media strategies.
What we like: This platform covers all media strategies, including digital channels, local networks, and television. The platform is easy to use, allowing you to analyze your audience data efficiently.
14. Monday.com
Monday.com is an all-encompassing tool that enables you to schedule your media and implement it in the best ways possible for your audience. You can also use the task management features to check off your to-do list.
What we like: It’s an affordable media planning tool. Major companies like Hulu, Canva, and NHL use it, to name a few.
15. Mediatool
Mediatool is a collaborative marketing platform that can help companies plan media to target whoever they want to. You can leverage actionable insights, collaborate with your team members, and develop impactful ad campaigns to make you stand out.
What we like: There are only four steps to using the platform to plan media. It’s efficient, easy to understand, and easier to use than other media software.
Bonus Resource: HubSpot Academy’s Paid Media Course
HubSpot Academy’s paid media course is a great introduction to media planning software.
It’s perfect for all budgets and can allow you to develop paid media strategies and use media through the consumer’s journey.
Planning Your Media Strategy
With today’s saturated media landscape, planning your media strategy becomes essential.
Decide first which platforms you want to use — from traditional advertising to social media. Then find which of the tools above most aligns with your plan.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.