مشارکت ایمیل شما: 10 راه برای اینکه افراد بیشتری مطالعه و کلیک کنند
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
مشارکت ایمیل شما: 10 راه برای اینکه افراد بیشتری مطالعه و کلیک کنند
ایمیل مارکتینگ یکی از مؤثرترین ابزارها برای بازاریابان است و شما انرژی زیادی را برای استراتژی بازاریابی ایمیلی خود صرف می کنید. بنابراین آخرین چیزی که میخواهید این است که ببینید تلاشهای شما منجر به تعامل کم ایمیل میشود.
اگر میخواهید تعامل ایمیل را افزایش دهید و آن کلیکهای دلپذیر را روی دکمههای CTA خود دریافت کنید، در ادامه ۱۰ نکته را بخوانید که پیامهای شما را تقویت میکند.
فهرست محتوا
تعامل ایمیل چیست؟
درگیری ایمیل اندازه گیری تعاملاتی است که ایمیل های شما دریافت می کنند. این تعاملات با استفاده از معیارهای تعامل ایمیل از جمله نرخ باز، نرخ کلیک، اشتراک و لغو اشتراک، و نرخ تبدیل اندازهگیری میشوند.
ردیابی تعامل ایمیل شما میتواند به شما کمک کند تا بفهمید که آیا تلاشهای بازاریابی ایمیلی شما مؤثر هستند یا خیر.
اگر ایمیل شما به اهدافی که تعیین کرده اید نمی رسد، چند راه اثبات شده برای افزایش نرخ تعامل شما وجود دارد.
10 روش برای بهبود تعامل ایمیل
1. همیشه یک ایمیل خوشامدگویی ارسال کنید.
اولین ایمیلی که برای مشتری ارسال می کنید معمولاً یک ایمیل خوش آمدگویی است. میانگین نرخ باز شدن ایمیل خوش آمدگویی 50% است که آن را بسیار موثرتر از خبرنامه های معمولی می کند.
اگر در نظر داشته باشیم که 76% از مردم بلافاصله پس از اشتراک در لیست شما انتظار ایمیل خوش آمدگویی دارند، واضح است که این ایمیل پیام مهمی است ، پس حتما از آن نهایت استفاده را ببرید.
این ایمیل کد تخفیفی را ارسال میکند که به مشترکین در ازای ثبتنام قول داده شده بود، شامل یک تصویر زیبا است و همه چیز را بسیار ساده نگه میدارد.
2. خطوط موضوع خود را بهینه کنید.
امروز، 47٪ از ایمیل گیرندگان ایمیل ها را بر اساس موضوع باز می کنند. بنابراین بله، درست کردن خط موضوع بسیار مهم است.
اما چه چیزی باعث ایجاد یک موضوع خوب می شود؟
بهترین راه برای موفقیت استفاده از تمایلات طبیعی انسان مانند:
است
- کنجکاوی
- FOMO (ترس از دست دادن)
- طنز
این یک موضوع FOMO است که در آن انجمن آلزایمر روشن می کند که تأثیر آنها دو برابر بیشتر خواهد بود – اما فقط برای مدت زمان محدود.
3. از متن پیشهدر غافل نشوید.
متن پیشهدر یا متن پیشنمایش، قطعهای از متن است که وقتی خواننده ایمیل شما را در صندوق ورودی مشاهده میکند، از خط موضوع ایمیل پیروی میکند. در کنار خط موضوع و نام فرستنده نشان داده شده است.
این نمونههای متنی پیشسرفصل از برند سبک زندگی کوئینس ادامهدهنده است به خط موضوع مراجعه کنید و به مشترکین دلایل بیشتری برای باز کردن ایمیل بدهید.
این قطعه یک املاک و مستغلات ارزشمند است که می تواند عملکرد ایمیل شما را تغییر دهد یا آن را خراب کند. اما پیام باید در فضای محدود کاراکتر قرار گیرد تا موثر باشد.
متن پیشهدر میتواند فقط شامل 50-130 کاراکتر است – حتی اگر بخواهید روی صفحه نمایش تلفن همراه قرار بگیرد، کمتر است. مطمئن شوید که پیام شما کوتاه و شیرین است، در عین حال افراد را تشویق می کند تا ایمیل شما را باز کنند.
4. CTA های خود را اولویت بندی کنید.
نحوه نوشتن و طراحی CTA یا فراخوان برای اقدام، تأثیر قابل توجهی بر تعامل ایمیل و نرخ کلیک دارد.
از آنجایی که خوانندگان عادت دارند از آنها خواسته شود تا اقدامی انجام دهند، خلاقیت برای جلوگیری از فیلتر شدن بسیار مهم است.
همه چیز را از کپی و طراحی گرفته تا مکان و فرکانس آزمایش کنید. متوجه خواهید شد که چه نوع CTA و دکمه هایی بهترین نتایج را از سوی مخاطبان هدف خاص شما ارائه می دهند.
این پیام از برند عروسی BHLDN از متن قانعکنندهای برای جذب خوانندگان استفاده میکند. CTA آن را کوتاه و شیرین نگه میدارد و با ارائه یک جلسه استایل رایگان، قرارداد را امضا میکند.
5. کپی معمولی و سرگرم کننده بنویسید.
هنگامی که صحبت می کنید بنویسید. هیچ کس از تکه های بزرگ، کسل کننده و سنگین از متن قدردانی نمی کند. خواندن ایمیل های خود را آسان، سرگرم کننده و مفید کنید. و در مورد قدم بعدی که میخواهید خواننده بردارد کاملاً واضح باشید.
از زبان فعال و مثبت استفاده کنید — و جملات را مختصر نگه دارید. و در صورت لزوم از طنز استفاده کنید. مردم دوست دارند لبخند بزنند.
این کپی ایمیل از سوررئال خلاقانه، با نام تجاری و به این نکته است:
6. از ایمیل های تراکنشی خود استفاده کنید.
پس از ایمیلهای خوشآمدگویی، ایمیلهای تراکنشی در بین قرار میگیرند بالاترین نرخ باز شدن از همه پیام های بازاریابی ایمیلی در حدود 80٪ – 85٪. با این حال، آنها به ندرت حاوی اطلاعات بیشتری نسبت به تراکنش واقعی هستند. این یعنی فرصتی برای شما.
ایمیل تراکنشی هر نوع ایمیلی است که بر اساس اقدامی که مشترک انجام داده است. ایمیل های تراکنش عبارتند از:
- تأیید سفارش
- بازنشانی رمز عبور
- سبد خرید رها شده
این ایمیل تأیید سفارش از بخش مراقبت از پوست Haoma فرصتی را برای یادآوری تأثیر محصولات مراقبت از پوست به مشتریان ارائه می دهد. سفارش دهید.
با محبت و توجه بیشتر به ایمیلهای تراکنشی خود، مشتریان خود را به گونهای شگفتزده خواهید کرد که بسیاری از شرکتها آن را از دست میدهند.
7. آزمایش A/B را انجام دهید.
اگر ایمیل ارسال میکنید، باید آزمایش A/B انجام دهید. میتوانید همه عناصر ایمیلهای خود را از خطوط موضوع و آزمایشهای پیشنمایش گرفته تا کپی، تصاویر، طراحی و CTA آزمایش کنید.
هر چه بیشتر تست کنید، بهتر با مخاطب هدف خود آشنا می شوید. و هرچه مخاطبان خود را بهتر بشناسید، بیشتر می توانید آنها را با ایمیل های خود درگیر کنید.
8. مطمئن شوید ایمیل شما پاسخگوی تلفن همراه باشد.
بیشتر افراد ایمیل ها را در دستگاه های تلفن همراه خود باز می کنند. این بدان معناست که اگر ایمیلهای شما پاسخگوی تلفن همراه نباشد، بخش بزرگی از آنها هدر میرود.
%0A
9.%20%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%87%D8%B1%20%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.
%0A
%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%AA%20%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%20%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%D8%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9%D8%A7%D8%AA%20%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D8%AF%D9%87%2026٪ هستند. احتمال باز شدن بیشتر است. به همین دلیل است که بازاریابی ایمیلی خود را متناسب با گیرنده تنظیم کنید.
به عنوان مثال، Bandsintown ایمیلهای شخصیسازی شده را همراه با خلاصههای تصویری از فعالیت موسیقی کاربرانش ارسال میکند. از سال گذشته.
این نوع محتوای شخصیشده نه تنها راهی عالی برای جذب مجدد کاربران است، بلکه اشتراکگذاری اجتماعی و تعامل را در یک جامعه تشویق میکند و تأثیر ایمیلهای شما را چند برابر میکند.
10. بازاریابی ایمیلی خود را تقسیم بندی کنید.
بخشبندی فهرست ایمیل شما را قادر میسازد تا پیام مناسب را در زمان مناسب در سفر خریدار به شخصیت خریدار مناسب دریافت کنید. و این مهم برای افزایش تبدیل است.
برای ارسال ایمیلهای تقسیمبندیشده که احتمال تبدیل آنها بیشتر است، ابتدا ایمیل و نرم افزار بازاریابی شما را با CRM
و سایر منابع داده های مشتری ادغام می کند.
این به شما یک نمای 360 درجه از مخاطبین شما در همه جا، از جمله پلت فرم بازاریابی ایمیلی شما می دهد. بنابراین، ارسال ایمیلهای شخصیسازیشده بر اساس گروههای مخاطبین، عضویتها و سایر ویژگیهای شما از همیشه آسانتر است.
داده بهتر به معنای تعامل بهتر با ایمیل
ارتباطات ایمیلی یکی از مؤثرترین راههایی است که میتوانید با مشتریان و مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید. اما به روز نگه داشتن لیست ایمیل و شخصی سازی محتوای خود می تواند چالش برانگیز باشد.
این جایی است که مراحل یکپارچه سازی وارد می شود. پایگاه داده های مخاطبین را در پشته برنامه خود همگام کنید، بنابراین همیشه با داده های کاملاً غنی، به روز و مرتبط کار می کنید.
با همگام سازی CRM و ابزار ایمیل، می توانید به طور خودکار مشترکین و سرنخ های اخیر را به ابزار ایمیل خود ارسال کنید. همچنین میتوانید دادههای اضافی را برای تقسیمبندی بهتر کمپینهای بازاریابی و پرورش خود همگامسازی کنید.
در همان زمان، میتوانید سرنخهای واجد شرایط بازاریابی (MQL) را با دادههای بهروزشده برای فروش به CRM خود ادغام کنید – همه اینها بدون بازنویسی دادههای موجود.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.