20 نمونه انتخاب ایمیلی که دوست دارم (برای الهام گرفتن از شما)
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
20 نمونه انتخاب ایمیلی که دوست دارم (برای الهام گرفتن از شما)
چند ماه پیش، صندوق ورودی من با ایمیلهای یک متخصص بهداشت پر شد. یادم نمی آمد در برنامه های رژیم غذایی تصادفی ثبت نام کرده باشم، پس چرا ایمیل های دائمی دریافت می کردم؟
من آماده بودم شکایتی را مطرح کنم، اما ابتدا صندوق ورودی خود را بررسی کردم. آنجا بود، یک ایمیل انتخابی که در واقع در آن مشترک شده بودم. متخصص با ارتباط آنها سازگار نبود، بنابراین کاملاً ذهن من را از دست داد.
این دقیقاً به همین دلیل است که ایمیلهای انتخابی بسیار مهم هستند. آنها شما را از شر مشترکین مزاحم نجات می دهند و یک استراتژی بازاریابی ایمیلی تمیز و محترمانه را حفظ می کنند. ایمیلهای انتخابی تضمین میکنند که مردم به خاطر داشته باشند که به شما اجازه ارسال محتوا را بدهند. بدون آنها، شما در خطر تبدیل شدن به یک فرستنده فراموش شده دیگر هستید – یا بدتر از آن، به عنوان هرزنامه علامت گذاری شده است.
بنابراین، چگونه آنها را به گونهای بیان میکنید که افراد را تشویق به ثبتنام کند در حالی که در عین حال سختگیر به نظر نمیرسند؟ در این مقاله، نمونههای عبارت انتخابی ایمیل مورد علاقهام را به اشتراک میگذارم، چرا آنها کار میکنند و چگونه میتوانید خودتان را بسازید.
فهرست محتوا
بهترین پیامهای انتخاب در ایمیلها
چه چیزی باعث میشود که پیام شرکت در درهمتنیدگی صندوق ورودی متمایز شود؟ در این بخش، 20 نمونه عبارت انتخابی ایمیل را برجسته میکنم و توضیح میدهم که چه چیزی آنها را منحصربهفرد میکند تا شما را به ایجاد نمونههای خود نزدیکتر کند.
1. پیچ
ایمیل انتخابی Pitch بسیار ساده است و میگوید: “همه ما آماده ایم تا جدیدترین و بهترین مطالب، نکات و منابع را برای شما ارسال کنیم تا شما را در مسیر روشنگری ارائه قرار دهیم.”
تلنگر محترمانه آنها برای اجازه صریح من نیز عالی است. بر همکاری تأکید میکند و میگوید: «ما نمیتوانیم بدون اجازه صریح شما این کار را انجام دهیم» که باعث میشود احساس کنم کنترل دارم. CTA همچنین مانند دعوتی به یک سفر احساس میکند و مرا کنجکاو میکند که به کجا منتهی میشود.
نکته حرفهای: در مورد هدف نهایی سفر انتخابی خود برای ایجاد حس هیجان و تعلق در میان مشترکین دقیق باشید.
2. هنر انحرافی
ایمیل انتخابی منحرف شما را به یک باشگاه بزرگ و هیجان انگیز دعوت می کند. تیتر آنها، “سفر انحرافی خود را آغاز کنید” سرگرم کننده است و باعث ایجاد حس کنجکاوی می شود. این ایمیل همچنین از ترس از دست دادن (FOMO) با ذکر “بزرگترین جامعه هنری جهان – 61 میلیون خلاق و بیش از 370 میلیون انحراف” استفاده می کند تا من را به تایید آن تشویق کند.
Deviant Art همچنین با تأکید بر اینکه چگونه “تأیید ایمیل شما یک ثانیه طول می کشد” امضا را آسان می کند تا نشان دهد که شما یک کلیک تا پیوستن به یک باشگاه انحصاری فاصله دارید. .
نکته حرفه ای: با یک فرآیند تأیید ساده اصطکاک را کاهش دهید و تأکید کنید چقدر آسان است که به لیست خود بپیوندید
3. نماد اتوپیا
Icon ایمیل انتخابی Utopia شخصی است و به راحتی قابل درک است. استفاده از عکس هد شات نویسنده در ایمیل، حسی شخصی میافزاید و با مشترکین با اعتماد ارتباط برقرار میکند. کپی، “متشکرم! شما تقریباً آماده هستید! لطفا اشتراک خود را تأیید کنید”، واضح و مختصر است و من را بدون سردرگمی در مرحله بعدی راهنمایی می کند.
CTA همچنین به عنوان یک تأیید مثبت عمل می کند. این من را به یک شرکت فعال در فرآیند تبدیل می کند و انتخاب مشترک را برای تعامل با Icon Utopia تقویت می کند.
نکته حرفه ای: یک CTA ایجاد کنید که به وضوح نشان دهد مشترکین چه هستند ثبتنام کردن و باعث میشود آنها نسبت به تصمیم خود برای شرکت در آن احساس اطمینان کنند.
4. پولاروید
Polaroid به خلاقان وعده می دهد که “صندوق ورودی الهام بخش تری در انتظار…” برای ایجاد هیجان و انتظار است. برای حرکت رو به جلو، دکمه برجسته «اشتراک خود را تکمیل کنید» اضافه می کنند. برای من آسان است که بدانم دقیقاً در مرحله بعدی با تماس مستقیم چه کاری باید انجام دهم.
Polaroid همچنین پیوندی برای خواندن اطلاعات بیشتر در مورد خط مشی رازداری آنها در خبرنامه خود دارد. در نهایت، ایمیل با یک “به زودی می بینمت! Polaroid” به پایان می رسد تا یک علامت دوستانه ایجاد کند که مکالمه را ادامه دهد.
نکته حرفه ای: با پایان دادن به شما، به مشترکین احساس خوشامد و ارزش بدهید رایانامه را با یک یادداشت شخصی انتخاب کنید.
5. آرایشی و بهداشتی قهرمان
Hero Cosmetics رویکردی بسیار مستقیم و فریبنده در عبارت انتخابی خود دارد. این ایمیل وعده “دسترسی زودهنگام به پیش فروش های انحصاری، اعلامیه های داخلی و موارد دیگر” را می دهد و بر مزایای ملموس اشتراک تمرکز دارد.
این استراتژی هوشمند است – نویز را کاهش می دهد و مستقیماً به “چه چیزی در آن برای من است؟” سوالی که اکثر مشترکین دارند برجسته کردن امتیازات انحصاری مانند دسترسی زودهنگام و اطلاعات داخلی، این پیشنهاد را غیرقابل مقاومت می کند و به تمایل به عضویت در یک گروه منتخب کمک می کند.
نکته حرفه ای: پیشنهاد ارزش واضح و احساس انحصار در پیامهای انتخابی خود برای جذابتر کردن آن.
6. Withings
ایمیل انتخابی Withings، من را برای آینده ای سالم تر با محصولاتش هیجان زده می کند. کپی می گوید: “گام بعدی در مسیر شما به سوی سلامتی بهتر”، که به نظر می رسد من در شرف شروع کاری عالی هستم.
این ایمیل همچنین در مورد استفاده از فناوری جالب برای کمک به درک بهتر سلامتی خود صحبت می کند. گجتهای هوشمند آنها مانند دعوتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بدن شما هستند. آنها با گفتن «هماکنون مشترک شوید و اولین کسی باشید که از سبز شدن چراغ مطلع میشوید» پایان میدهند تا احساس کنم در حال دریافت یک خبر ویژه در مورد چیزی خاص هستم.
نکته حرفه ای: در انتخاب خود از پیش بینی و انحصار استفاده کنید ایمیل هایی برای جذب مخاطب ذکر کنید که چگونه فناوری، ابزار یا اطلاعات شما زندگی آنها را بهبود می بخشد یا مشکلی را حل می کند
7. گارتنر
ایمیل گارتنر بسیار ساده و بدون هیچ سر و صدایی است. دستورالعمل ها واضح و بدون دردسر هستند: لطفا آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. انتخاب کردن همچنین به گیرندگان در مورد حریم خصوصی آنها اطمینان می دهد، که من از آن تشکر می کنم. “Gartner حریم خصوصی شما را جدی می گیرد” باعث می شود گیرندگان احساس امنیت و احترام کنند.
نکته حرفه ای: تاکید کنید که رضایت مخاطبان و حفاظت از داده ها اولویت ها برای مقابله با هرگونه تردیدی که ممکن است در مورد اشتراک گذاری اطلاعات خود داشته باشند.
8. کفش های معروف
Famous Footwear در ایمیل انتخابی خود از رویکرد جامعه سازی پیروی کرد. عباراتی مانند “به خانواده ما خوش آمدید!” و “این خیلی سرگرم کننده خواهد بود” حسی از جامعیت را به ایمیل اضافه می کند. این رویکرد به خوبی کار می کند زیرا به میل ذاتی ما برای ارتباط و تعلق می زند و یک ارتباط عاطفی ایجاد می کند.
این برند همچنین با “چیزها واقعاً، واقعاً خوب می شوند” پیش بینی ایجاد می کند و مزایایی را فهرست می کند (نکات روند، الهام از سبک، و هشدارهای فروش) گرفتن. به این ترتیب، می دانم که انتظار زیادی دارم.
نکته حرفه ای: ایجاد یک حس اجتماعی یا تعلق و برجسته کردن مزایای تجربی پیوستن به لیست شما، نه فقط مزایای عملی.
9. Wealthsimple
Wealthsimple، یک سرویس مدیریت سرمایه گذاری آنلاین، دارای ایمیل انتخابی بسیار ساده است. ایمیل مشخص می کند که چرا آنها آن را ارسال می کنند (برای اثبات اینکه من یک ربات نیستم) و چه کاری باید انجام دهم (ایمیل خود را تأیید کنید).
“شما تقریباً تمام شده اید” همچنین تأکید می کند که این روند احتمالاً آسان و بدون دردسر است و نشان می دهد که Wealthsimple برای یک رویکرد غیرمعقول ارزش قائل است. این ایمیل همچنین گزینههای پشتیبانی را در صورت نیاز به وضوح در مورد چیزی ارائه میدهد.
نکته حرفه ای: کانالی را برای پشتیبانی در انتخاب خود ارائه دهید در ایمیلها و اعلام کنید که اگر مشترکین شما سؤالی دارند یا به کمک نیاز دارند، کمک در دسترس است.
10. نوت بوک SEO
SEO Notebook یک خبرنامه است که نکات و ترفندهای SEO را ارائه می دهد. نویسنده، استیو توث، رویکردی مستقیم و شخصی با خوشامدگویی و امضای شخصی دارد که لحنی دوستانه ایجاد میکند. از همان ابتدا به من احساس ارزشمندی می دهد و ارتباط انسان با انسان را ایجاد می کند.
جایی که ایمیل واقعاً متمایز است، ارزش پیشنهادی آن است: دسترسی به صفحات از دفترچه یادداشت انحصاری SEO استیو. این پیشنهاد میل به دانش خودی را نشان می دهد و نشان می دهد که مشترکین با فشار دادن دکمه سبز چه انتظاراتی دارند.
نکته حرفه ای: ایمیل های انتخابی خود را شخصی سازی کنید تا مشترکین احساس ارزشمندی می کنند.
11. مسیر بازگشت
ایمیل انتخاب مسیر بازگشت نشان میدهد که آنها با اذعان به اینکه مدتی از ارتباط من با ایمیلهای آنها میگذرد، فعالیت مشترک را ردیابی میکنند. این یک روش هوشمندانه برای شخصی کردن تعاملات است.
این ایمیل همچنین از دو طریق به زمان من احترام می گذارد: هدف خود را برای ارائه محتوای جالب و مرتبط بیان می کند و به مشترکین این امکان را می دهد که تنظیمات برگزیده خود را تنظیم کنند. اگر بخواهم به طور کامل انصراف دهم، این گزینه را نیز دارم.
نکته حرفه ای: پیوند مرکز ترجیحی را در انتخاب خود ارائه دهید در ایمیلها به مشترکین اجازه میدهد تا تجربه خود را تنظیم کنند.
12. جمهوری
انتخاب کردن Republic همه مزایایی را که من از پلتفرم آنها به دست خواهم آورد را تجزیه می کند. خط افتتاحیه (به جمهوری خوش آمدید!) به جامعه ای که آنها سعی در ایجاد آن دارند می افزاید. این مرحله به وضوح با دکمه “تأیید ایمیل خود” برجسته می شود و فرآیند را ساده می کند.
این ایمیل همچنین شامل یک پیوند مستقیم در صورت بروز هر گونه اشکال فنی است، بنابراین من همچنان میتوانم فرآیند را بدون هیچ مشکلی تکمیل کنم. تجربه کاربر را در اولویت قرار می دهد، که همیشه عالی است.
نکته حرفه ای: یک پیوند مستقیم برای تأیید ایمیل در کنار دکمه — تضمین میکند که حتی اگر با دکمه مشکلی داشته باشند میتوانم ادامه دهم.
13. راهرو
ایمیل انتخابی Aisle جالب است. شعار “ما در حال اختراع مجدد راهروی دورهای هستیم – به فهرست ما بپیوندید تا در جریان بمانید” کنجکاوی من را برانگیخته و باعث میشود به این فکر کنم که آنها چه کاری متفاوت انجام میدهند. دکمه CTA «بله، میخواهم مشترک شوم» نیز انتخاب من را تأیید میکند و آن را روشن میکند.
چاپ ریز در پایین نیز عالی است. اگر سؤالی داشتم، آنها با گفتن اینکه میتوانم فقط به ایمیل پاسخ دهم یا با آنها در updates@periodaisle.com تماس بگیرم، کار را آسان کردند. این احساس خوبی داشت که می دانستم آنها برای سؤالات باز هستند. این ایمیل کل فرآیند را روشن کرد و به من این احساس را داد که برای انتخاب و زمان من ارزش قائل هستند.
نکته حرفه ای: در مورد آنچه که مشترکین می توانند انجام دهند روشن باشید نمیخواهید این ایمیل را دریافت کنید.
14. فراتر از پاکت نامه
>منبع تصویر
منبع: ایمیل های واقعا خوب
در فراتر از پاکت ایمیل انتخابی با یک بهروزرسانی مهم در مورد مقررات GDPR که اجرایی میشود، مستقیماً به نقطه اصلی رسید. به وضوح توضیح داد که برای ادامه دریافت ایمیل، باید اشتراک خود را تا تاریخ خاصی تأیید کنم.
آنها همچنین گزینه هایی را برای سفارشی کردن محتوای موردعلاقه من، مانند نشریات، محصولات، پوشاک و اخبار ارائه کردند. این انعطافپذیری به من امکان میدهد آنچه را که در صندوق ورودی خود میبینم کنترل کنم، که واقعاً از آن استقبال میکنم. برای تأیید تنظیمات برگزیدهام، تنها کاری که باید انجام میدادم این بود که روی یک دکمه کلیک کرده، انتخابهایم را انجام دهم و تأیید کنم. ارتباط ماندن با محتوایی که به آن علاقه دارم، یک قدم آسان است.
نکته حرفه ای: اجازه دادن به مشترکین که انتخاب کنند چه اطلاعاتی دریافت می کنند به آنها احترام می گذارد inbox و تجربه آنها را شخصی می کند.
15. The Sunday Dispatches (خبرنامه پل جارویس)
<_blank href="href=" rel="noopener">منبع تصویر /a>
ایمیل Dispatches Sunday با دستورالعمل های واضح شروع می شود: “لطفاً اشتراک خود را در اعزام های یکشنبه تأیید کنید.” این ایمیل یک دکمه روشن را نشان می دهد که مراحل انجام بعدی را تشریح می کند.
آنچه واقعاً یک گیلاس را در بالا اضافه می کند ، توصیف می شود: “او صادق ، متفکر است و عقب نمی ماند.” این پیش نمایش از کیفیت و اصالت را که می توانم از خبرنامه انتظار داشته باشم ارائه می دهد.
ایمیل با یک خط گاه به گاه و تقریباً بازیگوش بسته می شود: “اوه خوب من ، شما خیلی نزدیک هستید! اگر روی آن دکمه بزرگ خاکستری کلیک کنید ، در بالا خواهید بود برای لیست من ثبت نام کردم. ” این آخرین فشار ملایم برای تصمیم گیری آسانتر است.
نوک pro : یک توصیف به ایمیل انتخاب خود اضافه کنید برای نشان دادن مشترکان مقدار ثبت نام.
16. خانه های
منابع تصویر
سلام ، “متشکرم که از بین رفتید!” بلافاصله علاقه مشترکان را تأیید و قدردانی می کند و لحن مثبتی را برای بقیه ایمیل ایجاد می کند. با دانستن دقیقاً آنچه در آن ثبت نام کرده ام (“عکس ها و مکان های تازه از طریق خانه های خبرنامه”) به من کمک می کند تا تصمیم بگیرم مشترک شوم زیرا من گزاره ارزش را می فهمم.
من همچنین متوجه پیوندهای “مدیریت ترجیحات اشتراک” و “لغو اشتراک” شدم ، که به من اطمینان می دهد که من بر تنظیمات اشتراک آنها کنترل دارم.
با دانستن اینکه می توانم به راحتی ترجیحات خود را تنظیم کنم یا اگر تغییر اعتماد به نفس خود را تغییر دادم ، امتناع می کنم. این به من نشان داد که این برند راحتی و رضایت من را صرفاً افزایش شماره لیست ایمیل آنها در اولویت قرار می دهد.
نوک pro : به وضوح مزایای اشتراک را برای ایجاد ارتباط برقرار کنید برای افراد آسان است که ارزش خود را ببینند.
17. شکاف
با یک ایمیل ساده “HI Friend” ، ایمیل انتخابی را فوراً احساس شخصی و آرام می کند. آنها از من تشکر کردند که به ایمیل من اعتماد کردم و قول دادند که ارزش آن را داشته باشد. گاهی اوقات ، ارسال معاملات یا محتوای ارزش خواندن باعث می شود احساس کنم که آنها به زمان من احترام می گذارند.
ثبت نام “به زودی ، مردم شکاف” لحن را گاه به گاه و قابل دسترسی نگه می دارند. “بله ، من می خواهم مشترک شوم” یک CTA ساده است که عمل را تشویق می کند.
pro prop : استفاده مداوم از حروف کوچک در طول ایمیل اضافه می کند به سبک گاه به گاه برند و به پیام شخصی تر می دهد.
18. Cyanvariable360 Studios
CyanVariable360 استودیوهای ساده هرگونه سردرگمی را از بین می برد. ذکر صریح که من خبرنامه را دریافت نمی کنم مگر اینکه تأیید کنم انتظارات واضح را تعیین می کند.
این ایمیل شامل گزینه “دعوت از طریق توییتر” و “دعوت از طریق فیس بوک” است که من را ترغیب می کند تا خبرنامه را با دوستانشان به اشتراک بگذارم. ایجاد آسان به اشتراک گذاری ، دسترسی برند را گسترش می دهد و جامعه ای را در مورد محتوای آن ایجاد می کند.
سرانجام ، آنها توصیه می کنند آدرس ایمیل آنها را به کتاب آدرس خود اضافه کنم تا از دست ندهم. این واقعیت که آنها از ابتدا در مورد تجربه من فکر می کردند از این نکته عملی مشهود است.
Pro Tip : مشترکان جدید را ترغیب کنید تا خبرنامه خود را در اجتماعی به اشتراک بگذارند رسانه برای افزایش دسترسی و ایجاد جامعه ای در اطراف برند خود.
19. مفهوم
ایمیل گزینه OPTIONWAY همچنین یکی از مواردی است که فقط به این نکته می رسد. واضح است که تمام کاری که من باید انجام دهم این است که برای دسترسی به خبرنامه روی یک دکمه کلیک کنید. همچنین از طریق آدرس ایمیل به روشی شخصی سازی شده است تا حداکثر وضوح را ارائه دهد.
ایمیل همچنین شامل یک چاپ خوب برای نشان دادن مفهوم راه در مورد حریم خصوصی و انتخاب من است و لایه ای از امنیت را به فرآیند اشتراک اضافه می کند.
PRO TIP : یک دکمه تأیید واضح و مستقیم را برای ساده کردن وارد کنید فرآیند.
20. Zapier
Zapier اگر هنوز می خواهند مشترک شوند ، این ایمیل را به عنوان چک وارد می کند. این یک روش عالی برای سنجش چقدر فعال و درگیر مخاطبان شما است. به علاوه ، این یک یادآوری محترمانه است و ارزش مکان های zapier را برای رضایت و رضایت مشترکان تقویت می کند.
ایمیل همچنین پاسخ می دهد اگر من تأیید نکنم چه اتفاقی می افتد. این زبان (“بدون احساس سخت – ما هنوز دوست خواهیم بود. :)” همچنین یک رابطه مثبت ایجاد می کند. به طور کلی ، این یک برد برنده است ، همانطور که آنها ذکر شده اند: من محتوایی را دریافت می کنم که آنها مرتبط و با ارزش هستند و Zapier یک لیست تمیز را حفظ می کند.
نوک pro : مشترکان غیرفعال مجدد بر اساس نرخ باز با نرخ باز ایمیل دوستانه برای یادآوری مخاطبان خود آنها کنترل محتوای دریافت شده را دارند.
ایمیل انتخاب ایمیل (+الگو)
ما در مورد 20 نمونه از جمله نامه های انتخاب ایمیل و آنچه آنها را منحصر به فرد می کند ، بحث کرده ایم. اکنون ، من برخی از عناصر مناسب را انتخاب کرده ام-مانند یک مکان نگهدارنده برای شخصی سازی ، گزاره ارزش ، چاپ خوب در مورد حریم خصوصی و پیوند به مرکز اولویت) اکنون. در اینجا آمده است:
موضوع: به [نام تجاری] خوش آمدید! لطفاً اشتراک خود را تأیید کنید
سلام [نام اول] ،
ما هیجان زده هستیم شما اینجا هستید! قبل از شروع کار ، ما فقط باید اطمینان حاصل کنیم که اجازه شما را برای ارسال [گزاره ارزش مختصر ، به عنوان مثال ، بینش های هفتگی ، معاملات منحصر به فرد و غیره] مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می کنیم.
لطفاً برای تأیید اشتراک خود روی دکمه زیر کلیک کنید. با این کار ، شما فقط برای ایمیل ثبت نام نمی کنید. شما با ما در حال شروع به سفر به سمت ما به سمت [تکرار کننده ارزش به طور خلاصه] هستید.
[تأیید دکمه اشتراک]
نمی توانید روی دکمه کلیک کنید؟ مشکلی نیست! همچنین می توانید با کلیک بر روی این لینک تأیید کنید: [پیوند مستقیم برای تأیید ایمیل]
ما حریم خصوصی شما را جدی می گیریم. اطلاعات شما با ما ایمن است و ما قول می دهیم فقط محتوایی را برای شما ارسال کنیم که مرتبط و ارزشمند باشد. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد خط مشی رازداری ما را در اینجا بخوانید.
تجربه خود را سفارشی کنید
آیا می خواهید آنچه را که از ما دریافت می کنید تنظیم کنید؟ برای انتخاب انواع ایمیلهایی که به آنها علاقه مند هستید ، از مرکز اولویت خود به اینجا مراجعه کنید.
فکر می کنید یک دوست به اندازه شما محتوای ما را دوست دارد؟ خبرنامه ما را از طریق X/Facebook با آنها به اشتراک بگذارید!
اگر سؤالی دارید یا به کمک نیاز دارید ، در صورت تمایل به این ایمیل پاسخ دهید یا در [ایمیل تماس] با ما تماس بگیرید. ما برای کمک به اینجا هستیم!
شما نیستید؟ اگر در این لیست ثبت نام نکرده اید یا مطمئن نیستید که چرا این ایمیل را دریافت می کنید ، احساس راحتی کنید که آن را نادیده بگیرید. اگر روی پیوند تأیید کلیک نکنید ، مشترک نخواهید شد.
Cheers ،
تیم [نام تجاری]
داشتن مخاطب خود در
انتخاب
لیست مشترکان سالم چیزهای زیادی مزایا. آنها مشتریان شما را بهتر تقسیم می کنند ، نرخ باز را افزایش می دهند و هزینه های بازاریابی را کاهش می دهند – فقط برای ذکر چند مورد. هنگامی که محتوای شما با علایق و نیازهای مخاطبان شما مطابقت دارد ، برای فشار دادن دکمه اشتراک برای آنها یک فرد بدون مغز تبدیل می شود.
اما وقتی مطمئن نیستید که چه چیزی کار می کند؟ برای آزمایش با عبارات مختلف ، CTA و چیدمان از آزمایش A/B استفاده کنید. به این ترتیب ، شما دائماً در حال آزمایش و پالایش استراتژی خود برای برآورده کردن ترجیحات در حال تغییر و بهبود ارتباط با مخاطب هدف خود هستید.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.