Microsoft Incident Response Retainer به طور کلی در دسترس است
به سایت آموزشی میتوانید خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغاتی کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
Microsoft Incident Response Retainer به طور کلی در دسترس است
وظیفه ایمن سازی سازمان ها دائما در حال تغییر و پیچیده تر شدن است. بسیاری از سازمانها زمان، منابع یا تخصص لازم برای ایجاد یک برنامه داخلی واکنش به حوادث را ندارند. برای مشتریانی که میخواهند برای اصلاح یک نقض پیچیده (یا بهطور کلی اجتناب از آن) کمک کنند، پاسخ به حادثه مایکروسافت مجموعهای از اقدامات پیشگیرانه را ارائه میدهد. و خدمات واکنش واکنشی به حادثه. ما در 190 کشور فعالیت میکنیم و واکنشدهندههای حادثه ما کهنهسربازانی با تجربه هستند که مجموعاً بیش از 1000 سال تجربه حرفهای در حل حملات از سوی مجرمان باجافزار به پیچیدهترین گروههای عامل تهدید دولت ملت دارند.
Microsoft Security در حال گسترش حضور خود در پاسخ به حادثه است و ما خوشحالیم که اعلام کنیم Microsoft Incident Response Retainer اکنون به طور کلی در دسترس است.
به دلیل پویایی بازار، نگهدارندههای پاسخ به رویداد ارزش فزایندهای دارند
مشتریان با حملات مداوم از سوی تعداد فزاینده ای از بردارها مواجه می شوند که هزینه و زمان زیادی را صرف می کند و بر شهرت تأثیر می گذارد. شرکتهایی که آمادگی پاسخگویی به یک حادثه را ندارند، در سال 2022 شاهد میانگین جهانی نقض 4.3 میلیون دلار (9.44 میلیون دلار در ایالات متحده) بودند. این در مقایسه با 3.05 میلیون دلار (1.3 میلیون دلار یا 30 درصد کمتر) برای شرکتهایی با پاسخگویی به حادثه و اتوماسیون هوش مصنوعی.1 شرکتهایی که این اقدامات پیشگیرانه را اعمال کردهاند نیز 74 روز سریعتر از شرکتهایی که پشتیبانی نمیکنند، نقضها را شناسایی کردند (249 روز در مقایسه با 323 روز). با ترکیب این چالشها، تنها 41 درصد از مدیران ارشد اجرایی (مدیرعامل) معتقدند که برای بحرانهای امنیت سایبری آماده هستند.2 آنچه به ما میگوید این است که مشتریان به کمک واکنش در برابر حوادث نیاز دارند، و آنها باید این کمک را فعالانه انجام دهند. قبل از وقوع یک بحران — و مایکروسافت توجه داشته است.
«تیم من در پاسخ به حادثه زندگی میکند و نفس میکشد. من به معنای واقعی کلمه باید آنها را از کار دور کنم و آنها را وادار به استراحت کنم – آنها عاشق کاری هستند که انجام می دهند و این در کیفیت کار آنها نشان می دهد.” “ما برای گسترش مداوم Microsoft Incident Response و راهاندازی Incident Response Retainer هیجانزده هستیم که تجربه خرید مشتری را بهبود میبخشد و امکان تعامل عمیقتر و معنادارتر با مشتری را فراهم میکند.”
نمایش کلی از سرویس مایکروسافت Incident Response Retainer
حفاظکننده واکنش حادثه، ساعتهای پیشپرداختی را برای خدمات بسیار تخصصی واکنش و بازیابی حوادث، قبل، حین، و پس از بحران امنیت سایبری ارائه میکند. این قرارداد به صورت سالانه منعقد می شود و ساعات نگهدارنده را می توان در هر ترکیبی از خدمات فعال و واکنشی استفاده کرد. در صورت نیاز به ساعات اضافی، مشتریان می توانند به راحتی ساعات اضافی را با تغییر نیازمندی ها افزایش دهند.
این سرویس سریعترین زمان پاسخ و دسترسی مستقیم به تیم کارشناسان جهانی ما را فراهم میکند. این برای کار با فروشندگان بیمه سایبری طراحی شده است و دارای گزینه های تحویل انعطاف پذیر است که نیازهای منحصر به فرد هر مشتری را برآورده می کند.
قابلیتها:
- مدیر تحویل امنیتی اختصاص داده شده (SDM)—یک SDM با نام در طول سال با شما کار میکند تا به طور فعال خدمات را برنامهریزی کند و به شما کمک کند ارزش کامل قرارداد نگهدارنده خود را دریافت کنید.
- مدیر حادثه اختصاص داده شده—یک متخصص پاسخگویی به حادثه مایکروسافت برای هدایت تعامل شما در طول یک حمله امنیتی فعال.
- تحقیق مبتنی بر اطلاعات—تحقیق تهدید، پزشکی قانونی دیجیتال، تجزیه و تحلیل گزارش، پشتیبانی تجزیه و تحلیل بدافزار، و مهار مهاجم.
- بازیابی سازش—کمک به بازیابی و اصلاح زیرساختهای حیاتی، حذف کنترل مهاجم از یک محیط، بازیابی کنترل اداری، و سختتر کردن کنترلهای تاکتیکی با تأثیر بالا برای جلوگیری از نقضهای آینده.
- سرویسهای فعال— ارزیابیهای مصالحه و تمرینهای آمادگی در برابر بحران، دفاع تیم شما را آزمایش میکند، وضعیت امنیتی شما را افزایش میدهد و انعطافپذیری را بهبود میبخشد.
- تشریحات سه ماهه تهدید – جلسات توجیهی اطلاعاتی تهدید با راهنمایی مناسب در مورد روندها و تهدیدات نوظهور، تجزیه و تحلیل و اعتبارسنجی شاخصهای سازش و هشدارها، و ارائه حق بیمه اعلانهای دولت ملی (فقط طرح 2).
به چه کسانی Microsoft Incident Response کمک می کند
امیدواریم که هرگز با نقض مواجه نشوید. اما اگر این کار را انجام دهید، می توانید مطمئن باشید که ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا به سازمان شما کمک کنیم تا طبق معمول به کار خود بازگردد. در راستای مأموریت مایکروسافت برای توانمندسازی هر فرد و هر سازمانی در این سیاره برای دستیابی به اهداف بیشتر، ما به هر سازمانی که می توانیم کمک می کنیم، از جمله:
- مشتریان جدید یا موجود Microsoft.
- مشتریانی که از محصولات Microsoft Security استفاده نمی کنند (این یک سرویس فروشنده است).
- مشتریان سازمانی، دولتی، آموزشی و غیرانتفاعی در ابر تجاری مایکروسافت.
مشارکت اکوسیستم
یکی از اصول اصلی ما در Microsoft Security، امنیت برای همه است. برآورده کردن نیازهای انواع سازمانها به معنای ارائه انتخاب است – نه تنها در مورد انواع خدماتی که مشتریان خریداری میکنند، بلکه در مورد اینکه از چه کسی آنها را خریداری میکنند. در پایان روز، ما می دانیم که یک ارائه دهنده به تنهایی نمی تواند نیازهای منحصر به فرد هر سازمان را برآورده کند. به همین دلیل است که مایکروسافت کاملاً متعهد به کار با اکوسیستمی از شرکا و فناوریهایی است که به مشتریان انعطافپذیری لازم برای انتخاب آنچه را که مطابق با نیازهایشان است ارائه میدهند.
مایکروسافت دارای اکوسیستم شریک خدمات امنیتی گسترده ای است که مشتریان در سراسر جهان می توانند از بین آنها انتخاب کنند. پاسخ به حادثه ما و شرکای راه حل MXDR تأیید شده توسط مایکروسافت دارای قابلیتهای در سطح جهانی و تخصص در حوزه هستند، که هر کدام مجموعه گستردهای از راهحلهای تخصصی را در مجموعه محصولات امنیتی مایکروسافت ارائه میکنند. اگر به دنبال خدمات شریک هستید، لطفاً برای یافتن راه حل به فهرست اعضا انجمن امنیت هوشمند مایکروسافت بروید. برای رفع نیازهای شما.
همراستا با گسترش مجموعه پاسخگویی به حادثه، ما همچنین شراکت جدیدی را با ارائهدهنده پاسخ حادثه، Kivu، اعلام میکنیم. مایکروسافت و کیوو به طور مشترک با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا از روابط موجود با ارائه دهندگان بیمه سایبری در پاسخ به حوادث سایبری مشتریان استفاده کنند. Kivu مایکروسافت را بهعنوان گزینه برتر برای خدمات اصلاحی پس از نقض در زمانی که مشتریان Kivu به آنها نیاز دارند، در نظر میگیرد، و مایکروسافت Kivu را به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای انجام مذاکرات باجافزار برای مشتریانی که به دنبال آن خدمات هستند، در نظر میگیرد.
«جرم سایبری هرگز متوقف نخواهد شد. ما باید شریک شویم، استعدادها را جمع آوری کنیم، اطلاعات را ترکیب کنیم و با همکاران بخش عمومی خود برای محافظت از سازمان ها در برابر تهدیدات سایبری همکاری کنیم. ائتلاف ما با Microsoft Security نقاط قوت ما را ترکیب میکند تا تأثیر بیشتری بر تقریباً هر مشکل امنیت سایبری قابل تصور داشته باشد.»
«مأموریت ما این است که جهان را ایمن کنیم تا مشتریان ما بتوانند پیشرفت کنند. کلی بیسل، معاون شرکت خدمات امنیتی مایکروسافت، گفت: امنیت یک ورزش تیمی است و واکنش به حوادث یکی از مهمترین زمینهها برای رهبران صنعت است که با یکدیگر همکاری کنند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با Kivu و سایر شرکا هستیم تا به مشتریان کمک کنیم در برابر همه حملات سایبری ایمن و ایمن باشند. مشتریان می توانند مطمئن باشند که به نیازهای واکنش به حادثه آنها رسیدگی می شود تا کسب و کارشان رونق بگیرد.”
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Microsoft Incident Response و Incident Response Retainer، لطفاً از وب سایت ما دیدن کنید یا وبلاگ های ما را در مجموعه Microsoft Security Experts.
بیشتر بیاموزید
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهکارهای امنیتی Microsoft، از وب سایت ما دیدن کنید. وبلاگ امنیتی را علامت گذاری کنید تا از پوشش تخصصی ما در مورد مسائل امنیتی مطلع شوید. همچنین، ما را در لینکدین (Microsoft Security) و توییتر دنبال کنید (@MSFTSecurity) برای آخرین اخبار و بهروزرسانیها در مورد امنیت سایبری.
1هزینه گزارش نقض داده 2022، IBM. 2022.
2C- Suite Outlook 2023، The Conference Board. 2023.
پیشنهاد میکنیم از دیگر نوشته ها دیدن کنید.