32 نمونه بیانیه ماموریت و چشم انداز که خریداران شما را الهام می بخشد
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
32 نمونه بیانیه ماموریت و چشم انداز که خریداران شما را الهام می بخشد
درباره مارک هایی که بارها و بارها از آنها خریداری می کنید فکر کنید. چرا حتی زمانی که گزینههای ارزانتری وجود دارد، محصولات و یا خدمات را از آنها خریداری میکنید؟
خب، دلیل خوبی برای آن وجود دارد – به دلیل ارزش های آنها که در بیانیه ماموریت آنها بیان شده است. به عنوان مصرف کننده، ما دوست داریم از کسب و کارهایی حمایت کنیم که دارای ارزش هایی هستند که ما به آنها اعتقاد داریم.
با این وجود، وفاداری یک شبه اتفاق نمی افتد. ایجاد وفاداری به برند، مانند ایجاد بیانیههای ماموریت و چشمانداز، زمان میبرد. اگر کمی در تنگنای زمانی هستید، از این فهرست مطالب استفاده کنید تا دقیقاً آنچه را که برای الهام بخشیدن به توسعه مأموریت شرکت خود به دنبال آن هستید، بیابید:
بیانیه ماموریت چیست؟
بیانیه ماموریت بیانیه ساده ای در مورد اهداف، ارزش ها و اهداف یک سازمان است. این به یک شرکت کمک می کند تا به تغییرات واکنش نشان دهد و تصمیماتی اتخاذ کند که با چشم انداز آن هماهنگ باشد.
این توضیح مختصر به مشتریان، کارمندان و رهبری کمک میکند تا اولویتهای اصلی سازمان را درک کنند.
با رشد یک شرکت، ممکن است به اهداف اولیه خود برسد و آنها تغییر کنند. بنابراین، بازنگری بیانیههای ماموریت در صورت لزوم برای بازتاب فرهنگ جدید کسبوکار در حین دستیابی به اهداف و توسعه اهداف جدید، مهم است.
یک بیانیه ماموریت خوب چیست؟
بهترین برندها عناصر فیزیکی، احساسی و منطقی را در یک تجربه استثنایی مشتری (و کارمند) ترکیب میکنند که شما به اندازه آنها برای شما ارزش قائل هستید. یک بیانیه ماموریت خوب نه تنها هدف برند شما را توضیح می دهد، بلکه باعث ایجاد ارتباط با مشتریان می شود.
وقتی نام تجاری شما ارتباط واقعی با مشتریان و کارمندان ایجاد می کند، آنها به شرکت شما وفادار می مانند و در نتیجه سودآوری کلی شما را افزایش می دهند.
بیانیههای ماموریت همچنین به شما کمک میکنند در بازار متمایز شوید و برند شما را از رقبا متمایز کند.
3 بخش بیانیه ماموریت چیست؟
بیانیه ماموریت شما باید به وضوح بیان کند که برند شما چه کاری انجام می دهد، چگونه آن را انجام می دهد و چرا برند این کار را انجام می دهد. شما می توانید به سرعت این را در بیانیه ماموریت خود با ارائه موارد زیر خلاصه کنید:
- هدف برند: محصول یا خدمات شما چه کاری انجام میدهد، یا هدف آن ارائه و برای چه کسی است؟
- ارزش های برند: شرکت شما به چه معناست؟ به عنوان مثال، آیا شما نسبت به محیط زیست آگاه هستید و راه حل پایدارتری برای حل یک مشکل ارائه می دهید؟ ارزش ها هستند که شرکت شما را منحصر به فرد می کنند.
- اهداف برند: شرکت شما چه دستاوردهایی برای مشتریان دارد؟ چرا آنها باید به جای سایر رقبا از شما خرید کنند؟
با این سه جزء، میتوانید مأموریتی ایجاد کنید که منحصر به برند شما باشد و در بین مشتریان بالقوه طنینانداز شود. در مرحله بعد، ما شما را گام به گام راهنمایی میکنیم که چگونه یک بیانیه مأموریت مناسب بنویسید تا با تکامل شرکتتان بر روی آن بسازید.
چگونه بیانیه ماموریت بنویسیم
- محصول یا خدمات ارائه شده شرکت خود را توضیح دهید.
- ارزش های اصلی شرکت را شناسایی کنید.
- چگونه پیشنهاد شرکت شما با ارزشهای شما مطابقت دارد.
- این عبارات را در یکی جمع کنید.
- مطمئن شوید که واضح، مختصر و بدون کرک باشد.
1. محصول یا خدمات ارائه شده شرکت خود را توضیح دهید.
شما می خواهید مشتریان بالقوه متوجه شوند که شرکت شما به معنای واقعی چه می کند. این به این معنی است که پیشنهاد خود را با عبارات اساسی و واضح توضیح دهید. توضیح شما باید به اساسی ترین سؤالات مانند:
پاسخ دهد
- آیا محصول یا خدماتی را می فروشید؟
- چرا مشتریان آن را میخرند؟
- پیشنهاد شما چگونه برای مشتری حل می شود؟
پاسخهای خود را ضبط کنید و بر این تمرکز کنید که چگونه محصول یا خدمات شما برای شخصیتهای خریدار شما ارزش میآورد، در غیر این صورت به عنوان مخاطب هدف شما شناخته می شود.
2. ارزش های اصلی شرکت را شناسایی کنید.
اکنون، اینجاست که میتوانید بزرگتر فکر کنید. شما فقط یک محصول یا خدمات را به صورت تصادفی تولید نکردید. در عوض، به احتمال زیاد شما با مجموعه ای از ارزش های اصلی انگیزه می گیرید.
ارزشهای اصلی اصولی عمیقاً ریشهدار هستند که اقدامات شرکت را هدایت میکنند. کد فرهنگی HubSpot را انتخاب کنید، HEART، برای مثال:
- متواضع
- همدلانه
- قابل تطبیق
- قابل توجه
- شفاف
اینها اصولی هستند که نه تنها کارکنان شرکت به آنها احترام می گذارند، بلکه اصولی هستند که مشتریان ما نیز از آنها قدردانی می کنند. با شناسایی ارزشهای اصلی که در سطوح شخصی و سازمانی معنی دارند، مجموعه جذابی برای اضافه کردن به بیانیه مأموریت خود خواهید داشت.
3. نحوه هماهنگی پیشنهاد شرکت شما با ارزش های شما را به هم مرتبط کنید.
پس چگونه پیشنهاد شرکت شما می تواند به ارزش های اصلی شما خدمت کند؟ شما باید ارتباطی بین این دو ایجاد کنید که برای عموم منطقی باشد.
به عنوان مثال، اگر یکی از ارزشهای اصلی شما بر نوآوری متمرکز است، میخواهید محصول یا خدمات خود را بهعنوان فراتر از مرزها تعریف کنید و توضیح دهید که چگونه به مشتریان کمک میکند تا در زندگی یا شیوههای تجاری خود نوآوری کنند. اساساً، شما از مزایای واقعی این پیشنهاد استفاده میکنید و آن را برای خدمت به هدفی بالاتر گسترش میدهید.
4. این عبارات را در یکی جمع کنید.
یک بیانیه ماموریت می تواند به کوتاهی یک جمله یا به اندازه یک پاراگراف باشد، اما به معنای خلاصه ای کوتاه از هدف شرکت شما است. شما باید چه چیزی، چه کسی و چرا شرکت خود را بیان کنید:
- چه چیزی: شرکت ارائه می دهد
- چه کسی: به چه کسی می فروشید
- چرا: ارزشهای اصلی که برای آن انجام میدهید
هنگامی که پیام خود را با موفقیت منتقل کردید، زمان آن است که بیانیه خود را اصلاح و کامل کنید.
5. مطمئن شوید که واضح، مختصر و بدون کرک باشد.
بیش از همه، بیانیه ماموریت شما یک دارایی بازاریابی است که باید واضح، مختصر و بدون کرک باشد. باید به وضوح هدف شرکت شما را مشخص کند و اهداف مشترکی را که شرکت برای رسیدن به آنها تلاش می کند نشان دهد. همچنین باید از سایر اعضای تیم یا مشاوران بخواهید که بیانیه ماموریت را بخوانند و در صورت نیاز مطابق با توصیه های آنها تنظیمات را انجام دهند.
بیانیه چشم انداز
بیانیه چشم انداز آرزویی است و طرح یا “چشم انداز” برند شما را برای آینده و تأثیر بالقوه بر جهان بیان می کند. آنها اغلب به عنوان یک راهنما برای اهداف آینده یک نام تجاری عمل می کنند و توضیح می دهند که چرا مشتریان و کارمندان باید برای مدت طولانی در کنار هم باشند.
یک بیانیه چشم انداز خوب چیست؟
یک بیانیه چشم انداز خوب باید جسورانه و جاه طلبانه باشد. آنها قرار است بیانیه های الهام بخش و تصویری بزرگی از آنچه شرکت شما در آینده می خواهد باشد. آنها به مشتریان نگاهی به مسیر شرکت شما میدهند و با ایجاد وفاداری مشتری به آنها اجازه میدهند پشتیبانی خود را با چشمانداز شما هماهنگ کنند، زیرا به آینده برند شما نیز اعتقاد دارند.
3 بخش بیانیه چشم انداز چیست؟
چشم انداز شرکت شما باید الهام بخش باشد و در عین حال با ماموریت شرکت همسو باشد. یک بیانیه چشم انداز باید دارای ویژگی های زیر باشد:
- آرزوآمیز و جاه طلب: چشم انداز عالی برای آنچه می خواهید کسب و کارتان به دست آورد دارید؟ اینجا محل قرار دادن آن است. بیانیه چشم انداز شما باید آرزومند باشد و نشان دهد که چگونه تجارت شما در آینده رشد خواهد کرد.
- عملی و دست یافتنی: در حالی که بیانیه شما باید جاه طلبانه باشد، نباید غیرممکن باشد. هدفی را تعیین کنید که هم چالش برانگیز و هم کاربردی باشد.
- کلی: چشم انداز شما باید به اندازه ای گسترده باشد که تمام اهداف کلی برند شما را در برگیرد. آن را به عنوان چتری برای بیانیه ماموریت خود و اهداف شرکت در نظر بگیرید.
هر دو بیانیه ماموریت و چشم انداز اغلب در یک “بیانیه ماموریت” جامع ترکیب می شوند تا دلیل سازمان برای وجود و چشم انداز آن برای مخاطبان داخلی و خارجی – مانند کارمندان، شرکا، اعضای هیئت مدیره، مصرف کنندگان، و سهامداران تعریف شود.
>
تفاوت بین بیانیههای مأموریت و چشمانداز در هدفی است که در خدمت آنهاست.
بیانیه ماموریت در مقابل بیانیه چشم انداز
بیانیه ماموریت مشخص می کند که شرکت می خواهد به چه چیزی دست یابد، از چه کسانی حمایت می کند و چرا می خواهند از آنها حمایت کنند. از سوی دیگر، بیانیه چشم انداز توضیح می دهد که شرکت می خواهد یک جامعه یا جهان در نتیجه خدمات شرکت در کجا باشد. بنابراین، بیانیه ماموریت نقشه راه بیانیه چشم انداز شرکت است.
بیانیه ماموریت یک نقل قول تحت اللفظی است که نشان می دهد یک برند یا شرکت قصد انجام چه کاری را دارد. این امر به مردم امکان میدهد محصول و خدماتی را که ارائه میکند، برای چه کسانی میسازد و چرا این کار را انجام میدهد، بدانند. بیانیه چشم انداز، برندی است که به آینده نگاه می کند و آنچه را که امیدوار است از طریق بیانیه ماموریت خود به دست آورد، بیان می کند. این مفهومی تر است، زیرا نگاهی اجمالی به آنچه که نام تجاری در نظر مصرف کننده می تواند تبدیل شود و ارزشی است که در طول عمر به ارمغان می آورد.
به طور خلاصه، تفاوت های اصلی بین بیانیه ماموریت و بیانیه چشم انداز عبارتند از:
- بیانیه های ماموریت هدف فعلی یک شرکت را توصیف می کند. عملکرد شرکت، مخاطبان هدف و پیشنهادات کلیدی عناصری هستند که اغلب در بیانیه ماموریت ذکر میشوند.
- بیانیه های چشم انداز نگاهی به آینده یک شرکت یا چشم انداز کلی آن است. همان عناصر بیانیه ماموریت را می توان در بیانیه چشم انداز گنجاند، اما در زمان آینده توضیح داده می شوند.
اکنون که می دانیم آنها چیست، بیایید به چند نمونه مفید از هر کدام در صنایع مختلف بپردازیم.
الگوی بیانیه ماموریت و چشم انداز
راهنمای رایگان: 100 قالب بیانیه ماموریت و مثالها
برای ساختن بیانیه ماموریت خود به مثال های بیشتری نیاز دارید؟ نمای کلی رایگان ما از بیانیههای مأموریت را دانلود کنید – با 100 الگو و مثال کامل شده است تا به شما کمک کند یک بیانیه مأموریت برجسته ایجاد کنید.
با این الگوهای مفید بیانیه ماموریت ایجاد کنید ، مانند مثال زیر:
بهترین نمونه های بیانیه ماموریت
- زندگی خوب است: برای گسترش قدرت خوش بینی.
- sweetgreen: ایجاد جوامع سالم تر با اتصال مردم به غذای واقعی.
- پاتاگونیا: بهترین محصول را بسازید، هیچ آسیب غیرضروری ایجاد نکنید، از تجارت برای محافظت از طبیعت استفاده کنید، به قراردادها محدود نشوید.
- American Express: با ارائه محصولات و خدمات متمایز برای مشتریان خود برای کمک به آنها در دستیابی به آرزوهای خود ضروری شوید.
- واربی پارکر: برای الهام بخشیدن و تاثیرگذاری بر جهان با دید، هدف و سبک.
- InvisionApp: با کمک به آنها برای همکاری بهتر، روش کار با یکدیگر را تغییر دهید. سریعتر روی همه چیز از هر کجا.
- چای صادقانه: برای ایجاد و ترویج نوشیدنیهای ارگانیک، سالم و با طعم عالی.
- IKEA: ارائه طیف گستردهای از محصولات مبلمان منزل با طراحی خوب و کاربردی با قیمتهای بسیار پایین که تا حد امکان افراد قادر به خرید آنها باشند
- Nordstrom: ارائه بهترین خدمات، انتخاب، کیفیت و ارزش به مشتریان.
- گهواره تا مداد رنگی: به کودکان از بدو تولد تا سن 12 سالگی، که در موقعیت های بی خانمان یا کم درآمد زندگی می کنند، اقلام ضروری را در اختیار آنها قرار می دهد تا رشد کنند – در خانه، مدرسه، و در بازی.
- خدمات بهداشت جهانی، شرکت: برای ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی با کیفیت برتر که: بیماران به خانواده و دوستان خود توصیه می کنند، پزشکان برای بیماران خود ترجیح می دهند، خریداران برای مشتریان خود انتخاب می کنند، کارمندان به آن افتخار می کنند، و سرمایه گذاران به دنبال سود طولانی مدت هستند. .
- JetBlue: برای الهام بخشیدن به بشریت – هم در هوا و هم در زمین.
- روز کاری: ارزشهای اصلی ما هر کاری را که انجام میدهیم هدایت میکند – کارمندان، خدمات مشتری، نوآوری، صداقت، سرگرمی، سودآوری.
- Lowe’s: با هم، محصولات مناسب برای بهبود خانه، با بهترین خدمات و ارزش را در هر کانال و انجمنی که به آن خدمت می کنیم، ارائه دهید.
- تسلا: تسریع انتقال جهان به انرژی پایدار.
- کودکان نامرئی: با صلحسازان محلی در سراسر آفریقای مرکزی شریک میشوند تا از طریق راهحلهای محلی به درگیریهای خشونتآمیز پایان دهند.
- TED: ایدهها را گسترش دهید، جامعه را تقویت کنید و تأثیر بگذارید.
- Microsoft: برای توانمندسازی هر فرد و هر سازمانی در این سیاره برای دستیابی به دستاوردهای بیشتر.
- دیزنی: برای سرگرم کردن، اطلاع رسانی و الهام بخشیدن به مردم در سراسر جهان از طریق قدرت داستان سرایی بی نظیر.
- متا: دادن قدرت به مردم برای ایجاد جامعه و نزدیکتر کردن جهان.
- شرکای سهام ویستا: با ارائه تخصص فناوری، راهنمایی عملیاتی و سرمایه برای رشد پایدار، سازمانها را در تمام صنایع توانمند میسازیم تا در اقتصاد دیجیتال پیشرو بمانند.
- دانکین: هر کاری که ما انجام می دهیم در مورد شماست. ما تلاش می کنیم تا شما را در بهترین حالت خود نگه داریم و به شما، سلیقه و زمان شما وفادار می مانیم. این همان چیزی است که آمریکا روی آن کار می کند.
1. زندگی خوب است: برای گسترش قدرت خوش بینی.
مارک Life is Good چیزی بیش از گسترش خوشبینی است – اگرچه، با شعارهای نشاطآور تیشرتهایی مانند “Seas The Day” و “Forecast: Mostly Sunny”، سخت است که لبخند نزنید.
انبوهی از شرکتهای تولید تیشرت در جهان وجود دارند، اما ماموریت زندگی خوب است با بیانیه ماموریتی که فراتر از لباس های سرگرم کننده است: گسترش قدرت خوش بینی.
اگر با خیریه عمومی این شرکت آشنایی ندارید، این ماموریت شاید کمی غیرمنتظره باشد: یک شرکت تی شرت چگونه به گسترش خوش بینی کمک می کند؟ Life is Good به این سوال در زیر پاسخ می دهد، جایی که ماموریت با جزئیات بیشتر با استفاده از یک ویدیو و با پیوندهایی به انجمن شرکت و پروژه بازی ساز خوب است صفحه. ما واقعاً دوست داریم که این بیانیه مأموریت چقدر عالی و در عین حال خاص است – این ترکیبی است که به سختی می توان تعادل ایجاد کرد.
2. sweetgreen: ایجاد جوامع سالمتر با اتصال مردم به غذای واقعی
توجه داشته باشید که مأموریت sweetgreen با ارزشهای شما مطابقت دارد – نه فقط به عنوان چیزی که برند به آن اعتقاد دارد. ما عاشق زبان فراگیر استفاده شده در بیانیه آن هستیم.
این زبان به ما اجازه میدهد بدانیم که شرکت تماماً در مورد اتصال شبکه در حال رشد خود است. از کشاورزانی که مواد غذایی سالم و محلی را با ما – مشتری – میکارند، زیرا ما کسانی هستیم که میخواهیم گزینههای غذایی سالم و محلی بیشتری داشته باشیم.
ماموریت برقراری ارتباط با مردم چیزی است که این بیانیه را بسیار قوی می کند. و این وعده فراتر از وبسایت sweetgreen و دیوارهای فروشگاههای مواد غذایی آن رفته است: این تیم در جوامعی که فروشگاههای خود را باز کردهاند نیز پیشرفت کرده است. در درجه اول، به کودکان خردسال در مورد تغذیه سالم، تناسب اندام، پایداری و از کجا می آید، آموزش می دهد.
3. پاتاگونیا: بهترین محصول را بسازید، دلیلی ندارد آسیب غیر ضروری، استفاده از کسب و کار برای محافظت از طبیعت، بدون مقید به قرارداد.
بیانیه ماموریت پاتاگونیا تعهد این شرکت برای کمک به محیط زیست و نجات زمین را برجسته می کند. افراد پشتیبان این برند بر این باورند که یکی از مستقیمترین راهها برای محدود کردن اثرات زیستمحیطی، استفاده از کالاهایی است که برای نسلها دوام میآورند یا میتوان آنها را بازیافت کرد تا مواد موجود در آنها همچنان مورد استفاده قرار گیرند.
به نام این هدف، شرکت زمان، خدمات و حداقل 1٪ از فروش خود را به صدها گروه زیست محیطی در سراسر جهان اهدا می کند.
اگر شرکت شما تمرکز مشابهی بر رشد کسبوکار شما دارد، به این فکر کنید که هم در مورد منافعی که برای مشتریان به ارمغان میآورید و هم در مورد ارزشی که میخواهید در بیانیه ماموریت خود برای هدف بزرگتری به ارمغان بیاورید، صحبت کنید.
4. امریکن اکسپرس: با ارائه محصولات متفاوت، برای مشتریان خود ضروری شوید و خدماتی برای کمک به آنها برای رسیدن به آرزوهایشان.
مشتریان هرگز شرکتی را دوست نخواهند داشت تا زمانی که کارمندان آن را دوست داشته باشند.
توییت بالا از سایمون سینک است، و این توییتی است که در اینجا در HubSpot تکرار می کنیم همیشه. امریکن اکسپرس در فهرست ارزشهای خود، خود را از دیگر شرکتهای کارت اعتباری متمایز میکند، با سرودی برای خدمات عالی به مشتریان، چیزی که به آن مشهور است.
ما به ویژه تاکید بر کار گروهی و حمایت از کارکنان را دوست داریم تا افراد داخل سازمان بتوانند در بهترین موقعیت برای حمایت از مشتریان خود باشند.
5. واربی پارکر: برای الهام بخشیدن و تاثیرگذاری بر جهان با چشم انداز، هدف و سبک.
In one sentence, the brand takes us to the root of why it was founded while also revealing its vision for a better future.
The longer-form version of the mission reads: “We’re constantly asking ourselves how we can do more and make a greater impact—and that starts by reimagining everything that a company and industry can be. We want to demonstrate that a business can scale, be profitable, and do good in the world—without charging a premium for it. And we’ve learned that it takes creativity, empathy, and innovation to achieve that goal.” This further shows how Warby Parker doesn’t hold back on letting its unique personality shine through. Here, the mission statement’s success all comes down to spot-on word choice.
6.InvisionApp: Transform the way people work together by helping them collaborate better. سریعتر On everything. From anywhere.
We love the way this statement is emphasized by bringing it back to InVision’s customers — top brands like Google, Zillow, and Slack — and linking to those stories. This mission statement is brief, authentic, and business babble-free — which makes the folks at InvisionApp seem trustworthy and genuine.
7. Honest Tea: To create and promote great-tasting, healthy, organic beverages.
Honest Tea’s mission statement begins with a simple punch line connoting its tea is real, pure, and therefore not full of artificial chemicals. The brand is speaking to an audience that’s tired of finding ingredients in its tea that can’t be pronounced and has been searching for a tea that’s exactly what it says it is.
Not only does Honest Tea have a punny name, but it also centers its mission around the name. For some time, the company even published a Mission Report each year in an effort to be “transparent about our business practices and live up to our mission to seek to create and promote great-tasting, healthier, organic beverages.”
8. IKEA: To offer a wide range of well-designed, functional home furnishing products at prices so low that as many people as possible will be able to afford them
The folks at IKEA dream big. The vision-based mission statement could have been one of beautiful, affordable furniture, but instead, it’s to make everyday life better for its customers. It’s a partnership: IKEA finds deals all over the world and buys in bulk, then we choose the furniture and pick it up at a self-service warehouse.
“Our business idea supports this vision … so [that] as many people as possible will be able to afford them,” the brand states.
Using words like “as many people as possible” makes a huge company like IKEA much more accessible and appealing to customers.
9. Nordstrom: Offering customers the very best service, selection, quality, and value.
When it comes to customer commitment, few companies are as hyper-focused as Nordstrom is. Although clothing selection, quality, and value all have a place in the company’s mission statement, it’s clear that it’s all about the customer: “Nordstrom works relentlessly to give customers the most compelling shopping experience possible.”
If you’ve ever shopped at a Nordstrom, you’ll know the brand will uphold the high standard for customer service mentioned in its mission statement, as associates are always roaming the sales floors, asking customers whether they’ve been helped, and doing everything they can to make the shopping experience a memorable one.
10. Cradles to Crayons: Provides children from birth through age 12, living in homeless or low-income situations, with the essential items they need to thrive – at home, at school, and at play.
Cradles to Crayons divided its mission and model into three sections that read like a game plan: The Need, The Mission, and The Model. The “rule of three” is a powerful rhetorical device called a tricolon that’s usually used in speechwriting to help make an idea more memorable. A tricolon is a series of three parallel elements of roughly the same length — think “I came; I saw; I conquered.”
11. Universal Health Services, Inc.: To provide superior quality healthcare services that: PATIENTS recommend to family and friends, PHYSICIANS prefer for their patients, PURCHASERS select for their clients, EMPLOYEES are proud of, and INVESTORS seek for long-term returns.
A company thrives when it pleases its customers, its employees, its partners, and its investors — and Universal Health Services endeavors to do just that, according to its mission statement. As a healthcare service, it specifically strives to please its patients, physicians, purchasers, employees, and investors. We love the emphasis on each facet of the organization by capitalizing the font and making it red for easy skimming.
12. JetBlue: To inspire humanity – both in the air and on the ground.
JetBlue’s committed to its founding mission through lovable marketing, charitable partnerships, and influential programs — and we love the approachable language used to describe these endeavors. For example, the brand writes how it “set out in 2000 to bring humanity back to the skies.”
For those of us who want to learn more about any of its specific efforts, JetBlue offers details on the Soar With Reading program, its partnership with KaBOOM!, the JetBlue Foundation, environmental and social reporting, and so on. It breaks down all these initiatives really well with big headers, bullet points, pictures, and links to other web pages visitors can click to learn more. JetBlue also encourages visitors to volunteer or donate their TrueBlue points.
13. Workday: Our core values guide everything we do — Employees, Customer Service, Innovation, Integrity, Fun, Profitability.
Workday, a human resources (HR) task automation service, doesn’t use its mission statement to highlight the features of its product or how it intends to help HR professionals improve in such-and-such a way.
Instead, the business takes a stance on values. There’s a lot of great tech out there. But at Workday, it revolves around the people. We love how confident yet kind this mission statement is. It observes the state of its industry — which Workday believes lacks a human touch — and builds company values around it.
14. Lowe’s: Together, deliver the right home improvement products, with the best service and value, across every channel and community we serve.
Sometimes the best way to communicate is direct. Lowe’s mission statement hones in on the who, how, what, and why behind this powerful home improvement brand.
It’s also a great lesson in how the words and phrases you choose show your audience the force behind your mission. This mission statement begins with the word “together.” So, no matter what location, products, or channel, the top priority of its mission is that it happens as a team.
That focus on togetherness also creates a foundation for the volunteer, scholarship, and charitable work that this organization does.
15. Tesla: Accelerating the world’s transition to sustainable energy.
A car company’s punny use of the word “accelerating” is just one reason this mission statement sticks out. But Tesla makes this list because of how its mission statement describes the industry.
It may be a car company, but Tesla’s primary interest isn’t just automobiles — it’s promoting sustainable energy. And, sustainable energy still has a “long road” ahead of it (pun intended) — hence the world’s “transition” into this market.
Ultimately, a mission statement that can admit to the industry’s immaturity is exactly what gets customers to root for it — and Tesla does that nicely.
16. Invisible Children: Partners with local peacebuilders across central Africa to end violent conflict through locally-led solutions.
Invisible Children is a non-profit that raises awareness around the violence affecting communities across Central Africa, and the company takes quite a confident tone in its mission.
The most valuable quality of this mission statement is that it has an end goal. Many companies’ visions and missions are intentionally left open-ended so that the business might always be needed by the community. But Invisible Children wants to “end” violent conflict facing African families with local solutions. It’s an admirable mission that all businesses — not just nonprofits — can learn from when motivating customers.
17. TED: Spread ideas, foster community and create impact.
We’ve all seen TED Talks online before. Well, the company happens to have one of the most concise mission statements out there.
TED, which stands for “Technology Education and Design,” has a succinct mission statement that shines through in every Talk you’ve seen the company publish on the internet. That mission statement starts with “Spread ideas.” Sometimes, the best way to get an audience to remember you is to zoom out as far as your business’s vision can go. What do you really care about? TED has recorded some of the most famous presentations globally. Then, it hones in on what great ideas can do — foster community and create impact.
18. Microsoft: To empower every person and every organization on the planet to achieve more.
Microsoft is one of the most well-known technology companies in the world. It makes gadgets for work, play, and creative purposes on a worldwide scale, and its mission statement reflects that. Through its product offering and pricing, it can empower every person and organization.
19. Disney: To entertain, inform and inspire people around the globe through the power of unparalleled storytelling.
Disney’s mission statement goes beyond providing ordinary entertainment. It intends to tell stories and drive creativity that inspires future generations through its work. This is an exceptional mission statement because it goes beyond giving consumers programs to watch, but ones that excite and change the way people see them and the world around them.
20. Meta: Giving people the power to build community and bring the world closer together.
Meta, formerly known as Facebook, is a major social media platform with a concise vision statement. It provides a platform to stay in touch with loved ones and potentially connect to people around the world.
21. Vista Equity Partners: By providing technology expertise, operational guidance and capital for sustainable growth, we empower organizations across all industries to stay ahead in the digital economy.
Some businesses sell a clear and easy-to-understand product or service. But many companies need to combine branding with product education. This means that some mission statements need to not only communicate how a brand does business but also make it easy to see what it’s selling.
Vista Equity Partners is a leading technology brand that supports a wide range of people, technologies, and products. In its mission statement, it clarifies what its company offers and why. It does this using the terms its audience uses most often to describe how it can help.
22. Dunkin’: Everything we do is about you. We strive to keep you at your best, and we remain loyal to you, your tastes and your time. That’s what America runs on.
Dunkin’s mission goes beyond remaining a large coffee chain. Rather, the brand wants to be the consummate leader in the coffee and donut industry. It wants to become a place known for fun, food, and recreation.
Now that we’ve gone over successful mission statements, what does a good vision statement look like? Check out some of the following company vision statements — and get inspired to write one for your brand.
Vision Statement Example
“Our vision is to improve sustainable farming practices across the globe.” This vision statement is ambitious and broad enough to be an umbrella statement in line with a brand’s mission.
1. Alzheimer’s Association: A world without Alzheimer’s and all other dementia.
The Alzheimer’s Association conducts global research and gives quality care and support to people with dementia. This vision statement looks into the future where people won’t have to battle this now incurable disease. With the work that it’s doing in the present, both employees and consumers can see how the organization achieves its vision by helping those in need.
2. Teach for America: One day, all children in this nation will have the opportunity to attain an excellent education.
Teach for America creates a network of leaders to provide equal education opportunities to children in need. This organization’s day-to-day work includes helping marginalized students receive the proper education they otherwise wouldn’t have access to. Its vision statement is what it hopes to see through its efforts — a nation where no child is left behind.
3. Creative Commons: Help others realize the full potential of the internet.
This nonprofit’s vision statement is broad. It helps overcome legal obstacles to share knowledge and creativity around the world. By working closely with major institutions, its vision is an innovative internet that isn’t barred by paywalls.
4. Chipotle: We believe that food has the power to change the world.
Delicious tacos, burritos, and bowls aren’t the only things that Chipotle is passionate about. Many fast food brands differentiate with products. But Chipotle offers a belief instead. This idea fuels practices like using local and organic produce, using responsibly raised meat, and cutting greenhouse emissions. Chipotle’s vision statement makes it clear what inspires and drives the actions of this international brand.
5. Australia Department of Health: Better health and wellbeing for all Australians, now and for future generations.
This government department has a clear vision for its country. Through health policies, programs, and regulations, it has the means to improve the healthcare of Australian citizens.
6. LinkedIn: Create economic opportunity for every member of the global workforce.
LinkedIn is a professional networking service that gives people the opportunity to seek employment. Its vision statement intends to give employees of every level a chance to get the job they need.
7. Purely Elizabeth: We believe that food can heal.
Purely Elizabeth is a food brand selling granola, oatmeal, and cereal products. Its extended vision statement reads: “When you eat better, you feel better. It’s that simple. That’s why we use superfoods with vibrant flavors and rich textures to create delicious foods to help you thrive on your wellness journey.”
Food brands have a lot of competition, and this brand’s broad and inspiring vision offers a chance to connect more deeply with customers. Its podcast, blog, and recipe resources offer useful tools and tips for anyone looking to heal their bodies with their food choices.
8. AllHere: Connecting All Families with the Right Support at the Right Time
Attendance is a big challenge for schools and families, especially with students in middle and high school. AllHere offers AI services like mobile messaging to overcome administrative and communication challenges. This helps students, parents, and teachers get the support they need for student success.
This vision statement emphasizes that this challenge is bigger than individual habits. It’s an empowering vision of an educational system that works for everyone.
9. Southwest: To be the world’s most loved, most efficient, and most profitable airline.
Southwest Airlines is an international airline that strives to serve its flyers with a smile. Its vision statement is unique because it sees itself not just excelling in profit but outstanding customer service, too. Its vision is possible through its strategy and can lead its employees to be at the level they work toward.
10. Supergoop!: Change the way the world thinks about sunscreen.
For a vision statement to excite, but not overwhelm, it should be both broad and specific. Company mission statement examples like the one above from Supergoop! show that it may be tricky, but it’s also possible to balance those two extremes.
This vision says that sunscreen is important AND that sunscreen is more than sunscreen. This simple statement helps the audience think more about what its products are and what they should expect from those products. It’s about education, awareness, and quality. And this vision statement keeps the tone positive, bright, and direct.
Inspire Through Brand Values
Brand values play a much more significant role in customer loyalty than you think. Showing that your business understands its audience — and can appeal to them on an emotional level — could be the decision point for a customer’s next purchase. We hope you found some insight in this post that can help you brainstorm your inspiring vision and mission statements for your business.
Editor’s note: This post was originally published in August 2014 and has been updated for comprehensiveness.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.