غوطه ور شدن عمیق در بازاریابی در خدمات مالی (توضیحات من)
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
غوطه ور شدن عمیق در بازاریابی در خدمات مالی (توضیحات من)
🔥 هشدار داغ: بازاریابی می تواند اهداف کسب و کار را هدایت کند، اما نمی تواند محصول بد را نجات دهد.
طبق گفته نیلان پیریس، مدیر ارشد محصول وایز، هدف این شرکت ساخت یک محصولی که “جوراب کاربر را از بین می برد.”
این شاهکار مورد نظر به ثمر نشست زیرا 70 درصد از رشد کاربران Wise از طریق بازاریابی دهان به دهان (WOMM). حتی من Wise را از طریق دهان به دهان کشف کردم.
در این مقاله، من پنج نمونه الهام بخش از بازاریابی موثر برای خدمات مالی را به اشتراک خواهم گذاشت. من همچنین چهار ایده بازاریابی را به اشتراک میگذارم که میتوانید برای بازاریابی محصول درخشان خود استفاده کنید.
قبل از پرداختن به استراتژیها و مثالها، بیایید نکاتی را برای حل اساسیترین چالش بازاریابی شما – ایجاد محصولی که مشتریان دوست دارند – بحث کنیم.
فهرست محتوا
مطالعه موردی Wise: چگونه چالش شماره 1 بازاریابی خود را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات مالی حل کنید
کسب و کارها در خدمات مالی با چالشهای متعددی از جمله محدودیتهای بازاریابی نظارتی، فقدان اعتماد مصرف کننده و کالاسازی.
اگر محصول عالی بسازید و تجربه کاربری عالی ارائه دهید، این چالش ها کاهش می یابد. این کاری است که وایز انجام داد.
نیلان میگوید
Wise هدفش ارائه تجربهای به مشتریانی بود که قبلاً نمیدانستند ممکن است. همانطور که آنها موفق شدند، مشتریان آنها مبشر برند آنها شدند.
در زیر سه مرحله ویز برای ساخت محصولی که کاربران را به خود جلب کرد، آورده شده است.
گوش دادن به مشتریان
آنها نظرسنجی رضایت مشتری برای کشف نیازهای کاربرانشان. با گذشت زمان، وایز مهمترین خواسته های مشتریان را به سه ویژگی محدود کرد: قیمت، سرعت، و سهولت استفاده.
تامین خواسته های کاربران
انتقالات پولی برون مرزی سریع و کم هزینه دشوار بود. حل این مشکلات سال ها طول کشید. اما حل آنها به ویز مزیت رقابتی بزرگ و موقعیت قابل دفاع تری در بازار داد.
درک احساسات مشتری
آنها به طور منظم از امتیاز خالص تبلیغ کننده (NPS) برای ارزیابی احساسات مشتری استفاده می کنند. NPS معیاری است که رضایت و وفاداری مشتری را می سنجد بر اساس احتمال اینکه مشتریان محصولات یا خدمات یک شرکت را توصیه کنند.
امتیاز می تواند از %100- تا %100+ باشد. در روزهای اولیه، NPS Wise در 20 و 30 مثبت بود. با بهبود محصول و تجربه کاربر، امتیاز NPS آنها به 70% افزایش یافت.
بسیاری از تیمها پس از کارکرد محصول، تکرار را متوقف میکنند و تمرکز خود را به سایر فعالیتهای بازاریابی تغییر میدهند. این یک اشتباه است.
طبق گفته Nilan، ROI برای افزایش NPS بسیار بزرگتر و ماندگارتر از افزایش بازگشت سرمایه است که با بهبود نرخ تبدیل به دست می آورید.
خط نهایی؟ فقط به این دلیل که مردم محصول شما را می خرند، کار شما انجام نمی شود. بازخورد مشتریان را جمع آوری کنید تا نیازهای مشتریان خود را کشف کنید.
با این دادهها، میتوانید محصول و تجربه خود را تکرار کنید تا زمانی که چیزی را که مشتریان دوست دارند، نه فقط دوست داشتنی، داشته باشید. وقتی مشتریان محصول شما را دوست داشته باشند، بازاریابی بسیار آسان تر می شود.
استراتژی های بازاریابی خدمات مالی
بازاریابی خدمات مالی انجام نمیشود باید خسته کننده باشد.
با وجود بارهای نظارتی، میتوانید پیامها و کمپینهای بازاریابی قانعکننده ایجاد کنید و آنها را با سبک ارائه دهید.
در زیر پنج FSP وجود دارد که از چارچوب قانونی خارج شدهاند و راههای خلاقانه و مؤثری برای بازاریابی برند خود پیدا کردهاند.
1. منحنی
Curve یک کارت پرداخت است که به شما امکان می دهد چندین کارت بدهی/اعتباری را به یک کارت واحد پیوند دهید. . به این ترتیب، میتوانید یک کارت را حمل کنید و همچنان به همه کارتهای خود دسترسی داشته باشید.
چند سال پیش، Curve با برندهای فنآوری هوشمند پوشیدنی مانند Twinn، Tap 2، شریک شد، و Tapster. این همکاری به کاربران این امکان را میدهد تا با استفاده از حلقههای هوشمند، دستبندهای مچ دست و حلقههای کلید خود، پرداختها را انجام دهند.
به تازگی، Curve یک کمپین پوشیدنی دیگر راه اندازی کرده است.
چطور؟ آنها از یک لحظه ویروسی استفاده کردند که در آن یک خبرنگار بیبیسی انگشت وسط در شروع یک برنامه.
اگرچه او با همکارانش شوخی میکرد، بیبیسی این لحظه را به صورت زنده ضبط کرد. پس از انتشار این داستان، Curve از خبرنگار یک «مدل دست» ساخت. آنها یک حلقه پرداخت را روی انگشت وسط خبرنگار قرار دادند و آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.
بعد از آن، آنها یک تصویر کمپین جدید را با یک حلقه پرداخت که روی انگشت وسط پوشیده شده بود، منتشر کردند. آنها این کمپین را با استفاده از رسانه های اجتماعی، بیلبوردهای دیجیتالی و بیلبوردهای ایستگاه مترو به اجرا گذاشتند.
تبدیل شدن انگشت وسط به چهره کمپین خدمات مالی تصمیمی جسورانه و پرخطر بود. اما نتیجه داد. مخاطبان رسانههای اجتماعی آنها این پست را دوست داشتند و بیش از 350 واکنش را در LinkedIn و اینستاگرام.
همچنین، عابران برای ضبط بیلبوردهای دیجیتالی Curve در سراسر بریتانیا مکث کردند. برای تکمیل همه چیز، این کمپین ترافیک وب و مشتریان جدیدی را در سراسر اروپا به ارمغان آورد، طبق یک پست LinkedIn توسط Curve.
غذای آماده من: بازاریابی خود را کمتر خسته کننده کنید.
من معتقدم تمام هدف Curve این است که بازاریابی خود را کمتر رسمی و سرگرم کننده تر کند. علاوه بر کمپین ابزارهای پوشیدنی جسورانه، حساب TikTok آن پر است پست های طنز با اشاره های ظریف به فرهنگ پاپ و زندگی روزمره.
من دوست دارم که آنها به جای لحن رسمی مرتبط با بازاریابی خدمات مالی سنتی، رویکرد بازیگوشی را برای محتوای رسانه های اجتماعی خود اتخاذ کرده اند. واضح است که محتوای آنها با مخاطبانشان هم طنین انداز است.
به عنوان مثال، پست زیر 1933 لایک، 54 اشتراک گذاری و 55 ذخیره دریافت کرد.
blackmageener” rel=”noopmageener”> منبع
برای اینکه بازاریابی خود را کمتر خسته کننده کنید، ممکن است مجبور شوید چند ریسک کنید. اما اگر فکر می کنید محتوای شما ممکن است با مخاطبان طنین انداز شود، از پذیرفتن این خطرات نترسید.
2. Cowrywise
Cowrywise یک استارتآپ مبتنی بر Y Combinator مستقر در نیجریه است که به مشتریان کمک میکند مرتبا پسانداز و سرمایهگذاری کنند. . به کاربران امکان دسترسی به مجموعهای از داراییهای سرمایهگذاری را میدهد و به آنها امکان میدهد فرآیند پسانداز و سرمایهگذاری خود را خودکار کنند.
Cowrywise یک انجمن آنلاین پررونق در اطراف خود ایجاد کرده است. نام تجاری با استفاده از ترکیبی از ایمیل و بازاریابی رسانه های اجتماعی. برای زمینه، در زیر نمونه ای از ایمیل از Cowrywise آمده است.
توجه کردهاید که این زبان چقدر شخصیتپذیر و مرتبط است؟
این ایمیلها و فرستنده ناشناس آنها، Ope، در میان ژنرال Zs نیجریه و نسلهای جوانتر بسیار محبوب هستند.
اشارههای منظم ارگانیک Ope در رسانههای اجتماعی به میزان قابل توجهی آگاهی از برند Cowrywise را افزایش داده است. به عنوان مثال، یکی از کاربران X به شوخی گفت که Ope او را به دلیل عدم پایبندی به برنامه پس انداز خود در ژانویه فراخواند.
علاوه بر تبلیغات رایگان نام تجاری، این پست 112 پست مجدد، 156 لایک و پنج ذخیره دریافت کرد.
منظور از غذا: محتوای شخصی یک تغییر دهنده بازی است.
X-factor Cowrywise محتوای آموزشی با شخصیت (و گاهی اوقات طنز) آن است. این در ایمیل های Ope و وبلاگ اطلاعاتی شرکت بسیار می درخشد.
اما بهترین بخش مربوط بودن آنهاست، که به آنها امکان می دهد مخاطبان خود را در سطح عمیق تری درگیر کنند.
اوپه یک بار به شوخی گفت که اگر اوپ چهره داشت، جایزه ای بر سر اوپه وجود داشت. این پست 359 بازپست دریافت کرد که نشان میدهد مخاطبان موافق بودند.
این سطح از شهرت برای یک شخصیت ناشناس قابل توجه است. این نشان میدهد که محتوای Cowrywise مرتباً مورد توجه خوانندگان قرار میگیرد.
3. مونزو
Monzo یک بانک دیجیتال و فقط تلفن همراه مستقر در بریتانیا است. اگرچه در سال 2015 تأسیس شد، اما به سرعت خود را به عنوان یکی از بانک های رقیب تحسین شده و مورد اعتماد.
در سال 2019، مونزو با The Big Issue، یک نام تجاری مجلات محبوب، شریک شد تا «اولین مجله قابل فروش در جهان» را راهاندازی کند.
این محصول که به درستی Pay it Forward نامیده میشود، به فروشندگان مجلات اجازه میدهد با فروش چندباره یک شماره مجله، درآمد بیشتری کسب کنند.
آنها کدهای QR را روی مجلات چاپ کردند. بنابراین، پس از خواندن آن، میتوانید آن را به یکی از دوستانتان ارسال کنید تا بتواند کد را اسکن کند تا دوباره به فروشنده اصلی پرداخت کند.
از آنجایی که هرگز نمی دانید هر مجله تا کجا پیش خواهد رفت، این امر به طور قابل توجهی درآمد بالقوه را برای هر فروشنده افزایش می دهد. یک فروشنده گزارش داد مردم بیش از 20 بار برای یکی از مجلات او پول پرداخت کرده اند.
مخاطبان این کمپین را دوست داشتند، و این منجر به آگاهی از برند بزرگ برای Monzo شد. حتی تأثیرگذاران مشهور بریتانیایی نیز این کمپین را دوست دارند.
در زیر تصویری از اسطوره فوتبال گری لینکر (وسط) و ستاره موسیقی راجر دالتری (سمت راست) در حال ژست گرفتن با یک کپی از The Big Issue است.
> >
غذای آماده من: اجازه دهید بازاریابی شما ارزش های شما را منعکس کند.
به عقیده من یکی از دلایل موثر بودن این کمپین این است که با تصویر برند مونزو که در اولویت قرار دارد و مردم اول است مطابقت دارد.
این باعث شد مردم آن را به عنوان یک حسن نیت واقعی درک کنند، نه ترفندی برای جلب تحسین تماشاگران. این من را به چیز مورد علاقه من در مورد این کمپین سوق می دهد – ته رنگ ماموریت محور آن.
در ظاهر، Pay it Forward یک نوآوری تصادفی به نظر می رسد. با این حال، طبق گفته Monzo، ناشی از تعهد آنها به بهبود شمول مالی است.
فروشندگان Big Issue تمایل دارند از سیستم مالی بریتانیا حذف شوند. این به این دلیل است که اکثر بانکها در بریتانیا از مردم میخواهند که آدرس ثابتی داشته باشند، که بسیاری از فروشندگان این آدرس را ندارند.
با راهاندازی Pay it Forward، آنها میتوانند حسابهایی را برای فروشندگان باز کنند و آنها را در سیستم مالی قرار دهند.
همچنین، Monzo تشخیص داد که پرداختهای نقدی از سال 2009 تا 2019 به نصف کاهش یافته است، که فروش مجله را برای فروشندگان The Big Issue چالش برانگیز کرده است.
بنابراین نه تنها Pay it Forward به فروشندگان کمک میکند تا پول بیشتری کسب کنند، بلکه به آنها کمک میکند تا در کسبوکار بمانند.
برای بسیاری از FSPها، مأموریت آنها فقط بیانیه ای بر روی دیوار است، نه اخلاقی برای زندگی کردن. من معتقدم که FSPها می توانند در بازاریابی خود مؤثرتر باشند، اگر رویکرد ماموریت محور مشابهی را برای اداره تجارت خود اتخاذ کنند.
همانطور که سایمون سینک کاملاً خلاصه میکند، «مردم چیزی را که شما میخرید نمیخرند. انجام دادن؛ آنها می خرند که چرا این کار را می کنید.»
4. راه راه
Stripe یک شرکت پردازش پرداخت آنلاین است.
اگرچه در سال 2010 تأسیس شد، در حال حاضر یکی از با ارزش ترین استارت آپ های جهان، با ارزش گذاری 50 میلیارد دلار.
این قابل توجه است با توجه به اینکه مخاطبان اصلی Stripe توسعه دهندگان – گروهی که فروش آن به بسیار دشوار است زیرا توانایی آنها در ایجاد راه حل های خود را دارند.
طبق گفته پاتریک، یکی از بنیانگذاران Stripe برخورد، موفقیت اولیه شرکت به دلیل بازاریابی دهان به دهان بود که آنها به طور ناخواسته با ساختن یک محصول عالی باعث ایجاد آن شدند.
در ابتدا، Stripe از طریق یک فرآیند دهان به دهان پخش شد، Collision می گوید.
“این برای ما تعجب آور بود، زیرا این یک سیستم پرداخت است، نه یک شبکه اجتماعی، بنابراین چیزی نیست که فکر کنید به هیچ وجه ویروسی باشد. اما مشخص شد که کار کردن با همه چیز آنقدر بد و دردناک بود که مردم در واقع این را به دوستان خود می فروختند.»او اضافه می کند.
یکی از اصول عملکرد Stripe این است که “واقعاً، واقعاً، واقعاً اهمیت میدهم.” این وسواس در مورد رضایت مشتری در تمام ابتکارات بازاریابی Stripe واضح است، و من معتقدم که دلیل موفقیت بازاریابی آنها است.
پل گراهام مستندات فنی استرایپ را بهعنوان «بهشدت خوب توصیف میکند.” چندین برنامهنویس میگویند که در کلاس بهترین است. نتیجه؟ صفحه اسناد آنها بیش از 100000 بازدید دارد.
>
و تعداد زیادی ستایش تماشاگران دریافت میکنند.
علاوه بر وبلاگ خود، Stripe مرتباً راهنماهای عمیقی را منتشر می کند که به مشکلات رایجی که توسعه دهندگان و بنیانگذاران با آن مواجه هستند می پردازد.
بهعلاوه، آنها با زحمت مطمئن میشوند که هر محصول، راهنما، و مستندات نه تنها کاربردی، بلکه ظریف هستند.
غذای آماده من: نسبت به مشتریان خود وسواس داشته باشید.
بسیاری از شرکت ها می گویند که به مشتریان خود اهمیت می دهند. اما، همانطور که جف بزوس، بنیانگذار آمازون یک بار اظهار داشت، آنها واقعاً مشتری محور نیستند. بزوس گفت: آنها به جای مشتری بر روی رقیب تمرکز می کنند..
می توانم تصور کنم که برای استرایپ، بیشتر کارهایی که انجام می دهند حتی شبیه استراتژی نیستند. این فقط نتیجه طبیعی واقعاً، واقعاً، واقعاً اهمیت دادنبه مشتریان خود است.
نکته من؟ اگر در شناخت مشتری و ارضای نیازهای او وسواس پیدا می کنید. ممکن است نیازی به کتاب قوانین بازاریابی نداشته باشید. شما یکی را برای خود ایجاد خواهید کرد.
5. عاقل (دوباره!)
وایز فقط محصولی را نساخت که کاربرانش آن را دوست داشته باشند. آنها چندین گام استراتژیک برای تقویت بازاریابی دهان به دهان خود و دستیابی به مشتریان جدید برداشتند.
به عنوان مثال، پس از تکمیل تراکنش، وایز به من ایمیل میزند تا بر سرعت انتقال و آنچه که ذخیره کردهام تاکید کند. این یک ایمیل است که اخیراً دریافت کردم:
قبل از ارسال این ایمیلها، وایز مصاحبههایی با مشتری انجام داد که بینش مفیدی را نشان داد.
نیلان روایت میکند: «مشتریان معتقد بودند که پول پسانداز کردهاند، اما آنها عدد را باور نکردند. این باعث شد که تیم Wise بپرسد، “چه چیزی لازم است تا آنها را وادار به باور این عدد کنیم؟”
پس از چندین بار تکرار، آنها راهحل عالی را پیدا کردند – نموداری که کارمزدهای انتقال Wise را با آنچه که مشتریان با انتقال با استفاده از بانکهای سنتی در کارمزدهای پنهان از دست میدادند مقایسه میکرد.
آنها نمودار را به گونه ای کامل کردند که مردم را به فکر فرو برد، «اوه خدای من! من دیگر هرگز از بانکم استفاده نمی کنم، “نیلان گفت.
برای تکمیل همه چیز، آنها نمودار را در صفحه موفقیت و قرار دادن اشتراک گذاریو دوست خود را دعوت کنید > دکمه به گفته نیلان، این ترفند ارجاعات آنها را سه برابر کرد.
مصرف من: مشتریان خود را مجهز کنید تا در مورد برند شما صحبت کنند.
وقتی دونالد میلر درست می گفت او گفت، “اگر مشتریان خود را تجهیز نکنید تا پس از خرید محصولات خود را به اشتراک بگذارند، مقدار زیادی پول روی میز باقی می گذارید.”
وایز صحبت کردن در مورد خدمات خود را برای مشتریان آسان کرد. آنها نه تنها تجربه کاربری فوقالعادهای ایجاد کردند، بلکه جریان محصول خود را برای ایجاد مکالمات در مورد نام تجاری خود مهندسی کردند.
همانطور که جی بائر اشاره میکند، توصیههای شفاهی اتفاق میافتد وقتی مشتریان یک تجربه مثبت اما کاملاً غیرمنتظره دارند.
اما گاهی اوقات، مانند مورد وایز، حتی مشتریان راضی شما ممکن است ارزشی را که از استفاده از خدمات شما به دست میآورند کاملاً تشخیص ندهند.
برای فعال کردن توصیهها در چنین مواردی، باید ویژگیهای برجسته خود را برجسته کنید. سپس، اشتراکگذاری این پیام را برای مشتریان آسان کنید، درست مانند Wise.
دونالد میلر توصیه میکند صدایی ایجاد کنید که منحصر به فرد بودن سرویس شما را برجسته کند. اطمینان حاصل کنید که پیام به راحتی قابل تکرار و اشتراک گذاری است.
سپس، دائماً روی این پیام در داراییهای بازاریابی خود تأکید کنید تا زمانی که در ذهن مشتریانتان بماند.
ایده های بازاریابی خدمات مالی
روش های زیادی برای رشد کسب و کار خدمات مالی وجود دارد. در زیر، چهار ایده بازاریابی برای ارتقای خدمات مالی شما را به اشتراک میگذارم.
1. بازاریابی محتوای SEO
طبق LSA، 90٪ وام و وام مسکن مصرف کنندگان، 85 درصد از مشتریان نقدینگی چک و 76 درصد از مشتریان تهیه اظهارنامه مالیاتی سفر خرید با جستجوی آنلاین.
به همین دلیل است که سرمایهگذاری در بازاریابی محتوای SEO باید ضروری باشد.
به عنوان مثال، اگر “مبدل ارز” را در Google جستجو کنید، Wise در جایگاه پنجم قرار می گیرد.
تیم SEO در Wise این ابزار را به عنوان یک آزمایش ایجاد کرد. طبق Ubersuggest، امروز، 48.3 میلیون بازدید ارگانیک از جستجوی Google انجام میدهد.
نیلان میگوید با موفقیت تعدادی از این بازدیدکنندگان را جذب کرده و آنها را به مشتری تبدیل کرده است.
برای به دست آوردن نتایج با محتوای SEO، به یک استراتژی نیاز دارید. مطمئن نیستید که با تلاش های بازاریابی محتوای SEO خود از کجا شروع کنید؟ منابع توصیه شده زیر کمک خواهد کرد.
منابع پیشنهادی:
2. بازاریابی رسانه های اجتماعی
4.9 میلیارد نفر در سال 2023 از رسانه های اجتماعی استفاده کردند. کارشناسان تخمین می زنند که این تعداد تا سال 2027 به 5.85 میلیارد کاربر خواهد رسید.
همچنین، هر یک از این کاربران به طور متوسط 151 دقیقه در روز صرف میکنند. در رسانه های اجتماعی. به عنوان یک ارائهدهنده خدمات مالی، رسانههای اجتماعی به شما امکان میدهند با مخاطبان هدف خود در جایی که قبلاً هستند ارتباط برقرار کنید.
به عنوان مثال، دانش شما در مورد آنچه که باعث می شود مخاطبان شما را انتخاب کنند، می تواند به شما کمک کند تا راه های تعامل با آنها را کشف کنید.
یک مثال خوب این است که چگونه Piggyvest، یک پلتفرم پسانداز و سرمایهگذاری، از کمیک استفاده می کند تا موقعیت های مالی روزمره را به شیوه ای مرتبط و ساده بررسی کند.
یک نکته حیاتی آنلاین برای هر مشاور مالی این است : محتوای القاء شده با شخصیت، کلید برجسته شدن در رسانه های اجتماعی است. بدون آن، محتوای شما در سر و صدا گم می شود.
برای نکات بیشتر در رسانههای اجتماعی، از جمله ایجاد خطمشی رسانههای اجتماعی، یافتن ستونهای محتوا، و موارد دیگر، در این منابع جستجو کنید:
منابع پیشنهادی:
3. بازاریابی ایمیلی
ایمیل یکی از بالاترین کانالهای بازاریابی بازگشت سرمایه است.
آمار اخیر نشان میدهد به ازای هر 1 دلار خرج شده، 36 دلار درآمد کسب میکنید الف>. چه چیزی بیشتر، 86٪ از مصرف کنندگان مایلند از کسب و کارهایی که مرتباً از آنها حمایت می کنند بشنوند و 60٪ می گویند ایمیل کانال ارتباطی ترجیحی آنهاست.
با ایمیل مارکتینگ، مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار میکنید، بهروزرسانیهای به موقع ارائه میدهید، محتوای آموزشی را به اشتراک میگذارید و محصولات یا خدمات مرتبط را تبلیغ میکنید.
این به شما امکان میدهد از طریق ارتباطات هدفمند و شخصیشده، روابط پایداری با مشتریان ایجاد کنید.
میتوانید بخش قابلتوجهی از فرآیند را با استفاده از بازاریابی تنظیم کنید. نرم افزار اتوماسیون.
منابع زیر حاوی بهترین روشها برای اجرای یک استراتژی ایمیل موثر است.
منابع پیشنهادی:
4. اینفلوئنسر مارکتینگ
بازاریابی اینفلوئنسر به شما کمک میکند تا با استفاده از اعتماد بین شخصیتهای محبوب آنلاین و مخاطبانشان، به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید.
توجه داشته باشید که لازم نیست با افراد مشهور با میلیون ها دنبال کننده کار کنید. میتوانید با میکرو اینفلوئنسرهایی که بین 1000 تا 10000 نفر دنبال میکنند کار کنید. /a>.
یک مثال خوب، مشارکت بین شرکت فینتک ایالات متحده Current و خالق محبوب YouTube MrBeast.
MrBeast به خاطر ساختن ویدیوهای پرتولید و ویروسی YouTube و اهدای میلیونها دلار به طرفدارانش مشهور است. این همکاری شامل استفاده او از Current برای ارسال پول به طرفدارانش است.
اولین ویدیویی که MrBeast (بعد از شراکت) ساخت، در کمتر از 24 ساعت تبدیل به ویدیوی پرطرفدار YouTube شد و بیش از 58 میلیون بازدید، 2.4 میلیون لایک و 120000 نظر ایجاد کرد.
این تبلیغات به Current کمک کرد تا 700٪ افزایش درخواست پول روزانه را در برنامه ثبت کند. همچنین آنها را به رتبه 5 در رده برنامه های مالی در فروشگاه برنامه ارتقا داد، طبق جوایز Shorty .
در این منابع زیر شیرجه بزنید تا درک بهتری از نحوه تاثیرگذاری بازاریابی در کسب و کار خود پیدا کنید:
منابع پیشنهادی:
آنچه یاد گرفتم: ارزیابی کلی من از بازاریابی در خدمات مالی
همه ارائه دهندگان خدمات مالی که من بررسی کردم دو ویژگی مشترک داشتند:
- آنها نسبت به رضایت مشتری وسواس دارند.
- آنها واقعاً مأموریت محور هستند.
این ویژگیها، همراه با کمی دانش بازاریابی، منبع رویکردهای بازاریابی نوآورانه آنهاست.
این نتیجهگیری آموزنده است زیرا یادآوری میکند که همان کانالها و تاکتیکهای بازاریابی در دسترس شما برای رقبای شما در دسترس است. بنابراین، اگر بر روی رقبای خود تمرکز کرده باشید، به ندرت ایده های بازاریابی نوآورانه ای ارائه خواهید کرد.
با این حال ، اگر روی مشتریان و مأموریت خود تمرکز کنید ، ایده های جدید بازاریابی را ارائه می دهید که رقبای شما می خواهند کپی کنند.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.