آیا TikTok به QVC بعدی تبدیل می شود؟ همه چیز درباره خرید زنده TikTok
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
آیا TikTok به QVC بعدی تبدیل می شود؟ همه چیز درباره خرید زنده TikTok
وقتی بزرگ شدم، QVC کانالی بود که مادرم برای کشف محصولات و معاملات جدید تماشا میکرد. از اتو مو گرفته تا بلوزهای مد روز و جواهرات، QVC همه چیز را در طول پخش زنده 24/7 خود به نمایش می گذارد.
بهسرعت تا سال 2024 پیش بروید، و من فکر میکردم که دوران QVC زنده مدتهاست که به لطف افزایش خرید آنلاین گذشته است. با این حال، به نظر می رسد که از طریق خرید زنده TikTok باز می گردد.
من نمیتوانم بیش از یک دقیقه پیمایش کنم بدون اینکه با رویداد TikTok Live مواجه شوم که محصولات و خدماتی را به نمایش میگذارد که بینندگان میتوانند مستقیماً از پخش زنده خریداری کنند.
پس TikTok Live Shopping چیست و آیا QVC جدید است؟ مهمتر از آن، آیا برند شما باید آن را امتحان کند؟ این چیزی است که من پیدا کردم:
چرا برندها باید با خرید زنده TikTok تجربه کنند؟
خرید پخش مستقیم TikTok در مقابل QVC
TikTok Live Shopping چیست؟
خرید زنده TikTok به برندها امکان میدهد محصولات را در زمان واقعی در جریان پخش زنده در پلتفرم به نمایش بگذارند و بفروشند. این تجربه به کاربران TikTok امکان میدهد بدون خروج از برنامه محصولات را خریداری کنند.
بینندگان همچنین میتوانند برای مرور همه موارد ذکر شده در طول رویداد تا پایان پخش زنده منتظر بمانند. این کار با ضربه زدن روی نماد سبد خرید در گوشه سمت چپ پایین و انتخاب مواردی که میخواهند بخرند انجام میشود.
بهعلاوه، به مشتریان و کسبوکارها اجازه میدهد در طول فرآیند با یکدیگر تعامل داشته باشند و ارتباط بین مصرفکننده و برند را تقویت کنند.
به عنوان مثال، من در حال جستجو در TikTok Live بودم و با شرکتی به نام Wicked Misfit Shop مواجه شدم که کیفهای دستی و کیفهای عجیب و غریب میفروشد.
بینندگان در مورد فید زنده نظر دادند و از میزبانها خواستند تا کیفهای مختلفی را که در پسزمینه نمایش داده میشوند برای توضیح به مخاطبان بردارند.
میزبانها به سؤالات پاسخ دادند، به بینندگان گفتند که چگونه به اقلام استایل بدهند، و اطلاعات حیاتی مانند مواد، ویژگیها و موارد استفاده آنها را ارائه کردند.
چرا برندها باید با خرید زنده TikTok تجربه کنند؟
سوال بهتر این است، “چرا نه؟” فروش محصولات در جریان پخش زنده TikTok مزایای بسیار زیادی دارد، بنابراین نمی توانم متوجه شوم که چرا یک برند نباید آن را امتحان کند. . میزبانی رویداد خرید زنده TikTok می تواند:
مخاطبان خود را گسترش دهید.
بسیاری از سازندگان TikTok پیشنهاد میکنند برای افزایش دسترسی و افزایش تعداد دنبالکنندگان، حداقل چند بار در هفته به صورت زنده پخش شوند.
Coach.Stone خالق محتوای TikTok میگوید پخش زنده در TikTok بین 3 تا 5 بار در هفته یک تکنیک دست کم گرفته شده برای افزایش مخاطبان شما است.
او میگوید: «توصیه میکنم حدود یک ساعت پس از پست کردن یک ویدیو، پخش زنده را پخش کنید تا وقتی آن ویدیو به صفحات «برای شما» مردم فرستاده میشود، ببینند که شما زنده هستید. “اگر آنها به ویدیوی شما علاقه مند هستند، می خواهند درباره شما بیشتر بدانند، مغز شما را انتخاب کنند و به لایو شما بپیوندند.”
اگر پخش زنده شما جذاب و سرگرم کننده است، بینندگان می خواهند حساب شما را دنبال کنند تا اطلاعات بیشتری را دریافت کنند. اطمینان از اینکه پخش زنده شما مقداری ارزش به مخاطبان شما ارائه می دهد برای لذت بخش کردن آن بسیار مهم است.
در مورد خرید زنده، ارزش محصول شما و میزان خوبی است که آن را به نمایش می گذارید. به عنوان مثال، من اغلب رویدادهای خرید زنده از شرکت های کلاه گیس مانند مورد زیر را می بینم.
مجریان استریمها معمولاً خودشان کلاه گیس را امتحان میکنند، نحوه آرایش آن را نشان میدهند و درباره انواع لباسها یا رویدادهایی که در آن کلاه گیس بهترین میدرخشد، بحث میکنند.
و هر بار که یک کلاه گیس در طول پخش جریانی خریداری می شود، میزبانان اغلب زنگی را به صدا در می آورند یا با تشکر زنده از خریدار فریاد می زنند.
آنها همچنین به سؤالات بینندگان در نظرات پاسخ می دهند.
همه اینها مخاطبان شما را سرگرم می کند و دنبال کنندگان را جذب می کند.
فروش را افزایش دهید.
اکثر کاربران TikTok Gen Z هستند و 44.7٪ از کاربران این پلتفرم. علاوه بر این، 46٪ از Gen Z مصرف کنندگان در ایالات متحده در رویدادهای خرید زنده شرکت کرده اند.
و در نهایت، 47٪ از مصرف کنندگان Gen Z در ایالات متحده و بریتانیا از یک پخش زنده خرید کرده اند. بنابراین، این همه به چه معناست؟
خب، به این معنی است که خرید با جریان مستقیم میتواند پتانسیل خرید و فروش محصولات یا خدمات شما را افزایش دهد، به خصوص که قدرت خرید ژنرال Z سالانه در حال افزایش است.
و ما هزارهها را فراموش نکنیم که 33.7٪ از کاربران TikTok. اعتراف می کنم که در هنگام خرید یک محصول چندین بار تحت تأثیر رسانه های اجتماعی قرار گرفته ام.
من بعد از اینکه چندین بار در اینستاگرامم ظاهر شد، دامن مورد علاقهام را از Midnight Hour خریدم، و یادداشتی برای خرید این کیف ساعت صورتی شایان ستایش پس از تبلیغ آن در یک رویداد خرید TikTok Live یادداشت کردم.
و من تنها کسی نیستم که هزاره تحت تاثیر قرار گرفته است. 38% هزارهها در بریتانیا و ایالات متحده از طریق یک پلت فرم رسانه های اجتماعی خرید کرده اند.
خرید با جریان مستقیم TikTok در مقابل QVC
البته، زمان پاسخ به سؤال اصلی فرا رسیده است – آیا خرید زنده TikTok به QVC بعدی تبدیل می شود؟ برای پاسخ به آن، باید مقداری مقایسه و تقابل انجام دهم.
جایی که مقایسه می کنند
خرید زنده QVC و TikTok هر دو شامل نمایش یک محصول در طول پخش زنده است. در هر دو پلتفرم، بینندگان میتوانند فوراً مورد را از طریق پخش خریداری کنند.
شاید مهم ترین شباهت این است که QVC و TikTok Live Shopping دارای رویکردهای واقعی و محاوره ای برای تجارت الکترونیک هستند. به کلیپ زیر از یک لحظه کلاسیک QVC نگاه کنید.
نیک چاوز مجری و استایلیست با تماس گیرنده درباره محصول خود صحبت می کند، به سؤالات او پاسخ می دهد و حتی در یک برنامه زنده می خندد.
مکالمات و لحظات معتبر و بدون اسکریپت مانند مورد بالا QVC را برای چندین دهه در بین مصرف کنندگان محبوب کرد.
و همین امر را می توان در مورد خرید زنده TikTok نیز گفت. متأسفانه، هیچ مجموعه ویدیویی خندهداری برای اشتراکگذاری در این پست پیدا نکردم، اما باور کنید وقتی میگویم TikTok Live میتواند خندهدار، تصادفی و بیهدف باشد.
من همیشه به این فکر می کنم که قرار است در طول پخش زنده چه چیزی ببینم. آیا میزبان چیزی وحشیانه خواهد گفت؟ آیا آنها به طور تصادفی یک محصول را رها می کنند؟ یا آیا بیننده ای به لایو می پیوندد و فضا را کاملاً تغییر می دهد؟
این زیبایی هر پخش زنده است و خرید زنده را سرگرم کننده تر می کند.
جایی که تضاد دارند
از لحاظ تاریخی، بینندگان باید با QVC تماس بگیرند، بینندگان باید با شمارهای که در طول رویداد زنده نمایش داده میشود تماس بگیرند تا خرید کنند یا از میزبان سؤال بپرسند. در TikTok، بینندگان میتوانند روی مورد روی صفحه ضربه بزنند تا مستقیماً از طریق برنامه TikTok آن را خریداری کنند.
بینندگان TikTok میتوانند با درخواست این کار به لایو بپیوندند یا میتوانند از طریق بخش نظرات با میزبانها تعامل داشته باشند.
یک تفاوت دیگر کیفیت محصولات و فروشندگان بین QVC و TikTok است. به یاد دارید زمانی که گفتم برخی از لباس های مورد علاقه من از خرید از پلتفرم هایی مانند TikTok و Instagram آمده است؟ خوب، همه چیز رنگین کمان و پروانه نیست.
برای اینکه یک فروشنده QVC باشد، یک کسب و کار باید ارائه کند برنامه و الزامات خاصی را برآورده کنید. عکس این موضوع برای خرید زنده TikTok صادق است.
حساب تجاری و ویژگیهای خرید زنده TikTok بسیار در دسترستر است و نیازی به اثبات کیفیت محصول ندارد.
این بدان معناست که خریداران باید هنگام خرید از یک کسبوکار در TikTok احتیاطهای بیشتری را رعایت کنند، زیرا این احتمال وجود دارد که اقلام آنطور که تبلیغ میشود یا کیفیت پایینی دارند.
یک خالق محتوای مد با نام ایو سن لورل نگرانی خود را در TikTok اخیر بیان کرد.
او میگوید: «میدانم [جریانهای خرید زنده] میتواند بهطور عجیبی هیپنوتیزم کننده باشد، و حتی گاهی اوقات در حال تماشای آنها هستم، اما بیشتر، اگر نگوییم همه، برندهایی که این کار را انجام میدهند، کم کار هستند. کالاهای باکیفیت را کاهش میدهد که تکانشگری شما را شکار میکنند و احساس کاذب فوریت را ایجاد میکنند.»
بنابراین، اگر مسیر خرید زنده TikTok را میروید، مطمئن شوید که در میان کلاهبرداران و کلاهبرداران با صادق بودن در مورد محصولات خود، کیفیت آنها و آنچه خریداران میتوانند انتظار داشته باشند، متمایز شوید.
خوب، به اندازه کافی متوقف شده است، بنابراین آیا TikTok به QVC بعدی تبدیل می شود؟ به نظر من – بله!
چه در حال پیمایش در TikTok Live باشید، چه در صفحه برای شما، در برگه فروشگاه یا برگه Following، با شخصی روبرو می شوید که چیزی به شما می فروشد و شما این فرصت را خواهید داشت که مستقیماً از داخل برنامه خرید کنید. .
تجارت الکترونیکی رسانههای اجتماعی یک صنعت در حال رشد است و احتمالاً به دلیل استفاده بیشتر مصرفکنندگان از رسانههای اجتماعی در سفر خریدار، به رشد خود ادامه خواهد داد. TikTok با خرید زنده TikTok، یا QVC-ification TikTok، تجارت الکترونیک را متحول می کند.
بنابراین، اگر برندی هستید که به دنبال گسترش مخاطبان خود، افزایش فروش و سادهتر کردن تجربه خرید مشتریان خود هستید – از خرید زنده TikTok استفاده کنید.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.