بازاریابی رسانه های اجتماعی: راهنمای نهایی
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
بازاریابی رسانه های اجتماعی: راهنمای نهایی
هدف اصلی بازاریابان از بازاریابی رسانه های اجتماعی تعامل را افزایش می دهد. با این حال، چالش اصلی آنها ایجاد محتوایی است که الهام بخش تعامل آنها است.
از آنجایی که رسانههای اجتماعی چنین نقش مهمی را ایفا میکنند، مهم است که بدانید چگونه از پلتفرم برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید.
در این پست، ما به همه چیزهای بازاریابی رسانه های اجتماعی می پردازیم – چیست، مزایای آن، و نحوه یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی بسازید که نتایج مورد نظر شما را به ارمغان می آورد.
بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟
بازاریابی رسانههای اجتماعی فرآیند ایجاد محتوا برای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی برای تبلیغ محصولات و/یا خدمات شما، ایجاد جامعه با مخاطبان هدف شما و هدایت ترافیک به سمت کسبوکار شما است. با ویژگیها و پلتفرمهای جدیدی که هر روز ظهور میکنند، بازاریابی رسانههای اجتماعی دائماً در حال پیشرفت است.
بازاریابی رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد ملاقات با مخاطبان و مشتریان هدف شما در جایی است که هستند و در تعامل اجتماعی با یکدیگر و برند شما.
در حالی که بازاریابی رسانههای اجتماعی برای رشد کسبوکار شما فوقالعاده ارزشمند و مفید است (همانطور که در بخش بعدی خواهید دید)، استراتژی شما بر اساس شبکههای اجتماعی که مخاطبان شما وقت خود را در آن صرف میکنند، متفاوت خواهد بود.
قبل از اینکه به بازاریابی رسانه های اجتماعی عمیق تر بپردازیم، بیایید استراتژی را بر اساس پلتفرم بخش بندی کنید.
مزایای بازاریابی رسانه های اجتماعی
برای نشان دادن مزایای بازاریابی رسانه های اجتماعی، بیایید نگاهی به تجربه از دیدگاه کاربر بیندازیم. خوب، دیدگاه من، دقیقاً.
همانطور که هر روز در فید اینستاگرامم مرور میکنم (سرفه، سرفه… چند بار در روز)، به طور مداوم متوجه پستها و استوریهای جدید توسط شرکت فرای. من همیشه طرفدار چکمهها، لباسها و اکسسوریهای آنها بودهام، اما محتوایی را که در پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک میگذارند نیز دوست دارم.
همه عکسهای آنها فیلتر یکسانی دارند تا اطمینان حاصل شود که مطابقت دارند – این باعث میشود که نمایهشان حرفهای، هنری و سازماندهی شده به نظر برسد، وقتی بازدیدکنندگانی مانند من، صفحهشان را مرور میکنند.
حساب Frye همچنین با ارائه یک هشتگ استفاده کنید تا هنگام ارسال عکس با محصولات Frye در صفحه نمایش داده شوند.
حساب اینستاگرام Frye یک نمونه عالی از بازاریابی رسانه های اجتماعی موفق است – جذاب است، به طور مشخص Frye، حدود 200 هزار دنبال کننده آنها را جذب می کند و محصولات آنها را تبلیغ می کند.
اما چرا بازاریابی رسانه های اجتماعی اینقدر مهم است؟ و چگونه میتوانید یک استراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعی بسازید که کارساز باشد برای کسب و کار شما؟
دلایل مختلفی وجود دارد که چرا شرکت شما باید از بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کند. ما فهرستی از سودمندترین دلایلی را ایجاد کرده ایم که باید در نظر بگیرید.
بیایید شیرجه بزنیم.
1. آگاهی از برند خود را افزایش دهید.
به دلیل تعداد زیاد افراد در رسانههای اجتماعی، در صورت عدم حضور، پتانسیل رسیدن به هزاران و حتی میلیونها نفر را از دست میدهید.
در واقع، رسانههای اجتماعی ثابت کردهاند که با افزایش تعامل، از جمله مواردی مانند نظرات، لایکها، اشتراکگذاریها، ارسال مجدد و ذخیرهها، آگاهی از برند را افزایش میدهند.
همچنین با هدایت ترافیک مستقیم به سایت خود به شما کمک می کند آگاهی از برند را افزایش دهید. میتوانید این کار را با قرار دادن پیوندهای وبسایت و سایر پیشنهادات در سایت خود انجام دهید. نمایه، بیو، و پستها.
منبع ویژه
2. تولید سرنخ و افزایش تبدیل.
تبلیغ و اشتراکگذاری محصولات خود در رسانههای اجتماعی راه سادهای برای بهبود تولید سرنخ، افزایش تبدیلها و افزایش فروش است، زیرا شما در حال تبلیغ برای افرادی هستید که با دنبال کردن حساب شما با شما ارتباط برقرار میکنند.
در اینجا چند نمونه از روشهای استفاده از رسانههای اجتماعی برای ایجاد سرنخ بیشتر آورده شده است.
- مسابقه ایجاد کنید برای بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان خود که در نمایه های رسانه های اجتماعی شما شرکت کنند.
- پیوندهای وبسایت و پیشنهادات خود را وارد کنید در بخش بیو نمایههای خود.
- میزبان ویدیوهای زندهبرای اعلام محصولات جدید و ارائه بهروزرسانیها یا جزئیات درباره اخبار هیجانانگیز در شرکتتان.
- یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی را در یکی از کانال های خود اجرا کنید.
- محصولات خود را از طریق نمایه های اجتماعی خود بفروشید. برای مثال، میتوانید بخش فروشگاه فیسبوک یا ویژگی خرید اینستاگرام در نمایه های شما. این ویژگیها به بازدیدکنندگان و دنبالکنندگان شما اجازه میدهد تا روی محصولاتی که در پستها به اشتراک گذاشتهاید کلیک کنند تا اطلاعات قیمت، مواد و اندازه را مشاهده کنند. سپس، بازدیدکنندگان میتوانند به راحتی از طریق پلتفرم تسویه حساب کنند و محصول را مستقیماً از شما خریداری کنند.
3. روابط با مشتریان خود را تقویت کنید.
ارتباط و تعامل با دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی شما می تواند روابط پایداری بین آنها و کسب و کار شما ایجاد کند. میتوانید این کار را با تعامل با آنها در پستهای خود، پاسخ دادن به سؤالات و نظرات آنها و ارائه هرگونه کمکی که ممکن است به آنها نیاز داشته باشند، انجام دهید.
همچنین میتوانید از فالوورهای خود سؤالاتی در مورد محصولات و نکات دردناک آنها بپرسید یا هدایایی ایجاد کنید تا به شما در ایجاد اعتماد کمک کند و به آنها نشان دهید که چقدر برای نظرات و حمایت آنها ارزش قائل هستید.
4. از رقبای خود بیاموزید.
شبکههای اجتماعی راهی عالی برای نگهداشتن رقبای شما هستند – چه تاکتیکهای رسانههای اجتماعی، محصولاتی که تبلیغ میکنند، کمپینهایی که اجرا میکنند یا سطح تعامل آنها با دنبالکنندگان.
شبکههای اجتماعی به شما امکان میدهند ببینید چه چیزی برای رقابت شما کار میکند و چه چیزی کار نمیکند و بنابراین، به شما کمک میکند تصمیم بگیرید که چه چیزی باید یا نباید در مورد رویکرد شرکت شما تغییر کند.
در نهایت، بررسی حسابهای اجتماعی رقبا میتواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که بازاریابی شما متمایز است و برای برند شما منحصر به فرد است.
بیاموزید که چگونه یک تحلیل رقابتی انجام دهید تا بفهمید چگونه می توانید رقابت را شکست دهید.
اکنون، بیایید در مورد استراتژی صحبت کنیم – چندین مرحله وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی شما پایدار است و بر کسب و کار شما تأثیر مثبت می گذارد.
چگونه یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم
- اهداف روشنی را تعیین کنید.
- در مورد شخصیت ها و مخاطبان خریدار خود تحقیق کنید.
- تعیین کنید که در کدام پلتفرم های اجتماعی بازاریابی کنید.
- مهمترین معیارها و KPIهای خود را ایجاد کنید.
- رقابت خود را بشناسید.
- محتوای منحصر به فرد و جذاب ایجاد کنید.
- برنامه ای برای پست های خود سازماندهی کنید.
- استراتژی خود را مرور و تنظیم کنید.
اگرچه رسانههای اجتماعی دائماً در حال تکامل هستند، بیشتر مراحل اساسی برای موفقیت ثابت میمانند. اساساً، شما همان مراحلی را دنبال میکنید که برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی و آن را به یک کانال خاص محدود کنید.
این مراحل را با جزئیات بیشتری پوشش خواهم داد تا بتوانید آنها را در کسب و کار خود اعمال کنید.
مرحله 1: اهداف روشنی تعیین کنید.
اولین گام برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که اهداف رسانه های اجتماعی خود را تعریف کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها با اهداف کلی کسب و کار شما هماهنگ هستند.
از خود بپرسید: میخواهید با تلاشهای خود در رسانههای اجتماعی به چه چیزی برسید؟ به عنوان مثال می توان به افزایش آگاهی از نام تجاری، هدایت ترافیک وب سایت، ایجاد سرنخ، افزایش تعامل مشتری، یا بهبود رضایت مشتری اشاره کرد.
هنگامی که اهداف سطح بالای خود را تعیین کردید، آنها را به مراحل کوچکتر و قابل اجرا تقسیم کنید. این به شما کمک می کند تا اقدامات و استراتژی های خاص مورد نیاز برای دستیابی به اهداف خود را شناسایی کنید.
به عنوان مثال، اگر هدف من افزایش ترافیک وب سایت از طریق رسانه های اجتماعی باشد، اقدامات مفید و قابل اجرا می تواند شامل افزایش دفعات ارسال، بهینه سازی محتوا برای اشتراک گذاری، یا اجرای کمپین های تبلیغاتی هدفمند باشد.
منابع پیشنهادی:
مرحله 2: درباره شخصیت ها و مخاطبان خریدار خود تحقیق کنید.
هر آنچه ثورو زمانی در مورد ساختن قلعه ها و پایه گذاری زیر آنها گفت کاملاً درست است.
خوب، بله، او قطعاً در مورد بازاریابی رسانههای اجتماعی صحبت نمیکرد، اما تحمل کنید – شما اهداف خود را تعیین کردهاید (قلعههایی ساختهاید) و اکنون باید نحوه انجام آن را مشخص کنید. آنها را ملاقات کنید (بنیاد). اهداف شما بدون پایهای که به شما در رسیدن به آنها کمک میکند، معنایی نخواهد داشت.
به همین دلیل است که پس از تعیین اهداف خود، گام بعدی این است که نحوه دستیابی به آنها را مشخص کنید و یکی از بهترین راه ها برای شروع این است که مشخص کنید شخصیت ها و مخاطبان خریدار شما چه کسانی هستند تا بتوانید نیازها و علایق آنها را هدف قرار دهید. مناسب.
بدون دانستن آنها، نمیتوانید محتوای مورد نظرشان را به اشتراک بگذارید تا پاسخی از طرف آنها جلب کنید که به شما در رسیدن به هدفتان کمک میکند.
برای این کار، افرادی را که میخواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، چرا و چگونه آنها را به عنوان یک گروه طبقهبندی میکنید، در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر شرکت شما شلوارهای شلوار لی و دویدن های مد روز می فروشد، ممکن است مخاطبان هدف خود را به عنوان افراد هزاره که دوست دارند به طور منظم لباس های ورزشی شیک بپوشند طبقه بندی کنید – سبکی که به عنوان athleisure.
با در نظر گرفتن شخصیتهای خریدار و مخاطبان خود، سپس میتوانید تعیین کنید که چه محتوایی نوع دنبالکنندگان و مشتریانی را که امیدوارید به دست آورید جذب کند. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه محتوای جذاب ایجاد کنید تا دنبال کنندگان خود را علاقه مند نگه دارید.
نکته حرفه ای: توصیه می کنم از طرفداران خود بازخورد جمع آوری کنید تا در مورد ترجیحات، نقاط درد و سطح رضایت آنها اطلاعاتی کسب کنید. این دادهها میتوانند به شما در شناسایی زمینههای بهبود و اصلاح شخصیتهای خریدار کمک کنند.
ابزارهای توصیه شده
مرحله 3: تعیین کنید که در کدام پلتفرم های اجتماعی بازاریابی خواهید کرد.
بهعنوان یک بازاریاب رسانههای اجتماعی، تعیین پلتفرمهایی که استفاده میکنید بسیار مهم است.
من نمیتوانم فهرستی بله یا خیر در مورد اینکه کسبوکار شما باید از کدام کانالهای اجتماعی استفاده کند به شما بدهم – این بیشتر به نیازهای مخاطبان هدف شما، جایی که وقت خود را سپری میکنند و نوع محتوایی که میخواهید ایجاد کنید مربوط میشود.
اندرو دیلینی، مدیر بازاریابی رسانه های اجتماعی سابق در HubSpot، گفت: «این مهم است که مخاطبان مشتریان بالقوه شما امروز در کجا هستند و فردا کجا هستند. “بهتر است جلوتر از منحنی باشید تا عقب.”
برای مثال، Gen Z همه چیز درباره TikTok است. اگر این مخاطبان اصلی شما هستند، استفاده از آن پلتفرم و ملاقات با آنها را در جایی که قبلاً هستند بهترین روش می دانم.
اگر به دنبال آن مخاطبان هدف هزارههای ورزشدوست هستید، ممکن است بخواهید بیشتر تلاشهای خود در رسانههای اجتماعی را روی اینستاگرام — هزاره بزرگترین پایگاه کاربر در پلتفرم هستند.
استفانی مورگان، بنیانگذار و مدیر عامل قفل اجتماعی، یک آژانس رسانه های اجتماعی، این احساس را تکرار می کند.
مورگان میافزاید: “درباره رفتارهای آنها و محل معاشرت آنلاین آنها فکر کنید. اگر Pinterest است، از آن پلتفرم برای برند خود استفاده کنید. اگر TikTok است، از آن پلتفرم برای برند خود استفاده کنید.” “زمان را روی پلتفرمی تلف نکنید که آواتار مشتری ایده آل شما در آن زیاد فعال نیست.”
وقتی نوبت به محتوایی میرسد که میخواهید ایجاد کنید، در نظر بگیرید که هر پلتفرم در چه زمینهای تخصص دارد. برای مثال، اگر میخواهید محتوای ویدیویی را به اشتراک بگذارید، پلتفرمی که مانند YouTube از آن حمایت میکند، بهترین گزینه است.
همه اینها برای این است که بگوییم، شما محدود به بهترین کانالها نیستید. حضور در چندین پلتفرم مهم است، و من همیشه آزمایش روی پلتفرمهای نوظهور یا پلتفرمهایی را که کاملاً با نیازهای بازاریابی رسانههای اجتماعی شما مطابقت ندارند، تشویق میکنم. نه تنها استراتژی شما را متنوع می کند، بلکه به شما کمک می کند تا با مخاطبان و الزامات منحصر به فرد هر پلتفرم تعامل داشته باشید.
با این حال، من فقط میتوانم این نوع آزمایش را برای کسبوکارهایی با استراتژیهای بازاریابی تثبیتشده در پلتفرمهایی که کار میکنند و نتایج دلخواه شما را ارائه میدهند، توصیه کنم. قرار دادن تمام سهام خود در چیز جدیدی، اگر تازه شروع کرده اید، می تواند بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر داشته باشد.
ابزارها و منابع توصیه شده
مرحله 4: مهمترین معیارها و KPIهای خود را تعیین کنید.
استراتژی رسانه اجتماعی شما بدون توجه به اهداف یا صنعت شما باید مبتنی بر داده باشد.
این بدان معناست که روی رسانه های اجتماعی تمرکز کنید معیارهای مهم. به جای تمرکز بر معیارهای بیهودگی، به داده هایی بپردازید که مستقیماً با اهداف شما همسو هستند.
در مورد چه معیارهایی صحبت می کنم؟ تفکیک زیر را بررسی کنید:
- دسترسی. دسترسی به پست تعداد کاربران منحصر به فردی است که پست شما را دیده اند. چقدر از محتوای شما واقعاً به فیدهای کاربران می رسد؟
- کلیکها. این تعداد کلیک روی محتوا یا حساب شما است. پیگیری کلیکها در هر کمپین برای درک اینکه چه چیزی باعث کنجکاوی یا تشویق مردم به خرید میشود، ضروری است.
- نامزدی. تعداد کل تعاملات اجتماعی تقسیم بر تعداد برداشت ها. این نشان می دهد که مخاطبان شما چقدر شما را درک می کنند و تمایل آنها به تعامل را دارند.
- اجرای هشتگ. هشتگ های پرکاربرد شما چه بوده اند؟ کدام هشتگ ها بیشتر با برند شما مرتبط بودند؟ داشتن این پاسخ ها می تواند به شکل گیری تمرکز محتوای شما در آینده کمک کند.
- پسندهای ارگانیک و پولی. فراتر از تعداد استاندارد «پسندیدن»، این تعاملات به محتوای پولی یا ارگانیک نسبت داده می شود. با توجه به اینکه چقدر به دست آوردن تعامل ارگانیک دشوارتر است، بسیاری از برندها به تبلیغات روی می آورند. دانستن این تفاوت ها می تواند به شما در بودجه بندی تبلیغات و زمانی که در قالب های مختلف سرمایه گذاری می کنید کمک کند.
- احساس. این نشان می دهد که کاربران چگونه به محتوا، برند یا هشتگ شما واکنش نشان می دهند. آیا مشتریان کمپین اخیر شما را توهین آمیز می دانستند؟ مردم چه نوع احساسی را با هشتگ کمپین شما مرتبط می کنند؟ همیشه بهتر است عمیقتر کاوش کنید و بفهمید مردم چگونه درباره برند شما صحبت میکنند یا چه احساسی دارند.
منابع توصیه شده
مرحله 5: رقابت خود را بشناسید.
چه به تازگی بازاریابی رسانههای اجتماعی را شروع کردهاید یا سالها تحت کنترل خود داشته باشید، همیشه مهم است که وضعیت فعلی صنعت خود را درک کنید، بهویژه وقتی صحبت از رقبایتان میشود.
این جایی است که توجه شما را به یک تحلیل رقابتی قابل اعتماد جلب میکنم: به شما این امکان را میدهد که بفهمید رقیب چه کسی است و چه کاری را خوب انجام میدهد (و نه چندان خوب). شما درک خوبی از آنچه در صنعت خود انتظار می رود به دست خواهید آورد، که به شما کمک می کند تا اهداف رسانه های اجتماعی خود را تعیین کنید.
همچنین به شما کمک می کند فرصت ها را شناسایی کنید. مثلاً بگویید رقیب اصلی من در فیس بوک مسلط است اما تلاش کمی برای توییتر یا اینستاگرام انجام می دهد. به جای اینکه صرفاً روی جلب طرفداران به دور از یک بازیکن مسلط تمرکز کنم، میتوانم به شبکههایی نگاه کنم که در آن مخاطبانم کمتر مورد توجه قرار میگیرند. فیسبوک را رها نمیکنم (زیرا میدانم کار میکند)، اما استراتژیام را متنوع میکنم و حضوری ایجاد میکنم که در آن مخاطبان دستنخورده آماده شنیدن از من باشند.
نکته حرفهای: توصیه میکنم نظرات مشتریان رقبای خود را زیر نظر داشته باشید تا بینشهایی در مورد اینکه مشتریانشان چه چیزهایی را دوست دارند و چه چیزهایی را دوست ندارند به دست آورید. به شکایات رایج یا مضامین تکرار شونده توجه کنید تا نکات دردناک آنها را درک کنید و هدف خود را برای حل آن دردها در استراتژی خود قرار دهید.
ابزارها و منابع توصیه شده
مرحله 6: محتوای منحصر به فرد و جذاب ایجاد کنید.
با میلیاردها کاربر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان، شکی نیست که حداقل برخی از دنبال کنندگان شما – یا افرادی که نمایه شما را مرور می کنند – محتوای رقیب شما یا سایر مشاغل را نیز دیده اند. صنعت شما.
به همین دلیل مهم است که محتوای رسانههای اجتماعی جذابی داشته باشید که متمایز باشد و به بینندگان دلیلی برای کلیک روی دکمه «دنبال کردن» و تعامل با برند شما ارائه دهد. اگر محتوای شما آنها را درگیر نگه میدارد، الگوریتمهای رسانههای اجتماعی نیز به نفع شما کار میکنند و نشان دادن محتوای شما را به آنها اولویت میدهند، زیرا آنها به آن علاقه نشان دادهاند.
این کاملاً در مورد تجربه من در رسانه های اجتماعی صادق است. من تعداد زیادی برند را در اینستاگرام دنبال میکنم، اما فقط به طور منظم محتوای 3 یا 4 را میبینم، زیرا آنها جذابترین محتوایی را دارند که مرا برای تعامل ترغیب میکند. الگوریتم آنچه را که من دوست دارم میآموزد و پستهای آنها را بر دیگران اولویت میدهد، بنابراین من فقط زمانی به استوریهای آنها میرسم که بیوقفه از هر داستان دیگری (اغلب اتفاق نمیافتد) ضربه زده باشم یا به انتهای فید من رفته باشم (حتی کمتر اتفاق میافتد). ).
مطمئن نیستید چه چیزی جذاب در نظر گرفته می شود؟ مورگان یک توصیه دارد.
مورگان گفت: “نکته شماره یک من به برندها برای ایجاد محتوای جذاب در رسانه های اجتماعی این است که ابتدا تحقیقات بازار انجام دهید زیرا آنچه جذاب خواهد بود به مخاطب بستگی دارد.” “وقتی می دانید مخاطبان شما چه چیزهایی را دوست دارند و باید بدانند، می توانید محتوایی ایجاد کنید که آن علایق را درگیر کند.”
درباره محتوایی که باید ایجاد کنید اطلاعات دقیقی میخواهید؟ به لطف تحقیقات هم تیمی من مکس ایسکیف در مورد گرایشهای مصرفکننده، در اینجا برخی از بینشهای مستقیم از مصرفکنندگان آورده شده است:
- مصرفکنندگان بیشترین زمان را صرف تعامل با محتوای بصری، بهویژه تصاویر/عکسها/اینفوگرافیکها (53%) و محتوای ویدئویی کوتاه (44%) میکنند
- هزارهها بیشترین زمان را صرف تعامل با محتوای ویدئویی کوتاه میکنند
- Gen Z، Millennials و Gen X بیشترین لذت را از محتوای ویدیویی دارند و Boomers از تصاویر/عکس ها/اینفوگرافیک ها لذت می برند.
- محتوای مرتبط به یاد ماندنی ترین محتوا در بین مصرف کنندگان است. برای Gen Z و Millennials، محتوای خنده دار به یاد ماندنی ترین است.
نکته دیگری که به شما کمک می کند خلاق شوید این است که محتوایی را که رقبای شما به اشتراک می گذارند و اینکه چگونه می توانید محصولات خود را به طور منحصر به فرد تبلیغ کنید، در نظر بگیرید.
همچنین، از ویژگی های ارائه شده توسط پلتفرم هایی که استفاده می کنید استفاده کنید. به عنوان مثال، میتوانید ویدیوهای زنده را در فیسبوک ایجاد کنید تا آخرین جزئیات را در مورد راهاندازی محصول به اشتراک بگذارید یا یک جایزه برگزار کنید.
همچنین می توانید از محتوای مشتریان و مروجین فعلی خود (محتوای تولید شده توسط کاربر) استفاده کنید و محتوای آنها را مجدداً پست کنید یا آنها را تشویق کنید که از یک هشتگ برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و تصاویر خود با محصولات خود استفاده کنند.
در آخر، روندها را افزایش دهید. گرایشهای رسانههای اجتماعی، بهویژه در پلتفرمهای ویدیویی کوتاه مانند TikTok همیشه در حال ظهور هستند. از پیوستن به آن نترسید، اما همچنان باید در مورد نحوه انجام آن عمدی باشید.
مورگان گفت: “اگر این روند سه هفته پیش شروع شد، احتمالاً قایق را از دست داده اید.” “پیگیری زودهنگام روندها بهترین راه برای استفاده از آن است، بدون اینکه به عنوان غیر معتبر یا سخت تلاش کنید، یا بدتر از آن [به عنوان] “شوک” – Gen Z را برای آن مورد ببینید.”
ابزارها و منابع توصیه شده
مرحله 7: برنامه ای برای پست های خود سازماندهی کنید.
استفاده از راه حل مدیریت رسانه های اجتماعی یکی از ساده ترین راه ها برای اطمینان از اینکه محتوای شما طبق برنامه به اشتراک گذاشته می شود است. این ابزارها به شما امکان میدهند زیرنویس بنویسید، عکسها و ویدیوها را آماده کنید، و پست ها را از قبل برنامه ریزی کنید. برخی حتی به صورت خودکار محتوای شما را طبق برنامه به اشتراک می گذارند و میتوانید آزمایشهای من را در اینجا بررسی کنید)، و من نمیتوانم آنها را به اندازه کافی توصیه کنم. استفاده از همه آنها بسیار آسان بود و مزایای صرفه جویی در زمان برای هر بازاریاب رسانه اجتماعی که به دنبال بهینه سازی فرآیند خود و صرفه جویی در زمان است، سرمایه گذاری ارزشمندی است.
در اینجا چند نمونه از برخی از گزینه های شما آورده شده است.
HubSpot
HubSpot یک ابزار رسانه اجتماعی را ارائه می دهد – به عنوان بخشی از نرم افزار بازاریابی — برای کمک به انتشار و نظارت بر محتوای خود و ایجاد ارتباط واقعی با دنبال کنندگان خود. میتوانید محتوای خود را از قبل برنامهریزی و منتشر کنید و گزارشهای عمیق در مورد مشارکت پستهای خود را برای درک عملکرد پلتفرمهای مختلف، انواع محتوا و زمانهای ارسال مقایسه کنید.
Sprout Social
Sprout Social است یک راه حل مدیریت و بازاریابی رسانه های اجتماعی که برای کمک به تیم شما در سازماندهی و برنامه ریزی ایجاد محتوا، مدیریت کمپین ها، درک تعامل، و بررسی گزارش ها و تجزیه و تحلیل محتوا طراحی شده است.
hootsuite
Hootsuite یک پلت فرم مدیریت رسانه اجتماعی برای یافتن، زمانبندی، مدیریت و گزارشدهی در مورد شما است. محتوا. میتوانید پستها را از قبل در همه کانالهای خود بهطور همزمان برنامهریزی کنید و بازگشت سرمایه خود را با تجزیه و تحلیل محتوای جامع اندازهگیری کنید.
چند وقت یکبار باید در رسانه های اجتماعی پست بگذارید؟
بهعنوان یک قاعده کلی، فقط زمانی باید در رسانههای اجتماعی پست کنید که محتوای باکیفیتی برای اشتراکگذاری داشته باشید (به این معنی که دلیلی برای ارسال آن وجود دارد). این می تواند به شما کمک کند که تعادل مناسبی را در مورد فرکانس پست ایجاد کنید.
مورگان میگوید بزرگترین اشتباهی که برندها در رابطه با بازاریابی رسانههای اجتماعی مرتکب میشوند، تمرکز بر کمیت محتوا به جای کیفیت محتوا است.
او گفت: “آنها فکر می کنند باید هر روز پست بگذارند، بنابراین خود را مجبور می کنند تا پست هایی ایجاد کنند تا تقویم را پر کنند.” “شانس این است که تک تک آن پست ها برای مشتری ایده آل ارزش زیادی ندارند، من این “محتوای درهم ریخته” را ابداع کرده ام.”
در عوض، او توصیه میکند که از نظر کمیت کوچکسازی و کیفیت را افزایش دهید.
مورگان گفت: «بهتر است دو یا سه بار در هفته با محتوای فوقالعاده با ارزش پست کنید، نه اینکه هفت بار در هفته فقط با یک یا دو پست ارزشمند پست کنید.
مطالعات و منابع زیادی وجود دارد که استانداردهای فراوانی پست رسانههای اجتماعی را بر اساس صنعت و پلتفرم توضیح میدهند تا شما آنها را دنبال کنید. هر کسب و کاری متفاوت است، بنابراین آنچه را که برای مخاطبان شما مناسب است پیدا کنید.
هر چند من یک کد تقلب برای شما دارم. ایسکیف، که در بالا به او اشاره کردم، از بازاریابان پرسید چند بار در شبکه های اجتماعی پست می کنند رسانهها، و معمولاً چندین بار در هفته میگویند. این می تواند یک معیار راهنما باشد، اما مانند همیشه، تصمیمات نهایی را بر اساس مخاطبان خود بگیرید.
به تجزیه و تحلیلهای خود نگاه کنید تا ببینید چه زمانی بیشترین تعامل را به دست میآورید، و یک برنامه زمانبندی پست ایجاد کنید که با آن زمانها صحبت کند. سپس، میتوانید با تعداد بیشتر یا کمتر پستها آزمایش کنید – و همچنین عوامل دیگری مانند زمانی از روز که در شبکه اجتماعی پست میکنید – برای تعیین اینکه چه چیزی بالاترین سطح تعامل را ارائه میدهد.
ابزارها و منابع توصیه شده
مرحله 8: استراتژی خود را مرور و تنظیم کنید.
شبکههای اجتماعی همیشه در حال تحول هستند، بنابراین مهم است که بهطور دورهای بررسی کنید و مطمئن شوید که استراتژیتان همچنان مؤثر است.
من توصیه میکنم یک آهنگ منظم برای بازبینی استراتژی رسانههای اجتماعی خود تنظیم کنید. این بسته به نیازها و منابع کسب و کار شما می تواند ماهانه، سه ماهه یا سالانه باشد. از این بررسیها برای تعیین اینکه چه چیزی کار میکند، چه چیزی نیاز به بهبود دارد و چه فرصتهای جدیدی برای کشف کردن دارد، استفاده کنید.
هنگام انجام این بررسیها، برای ارزیابی اینکه آیا در حال پیشرفت به سمت اهداف و اهداف رسانههای اجتماعی خود هستید، وقت بگذارید. عملکرد واقعی خود را با معیارها و KPIهایی که ایجاد کرده اید مقایسه کنید. سپس، شکافها یا زمینههایی را که نیاز به بهبود دارند، شناسایی کنید.
همچنین مهم است که با آخرین روندها همراه باشید. حتماً تغییرات در الگوریتم های رسانه های اجتماعی ، رفتار کاربر یا ویژگی های جدید و همچنین سیستم عامل ها و فناوری های نوظهور را کنترل کنید.
به عنوان مثال ، اگر به شدت از توییتر به عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنید ، پیامدهای این پلتفرم rebrand to x و رقبای جدید از آنجا که الون ماسک آن را خریداری کرد.
قبل از اینکه ما به تجزیه و تحلیل تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود بپردازیم ، اجازه می دهیم به سیستم عامل های کلیدی رسانه های اجتماعی نگاهی بیندازیم تا به شما این حس را بدهیم که چگونه
سیستم عامل های بازاریابی رسانه های اجتماعی
فیس بوک
- کاربران : : متن = در طی ٪ 20the ٪ 20first ٪ 20quarter ٪ 20of ، ٪ 20of ٪ 20 ماه 20 ماهه ٪ 20 ٪ 20users. & text = با ٪ 20over ٪ 202.6 ٪ 20billion 20month ، بیشترین ٪ 20 popular ٪ 20 social ٪ 20network ٪ 20worldwide. “> 2.8 میلیارد /A> کاربران فعال روزانه در سراسر جهان
- مخاطب : CUSP OF GEN Z و Millennials ( بیشتر کاربران 24-35 سن )
- تأثیر صنعت : b2c
- بهترین برای : آگاهی از برند ، تبلیغات ، ساختمان جامعه
فیس بوک بزرگترین و تثبیت شده ترین بستر رسانه های اجتماعی است. از زمان راه اندازی آن در سال 2004 ، به ابزاری ارزشمند برای مشاغل B2C تبدیل شده است و ابزارهای تبلیغاتی پیشرفته و فرصتهای ارگانیک را ارائه می دهد.
منابع برجسته:
Tiktok
- کاربران : “> 1 میلیارد کاربران ماهانه جهانی فعال
- مخاطب : در درجه اول ژنرال Z و به دنبال هزاره ها
- تأثیر صنعت : b2c ، سپس b2b
- بهترین برای : فرم کوتاه ، محتوای ویدیویی خلاق ، محتوای تولید شده توسط کاربر ، آگاهی از برند
وقتی به بازاریابان آن را در رده سوم در پشت یوتیوب قرار می دهند .
منابع برجسته:
اینستاگرام
- کاربران : -Users/”> 1 میلیارد کاربران فعال ماهانه
- مخاطب : > تقریباً حتی توزیع ژنرال Z و Millennials
- تأثیر صنعت : b2c
- بهترین برای : تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا ؛ محتوای ایجاد شده توسط کاربر؛ تبلیغات
اینستاگرام 13 سال پیش راه اندازی شد و جهان را با طوفان به دست آورده است. وقتی نوبت به اشتراک گذاری محتوای بصری قانع کننده می رسد ، اینستاگرام جایی است که مارک ها می روند. نکته دیگری که این پلتفرم را از هم جدا می کند ابزارهای پیشرفته تجارت الکترونیک آن است.
امروز ، کاربران می توانند مارک ها را کشف کنند ، محصولات و/یا خدمات خود را مرور کنند و بدون ترک برنامه ، خرید را انجام دهند – اینستاگرام را به یک بستر سخت برای ضرب و شتم تبدیل کند. در حقیقت ، مصرف کنندگان می گویند اینستاگرام بهترین تجربه خرید در برنامه را ارائه می دهد ، و مغازه های اینستاگرام محبوب ترین ویژگی فروش اجتماعی در بین رسانه های اجتماعی است. بازاریابان.
منابع برجسته:
x (قبلاً توییتر)
- کاربران : -x-is-moving-to-monthly-subscriptions.html “> 550 میلیون کاربران فعال روزانه در سراسر جهان
- مخاطب : در درجه اول هزاره ها
- تأثیر صنعت : b2b و b2c
- بهترین برای : روابط عمومی ، خدمات به مشتری ، ساختمان جامعه
در حالی که اینستاگرام روی تصاویر متمرکز است ، X (که قبلاً توییتر بود) روی کلمات تمرکز دارد. از اوایل توییت های 140 کاراکتر (حد مجاز اکنون 280 است) ، اکنون این پلتفرم گسترش یافته است که شامل یک ابزار صوتی به نام x فضاهای ، یک ابزار ایجاد جامعه برای سازندگان به نام اشتراک های توییتر و توییتر برای آن ها علاقه مند به یک تجربه توییتر بالا.
منبع برجسته:
- کاربر s : -Users-in-the-World “> 770 میلیون کاربران فعال در سراسر جهان
- مخاطب : > Gen Z قدیمی تر (24+) ، Millennials (بزرگترین پایه کاربر) و Gen X
- تأثیر صنعت : b2b
- بهترین برای : روابط B2B ، توسعه تجارت و فروش اجتماعی
LinkedIn پسر عموی حرفه ای فیس بوک است. این شاید تنها بستری باشد که مخاطبان آن به وضوح تعریف شده است: متخصصان شاغل که به دنبال شبکه سازی و جستجوی فرصت های جدید هستند.
که آن را به یک بستر ایده آل برای شرکت های B2B تبدیل می کند که به دنبال شناسایی تصمیم گیرندگان کلیدی و ایجاد یک جامعه خاص صنعت هستند.
منابع برجسته:
YouTube
- کاربران : بیش از 2.4 میلیارد کاربران در سراسر جهان
- مخاطب : در درجه اول هزاره ها اما مخاطبان قوی در بین جمعیت های جنسیتی و سن دارند
- تأثیر صنعت : b2c و b2b
- بهترین برای : آگاهی از برند ، سرگرمی با فرم طولانی ، فیلم های نحوه و توضیح ، سئو ، تبلیغات
YouTube دومین وب سایت بازدید شده در جهان است. علاوه بر این ، بازاریابان آن را دومین ب هرسی بستر ایجاد جامعه می نامند.
علاوه بر اینکه یک پلتفرم فوق العاده محبوب است ، کاربران آن تمایل به ماندن طولانی تر دارند زیرا این ویژگی دارای محتوای طولانی مدت است-آن را به یک بستر ایده آل برای به اشتراک گذاشتن محتوای آموزشی تبدیل می کند.
منابع برجسته:
Snapchat
- کاربران : : متن = با ٪ 20AN ٪ 2046 ٪ 2046 ٪ 20 میلیون ، چنین ٪ 20AS ٪ 20Twitter ٪ 20or ٪ 20face. “> 4 .statista.com/آمار/545967/snapchat-app-dau/#: ~: text = با ٪ 20an ٪ 2046 ٪ 2046 ٪ 20 میلیون ، چنین ٪ 20AS ٪ 20TWitter ٪ 20or ٪ 20facebook. “> 06 میلیون روزانه کاربران فعال در سراسر جهان
- مخاطب : _blank “> در درجه اول نسل z
- تأثیر صنعت : b2c
- بهترین برای : آگاهی از برند ، تبلیغات ، بازاریابی مبتنی بر مکان
هنگامی که Snapchat در سال 2011 ظاهر شد ، این هزینه را در محتوای زودگذر رهبری کرد. این محتوا را معرفی کرد که می توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید و این پس از 24 ساعت منقضی می شود.
بسیاری فکر می کردند که این مارک پس از معرفی اینستاگرام داستانها ، همان ویژگی با نام دیگری ناپدید می شود ، اما همچنان در بین بزرگسالان جوان محبوب است.
منبع برجسته:
- کاربران : -announces-third-quarter-2023-results-divers-strong-revenue-growth-and-continued-expansion/default.aspx “> 482 میلیون کاربران فعال ماهانه در سراسر جهان
- مخاطب : “Noopener” Target = “_ Blank”> در درجه اول Millennials با مخاطب محکم در Gen Z
- تأثیر صنعت : b2c
- بهترین برای : تبلیغات بصری ؛ الهام بخش
به pinterest به عنوان یک داستانی بصری که به کاربران امکان می دهد همه چیز را از مد تا دکوراسیون منزل الهام بگیرند.
85 ٪ از پینرها می گویند پینترست جایی است که آنها برای شروع جدید می روند پروژه علاوه بر این ، 80 ٪ از پینرهای هفتگی می گویند که آنها یک برند یا محصول جدید را روی این سکو کشف کرده اند. بنابراین ، نه تنها ابزاری برای کشف عالی است ، بلکه راهی برای مارک ها نیز می تواند روایت خود را از طریق داستانهای بصری بسازند.
منابع برجسته:
Clubhouse
Clubhouse به محض اینکه تصور شدیدی ایجاد کرد در سال 2020 وارد دنیای رسانه های اجتماعی شد. پلت فرم فقط صوتی به مردم اجازه می دهد تا مکالمات جالبی را با پیروان و همچنین غریبه ها و ایجاد جامعه آغاز کنند.
این پلتفرم همچنین برای تنظیم فقط دعوت خود هنگام آزمایش بتا ، برخی از وزوزها را به دست آورد. امروز ، این پلتفرم برای همه در سطح جهان و در هر دو دستگاه iOS و Android باز است. یکی دیگر از نکته های فروش بزرگ این پلتفرم این است که برای هر دو مشاغل B2B و B2C خوب کار می کند و Audio Eperages را نیز انجام می دهد ، که در سالهای اخیر بازگشت بزرگی را ایجاد کرده است.
اکنون که ما اصول هر شبکه رسانه های اجتماعی را شرح داده ایم ، چگونه می توان نتایج خود را پس از استفاده از آنها تجزیه و تحلیل کرد.
چگونه می توان تأثیر و نتایج بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را تحلیل کرد
یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی رسانه های اجتماعی ، اطمینان از تلاش شما برای کمک به شما در رسیدن به اهداف خود است. برای تعیین این موضوع ، باید پست های خود را در هر کانال پیگیری کنید. شما می توانید این کار را با بررسی و مدیریت معیارهای رسانه های اجتماعی خود انجام دهید.
معیارهای رسانه های اجتماعی
معیارهای رسانه های اجتماعی داده های مربوط به موفقیت پست های شما هستند و تأثیر شما بر مخاطبان و مشتریان خود در سیستم عامل های مختلف. این معیارها ممکن است شامل داده هایی در مورد سطح درگیری ، لایک ، دنبال کردن ، اشتراک و سایر تعامل های موجود در هر سیستم عامل باشد.
این ده معیار مهم است که من ردیابی می کنم:
- نامزدی: این شامل کلیک ، نظرات ، لایک ها و پاسخ در پست های رسانه های اجتماعی شما است. همچنین انواع ویژه ای از پلتفرم وجود دارد ، مانند “ ذخیره شده “پست های موجود در اینستاگرام و “ pinned ” ارسال در Pinterest.
- Reach: تعداد افرادی که هرگونه محتوای مرتبط با صفحه یا نمایه شما را دیده اند ، دسترسی شما است.
- دنبال کنندگان: این تعداد افرادی است که روی دکمه “دنبال کردن” شما کلیک کرده اند و به طور مرتب محتوای خود را در فیدهای خود مشاهده می کنند.
- برداشت ها: این تعداد دفعاتی است که یک پست بدون در نظر گرفتن تعامل مشاهده می شود. برداشت ها معمولاً از طرف کسی است که از طریق خوراک خود پیمایش می کند.
- نمایش های ویدئویی: در فیس بوک ، یوتیوب ، اینستاگرام یا هر کانال اجتماعی دیگر با قابلیت های ویدیویی ، این تعداد نمایش ها است.
- بازدیدهای پروفایل: تعداد افرادی که از نمایه شما بازدید کرده اند تعداد بازدیدهای پروفایل است.
- ذکر و برچسب ها: این زمانی است که شخصی در پست خود از برند ، تجارت یا پروفایل شما یاد می کند. ممکن است شخصی دست پروفایل شما را با یک برچسب مستقیم به یک قطعه از محتوای خود اضافه کند ، معمولاً با استفاده از نماد “@”. به عنوان مثال ، “دوست داشتن این کفش های جدید از nike.”
- reposts: این زمانی است که یکی از اعضای مخاطبان شما قطعه ای از محتوای شما را در مشخصات آنها ارسال می کند.
- اشتراک:
شما می توانید بر همه این معیارها تأثیر بگذارید ، زیر اجتماعی خود را افزایش داده و با استفاده از همان تاکتیک هایی که برای تولید سرب و تقویت تبدیل ها استفاده می کنید ، تعامل کلی در مشخصات خود را بهبود بخشید.
مورگان می افزاید: معیارهایی که شما روی آن تمرکز می کنید به سطح بلوغ تجارت شما بستگی دارد:
- اگر تازه وارد هستید ، روی ایجاد مخاطب و آگاهی تمرکز کنید. معیارهای کلیدی: دسترسی ، برداشت ها ، رشد مخاطبان.
- اگر در حال رشد هستید ، روی اعتماد به نفس تمرکز کنید. معیارهای کلیدی: لایک ، ذخیره ، نظرات ، dms.
- اگر تأسیس شده اید ، روی حفظ و پرورش تمرکز کنید. معیارهای کلیدی: لایک ، ذخیره ، نظرات ، dms.
- اگر چیزی را راه اندازی می کنید ، روی فروش تمرکز کنید. معیارهای کلیدی: DMS و نرخ کلیک
نحوه اندازه گیری معیارهای رسانه های اجتماعی
روش های مختلفی برای نظارت بر معیارهای رسانه های اجتماعی شما وجود دارد. برخی از سیستم عامل ها حتی از ابزارهای تجزیه و تحلیل داخلی برای استفاده شما استفاده می کنند:
شما همچنین ممکن است از یک ابزار تحلیلی و ردیابی مانند Google Analytics . اگر می خواهید معیارهای وب سایت خود را و دنبال کنید ، آن را به عنوان یک گزینه عالی مشاهده می کنم. سرانجام ، بسیاری از راه حل های برنامه ریزی رسانه های اجتماعی-همانطور که قبلاً بررسی کردیم-ابزارهای نظارت و تحلیلی داخلی را دارند.
هر ابزار ردیابی معیارها شما استفاده می کنید درک بهتری از آنچه به شما می دهد پیروان و مخاطبان شما به خوبی به آنها پاسخ می دهند و آنچه را که باید اصلاح کنید برای بهبود تعامل فکر می کنید.
اکنون که ما مزایای بازاریابی رسانه های اجتماعی و نحوه ساخت استراتژی خود را بررسی کرده ایم ، بیایید منابع اضافی را در دسترس قرار دهیم تا در این راه به شما کمک کنیم.
منابع بازاریابی رسانه های اجتماعی
تعداد زیادی از منابع بازاریابی رسانه های اجتماعی در آنجا وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی اجتماعی برای شرکت خود کمک کند. بیایید گزینه های با کیفیت بالا را طی کنیم.
دوره ها و آموزش های بازاریابی رسانه های اجتماعی
اگر احساس می کنید برای وضعیت تجاری خاص شما لازم است ، دو راه برای کسب تحصیلات در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد.
1. گواهینامه اداره شده توسط یک شرکت را بدست آورید.
یک گواهینامه روشی سریع و ساده برای به دست آوردن درک عمیق از دوره های بازاریابی رسانه های اجتماعی است.
hubspot یک گواهینامه رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد ، که آموزش می دهد شما چگونه می توانید با مشتریان خود درگیر شوید و تبدیل را بهبود بخشید. شما همچنین می توانید درک بهتری از نحوه توسعه استراتژی خود ، گسترش دسترسی خود و اندازه گیری ROI رسانه های اجتماعی خود داشته باشید.
LinkedIn Learning یک بستر دیگری است که می توانید گواهینامه کسب کرده و آن را در نمایه خود به اشتراک بگذارید.
2. دانشگاه یوتیوب اهرم.
YouTube یک مین طلای محتوای آموزشی است.
با یک جستجوی سریع ، صدها فیلم با فرم طولانی را ارائه می دهید که دوره های عمیق را در بازاریابی رسانه های اجتماعی ارائه می دهند. اعطا می شود ، شما نمی توانید با یک مربی زنده ارتباط برقرار کنید. با این حال ، این برنامه رایگان است و می تواند یک نقطه شروع عالی قبل از شیرجه زدن به یک دوره پرداخت شده باشد.
کتابهای بازاریابی رسانه های اجتماعی
خواندن مطالب مربوطه در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی یکی دیگر از راههای عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این زمینه است. در اینجا چند نمونه از برخی از کتابهای بسیار مورد توجه در مورد موضوع آورده شده است.
این پرفروش ترین نیویورک تایمز دلایلی را که دوست داشتن و درگیر شدن با پیروان در رسانه های اجتماعی است ، یکی از قدرتمندترین راه ها برای رشد پایگاه مشتریان و مروج است.
است.
این کتاب به شما می آموزد که چگونه می توانید محتوای تأثیرگذار را برای دنبال کنندگان خود ایجاد کنید تا با شبکه های خود در تعامل و به اشتراک بگذارید. نویسنده دیو کرپن همچنین توضیح می دهد که چرا باید اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم از پیروان خود لذت می برید تا از دست دادن آنها در هر مقطع زمانی جلوگیری کنید.
2. JAB ، JAB ، JAB ، RIGHT HOOK: چگونه داستان خود را در یک دنیای اجتماعی پر سر و صدا بگوییم توسط گری واینچوک
به گفته نویسنده گری واینچوک ، کلید موفقیت در موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی در مورد فشار آوردن مطالب زیادی نیست – این در مورد فشار آوردن محتوای خاص متناسب با مخاطبان هدف شما و استفاده از بستر مناسب برای انجام این کار است.
در کتاب خود ، Vaynerchuk نحوه انجام این کار و همچنین ارتباط با پیروان و مشتریان خود را در سطح عمیق تر از طریق رسانه های اجتماعی پوشش می دهد. شما یاد می گیرید که چگونه محتوای به یاد ماندنی و منحصر به فرد ایجاد کنید که در مقایسه با محتوای رقابت برجسته باشد.
CMO Hubspot ، Kipp Bodnar ، در مورد راه هایی که مشاغل B2B می توانند منجر به تولید و تبدیل بیشتری از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی شوند ، می نویسد.
روشهای عملی وجود دارد که می توانید برای افزایش پایگاه پیروان خود و پیشروهای رانندگی و همچنین درک ROI استراتژی های مختلف بازاریابی رسانه های اجتماعی B2B وجود داشته باشید.
سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در حال ظهور
تحقیقات اخیر وبلاگ HubSpot نشان داد که بازاریابان دائماً در جستجوی سیستم عامل های جدید یا نوظهور هستند.
اگرچه می تواند مدتی طول بکشد تا سیستم عامل ها از بین بروند ، پس از انجام این کار ، شما می خواهید یک برنامه حمله داشته باشید.
به عنوان مثال ، Chipotle یکی از اولین مارک هایی بود که سعی کرد محتوای ویدیویی با فرم کوتاه را در Tiktok به اشتراک بگذارد ، و اکنون حضور پررنگی در این سکو دارد. مارک های دیگر آنقدر خوش شانس نبوده و هنوز برای یافتن جای خود تلاش می کنند. .
سیستم عامل های نوظهور می توانند راه جدیدی را برای رسیدن به مخاطبان هدف خود به روشی ارائه دهند که ممکن است مؤثرتر از آنچه اکنون انجام می دهید باشد. در سال 2024 ، موضوعات و Lemon8 از جمله برخی از محبوب ترین سیستم عامل های نوظهور هستند و Bereal نیز در تلاش است تا مارک خود را بسازد.
می خواهید درباره آنچه در آنجا وجود دارد اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ این مقاله را در مورد سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مشاهده کنید. در این سال.
بازاریابی را در رسانه های اجتماعی شروع کنید
با توجه به اینکه امروزه میلیاردها نفر در رسانه های اجتماعی وجود دارند ، به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از مشاغل و بازاریابان از کانال برای تبلیغ محصولات خود و درگیر شدن با مشتریان استفاده می کنند.
اگرچه تعیین دوره فعالیت رسانه های اجتماعی شرکت شما ممکن است دلهره آور به نظر برسد ، اما می توانید با درک نحوه عملکرد بازاریابی رسانه های اجتماعی و استفاده از منابع موجود در مورد موضوع (مانند این قطعه!) از احساس غرق شدن خودداری کنید. /p>
امروز کار خود را روی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی کسب و کار خود شروع کنید تا پیروان خود را افزایش دهید ، تعامل را بهبود بخشید و تبدیل ها را تقویت کنید.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در مارس 2019 منتشر شد و برای جامعیت بهروزرسانی شده است.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.