راهنمای نهایی برای تولید محتوا
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
راهنمای نهایی برای تولید محتوا
بهعنوان یک بازاریاب و تولیدکننده محتوا که محتوایی از پادکست گرفته تا وبلاگ و ویدیو تولید میکند، اغلب در مورد اینکه ایجاد محتوا چیست و چرا اینقدر در بازاریابی ضروری است، سؤالاتی را مطرح میکنم.
ایجاد محتوا چیزی است که در پشت صحنه اتفاق می افتد. به این صورت است که گوگل می تواند با پیوند به یک وبلاگ یا وب سایت، پاسخ کاملی برای مشکل شما ارائه دهد. این ویدیوهایی است که بعد از یک روز سخت در YouTube تماشا میکنید.
به همین دلیل است که ممکن است ساعتها در روز در TikTok پیمایش کنید. نگران نباش، من شما را قضاوت نمی کنم. من هم انجامش می دهم.
ایجاد محتوا همچنین به افراد کمک می کند تا کسب و کار، نام تجاری و محصولات شما را کشف کنند.
محتوای متقاعد کننده همان چیزی است که مشتریان بالقوه و مشتریان را جذب، درگیر و خوشحال می کند. بازدیدکنندگان جدیدی را به سایت شما می آورد و در نهایت برای شرکت شما درآمد ایجاد می کند.
به عبارت دیگر، اگر شما در پشت منحنی هستید هستید محتوا ایجاد نمی کنید.
ایجاد محتوا چیست؟
ایجاد محتوا فرآیند تولید ایدههای موضوعی است که برای خریدار شما جذاب است، محتوای نوشتاری یا بصری پیرامون آن ایدهها ایجاد میکند و آن اطلاعات را به عنوان وبلاگ، ویدیو، اینفوگرافیک یا سایر قالبهای محتوا برای مخاطبان در دسترس قرار میدهد.
چرا تولید محتوا مهم است؟
ایجاد محتوا، عمل بازاریابی ورودی نهایی است.
وقتی محتوا ایجاد میکنم، اطلاعات رایگان و ارزشمندی را به مخاطبان خود ارائه میدهم، مشتریان بالقوه را به وبسایت شما جذب میکنم، و مشتریان فعلی را از طریق تعامل با کیفیت حفظ میکنم.
من همچنین ارزش قابل توجهی برای شرکت خود ایجاد می کنم. باور نمی کنی؟ فقط به این آمار نگاه کنید:
- 50٪ از بازاریابان برنامه ریزی می کنند افزایش سرمایه گذاری خود در بازاریابی محتوا در سال 2024.
- تقریبا 40٪ از بازاریابان می گویند بازاریابی محتوا برای استراتژی بازاریابی آنها ضروری است.
- و 10% از بازاریابان که وبلاگ دارند می گویند که این وبلاگ بیشترین بازگشت سرمایه.
محتوا برابر با رشد کسب و کار است. بنابراین، اجازه دهید با انواع محتوایی که می توانید ایجاد کنید شروع کنیم و سپس استراتژی محتوای خود را مرور کنیم.
انواع ایجاد محتوا
وبلاگ ها
یک نوع تولید محتوا، نوعی است که شما در حال حاضر مصرف می کنید – پست های وبلاگ! وبلاگ ها می توانند از طریق کلام نوشتاری به مخاطبان شما آموزش دهند، سرگرم کنند و الهام بخشند.
هنگامی که شخصی در Google درخواستی را تایپ میکند، پستهایی که ظاهر میشوند معمولاً پستهای وبلاگ هستند.
وبلاگ نویسی ارزش زمان و تلاش را دارد و من فقط به این دلیل که وبلاگ نویس هستم این را نمی گویم. 56٪ از بازاریابان میگویند که وبلاگ نویسی مؤثرترین استراتژی محتوایی آنهاست.
وبلاگینگ همچنین یکی از برتر است فرمتهای رسانه بازاریابان قصد دارند برای اولین بار در سال 2024 از آن استفاده کنند.
ایده های ایجاد محتوا برای وبلاگ ها
1. به یک سوال پاسخ دهید
یکی از پست هایی که برای ستون خود می نویسم، «خلاق» به سؤالی که بسیاری از سازندگان محتوای مبتدی دارند پاسخ میدهد – چگونه و چه زمانی باید به دنبال معاملات برند باشیم.
به سوالاتی که در زمان مبتدی داشتید فکر کنید. حتی سؤالاتی از تجربه اخیر شما می تواند به شخص دیگری در صنعت شما کمک کند.
هنگامی که این سؤال را داشتید، وبلاگی بنویسید که پاسخ آن را ارائه دهد.
پیشبینی و پاسخ به سؤالات مخاطبان میتواند به شما کمک کند اعتماد آنها را جلب کرده و نتایج موتور جستجوی خود را بهبود ببخشید.
2. مقایسه و مقایسه راه حل های یک مشکل
اگر در زمینه تخصصی خود متخصص هستید، میتوانید نظر تخصصی خود را به اشتراک بگذارید و همزمان به خوانندگانی که میخواهند تصمیمات آگاهانه بگیرند کمک کنید.
به عنوان مثال، یکی از جدیدترین پست های وبلاگ من مقایسه و تضاد اینفلوئنسرها و سازندگان، به بازاریابان کمک می کند تا تصمیم بگیرند که کدام یک از آنها در استراتژی خود استفاده کنند.
هنگام نوشتن وبلاگ های مقایسه و مقایسه برای یک محصول، خدمات یا روش، تا حد امکان باز و شفاف باشید. تمام نکات مثبت و منفی بالقوه ای را که می توانید به آنها فکر کنید فهرست کنید. سپس، در مورد اینکه چگونه به این تصمیمها رسیدید، جزئیات را بررسی کنید.
3. چیزی را آموزش دهید
اگر می خواهید از وبلاگ خود به عنوان یک ابزار آموزشی استفاده کنید، باید به چند چیز فکر کنید.
هنگامی که موضوعی را انتخاب می کنید، عاقلانه است که از کوچک شروع کنید. بنابراین، به جای پرداختن به یک موضوع گسترده، یک موضوع خاص را انتخاب کنید که افراد در صنعت شما ممکن است درباره آن سؤال کنند.
به عنوان مثال، این پست وبلاگ زیر در مورد هیچ چیز و همه چیز در مورد وبلاگ نیست. در عوض، یک راهنمای گام به گام به خوانندگان می دهد. به نوشتن وبلاگ.
هنگامی که شروع به نوشتن وبلاگهای چگونه میکنید، چند نکته وجود دارد که باید به خاطر بسپارید:
- از جملات و پاراگراف های کوتاه استفاده کنید و یک ساختار واضح ایجاد کنید. با این کار پیروی از دستورالعملهای شما آسانتر میشود.
- از اصطلاحات و اصطلاحات فنی پرهیز کنید و از مثالهایی برای درک آسانتر اطلاعات جدید استفاده کنید.
- به خاطر داشته باشید که مسیرهای شما باید برای مبتدیان آسان باشد، بنابراین مراحل را نادیده نگیرید یا میانبر ارائه دهید.
این نکات به خوانندگان شما کمک میکند تا یاد بگیرند و ترافیک و علاقه بیشتری به محتوای آموزشی شما به ارمغان بیاورند.
4. مجموعه روزانه، ماهانه یا هفتگی
نوشتن یک سری پست می تواند برای خوانندگان شما مفید باشد و می تواند به رشد وبلاگ شما کمک کند. یک سریال معمولاً برای یک دوره مشخص اجرا می شود. میتوانید این مجموعه را روزانه یا در یک روز انتخابی هر هفته یا ماه منتشر کنید.
یک سریال می تواند محتوایی تولید کند که می توانید به راحتی آن را برای کانال های دیگر تغییر دهید. برای مثال، اگر وبلاگی درباره رسانههای اجتماعی دارید، میتوانید یک مجموعه وبلاگ درباره حلقههای اینستاگرام را به پادکست، کتاب الکترونیکی یا ویدیو تبدیل کنید.
این استراتژی کاوش کامل یک موضوع خاص را ساده می کند. این برای ایجاد پیوندهای داخلی و خارجی و برای تثبیت شما به عنوان یک رهبر فکر مفید است.
5. آزمون ها و نظرسنجی ها
نظرسنجیهای وبلاگ راهی عالی برای جمعآوری بازخورد از مخاطبان شماست. این می تواند بیشتر از ترافیک وب سایت کمک کند.
پاسخهای آزمونها و نظرسنجیها نیز میتوانند به شما کمک کنند:
- انواع دیگر محتوایی که مخاطبان شما دوست دارند را بیابید
- محصولات را برای تبلیغ و فروش انتخاب کنید
- فالوورهای رسانه اجتماعی خود را افزایش دهید
- با محتوای تعاملی ویروسی شوید
- مشکلات خدمات مشتری را پیشبینی کنید
برای یک مسابقه یا نظرسنجی موثر، قبل از شروع ایجاد اهداف خود را مشخص کنید. کوتاه نگه داشتن آزمونها و ارائه مشوقها میتواند نرخ پاسخدهی را بهبود بخشد.
6. محتوای انتخاب شده برای مخاطبان هدف
محتوای انتخاب شده باعث می شود مهم ترین مخاطبان شما احساس مهم بودن کنند. این می تواند به این معنی باشد که مخاطبان شما به گروهی از مروجین تبدیل می شوند که محتوای شما را به اشتراک می گذارند و دیگران را تشویق به خرید محصولات شما می کنند.
محتوای گزینشی که مخصوص این مخاطبان است ایجاد کنید. به عنوان مثال، مخاطبان ما متخصصان بازاریابی هستند. بنابراین، ما محتوای ارزشمندی برای بازاریابان ایجاد می کنیم.
برای تنظیم محتوای خود، با شخصیت های دقیق خریدار و تحقیقات رقبا شروع کنید. سپس، دستههایی از محتوا ایجاد کنید که فقط برای آن شخصیت خریدار خاص هستند.
محتوای انتخابشده همچنین جایی است که میخواهید نقل قولها و دیدگاههای رهبران صنعت را برجسته کنید. این محتوا نباید فقط به مخاطبان هدف اطلاع دهد. این باید باعث شود که آنها احساس کنند بخشی از یک گروه انحصاری هستند.
اگر به دنبال کمک برای مدیریت محتوای خود هستید، این فهرست مفید از ابزارها را بررسی کنید.
7. پیروزی ها را جشن بگیرید
بیشتر وبلاگ ها همیشه سبز هستند. این بدان معناست که هنگامی که یک وبلاگ را در اینترنت منتشر می کنید، می تواند برای چندین سال منبع باشد. این وبلاگ ها را به مکانی عالی برای جشن گرفتن پیروزی ها تبدیل می کند.
چه با کارمندان با عملکرد بالا تماس بگیرید یا از مشتریان تشکر کنید، می توانید از وبلاگ خود برای جشن گرفتن استفاده کنید.
به یاد داشته باشید که چیزهای کوچک را جشن بگیرید. سپس، از تصاویر، ویدئوها و طراحی استفاده کنید تا پستهای جشن احساس خاصی داشته باشند.
پادکست
همه می توانند پادکست بسازند و پخش کنند. این بدان معناست که میزبانهای پادکست حرفهای و مبتدی برای زمان گوش دادن یکسان با هم رقابت میکنند.
آنها همچنین مخاطبان زیادی دارند و 28٪ آمریکایی های 12 ساله به بالا به صورت هفتگی به پادکست گوش می دهند.
وقتی مخاطب از میزبان خوشش میآید و میخواهد چیزی از او یاد بگیرد، پادکستها بسیار جالب هستند. برای یافتن ایده های بیشتر برای ایجاد محتوای پادکست که ممکن است بخواهید امتحان کنید، به خواندن ادامه دهید.
به طور کلی، یک پادکست عالی بر روی یک ایده عالی متمرکز می شود و سپس آن موضوع را با بازخورد شنوندگان و متخصصان گسترش می دهد. پادکست های داستان نویسی و پادکست های آموزشی نیز محبوب هستند.
اگر اولین پادکست خود را راهاندازی میکنید، حتماً با یک برنامه زمانبندی ثابت پست ارسال کنید. همچنین ایده خوبی است که برای هر قسمت از ساختار یکسانی پیروی کنید.
غیر از آن، این است که خود واقعی شما باشید.
ایده های ایجاد محتوا برای پادکست
1. رهبری فکر
این نوع محتوای پادکست بر تجربه حرفه ای شما متمرکز است. حتماً مطالعات موردی و دیگر سناریوهای واقعی را در این محتوا قرار دهید.
به خاطر داشته باشید که مخاطبان شما به دلایل مختلف گوش می دهند و اغلب سطوح مختلفی از تجربه صنعتی دارند. بنابراین، بینشهایی را برای طیف وسیعی از شنوندگان ارائه دهید و توصیههایی را به اشتراک بگذارید که فکر میکنید شنوندگان شما میتوانند خودشان استفاده کنند.
2. اینفلوئنسرهای مصاحبه
اگر میخواهید مصاحبههای اینفلوئنسر را به پادکست خود اضافه کنید، دانستن اینکه با چه کسی باید مصاحبه کنید، مقدم است. فقط سراغ نام های بزرگ نروید. در عوض، مهمانهای جالبی را انتخاب کنید که میتوانند به شنوندگان شما ارزش ارائه دهند.
وقتی مهمانهایی را برای پادکست خود انتخاب میکنم، “Nerds @ Work w/ TsundEri” سعی می کنم به داستانی که می خواهم بگویم فکر کنم و چه مهمانانی برای گفتن آن داستان مناسب ترند.
حتما در مورد مهمانان خود تحقیق کنید و سوالات اصلی را بپرسید. یکی از بزرگترین تعریف هایی که من به عنوان پادکستر دریافت کرده ام این است که مصاحبه های من به خوبی تحقیق شده است و من مطمئن هستم که کار مهمانانم را درک می کنم.
این نوع فداکاری در محتوا می درخشد و به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که مهمانان شما می خواهند بعداً برگردند یا همکاران خود را برای مصاحبه نیز توصیه کنند.
راههای دیگر برای استفاده حداکثری از مصاحبههای تأثیرگذار در پادکست عبارتند از:
- درخواست پیشنهادات دنبال کننده
- تشویق مشارکت فالوورهای اینفلوئنسر برجسته شما
3. درباره روندها
بحث کنید
Trends محتوای عالی برای پادکست ها ارائه می دهد. چه در حال بحث در مورد یک روند بلندمدت یا آخرین مد هستید، این یک زمینه هوشمند برای نشان دادن ارتباط محصولات شما با چیزهای جدید است.
در حالی که بسیاری از مردم به پادکست های خبری روزانه یا هفتگی گوش می دهند، بیشتر آنها همیشه سبز هستند، مانند وبلاگ. بسیاری از شنوندگان پادکست سالها پس از اولین انتشار پادکست، پادکست را تنظیم میکنند.
این بدان معناست که میخواهید گرایشها را به موضوعات بزرگتر مرتبط کنید.
به عنوان مثال، بازاریابی علیه دانه در پادکست خود روندهایی مانند اقتصاد سازندگان را پوشش می دهد، اما آنها در مورد آن به عنوان بخشی از بازاریابی به عنوان یک کل صحبت می کنند. این استراتژی آنچه را که میتواند یک روند زودگذر باشد به موضوعی با قدرت ماندگاری بیشتر تبدیل میکند.
4. مسابقات و هدایا
مسابقات به شنوندگان پادکست شما روشی سرگرم کننده برای شرکت می دهد و در عین حال به شما فرصتی می دهد تا مشترکین خود را افزایش دهید.
یکی از راههای راهاندازی مسابقه پادکست این است که در رسانههای اجتماعی درباره یک جایزه یا جایزه پست کنید. رقابتهای تعاملی که در آن شنونده میتواند برای حضور در پادکست تماس بگیرد، گزینه دیگری است.
اگر قصد دارید جایزه ای ارائه دهید، مطمئن شوید که برای مخاطبان منحصر به فرد شما منحصر به فرد و مناسب است.
ویدیوها
بازاریابی ویدیویی نوعی تولید محتوا است که هر سال محبوبیت بیشتری پیدا می کند. ویدئوهای کوتاه و بلند هر دو جایگاه خود را در استراتژی تولید محتوای شما دارند. بنابراین، حتماً برای هر دو نوع محتوا ایدههایی ارائه کنید.
86٪ از بازاریابان ویدیو میگویند که ویدیو برای تولید سرنخ این امر بازاریابی ویدیویی اصلی را به یک استراتژی مهم برای هر کسی که روی تولید محتوا کار میکند تبدیل میکند.
برخی از ایدههای محتوای ویدیویی قوی شامل ویدیوهای پشت صحنه یا تایم لپس هستند. بیایید به چند ایده مفید دیگر برای ایجاد محتوای ویدیویی بپردازیم.
1. از انیمیشن
استفاده کنید
انیمیشن درک اطلاعات جدید یا پیچیده را آسان تر می کند. بنابراین، از ویدیوی متحرک استفاده کنید تا به بینندگان خود نشان دهید محصول شما چگونه کار می کند یا در مورد مشکل خاصی که محصول شما حل می کند صحبت کنید.
سناریوهایی را انتخاب کنید که افراد بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند و به وضوح به محصول شما متصل شوند. فرقی نمیکند از انیمیشن دیجیتال استفاده کنید یا استاپ موشن، انیمیشن میتواند موضوعی خشک را زنده کند.
برای مثال، محصولات فناوری اغلب مشکلاتی را حل میکنند که کاربر معمولی هر روز با آنها سروکار ندارد، مانند اتصال قطع شده با یک API.
اما در مورد انیمیشنی که وقتی بی سیم در خانه قطع می شود چه اتفاقی می افتد؟ ویدیویی با این سناریو میتواند درک آن ایده انتزاعی را برای کاربر عادی آسانتر کند.
2. استفاده مجدد از محتوای وبلاگ
یک ایده سریع ویدیویی دیگر این است که از متن محبوب ترین وبلاگ خود به عنوان صدای صوتی استفاده کنید. وبلاگ های طولانی محتوای فوق العاده ای برای یک مجموعه ویدیویی ایجاد می کنند.
همچنین میتوانید نکات کلیدی را از وبلاگها به ویدیوهای کوچک برای پستهای رسانههای اجتماعی خود تقسیم کنید.
سپس، ویدیوهای خود را به پست های وبلاگ خود اضافه کنید. این به افرادی که وبلاگ شما را در موتورهای جستجو پیدا می کنند جایگزین دیگری برای دریافت اطلاعات مورد نظرشان می دهد.
3. روش ها و آموزش
محتوای چگونه در قالبهای ویدیویی بسیار محبوب است. برای ایجاد یک فیلم آموزشی قدرتمند، مراحل کوتاه و مشخصی را دنبال کنید. هیچ چیز را نادیده نگیرید؛ همچنین نمی خواهید بینندگان خود را با اطلاعات اضافی غرق کنید.
از مراحل ساده بصری برای کمک به بینندگان خود برای یادگیری استفاده کنید و در پایان یک فراخوان برای اقدام واضح ارائه دهید.
همچنین ایده خوبی است که با نظرات این ویدیوها درگیر شوید. این به مخاطبان شما اطمینان می دهد که در صورت داشتن سؤالات بیشتر در دسترس هستید و می تواند به شما کمک کند ایده های ویدیویی بیشتری ارائه دهید.
4. دموهای محصول و موارد استفاده غیرمعمول
نمایشهای نمایشی محصول میتواند درک نحوه استفاده از محصولات شما را برای مشتریان بالقوه آسانتر کند. همچنین فرصتی برای شما برای به اشتراک گذاشتن برخی از فرآیندهای طراحی محصول است.
با به اشتراک گذاشتن مشکلی که در ابتدا با محصول خود حل کردید و نحوه تغییر راه حل در طول این فرآیند، رابطه ای با بینندگان خود ایجاد می کنید.
این رابطه باعث ایجاد اعتماد میشود و باعث میشود که آنها با شما و محصولات شما ارتباط برقرار کنند.
نحوه عملکرد محصول خود را به روشی جالب نشان دهید. به عنوان مثال، “آیا ترکیب می شود؟” مجموعه ویدیویی در یوتیوب برای Blendtec یک برنده بود زیرا فقط قدرت مخلوط کن خود را نشان نداد.
آنها مبتکر بودند و برای هر ویدیو از مشتریان پیشنهاد می کردند. و ویدیوها اشیایی را با هم ترکیب میکردند که معمولاً در مخلوطکن نمیریختید، مانند تلفنهای همراه، توپهای گلف، یا چوبهای درخشان.
همچنین میتوانید محتوای ویدیوی خود را شخصیسازی کنید. نسخههای نمایشی محصول ویدیویی یک گزینه عالی برای اتصال مشتریان به محصولات شما است.
محتوای مبتنی بر تصویر
در پستهای وبلاگ یا در پستهای رسانههای اجتماعی، ممکن است بخواهید تصاویر گرافیکی اصلی را پست کنید. اینها می توانند اینفوگرافیک، عکاسی، GIF، میم، تصاویر یا اسکرین شات باشند.
این نوع تولید محتوا معمولاً به یک طراح گرافیک یا یک ابزار طراحی نیاز دارد تا به شما در انجام کار کمک کند.
پستهای مبتنی بر عکس و تصویر انواع محتوا هستند کسب و کارها بیشترین استفاده را دارند برای افزایش تعامل بینندگان.
هنگامی که محتوای بصری ایجاد می کنید، مطمئن شوید که اصول اولیه را به خوبی درک می کنید. این موارد عبارتند از:
- موضوع مناسب را برای نشان دادن ایده خود انتخاب کنید
- درباره ترکیب بندی فکر کنید
- از کنتراست و رنگ استفاده کنید
- آن را ساده نگه دارید
ایده های ایجاد محتوای مبتنی بر تصویر
1. داستان سرایی تصویری
محتوای بصری برای داستان سرایی سریع عالی است. همانطور که داستان سرایی را تجربه می کنید، به یاد داشته باشید که نشان دهید، نه بگویید.
به عنوان مثال، فرض کنید در حال تعریف داستانی درباره رسیدن به یک هدف فروش سخت هستید. تصویری از یک نماینده فروش که با تلفن صحبت می کند، داستان را به عنوان تصویری از همان نماینده فروش در حال بالا رفتن از یک کوه بلند بیان نمی کند.
سعی کنید از تنظیمات، لباس، نور و حرکت برای تأکید بر اکشن و درام هر صحنه در تصاویر خود استفاده کنید.
2. محتوای تولید شده توسط کاربر
طرفداران محصولات شما اغلب به دنبال راه هایی برای مشارکت هستند. و هیچ چیزی مانند محتوای تولید شده توسط کاربر وجود ندارد که به دنبال کنندگان شما نشان دهد که به نظرات آنها اهمیت می دهید.
برای اینکه کاربران خود را وادار به ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا برای برند شما کنید، از آنها دعوت کنید تا در آن مشارکت کنند. برای شروع یک هشتگ یا مسابقه سفارشی در رسانه های اجتماعی امتحان کنید. ایمیل همچنین یک کانال عالی برای جمع آوری عکس ها، نقل قول ها و داستان های مشتریان شما است.
گفته شد، از محتوای کاربران بدون درخواست اجازه از آنها استفاده نکنید. همچنین میخواهید مطمئن شوید که به کاربران برای مشارکتهایشان اعتبار میدهید.
هیچ چیز نمی تواند به رابطه شما با مشتری آسیب برساند، مانند استفاده از تصاویر او بدون رضایت.
3. اینفوگرافیک
مدرک وجود دارد که تجسم داده ها می تواند خطاها را کاهش داده و یادگیری را بهبود بخشد و حفظ تا 80%.
اگر می خواهید استراتژی ایجاد محتوای شما شامل اینفوگرافیک باشد، این بهترین شیوه ها را در ذهن داشته باشید:
- داده های مناسب را برای مخاطبان هدف خود انتخاب کنید
- گراف یا نمودار مناسب را برای داده های خود انتخاب کنید
- تحقیق خود را انجام دهید
- یک داستان تصویری ساده بگویید
- داده های زیادی اضافه نکنید
- نکات اصلی خود را برای خواندن و به خاطر سپردن آسان کنید
و اگر در استفاده از اینفوگرافیک فروخته نمیشوید، بهتر است باور کنید که رقبای شما هستند. 26٪ از بازاریابان در حال حاضر از اینفوگرافیک استفاده می کنند، در حالی که 15٪ قصد دارند برای اولین بار در سال 2024 از آن استفاده کنید.
4. به پشت صحنه بروید
به اشتراک گذاری اسرار صنعت و محصول برای خوانندگان شما هیجان انگیز و جالب است. همچنین روشی جالب برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد نحوه ساخت، بسته بندی و به روز رسانی محصولات خود است.
برای ایجاد تصاویری که مخاطب شما را به پشت صحنه می برد، با یک طرح شروع کنید. چه در حال اشتراکگذاری عکسهایی از یک گشت و گذار در مرکز تولید خود باشید یا یک روز متوسط را در رسانههای اجتماعی مستندسازی کنید، آن را جذاب کنید.
به نور، ترکیب بندی و جزئیات کوچک فکر کنید. شما نمی خواهید یک عکس محصول عالی که توسط یک سطل زباله بزرگ و نامرتب خراب شود یا یک علامت هشدار در پس زمینه خراب شود.
در عین حال، تصاویر خود را معتبر جلوه دهید. عکسهای خود را در فضایی که بیش از حد واقعی به نظر میرسد تنظیم نکنید.
پیشنهادات محتوا
نوع دیگری از محتوا، پیشنهادات محتوا است. اینها الگوها، کاغذهای سفید، کاربرگها یا کتابهای الکترونیکی هستند که بازدیدکنندگان شما میتوانند آنها را دانلود کنند.
این محتوای دروازهای است – به این معنی که مخاطبان شما باید فرمی را پر کنند و ایمیل خود را برای دسترسی به آن ارائه دهند.
67٪ از شرکت ها از تولید سرنخ به عنوان معیار اصلی برای موفقیت محتوا استفاده می کنند.
این بدان معناست که شما باید تلاشهای ایجاد محتوا را با پیشنهادات محتوا ترکیب کنید تا سرنخهای جدید جذب کنید. بهترین آهنرباهای سربی مشکلی را برای دنبال کنندگان شما حل می کند.
معمولاً، آنها مسائل فوری را حل می کنند و ارزش ماندگاری را به مخاطبان هدف شما ارائه می دهند.
برای اینکه فوراً برای کاربران شما مفید باشد، یک پیشنهاد محتوا باید خاص و سریع باشد. همچنین باید ارزشی ارائه دهد که نشان دهنده سطح بالای درک و تخصص شما باشد.
این کار باعث میشود مخاطبان شما برای خرید بیشتر برگردند و به شما کمک میکند سرنخهای بیشتری را به مشتریان خوشحال تبدیل کنید. اینها برخی از ایده های محتوا برای شروع شما هستند.
ایده های ایجاد محتوا برای پیشنهادات محتوا
1. Ebooks یا White Papers
ایجاد محتوای نوشتاری بلند مدت جایی است که بسیاری از کسب و کارها برای پیشنهادات محتوا شروع می کنند.
کتابهای الکترونیکی و کاغذهای سفید میتوانند به خوانندگان شما درک عمیقتری از یک موضوع بدهند. آنها همچنین می توانند به آنها در حل یک مشکل فوری کمک کنند.
در حالی که کتابهای الکترونیکی میتوانند پروژههای فشرده باشند، میتوانید از محتوای موجود، مانند وبلاگها، برای ساخت کتابهای الکترونیکی خود نیز استفاده کنید. یک الگوی کتاب الکترونیکی عالی نیز میتواند روند را تسریع کند.
2. تحقیق اصلی
دادهها بسیاری از کسبوکارها را هدایت میکنند، اما هر کسبوکاری زمان یا منابع لازم برای جمعآوری دادههای مورد نیاز خود را ندارد. می توانید از دانش و شبکه خود برای گردآوری تحقیقاتی که بازدیدکنندگان شما می توانند استفاده کنند، استفاده کنید.
برای ایجاد تحقیقات با کیفیت بالا، به موارد زیر نیاز دارید:
- اهداف تحقیق شما
- فرآیندی برای نمونه برداری و تجزیه و تحلیل داده های شما
- سوالات
- فرآیندی برای مدیریت پروژه
این مهم است که بفهمید برای تکمیل تحقیق به چه مقدار زمان و منابع نیاز دارید. یک الگوی تحقیقات بازار می تواند سازماندهی و جمع آوری تحقیقات خود را برای شما آسان تر کند.
سپس، میخواهید بهترین قالب و کانالها را برای ارائه تحقیقات خود برای ایجاد یک پیشنهاد محتوای درخشان انتخاب کنید.
3. ابزارها و قالب ها
یک پیشنهاد محتوای عالی به مخاطبان شما کمک میکند تا سریعتر از آنچه که خودشان میتوانند آن را حل کنند، مشکل را حل کنند. این باعث میشود ابزارهایی مانند ماشینحسابها، فایلها را بکشند و چکلیستها را ارزشمند کنند.
به این معنی است که الگوهای شما هم اکنون و هم در آینده می توانند برای طرفداران شما مفید باشند.
و این آهن رباهای سربی مفید فقط به شما فرصتی نمی دهند که به جامعه خود کمک کنید. آنها همچنین منابع عالی برای سرنخ ها و برای ایجاد حامیان نام تجاری شما هستند.
اگر شخصی به طور مرتب از یکی از الگوهای شما استفاده می کند، به احتمال زیاد به شخص دیگری در مورد آن اطلاع می دهد. این باعث میشود که محتوا راه بسیار خوبی برای افزایش فالوور شفاهی شما ارائه دهد.
و دهان به دهان یکی از قابل اعتمادترین منابع برای مصرف کنندگان است. این باعث می شود این نوع محتوا یک برد-برد ارائه دهد.
در حالی که برخی از الگوها و ابزارها به شما نیاز دارند که کدنویسی یا دانش فنی پیشرفته داشته باشید، اکثر آنها به راحتی کنار هم قرار می گیرند. شما به راحتی می توانید با ابزارهایی مانند Microsoft Excel یا Google Docs یک الگو ایجاد کنید، ابزارهایی که اکثر مردم هر روز از آن استفاده می کنند.
هنگامی که شروع به ساختن میکنید، به خاطر داشته باشید که ایجاد چیزی مفید مهمتر از کامل کردن آن است.
4. کیت و کتاب کار
وقتی تعدادی از منابع ذکر شده در بالا را گردآوری کردید، ممکن است آماده ایجاد یک پیشنهاد محتوای بزرگتر باشید.
کیتها و محتوای کتاب کار معمولاً شامل طیف وسیعی از منابع مختلف است که با هم کار میکنند. برای مثال، فرض کنید چند الگوی مختلف برای زیرنویسهای رسانههای اجتماعی در پلتفرمهای مختلف ساختهاید.
شما میتوانید اینها را کنار هم قرار دهید تا کیت کامل شرح رسانههای اجتماعی را ایجاد کنید.
برای اینکه سرنخهایتان بیش از حد اطلاعات دریافت نکنند، به ساختار فکر کنید. ایده خوبی است که کیت یا کتاب کار خود را به قطعاتی به اندازه لقمه تقسیم کنید.
همچنین میخواهید از گرافیک و رسانههای دیگر برای جدا کردن بخشهای متراکم متن برای جذاب نگه داشتن مطالب استفاده کنید.
یک کتاب کار یا کیت ممکن است شامل موارد زیر نیز باشد:
- کاربرگ
- یک پرسش و پاسخ
- چک لیست
- زمانبندیها
- اطلاعات مجله
ایده های ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی
قبل از اینکه به عنوان نویسنده و بازاریاب به HubSpot بپیوندم، حسابهای رسانههای اجتماعی را برای رسانههای خبری محلی مدیریت میکردم. بنابراین به من اعتماد کنید، می دانم که ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی قابل اشتراک گذاری می تواند یک چالش باشد.
هر پلتفرم کمی متفاوت است و همه پست ها در همه کانال ها یکسان عمل نمی کنند. با این حال، این یک راه عالی برای تعامل و رشد مخاطبان شما است.
خوشبختانه، در اینجا چند ایده وجود دارد که به من در تولید محتوای جدید رسانه های اجتماعی کمک کرد و به شما نیز کمک خواهد کرد.
1. اخبار مربوط به صنعت را به اشتراک بگذارید.
همانطور که گفته شد، من قبلاً در اخبار محلی کار می کردم و این موضوع در مورد اهمیت محتوای مرتبط چیزهای زیادی به من آموخت.
مخاطبان ما فقط اخبار نمیخواستند، بلکه اطلاعات مرتبط با جامعه، دغدغهها و صنعت خود را میخواستند. این را هنگام رفتن به مسیر اخبار با محتوای رسانه های اجتماعی خود به خاطر بسپارید.
هر چیزی که برند شما در رسانه های اجتماعی پست می کند نباید محتوای اصلی باشد. در واقع، به اشتراک گذاری محتوا و اخبار مرتبط با صنعت در صفحات شما مزایای زیادی دارد.
اول، مخاطب شما را درگیر می کند و از آخرین اخبار و روندها مطلع می کند. این امر می تواند به ویژه در صنایعی که به سرعت در حال حرکت هستند، که در آن به روز ماندن ضروری است، مهم باشد.
دوم، می تواند تضمین کند که شما همیشه با مخاطبان خود درگیر هستید.
مهم نیست از چه پلتفرمهای رسانههای اجتماعی استفاده میکنید، باید برنامهای ثابت داشته باشید که برای کسبوکار شما کارآمد باشد.
گنجاندن محتوای مرتبط در تقویم شما میتواند برنامهریزی محتوا را آسانتر کند و زمان را برای کار در کمپینهای با ارزش آزاد کند.
2. محتوای آموزشی بسازید.
با ایجاد محتوای آموزشی به مخاطبان خود چیز جدیدی بیاموزید.
شاید یک مشکل معمولی وجود دارد که مشتریان شما با آن روبرو هستند که یک ویدیوی ساده “چگونه” می تواند آن را حل کند، یا شاید موضوعی مرتبط با صنعت شما وجود دارد که می توانید در مورد آن یک پست وبلاگ بنویسید.
با ایجاد محتوای آموزشی، برند خود را بهعنوان منبعی ارزشمند قرار میدهید که مخاطبان شما میتوانند زمانی که به دنبال اطلاعات جدید هستند به آن تکیه کنند.
به خاطر داشته باشید که بیشتر مصرف کنندگان ترجیح می دهند تماشا کنند ویدیوهای کوتاه هنگام یادگیری یک سرویس یا محصول جدید، بنابراین به جای یک پست طولانی یا ویدیو، محتوای آموزشی رسانه های اجتماعی خود را به یک سری تقسیم کنید.
3. با سایر شرکت ها یا اینفلوئنسرها شریک شوید.
وقتی با شرکت یا تأثیرگذار دیگری شریک میشوید، به مخاطبان شریک خود دسترسی پیدا میکنید، که میتواند به طور قابل توجهی در معرض دید برند شما قرار گیرد و به شما کمک کند فالوورهای جدیدی به دست آورید.
همچنین می تواند اعتبار برند شما را تقویت کند. به عنوان مثال، اگر یک تأثیرگذار به محصول شما اعتماد کند، به مصرف کنندگان مدارک اجتماعی ارائه می دهد که محصول یا خدمات شما معامله واقعی است.
همکاری با دیگران میتواند منجر به محتوای متنوع و منحصربهفرد شود که ممکن است در غیر این صورت نتوانید تولید کنید. به علاوه، مشارکت با دیگران میتواند فرصتهایی را برای همکاریهای آینده، سرمایهگذاریهای مشترک و مشارکتهای استراتژیک باز کند.
4. محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید.
اشتراکگذاری محتوای تولید شده توسط کاربر در صفحات رسانههای اجتماعی شما میتواند لایهای از اعتبار را به برند شما اضافه کند، زیرا افراد واقعی را به نمایش میگذارد که از محصول یا خدمات شما لذت میبرند.
همچنین می تواند به تعامل اجتماعی و ایجاد جامعه بیشتر منجر شود زیرا افراد مانند دیدن خود و همسالان خود در صفحه یک تجارت نشان می دهند.
به علاوه ، UGC راهی آسان برای تازه نگه داشتن صفحات رسانه های اجتماعی شما بدون نیاز به ایجاد محتوای بیشتر در خانه است.
5. در روند شرکت کنید.
با چرخه سریع روند در رسانه های اجتماعی ، شرکت در آنها ممکن است یک دلیل از دست رفته به نظر برسد. با این حال ، اگر می توانید سریع روی آنها پرش کنید ، می تواند یک روش مؤثر برای درگیر شدن با پیروان خود و افزایش دید شما باشد.
سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تمایل به اولویت بندی محتوای روند دارند ، که می تواند احتمال مشاهده و به اشتراک گذاری محتوای شما را افزایش دهد. به علاوه ، شرکت در Trends نشان می دهد که برند شما مرتبط است و در مورد آنچه در جهان اتفاق می افتد ، پالس دارد.
ماندن از لمس و فریب دادن محتوای بی نظیر فقط افراد را از برند شما دفع می کند.
6. مسابقات میزبان یا هدیه.
مسابقات رسانه های اجتماعی و هدیه های خوبی برای ارتقاء برند شما است. پس از همه ، چه کسی چیزهای رایگان را دوست ندارد؟
اینها می توانند با نیاز به دنبال کردن ، اظهار نظر یا سهم به منظور پیروزی ، به افزایش تعامل کمک کنند.
مسابقات همچنین به مخاطبان خود انگیزه ای می دهد تا اطلاعات تماس خود را با شما به اشتراک بگذارند زیرا آنها فرصتی برای به دست آوردن چیزی در ازای دارند. در نهایت ، این می تواند منجر به ایجاد منجر جدید و فروش فروش برای برند شما شود.
7. توصیفات را به اشتراک بگذارید.
یک توصیف مثبت می تواند عامل تعیین کننده در مورد اینکه آیا مصرف کننده محصول یا خدمات شما را خریداری می کند یا خیر ، باشد. بنابراین ، به اشتراک گذاشتن آنها در رسانه های اجتماعی می تواند راهی مؤثر برای تقویت اعتبار برند شما باشد.
ارسال بررسی مشتری می تواند به ایجاد اعتماد به مشتریان بالقوه کمک کند زیرا این نشان می دهد که محصول شما در واقع کار می کند. همچنین می تواند به انسان سازی برند شما کمک کند.
با نمایش افراد واقعی و تجربیات آنها ، شما قادر به نشان دادن و نه به مخاطبان خود هستید که چگونه محصول یا خدمات شما ممکن است به نفع آنها باشد.
برنامه ریزی و استراتژی محتوا
شما نمی توانید خانه ای را بدون طرح ، مجسمه بدون طرح یا یک شرکت بدون بیانیه ماموریت شروع کنید. بنابراین ، نباید بدون برنامه ایجاد محتوا وجود داشته باشد. در غیر این صورت ، شما خطر می کنید که از هدف خود جدا شوید.
a استراتژی محتوا همه چیز را از مارک و تن شامل می کند به نحوه تبلیغ محتوای خود و در نهایت دوباره آن را مجدداً انجام دهید. بیایید به نحوه ایجاد برنامه محتوای خود ، گام به گام بپردازیم.
منابع ویژه
اهداف محتوای خود را تعیین کنید.
مشابه یک کمپین بازاریابی سنتی ، استراتژی محتوای شما باید بر اهداف بازاریابی شما متمرکز شود (که به نوبه خود باید از اهداف شرکت شما بدست آید).
اهداف شما می تواند از جذب بازدید کنندگان بیشتر به سایت شما تا تولید بیشتر منجر به هر چیزی شود – تا زمانی که آنها smart اهداف. نمونه ای از این نوع هدف ، افزایش ترافیک ارگانیک به وبلاگ 25 ٪ در سه ماهه بعدی است.
>
پس از تعیین این موضوع ، هر قطعه از محتوای ایجاد شده باید با هدف خود هماهنگ شود و به نتیجه دلخواه خود کمک کند.
به طور خلاصه ، با اهداف خود شروع کنید ، سپس محتوای خود را ایجاد کنید.
شخصیت خریدار را ایجاد کنید.
ساختن یک استراتژی محتوا چیزی بیش از این است که در نظر بگیرید که چه نوع محتوایی را می خواهید ایجاد کنید. شما ابتدا باید بدانید که با چه کسی صحبت می کنید ، چگونه می خواهید با آنها صحبت کنید و آنها را پیدا کنید.
> >
کلید ایجاد محتوای ورودی موفق این است که هر خواننده احساس کند که مستقیماً با آنها صحبت می کنید.
تنها راه انجام این کار ، صمیمی بودن با بازدید کنندگان ، رهبری و مشتریان است – باید آنها را مانند یک دوست قدیمی بشناسید. شما باید از موانع آنها ، نقاط درد آنها ، چالش های آنها و ترس آنها آگاه باشید.
به طور مشابه ، شما باید بهترین نتیجه ممکن ، راه حل رویایی آنها و بزرگترین خیالات آنها را درک کنید.
همیشه به یاد داشته باشید که شما به انسان هایی که می خواهند احساس ارتباط کنند ، بازاریابی می کنید.
در حالت ایده آل ، شما می دانید و می توانید مستقیماً با هر فردی که به وب سایت شما مراجعه می کند صحبت کنید ، اما نمی توانید. راه حل؟ شخصیت خریدار ایجاد کنید.
شخصیت خریدار شما شخصی است که می خواهید با محتوای خود به آن برسید.
این شخصیت نیمه داستانی به عنوان بازنمایی از مخاطبان هدف شما ، یعنی افرادی که به احتمال زیاد از پیام شما بهره مند می شوند و مشتری می شوند ، خدمت می کند.
ایجاد شخصیت خریدار کمی تحقیق ، برخی از حدس و گمان ها و تغییر و تحول را انجام می دهد. اما نتیجه نهایی تصویری واضح از شخصی است که می خواهید به آن بازاریابی کنید و کسی که با خوشحالی محتوای شما را مصرف می کند.
مطمئن نیستید که از کجا شروع کنیم؟ از استفاده کنید تا شخصیت من را بسازید تا شخصیت خریدار خود را بسازد.
به سفر خریدار متکی است.
اگر تا به حال سردرد داشته اید ، اولین کاری که احتمالاً انجام داده اید این بود که علت را بفهمید. شاید شما کم آب یا کافئین تخلیه شده باشید ، یا شاید بیمار باشید.
بعد از تشخیص مشکل ، به راه حل ها حرکت کردید – مقداری آب بنوشید ، اسپرسو را بگیرید یا مقداری دارو مصرف کنید.
سرانجام ، شما بین راه حل ها تصمیم می گیرید: اویان یا آب شیر؟ قهوه Starbucks یا Peet؟ آلو یا تیلنول؟ امیدوارم که سردرد شما فروکش کند و شما توانستید روز خود را ادامه دهید.
اما هر یک از چشم اندازهای شما در بخش دیگری از آن سفر قرار دارد ، بنابراین استفاده از محتوای خود برای جذابیت در هر مرحله مهم است.
> >
با ایجاد محتوا برای هر مرحله از سفر خریدار ، اطمینان حاصل می کنید که هیچ بازدید کننده ای از شکاف ها سقوط نمی کند و هر فردی که به سایت شما می آید احساس می کند که اطلاعات مفیدی را دریافت می کند.
شما همچنین می خواهید یک فرمی را برای محتوای خود انتخاب کنید تا متناسب با هر مرحله از سفر خریدار باشد.
یک بازدید کننده جدید در مرحله آگاهی ، نسخه ی نمایشی زنده از محصول شما را نمی خواهد ، اما آنها می توانند یک لیست چک سریع یا پست وبلاگ را بخوانند که به آنها کمک می کند تا مشکل خود را بهتر درک کنند.
چشم انداز در مرحله تصمیم گیری نیازی به دانستن همه راه حل های ممکن ندارد. آنها به مشاوره یا نسخه ی نمایشی نیاز دارند که به آنها نشان می دهد که محصول شما راه حل حق است. همیشه مخاطبان خود را در جایی که هستند ملاقات کنید.
در اینجا راهنمای بهترین قالب های محتوا برای هر مرحله از سفر خریدار است:
> >
یک ممیزی محتوا را انجام دهید.
آیا شما مدتی در حال ایجاد محتوا هستید و هیچ جهت مشخصی ایجاد کرده اید یا در تمام مدت یک استراتژی را دنبال کرده اید ، هر بخش بازاریابی می تواند از یک حسابرسی محتوا بهره مند شود.
فقط به این دلیل که شما با یک استراتژی کاملاً تعریف شده شروع نکرده اید به این معنی نیست که محتوایی که قبلاً دارید در یک مورد قرار نگیرد.
حسابرسی محتوا به سادگی موجودی از کارهایی را که قبلاً انجام داده اید ، در نظر می گیرد ، سپس سازماندهی آن برای متناسب با برنامه محتوای جدید خود است.
این روند ممکن است شامل نوشتن مجدد باشد ، یا می تواند شکاف هایی را نشان دهد که باید پر از محتوا باشد که برای شخصیت شما و مرحله سفر آنها جذاب باشد.
در اینجا چگونه می توانید حسابرسی محتوای خود را انجام دهید:
- تمام مطالب خود را در یک صفحه گسترده جمع کنید.
- ستون هایی را برای کلمات کلیدی هدف ، شخصیت خریدار ، مرحله سفر خریدار ، قالب و موضوع اصلی ایجاد کنید ، سپس این موارد را برای هر قطعه محتوا پر کنید.
- ستون هایی را برای معیارهای کلیدی خود اضافه کنید ، مانند نمایش صفحه ، سهام ، درگیری و غیره.
- سرانجام ، هر پست (با استفاده از نکات برجسته یا ستون دیگر) را توسط مواردی که خوب عمل می کنند ، باید به پیشرفت بپردازید ، باید بازنویسی شوند ، یا می توان با پست دیگری ادغام شد.
در حالی که ممیزی محتوا ممکن است خسته کننده به نظر برسد ، تمام کار دستی ارزش افزایش ترافیک و منجر به آن را خواهد داشت. به علاوه ، شما یک برنامه تأیید شده به جلو خواهید داشت.
اگر این روند کمی پرتحرک به نظر می رسد ، این پست برای راهنمایی های بیشتر.
قالب مناسب را انتخاب کنید.
به یاد داشته باشید که شخصیت خریدار شما ایجاد کرده اید؟ شما در حال ایجاد محتوا برای آنها هستید. این بدان معناست که شما باید در فرمی که به راحتی و لذت بخش از چشم اندازهای شما مصرف می شود ، محتوا را تهیه کنید.
فرمی که شما انتخاب می کنید ممکن است یک پست وبلاگ ، فیلم ، اسلاید ، گرافیک ، کتاب الکترونیکی ، سفید ، پادکست یا هر آنچه ذهن خلاق شما می تواند تصور کند ، باشد. تا زمانی که به شخصیت شما خدمت کند ، در شکل خوبی خواهید بود.
همچنین ، لازم نیست برای هر قطعه ای که ایجاد می کنید به یک قالب بچسبید. اما شما باید بتوانید محتوا – در هر قالب – را بر روی یک کادوی ثابت ایجاد کنید.
منظور من این است که یک سری پادکست ممکن است یک تاکتیک بازاریابی عالی باشد ، اما اگر منابع (و صبر و شکیبایی) را برای چسبیدن به آن نداشته باشید ، ممکن است یک وبلاگ مسیر بهتری باشد.
ایجاد محتوای دیجیتال فرآیند انتخاب قالب (معمولاً دیجیتال) و سپس استفاده از ابزارهای مناسب برای انتشار و تبلیغ محتوای شما بصورت آنلاین است.
هنگام انتخاب قالب محتوای خود از این سؤالات به عنوان راهنما استفاده کنید:
- این چه مرحله ای از سفر خریدار برای این است؟
- مصرف این محتوا برای مخاطبان شما چقدر آسان است؟
- شخصیت شما وقت خود را به صورت آنلاین می گذراند؟
- چه فرمی را می توانید به صورت ثابت ایجاد کنید؟
- آیا شما قادر به تولید این محتوا در سطح با کیفیت هستید که رقابتی باشد؟
سازندگان محتوای توانمند را انتخاب کنید.
در این مرحله ، شما آماده ایجاد محتوا هستید ، اما ابتدا باید تیمی از سازندگان محتوا بسازید. برای شروع ، نوع محتوای مورد نظر برای ایجاد و نوع سازنده محتوا را برای تولید آن محتوا طبقه بندی کنید.
در زیر یک لیست مثال وجود دارد:
- وبلاگ ها-نویسنده
- پست های رسانه های اجتماعی-هماهنگ کننده رسانه های اجتماعی
- پادکست ها-میزبان پادکست/تهیه کننده
- گرافیک-طراح گرافیک
- webinars/آهنرباهای سرب-متخصص کسب سرب (تولید کننده ارائه دهنده محتوا)
- فیلم ها-فیلمبردار/ویرایشگر
همانطور که مشاهده می کنید ، انواع مختلفی از سازندگان محتوا وجود دارد که شما باید برای تولید محتوای با کیفیت بالا که مخاطبان شما را از بینندگان به مشتریان تبدیل می کند ، برون سپاری یا استخدام کنید.
در بسیاری از سازمان ها ، یک نفر مسئول بسیاری از این محتوا است ، و این یک استراتژیست بازاریابی محتوا است.
در حالی که یک استراتژیست بازاریابی محتوا ممکن است معقول باشد ، انتظار دارد که یک شخص بتواند تمام آن مطالب را تولید کند.
بهترین راه برای ایجاد محتوا ، همکاری با آزادکاران ، استفاده از بازاریابی تأثیرگذار برای افزایش مخاطبان خود و استخدام یک استراتژیست محتوا (یا چند مورد ترجیحاً) برای کمک به شما در سازماندهی محتوای خود است.
محتوای خود را تبلیغ کنید.
اگر کسی آن را نبیند ، چه فایده ای برای ایجاد همه این محتوای عالی دارد؟ در یک دنیای کامل ، گله های مردم هر بار که پست جدیدی را منتشر می کنید به سایت شما می روند.
در واقعیت – به ویژه هنگامی که شما تازه شروع به کار می کنید – باید افراد را به مصرف محتوای خود و حتی چوپان آنها در فضای آنلاین خود جلب کنید.
از این رو چرا ارتقاء محتوا به همان اندازه که محتوای خود را ایجاد می کنید برای استراتژی شما مهم است.
برنامه ارتقاء شما باید توسط شخصیت شما هدایت شود. آنها وقت خود را بصورت آنلاین می گذرانند؟ آنها در چه ساعتی از روز از یک سکوی خاص استفاده می کنند؟ چند بار آنها می خواهند محتوا را از شما ببینند؟
چگونه آنها دوست دارند محتوا را مصرف کنند؟ چه خطوط موضوع ایمیل آنها را کلیک می کند؟
ارتقاء محتوا بر اساس متوسط متفاوت است ، و وجود دارد. قوانین خاص برای دنبال کردن برای هر یک.
رسانه های اجتماعی
در حالی که رسانه های اجتماعی ابزاری برای ایجاد رابطه است ، می تواند
فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، یوتیوب و اسنپ چت همه رسانه های عالی برای ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای مربوطه هستند. کلید اصلاح آن محتوا است تا متناسب با سیستم عامل باشد.
منابع ویژه
بازاریابی ایمیل
ایمیل به هر دلیلی یکی از بهترین راه های رسیدن به مخاطبان خود است ، به خصوص به محتوا را تبلیغ کنید . دلیل این امر این است که هر کسی در لیست ایمیل شما تصمیم گرفته است از شما بشنود و می توانید تضمین کنید که پیام های شما را دریافت می کنند.
بهتر است با ارسال محتوای مربوطه به لیست های تقسیم شده ، می توانید نرخ باز خود را بهبود بخشید ، به این معنی که آنها مشتاق هستند که همه چیزهایی را که شما ارسال می کنید بخوانند.
منبع ویژه
تبلیغات پرداخت شده
پرداخت برای هر کلیک (PPC) به شما کمک می کند تا از طریق تبلیغات هدفمند و پرداخت شده ، محتوای خود را در مقابل مخاطبان جدید دریافت کنید. این تبلیغات می توانند در رسانه های اجتماعی ، موتورهای جستجو یا وب سایت های دیگر اجرا شوند.
هنگامی که شخصیت خریدار خود را تعریف کردید ، می خواهید مسیر پرداخت شده را طی کنید تا پول را برای هدف قرار دادن احزاب بی علاقه هدر ندهید. هنگامی که مخاطبان خود را پایین آورده اید ، تبلیغات پرداخت شده می تواند یک ROI عالی داشته باشد.
منابع ویژه
سندیکا
گرفتن محتوای شما از طریق کانال های معتبر و شخص ثالث راهی عالی برای ساختن مخاطبان شما است. سندیکا برند شما را در مقابل چشمان تازه (و کیف پول) قرار می دهد که در غیر این صورت با تلاش های خود به آن نخواهید رسید.
محتوای خود را دوباره پخش کنید.
هنگامی که محتوای خود را مجدداً مورد استفاده قرار می دهید ، از چیزی استفاده می کنید که زمان زیادی را صرف ایجاد و تبدیل آن در قالب های مختلف کرده اید تا بتواند به طور گسترده تری مصرف شود.
آن را به عنوان بازیافت فکر کنید. شما می خواهید زمان کمتری را صرف ایجاد و زمان بیشتری برای گرفتن محتوای خود در مقابل مخاطبان خود کنید.
به عنوان مثال ، آن پست وبلاگ که شما در آمار بازاریابی نوشتید نیز می تواند به عنوان یک اینفوگرافیک عالی یا حتی یک فیلم باشد.
اگر چیزی را در یک قالب ایجاد کرده اید ، سعی کنید به تمام روش های دیگری فکر کنید که می توانید از آن اطلاعاتی که ممکن است به همان اندازه مؤثر باشد استفاده کنید.
ایجاد یک برنامه محتوا
محتوای
در همه جا وجود دارد ، اما موفقیت آن به توانایی شما در تطبیق آن با واسطه ای که در آن زندگی می کند ، متکی است. یک اندازه در هنگام ارسال در رسانه های مختلف – یا سیستم عامل های موجود در آن رسانه ها ، برای آن موضوع مناسب نیست.
محتوای رسانه های اجتماعی از محتوای وبلاگ متفاوت است ، که متفاوت از محتوای وب سایت است. بنابراین ، شما باید بدانید که چگونه می توانید آفرینش خود را تنظیم کنید تا به مخاطبان خود در آنجا برسید.
بیایید برای به اشتراک گذاری مطالب در سیستم عامل های مختلف به برخی از دستورالعمل ها شیرجه بزنیم.
محتوای رسانه های اجتماعی
یک هنر به ایجاد محتوا برای رسانه های اجتماعی وجود دارد اما به خوبی ارزش وقت شما را دارد زیرا 3.96 میلیارد کاربران در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در سراسر جهان.
به علاوه ، کسی که شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کند مانند یک سرب گرم است – آنها قبلاً شما را دوست دارند و به آنچه شما باید بگویید علاقه مند هستند. بنابراین ، شما یک مخاطب مشتاق دارید که آماده است تا با محتوای خود درگیر شوید.
در اینجا چند نکته سریع برای ایجاد محتوا در برخی از کانال های اجتماعی محبوب وجود دارد.
1. فیس بوک
فیس بوک می تواند برای ایجاد جامعه های خرد از طریق گروه های فیس بوک یا به اشتراک گذاشتن با مخاطبان انبوه در صفحات فیس بوک استفاده شود. وقتی صحبت از به اشتراک گذاری محتوا ، سؤالات و فیلم ها بیشترین تعامل را دارد.
2. اینستاگرام
اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن تصاویر با کیفیت بالا و فیلم های کوتاه با زیرنویس های کوتاه بهترین است. هشتگ ها تا زمانی که به حساب و تجارت شما مرتبط باشند ، روی این پلتفرم خوب کار می کنند.
Stories Instagram روش جدیدی برای درگیری با پیروان خود ، از نظرسنجی های سریع گرفته تا سؤالات گرفته تا فیلم های زمان واقعی معرفی کرده است.
3. YouTube
YouTube دارای 1.3 میلیارد کاربر و با احتساب. کاربران مکرر این پلتفرم را برای تماشای محتوای مختلف از فیلم های DIY گرفته تا پارودی ها مکرر می کنند.
برخی از موفق ترین مطالب موجود در این پلتفرم ، راهنما ، vlogs ، بررسی محصول و فیلم های آموزشی است.
منابع ویژه
4. Tiktok
Tiktok به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی زمان ما تبدیل شده است. این بیشتر برای فیلم های سرگرم کننده و کوتاه شناخته شده است. می توان از آن برای درگیر شدن با مخاطبان هزاره یا ژنرال Z خود استفاده کرد.
5. توییتر
بهترین شیوه های توییتر شامل پیام های کوتاه ، تصاویر پشتیبانی ، هشتگ های مربوطه و بازتوییت است. و البته ، پاسخ ها برای پیروزی بر مخاطبان خود مسیری طولانی پیش می رود.
محتوای وب سایت
محتوای وب سایت باید روی سه مورد متمرکز شود: شخصیت شما ، کلمات کلیدی هدف شما و راه حل شما.
مانند محتوای وبلاگ خود ، نسخه در وب سایت شما باید بازدید کنندگان را به روش منسجم و طبیعی هدایت کند.
به محتوای وب مانند نقشه به محصول خود فکر کنید.
مراقب باشید بازدید کنندگان را از طریق فیدهای رسانه های اجتماعی و سایر عناصر حواس پرتی دور نکنید.
هنگامی که مشتری بالقوه را به خود جلب کردید ، باید همه تلاش خود را برای نگه داشتن آنها در آنجا انجام دهید ، و این عملکرد اصلی محتوای وب سایت شما است.
محتوای وبلاگ
هدف از محتوای وبلاگ پشتیبانی از تجارت خود با جذب غریبه ها و ایجاد صلاحیت های واجد شرایط است.
محتوای وبلاگ یک منبع رایگان است که اغلب به طور مستقیم با فروش گره خورده است ، اما قدرت یک وبلاگ خوب را دست کم نگیرید تا در نهایت درآمد کسب و کار شما ایجاد شود.
تحقیقات نشان می دهد که شرکت هایی که وبلاگ می گیرند بیشتر ترافیک می گیرند و بیشتر منجر می شوند از آنهایی که این کار را نمی کنند.
منابع ویژه
فرآیند ایجاد محتوا
ما ، بازاریابان ، مشغول هستیم. ما وقت خود را برای هدر دادن سیستم های ناکارآمد نداریم. به همین دلیل ما برای هر کاری که انجام می دهیم فرآیندی ایجاد می کنیم.
ما یک سیستم را ابداع می کنیم ، آن را بیرون می کشیم ، آن را تا زمانی که کار کند ، آن را ترفند می کنیم و سپس آن سیستم را بارها و بارها تکرار می کنیم تا نتایج مورد نظر خود را تولید کنیم.
در مورد هر کمپین بازاریابی که تاکنون انجام داده اید فکر کنید – وبینارها ، پاسخ دهندگان خودکار ، نظرسنجی. هر یک از آنها یک فرایند داشتند. ایجاد محتوا هیچ تفاوتی ندارد.
این مراحل را برای ایجاد محتوا ، حذف کار حدس و اجازه دهید و فضای ذهنی خلاق تری را فراهم کنید.
1. تحقیقات سئو
ایجاد شخصیت خریدار شما احتمالاً ایده هایی را در مورد موضوعاتی برای نوشتن در مورد چه سؤالاتی به شما ارائه می دهد و مخاطبان شما چه سؤالاتی دارند ، این یک شروع عالی است.
اکنون ، شما باید تأیید کنید که آیا این ایده ها می توانند در مقیاس بزرگتر برای مخاطبان بزرگتر اعمال شوند. مطمئناً ، نوشتن یک پست وبلاگ به سمت یک شخص مجرد بسیار عالی خواهد بود ، اما ، پسر ، آیا این یک اتلاف انرژی خواهد بود.
تحقیق SEO – A.K.A. تحقیق کلمات کلیدی – حجم جستجوی یک عبارت کلمه کلیدی خاص را به شما نشان می دهد و اینکه آیا ارزش سرمایه گذاری در ایجاد یک قطعه از مطالب را در اطراف آن دارد.
یک راه خوب برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، نوشتن برخی از سؤالاتی است که شخصیت شما ممکن است براساس موانع و اهداف آنها داشته باشد.
سپس ، برخی از تحقیقات کلمات کلیدی را در مورد آن نمایش داده ها انجام دهید تا ببینید آیا افراد کافی در جستجوی آنها هستند.
>
یک رویکرد خوب برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی که قابل دستیابی هستند ، به این معنی است که آنها یک حجم جستجوی ماهانه (MSV) و مشکل کلمه کلیدی دارند که مطابق با اقتدار دامنه شما است.
تلاش برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی حجم بالا (بخوانید: بسیار رقابتی) وقتی که تازه شروع به وبلاگ نویسی کرده اید ، خیلی خوب برای شما دور نمی شود.
قبل از اینکه بیشتر برویم ، بیایید به یک توضیح سریع سئو سئو بپردازیم:
یکی از عوامل مهمی که به شما در رتبه بندی موتورهای جستجو کمک می کند ، اقتدار دامنه است. شما با تعداد سایت های خارجی به محتوای خود پیوند می دهید.
برای این اتفاق ، شما باید یک کتابخانه بسیار بزرگ از مطالب داشته باشید که به اندازه کافی با ارزش برای استناد باشد.
این بدان معناست که هرچه محتوای با کیفیت بالا بنویسید ، اقتدار دامنه شما بالاتر می رود و رتبه بندی برای کلمات کلیدی بسیار رقابتی که شما را در صفحه اول Google قرار می دهد آسان تر است.
اگر هنوز کاملاً در آنجا نیستید ، بهترین کار این است که tail طولانی ، کلمات کلیدی با حجم کم با حداقل مشکل کلمه کلیدی (
درس سئو نتیجه گرفت. بازگشت به برنامه نویسی برنامه ریزی شده ما.
چند روش وجود دارد که می توانید تحقیقات کلمات کلیدی خود را انجام دهید:
- از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید ، مانند semrush یا moz word word explorer .
- کلمه کلیدی خود را در موتور جستجو تایپ کرده و به نمایش داده های پر از خودکار توجه کنید.
- بخش جستجوهای مرتبط را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) بررسی کنید.
منابع ویژه
2. IDEATION
اکنون که شما مشخص کردید کدام کلمات کلیدی را هدف قرار دهید ، وقت آن است که برخی از ایده های محتوا را طوفان کنید.
تحقیقات HubSpot نشان می دهد که بهترین راه برای سازماندهی محتوا از طریق خوشه موضوع است.
این بدان معنی است که شما یک صفحه ستون جامع و جامع بر اساس یک کلمه کلیدی ایجاد می کنید که سپس به محتوایی که در زیرنویس های مرتبط ایجاد کرده اید پیوند می دهد (به پست های وبلاگ فکر کنید).
> >
برای نشان دادن نکته ، به نظر می رسد چیزی شبیه این . مدل خوشه موضوع باعث ایجاد طوفان مغزی می شود زیرا ساختاری را برای دنبال کردن به شما می دهد.
شما می توانید از کلمه کلیدی اصلی خود برای ایجاد یک قطعه ستون استفاده کنید که آن موضوع را به صورت عمیق پوشش می دهد ، مانند … راهنمای ایجاد محتوا را بگویید. سپس ، می توانید مطالب کوتاه تری مانند:
ایجاد کنید
- اینفوگرافیک
- پست های وبلاگ
- الگوهای
اینها به مخاطبان شما کمک می کند تا در موضوع عمیق تر شیرجه بزنند و کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار دهند.
اگر برای ایده ها دست و پنجه نرم می کنید ، ممکن است بخواهید به دنبال الهام گرفتن از کتابهایی که خوانده اید ، مطالعات صنعت ، سایت های رقیب خود یا جستجوهای مرتبط با SERP ها را در نظر بگیرید.
هنگامی که تمام ایده های خود را پایین آورده اید ، می توانید تقویم تحریریه را توسعه دهید و شروع به ایجاد کنید.
3. نوشتن
قدرت خاص ایجاد محتوای شما ممکن است فیلم یا گرافیک یا پادکست باشد ، اما نوشتن پایه و اساس بیشتر تولید محتوا است. هر محتوایی که می دهید ، روند ایجاد برخی از دستورالعمل های مشابه را دنبال می کند.
بیایید نکات مفیدی را برای ایجاد محتوای عالی مطرح کنیم.
به شخصیت خود بنویسید.
از صدای آنها ، حسن نیت ، حتی طنز آنها برای ساختن قطعه ای که طنین انداز است استفاده کنید.
به مخاطبان خود بگویید که چرا محتوای شما برای آنها مهم است.
از عناوین ، توضیحات متا و سایر تیزرها استفاده کنید تا مخاطبان خود را مجبور به خواندن مطالب خود کنید. فواید محتوای خود را درست در عنوان قرار دهید تا به آنها اطلاع دهید که چرا باید آن را بخوانند.
چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید.
فقط اطلاعاتی را که قبلاً در آنجا وجود دارد ، مجدداً تنظیم نکنید. یک سبک منحصر به فرد را تزریق کنید یا تحقیقات جدیدی را برای تأکید بر نکات خود ذکر کنید.
به یک ایده بچسبید.
سپس از محتوای خود برای تقویت آن استفاده کنید. خواننده خود را با رفتن به مماس یا تلاش برای توضیح چندین مباحث نیمه مرتبط در یک قطعه اشتباه نکنید.
به صدای خود صادق باشید.
سعی نکنید مخاطبان خود را با نثر فصیح یا واژگان گسترده تحت تأثیر قرار دهید اگر آنها به این صورت صحبت نمی کنند.
واضح و مختصر باشید.
شما می خواهید مخاطبان شما با شما ارتباط برقرار کنند و از محتوای خود ارزش کسب کنند. بنابراین ، از آنها بخواهید که از طریق ژارگون یا استعاره های گیج کننده الک شوند.
ابزارهای اهرم AI.
ابزارهای AI مانند نویسنده محتوای رایگان هوش مصنوعی hubspot می تواند به شما در تولید کپی برای محتوای اعم از پست های وبلاگ گرفته تا پست های اجتماعی کمک کند. برای به دست آوردن نتایج مورد نظر می توانید از حرکات مربوط به طول ، تن و سطح خواندن استفاده کنید.
اگر به دنبال تولید محتوا برای کمپین ها به طور خاص هستید ، دستیار کمپین hubspot می تواند به شما کمک کند – به سادگی جزئیات کلیدی در مورد کمپین خود را ارائه دهید.
منبع ویژه
4. ویرایش
نحوه ویرایش کار (یا دیگران) یک فرایند بسیار ذهنی است. ممکن است بخواهید همانطور که می خواهید ویرایش کنید ، یا ممکن است چند روز صبر کنید و کار را با چشمان تازه مرور کنید.
شما ممکن است چیزهای زیادی در مورد گرامر اهمیت دهید ، یا ممکن است هدف خود را برای یک قطعه محاوره تر هدف قرار دهید.
به هر صورت ، چند مورد وجود دارد که شما باید حتماً از آن استفاده کنید ، زیرا محتوای خود را اصلاح می کنید ، مانند صدای فعال ، زبان روشن ، جملات کوتاه و فضای سفید. در نظر بگیرید که یک همکار یا مدیر نیز کار خود را مرور کنید.
برخی از ابزارهایی که به شما در کاهش زمان ویرایش کمک می کنند grammarly و ویرایشگر همینگوی .
5. بارگذاری
اکنون که محتوای شما آماده است ، باید آن را در جایی قرار دهید که افراد بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.
یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) نرم افزاری است که میزبان محتوای دیجیتال است و به شما امکان می دهد آن را در وب سایت خود (یا هر جای دیگر در وب) نمایش دهید.
سود CMS این است که تمام محتوای شما را به هم وصل می کند و آن را در یک مکان ذخیره می کند. بنابراین ، می توانید به راحتی در مقاله وبلاگ خود به یک صفحه فرود پیوند دهید یا یک پیشنهاد محتوا را در یک ایمیل وارد کنید.
نه تنها این ، بلکه می توانید نتایج تمام محتوایی را که برای یک کمپین خاص ایجاد کرده اید (که می تواند به ممیزی محتوا کمک کند) تجزیه و تحلیل کنید. CMS شما را از داشتن یک سیستم بازاریابی محتوای جدا شده نجات می دهد.
به عنوان مثال ، cms hub خانه است به وبلاگ ما ، جایی که به همه محتوای عالی ما و پیشنهادات رایگان مفید ما دسترسی پیدا می کنید.
6. انتشار
محتوای انتشار به سادگی کلیک روی یک دکمه است. بنابراین ، چرا بخشی از آن را شامل می شود؟ خوب ، زیرا همیشه ساده نیست.
می توانید محتوای خود را بلافاصله پس از بارگذاری منتشر کنید ، یا می توانید با انتظار برای زمان بهینه ، تأثیر آن را به حداکثر برسانید. اگر تازه شروع به کار کردید ، روی انتشار بلافاصله روی انتشار احتمالاً مخاطبان شما را زیاد نمی کند.
اما اگر به یک برنامه انتشارات منظم متعهد شده اید ، مانند ارائه یک پست جدید هر چهارشنبه ، مخاطبان شما انتظار دارند پست های منتشر شده در چهارشنبه ها را ببینند.
چیز دیگری که باید در نظر داشته باشید انتشار مطابق روندها یا وقایع حساس به زمان است. به عنوان مثال ، اگر در مورد تعطیلات ملی یا رویدادهای جاری محتوا ایجاد می کنید ، می خواهید آن را در زمان های خاص منتشر کنید.
یک CMS به شما امکان می دهد پست ها را برای تاریخ آینده و زمان خاص برنامه ریزی کنید ، بنابراین می توانید کلیک کنید ، برنامه ریزی کنید و فراموش کنید.
7. تبلیغ محتوا
سرانجام ، زمان آن رسیده است تا محتوایی را که ایجاد کرده اید ارتقا دهید. شما می توانید این کار را از طریق رسانه های مختلف از جمله رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ایمیل و حتی تبلیغات با هر کلیک انجام دهید.
To promote your content, think about what channels your audience is on. Are they on Facebook, Instagram, YouTube? Wherever it might be, it‘s important to meet them where they’re at and promote your content on that medium.
Additionally, collaborating with influencers or other brands will help you promote your content and reach more people.
Analyzing Your Content
The final, and arguably most important step in content creation is analyzing your content. Without data, you can‘t know what’s working or how to improve it.
There are several data points you could track when analyzing your content, so use your goals as a guide to set some parameters. Whatever you want to accomplish with your content will help you choose your metrics.
(Remember that initial goal we talked about?)
What you analyze is completely up to you, but here are some ideas for metrics to track:
Page Views
The number of users that visit your content. For blog posts this page views, but for any type of content, there is usually a “views” metric that will let you know how many times your content has been viewed and by how many unique users.
Organic Traffic
The amount of traffic that comes from search engines. This is unpaid traffic that you get from ranking high on Google or other search engines.
Bounce Rate
The percentage of visitors who leave your site after visiting only one page. This is an important metric to track because it can let you know that people are interested in clicking your posts, but then the content is immediately unsatisfying.
Conversion Rates
The percent of visitors that engage with a CTA — whether it’s a content offer, or filling out a form.
Engagement Rates
The number of people that interact with your content through likes, shares, comments, or in other ways.
Audience Growth
The new subscribers or leads that are generated from a piece of content.
Time On Page
The amount of time a user is on your page, whether it‘s a blog post, or a video (for video content this might be average watch time). It’s important to keep track of where users drop off.
Do they stay on the page long enough to read the post or consume the content?
Paid Campaigns
The amount of traffic that comes in from paid campaigns. If you sponsor posts on social media or pay for search engine ads, it’s important to track how much traffic comes from those campaigns.
If you need more tips on analyzing your content, check out this free HubSpot Academy course.
Content Creation Tools
While a CMS will help you manage your content, it won‘t help you create it. That’s where content creation tools come in handy. These are especially useful if you‘re artistically impaired, like me, or if you don’t have the capacity to hire help.
From GIFs to infographics, these content creation tools will help you look like a professional, regardless of what kind of content you’re making.
1. Make My Persona
MakeMyPersona is HubSpot’s own nifty tool that will walk you through the process of creating your buyer persona. You can generate a document to reference throughout your content creation process.
2. Blog Ideas Generator
This free tool from HubSpot can give you a full year of blog post ideas in just a few seconds. All you need to do is add a few nouns to get smart and relevant ideas for your blog.
This is super helpful, especially if you get stuck while putting together your editorial calendar.
3. Canva
Canva will help you create beautiful designs for any platform, from social ads to Facebook cover photos to infographics.
The software features aesthetically pleasing templates that you can customize with colors, images, and text … for free.
4. Giphy
Giphy The GIF has replaced emojis as a completely normal form of communication, and, therefore, an acceptable way to present content.
Giphy allows you to search millions of pre-created GIFs in their database or even create your own.
5. Vidyard
Vidyard is a video hosting platform that was made for marketers. The software allows you to customize your video by adding overlays, text, or CTA buttons, split test, and transcription, and it also has SEO features.
6. SurveyMonkey
SurveyMonkey is a leading survey creation platform. Why might you need such a thing? Because a good marketer knows that customer feedback is critical to an effective marketing campaign.
7. Anchor
Anchor is a podcasting tool for beginners. It’s free, allows you to record and store unlimited episodes, and you can easily upload to any third-party platform.
This is far from an exhaustive list of all the great content creation tools out there — this list of content marketing tools is even better!
Content Creation Examples
Now that you‘ve got a strong foundation for your content planning, strategy, creation, and analysis, it’s time to get inspired. These are some of our favorite examples of great content.
1. HubSpot Academy
HubSpot Academy offers free online training, teaching marketing, sales, and customer service. It offers a range of valuable certifications and its teachers are leading experts in their fields.
Many courses are short and self-paced, giving users a chance to learn topics in less than 30 minutes.
Why HubSpot Academy is great content creation: If you‘re new to marketing, HubSpot’s training is the top industry standard. These courses are also free, which makes them accessible for anyone who wants to learn.
Not every student will become a customer, but every student can experience the impact of these lessons. This means that every student has the potential to become a vocal advocate for the HubSpot brand.
2. Whiteboard Friday, Moz
For 10+ years, Moz has created content for Whiteboard Fridays. Rand Fishkin started this series, and members of the Moz team continue to teach weekly sessions about SEO and marketing.
In this video and blog series, an actual whiteboard takes center stage. The whiteboard features an outline of that Friday’s topic, and then the host breaks the topic down in more detail.
Why Whiteboard Fridays are great content creation: This series uses a simple and consistent visual tool to draw the audience in. They use that format to teach valuable ideas that a wide range of people can use.
This series also lends itself to many different formats.
The whiteboard outline can become an infographic, the video narration can be broadcast as a podcast, and the transcript from the video can become a blog for people who’d rather read than watch.
3. Home Buying Stories, NerdWallet
Whether you’re in Seattle, Des Moines, or Madison, it can be tough to buy a home. Besides the initial investment, homebuyers have a range of personal and financial questions they need to process.
This blog series interviews first-time homebuyers in different cities. Each post asks the same questions but also offers a unique window into the challenge of buying a home.
They cover the surprises, challenges, and gifts that come with this intense process.
Why Home Buying Stories are great content creation: Besides offering useful content with a personal touch, this series is an excellent strategy for growing traffic. The series offers a range of ideas to solve a common problem.
At the same time, it‘s a topic that’s a regular feature in local news, which means this content is often shared with new audiences.
4. Creative Routines, InfoWeTrust
This attractive infographic uses research to show the habits and schedules of creative thinkers from the past. It’s a stunning example of how an infographic can make data easier to understand and use.
Why Creative Routines is great content creation: Besides showing the value of InfoWeTrust’s services, this content teaches us something. It makes data that could be difficult to understand easy to consume and remember.
It’s also super shareable. People shared this infographic in the press, on blogs, and on social media. This kind of mass appeal is how brands go viral.
5. Trending Quizzes, BuzzFeed
Raise your hand if you‘ve taken a Buzzfeed quiz. Quizzes are interactive, so they get your audience involved. They’re also games, and gamification is more popular than ever.
Past quizzes from this dynamic brand include:
- Correctly Answering These 11 Logic Questions Means You Have A High IQ
- If You‘ve Read Over 28 Of These Books From Back In The Day, You’re A Proper Bookworm
- If You Did 23/31 Things On This List As A Teen, You Were Definitely A Rebel
Each quiz is unique and appeals to a different buyer persona. At the same time, these quizzes are fun, quick, and easy to share.
Why Buzzfeed quizzes are great content creation: They created design templates that made it easy for people to create and share their own quizzes.
Not everyone is great with Photoshop, and these templates made quizzes great to look at. By appealing to both the mind and the eye, they broadened the appeal of their quizzes.
But what’s most important is that people talk about quizzes. When someone takes a quiz, Buzzfeed makes it easy to share the results, which continues to expand that conversation.
Start Creating
Content creation is an iterative process that pays off tremendously with your audience.
Once you have the content creation process down, you’ll be able to generate creative work that not only delights your audience but also grows your business.
Editor’s note: This post was originally published in August 2018 and has been updated for comprehensiveness.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.