15 کتاب ضروری بازاریابی محصول برای سال 2023
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
15 کتاب ضروری بازاریابی محصول برای سال 2023
چشم انداز بازاریابی محصول به طور مداوم در حال تغییر است. برای همگام شدن با آخرین روندها، باید با کارشناسان همگام باشید. این شامل خواندن کتابهایی با بینش و دیدگاههای تازه است.
برای کمک، ما فهرستی از 15 کتاب ضروری بازاریابی محصول را برای لیست مطالعه 2023 شما جمع آوری کرده ایم. این کتابها به چگونگی راهاندازی موفق، نکاتی برای رشد شغلی و نحوه ایجاد کمپینهای مشتری محور میپردازند.
15 بهترین کتاب بازاریابی محصول
- راه اندازی: راهنمای بازاریاب محصول: 50 سوال کلیدی و درس برای راه اندازی موفق
- مدیر محصول تأثیرگذار: چگونه محصولات فناوری موفق را رهبری و راه اندازی کنیم
- بازاریابی محصول، ساده شده: رویکرد مشتری محور برای عرضه محصول به بازار
- بازاریابی محصول اشتباه فهمیده شده است: چگونه نقش، اختیار و ارزش استراتژیک خود را تعیین کنید
- بازاریابی محصول حذف شده: راهنمای اساسی رفتن به بازار
- رشد مبتنی بر محصول: چگونه محصولی بسازیم که خودش بفروشد
- مدیر بازاریابی محصول: مسئولیت ها و بهترین شیوه ها در یک شرکت فناوری
- الهام گرفته شده: چگونه می توان محصولات فنی را ایجاد کرد که مشتریان دوست دارند.
- قلاب: چگونه محصولاتی برای ایجاد عادت بسازیم
- بدیهی است که عالی است: چگونه می توان محصول را در موقعیت قرار داد تا مشتریان آن را دریافت کنند، بخرند، دوستش داشته باشند
- فرار از دام ساخت: چگونه مدیریت اثربخش محصول ارزش واقعی ایجاد می کند
- ساخته شده: چرا برخی ایده ها زنده می مانند و برخی دیگر می میرند
- فروش انسان است: حقیقت شگفت انگیز درباره جابجایی دیگران
- نفوذ، جدید و توسعه یافته: روانشناسی متقاعدسازی
- فرمول تسریع فروش: استفاده از داده، فناوری و فروش ورودی از 0 دلار به 100 میلیون دلار
15 کتاب ضروری بازاریابی محصول
1. راه اندازی، راهنمای یک بازاریاب محصول: 50 سوال و درس کلیدی برای راه اندازی موفق توسط یاسمین توریحی
- صفحات: 130
- از کجا بخریم: آمازون
برخی از بهترین شروعها با یک سؤال شروع میشوند — یا، مانند مورد راهاندازی، 50. این کتاب از طریق سؤالات هدایتشده و متفکرانه به شما کمک میکند از دامهای رایج اجتناب کنید و به شما کمک میکند در مسیر موفقیت.
بهترین برای: درک چارچوبی که بازاریابی محصول خود را از کجا شروع کنید. راه اندازی شما را با سوالاتی برای هدایت سفر بازاریابی محصول شما مجهز می کند.
2. مدیر محصول تأثیرگذار: چگونه محصولات فناوری موفق را رهبری و راه اندازی کنیم اثر کن سندی
توجیه کاری که در سازمان خود انجام می دهید یا اثبات ارزش شغلی خود در اکوسیستم گسترده تر شرکت شما می تواند دشوار باشد. مدیر محصول تأثیرگذار درباره درک نحوه تعامل مدیر محصول با هر سطحی از کسب و کار برای راه اندازی محصولات فناوری موفق است.
آنچه ما دوست داریم: این کتاب با تقطیر دههها تجربه به درسهای آموخته شده، دیدگاهی انسانی در مورد مدیریت محصول را در یک راهنمای عملی و عملی ارائه میدهد.
3. بازاریابی محصول، ساده شده: رویکردی مشتری محور برای عرضه محصول به بازار توسط Srini Sekaran
با توجه به نیازهای مشتری، بازاریابی محصول، ساده شده راهنمای جامعی برای بازاریابی محصول است که شما را طی مراحلی راهنمایی می کند. بهترین روشها را در مورد همه چیز از پیامرسانی گرفته تا تأثیرگذاری بر نقشه راه محصول دریافت خواهید کرد.
بهترین برای: درک دیدگاه مشتری. این کتاب شما را در ذهنیت مشتری قرار می دهد و به پاسخ به سؤالات پیرامون «چرا» مربوط به نیاز محصول کمک می کند.
4. سوء تفاهم در بازاریابی محصول: چگونه نقش، اختیار و ارزش استراتژیک خود را ایجاد کنیم توسط ریچارد کینگ و برایونی پیرس
در حالی که بازاریابی محصول هنوز یک عملکرد شغلی نسبتاً جدید برای سازمان است، سوء تفاهمهای زیادی در مورد نقش شما و نحوه قرار دادن آن وجود دارد.
بازاریابی محصول اشتباه فهمیده شده است راهنمایی هایی را برای شخصیت بخشیدن به ارزش شما و هدایت سازمان به جلو ارائه می دهد.
نکته حرفه ای: بازاریابی محصول اشتباه فهمیده شده دانش و کاربردهای عملی را ارائه می دهد. میتوانید این ابزارها را در موقعیت شغلی، پیامرسانی و شخصیتهای خود اعمال کنید.
5. بازاریابی محصول حذف شد: راهنمای اساسی رفتن به بازار توسط یاسمین توریحی
بازاریابی محصول حذفشده نگاهی به برداشت مفاهیم شکلنگرفته و ایجاد یک استراتژی مناسب برای تجاریسازی یک محصول ارائه میدهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک برنامه ریزی برای ورود به بازار تهیه کنید و محصول نهایی خود را در بازار عرضه کنید.
بهترین برای: ایجاد یک چارچوب برای انتشار یک محصول. این کتاب نقطه شروعی را ارائه می دهد که می توانید آن را برای مطابقت با صنعت و مرحله رشد خود تغییر دهید.
6. رشد مبتنی بر محصول: چگونه محصولی بسازیم که خودش بفروشد توسط وس بوش
- صفحات: 276
- از کجا بخریم: آمازون
اگر شما یک بازاریاب محصول هستید که اصول رشد مبتنی بر محصول را دنبال میکنید، رشد مبتنی بر محصول کتاب مناسب شماست. شما را از طریق فرآیندهای فکری رشد مبتنی بر محصول راهنمایی میکند و شما را در جایگاه مشتریان قرار میدهد تا محصولی بسازید که نیازهای آنها را بهتر برآورده کند.
بهترین برای: درک اینکه ستونهای رشد مبتنی بر محصول در برنامه و استراتژی بازاریابی محصول شما قرار میگیرند.
7. مدیر بازاریابی محصول: مسئولیت ها و بهترین روش ها در یک شرکت فناوری توسط لوکاس وبر
- صفحات: 123 صفحه
- از کجا بخریم:rel=”no Amazon
مدیر بازاریابی محصول نقش بازاریابی محصول را توضیح میدهد و بر کاربردهای عملی تمرکز میکند. وبر بینشهای خود را با درسهای سرگرمکننده زندگی و حکایتهایی که جمعآوری کرده است پیوند میدهد.
چیزی که ما دوست داریم: حکایت ها و داستان های شخصی حکمتی دارند که از یک دوست صمیمی که در طول سال ها چیزهای زیادی یاد گرفته است، منتقل شده است.
8. Inspired: How to Create Tech Products Love Customs by Marty Cagan
برای درک نحوه بازاریابی یک محصول، ابتدا باید “چرا” را در پس ایجاد آن درک کنید. INSPIRED به بازاریابان محصول کمک میکند تا به مهارتها و ابزارهایی برای فروش محصولی که مشتریان آن را دوست دارند مجهز کنند.
بهترین برای: درک نحوه گردآوری افراد و مجموعه مهارتهای مناسب، کشف محصول مناسب، پذیرش فرآیندی موثر و در عین حال سبک، و ایجاد فرهنگ محصول قوی.
9. Hooked: How to Build Habit-Forming Products توسط نیر عیال
محصولات خاصی وجود دارند که اکنون معتقدیم نمیتوانیم بدون آنها زندگی کنیم و دائماً برای دریافت آخرین مدل یا بهروزرسانی بازمیگردیم.
جزئیات Hooked “مدل هوک”، یک فرآیند چهار مرحلهای است که در محصولات بسیاری از شرکتهای موفق تعبیه شده است تا رفتار مشتری را به صورت نامحسوس تشویق کند.
این محصولات از طریق “چرخههای قلاب” متوالی، کاربران را بدون وابستگی به تبلیغات پرهزینه یا پیامرسانی تهاجمی دوباره برمیگردانند.
چیزی که ما دوست داریم: این کتاب به شما کمک میکند تا روانشناسی پشت آنچه مردم را به محصولات جذب میکند، درک کنید. این می تواند به شما کمک کند در مورد همان اصول برای محصولات خود فکر کنید.
10. بدیهی است که عالی است: چگونه می توان محصول را در موقعیت قرار داد تا مشتریان آن را دریافت کنند، بخرند، دوستش داشته باشند تا آوریل دانفورد
بسیاری از بازاریابی محصول، موقعیتیابی محصول است، و درک اینکه مشتریان شما به چه موقعیتی واکنش نشان میدهند، برای چرخه فروش بسیار مهم است.
بدیهی است عالی اصول موقعیتیابی را آشکار میکند و به شما کمک میکند متمایزکنندههای محصول خود را بیابید و در موقعیتیابی قرار دهید.
بهترین برای: خود را به جای مشتری قرار دهید تا بفهمید چه چیزی باعث خرید آنها میشود، به چه موقعیتی واکنش نشان میدهند و چرا میخواهند به طور مداوم از شما خرید کنند.
11. فرار از تله ساخت: چگونه مدیریت اثربخش محصول ارزش واقعی ایجاد می کند اثر ملیسا پری
شرکتهایی که صرفاً بر اساس خروجیها اندازهگیری میکنند، اغلب در آن چیزی قرار میگیرند که ملیسا پری به عنوان «تله ساخت» توصیف میکند، که ویژگیها را برای برآورده کردن برنامههایشان به جای نیازهای مشتری به کار میگیرد.
با پیروی از توصیه او، میتوانید در مورد اینکه چرا چیزی ساخته میشود، دوباره فکر کنید.
چیزی که ما دوست داریم: این کتاب به شما کمک میکند تا درک کنید که برای رقابتی ماندن در بازار امروز، باید فرهنگ رویههای مشتریمحور را اتخاذ کنید که به جای بروندادها، بر نتایج تمرکز دارد.
12. ساخته شده: چرا برخی ایده ها زنده می مانند و دیگران می میرند توسط چیپ هیث و دن هیث
منبع تصویر
در Made to Stick، نویسندگان آناتومی ایدههایی را که چسبیدهاند آشکار میکنند و توضیح میدهند که چگونه میتوانید ایدههای خود را چسبناکتر کنید. با استفاده از نظریه Velcro of Memory، با اصل مقیاس انسانی آشنا خواهید شد و نحوه رسیدگی به شکاف های کنجکاوی را بررسی خواهید کرد.
بهترین برای: درک تأثیر پیامها و اینکه چرا برخی چیزها به ما میمانند در حالی که برخی دیگر در طول زمان فراموش میشوند. این کتاب به شما کمک میکند تا پیامهای خود را با تاکتیکهای تاثیرگذار و متفکرانه ارتقا دهید.
13. فروش انسان است: حقیقت شگفت انگیز درباره جابجایی دیگران نوشته دانیل اچ پینک
منبع تصویر
امروزه، ممکن است احساس کنید که همه در تلاشند چیزی به شما بفروشند. اگرچه این ذاتا بد نیست، فروش انسان است به تفاوت بین فروش و داستان سرایی می پردازد. این کتاب دیدگاه جدیدی در مورد هنر و علم فروش ارائه می دهد.
آنچه ما دوست داریم: این کتاب از اصطلاحات رایج فروش عبور میکند تا توضیح دهد چرا میفروشیم و چگونه آن را به طور مؤثر انجام میدهیم. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه صادقانه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.
14. نفوذ، جدید و توسعه یافته: روانشناسی متقاعدسازی توسط رابرت بی سیالدینی، دکتری
گاهی اوقات بازاریابان محصول چنان در پیامهای خود غرق میشوند که علم پشت عرضه محصول را فراموش میکنند.
Cialdini با استفاده از داستانهای به یاد ماندنی و مثالهای مرتبط، روانشناسی این موضوع را توضیح میدهد که چرا مردم بله میگویند و چگونه میتوان این بینشها را از نظر اخلاقی در محیطهای تجاری و روزمره به کار برد.
بهترین برای: بررسی مهارت های ارتباطی و متقاعدسازی. نفوذ برای هر کسی است که به دنبال بازگشت به اصول تأثیرگذاری است. درباره پیامهایی که ممکن است کار نکنند، دوباره فکر میکنید.
15. فرمول شتاب فروش: استفاده از داده ها، فناوری و فروش ورودی از 0 دلار به 100 میلیون دلار توسط Mark Roberge
مارک رابرژ بهعنوان فردی که در ساختهای متعدد فروش پیشرو بوده است، روند فروش و چرخه زندگی را ابهام میکند.
فرمول شتاب فروش چارچوبی را ارائه میکند که از همه ابزارهای در اختیار شما – مانند دادهها، فناوری و شخصیتها – برای تسریع رشد شما استفاده میکند.
بهترین برای: درک تأثیر چرخه عمر کامل فروش و نقش شما در آن. از این کتاب به عنوان یک راهنما استفاده کنید، اطلاعات مفید و نکاتی را برای بازاریابی بهتر محصولات خود انتخاب کنید.
لیست خواندن بازاریابی محصول خود را بسازید
مانند خود بازاریابی محصول، یادگیری در مورد این فرآیند تجاری همیشه در حال تغییر است. درک مهارت های مورد نیاز و به کارگیری توصیه های عملی به شما کمک می کند تا فرآیندهای خود را ارتقا دهید.
آماده اید تا دانش بازاریابی محصول خود را در سال 2023 گسترش دهید و از منحنی ها جلوتر بمانید؟ فهرست 15 کتاب ضروری بازاریابی محصول ما بهترین مکان برای شروع است.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.