بازاریابی موتورهای جستجو (SEM): راهنمای نهایی + نکات تخصصی
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM): راهنمای نهایی + نکات تخصصی
موتورهای جستجو بخشی از زندگی روزمره هستند. بازاریابی موتور جستجوی خود را به درستی تنظیم کنید، و همچنین می تواند بخشی از رشد روزانه کسب و کار شما باشد.
بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM یکی از مؤثرترین راهها برای رشد کسبوکار شما و دستیابی به مشتریان جدید است.
در حالی که باید از استراتژیهای ارگانیک برای جذب ترافیک در درازمدت استفاده کنید، گاهی اوقات نمیتوانید به درستی در صفحات رتبهبندی موتورهای جستجو بدون صرف هزینه رقابت کنید – و اینجاست که SEM وارد عمل میشود.
بهعنوان مثال، در نظر بگیرید که چه اتفاقی میافتد هنگامی که من «چکمههای پیادهروی» را در Google تایپ میکنم:
> >
REI به وضوح دارای یک استراتژی SEO موثر است، زیرا صفحه “چکمه های پیاده روی” آن در رتبه اول ارگانیک قرار دارد. با این حال، تبلیغات پولی در بالای صفحه ظاهر میشود و بر نتایج جستجو غالب است.
با 49٪ از خریداران نظرسنجی شده که می گویند از Google برای یافتن محصولات جدید استفاده می کنند، محصولات یا خدمات کسب و کار شما باید هنگام جستجوی کاربر در بالای یک SERP ظاهر شوند.
این همیشه به صورت ارگانیک امکان پذیر نیست، به خصوص زمانی که سایر کسب و کارها هزینه می پردازند تا مطمئن شوند محصولاتشان بالاتر از محصولات شما ظاهر می شوند. هنگامی که این مورد است، شما باید در یک استراتژی SEM سرمایه گذاری کنید.
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) چیست؟
چگونه یک مزایده تبلیغاتی کار میکند
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) چیست؟
بازاریابی موتورهای جستجو فرآیند استفاده از تبلیغات پولیبرای اطمینان از اینکه محصولات یا خدمات کسب و کار شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) قابل مشاهده است.
وقتی کاربر کلمه کلیدی خاصی را تایپ می کند، SEM به کسب و کار شما امکان می دهد به عنوان یک نتیجه برتر برای آن عبارت جستجو ظاهر شود.
SEM از نظر فنی یک اصطلاح کلی است که همه بازاریابی موتورهای جستجو را در بر می گیرد، اما عموماً برای بحث در مورد بازاریابی جستجوی پولی استفاده می شود. هنگامی که به طور خاص در مورد بازاریابی ارگانیک صحبت می کنیم، در مورد SEO صحبت می کنیم.
بهعنوان یک بازاریاب محتوا، مشاهده کردهام که برندها به اشتباه برای حل مشکلات خود به تبلیغات روی میآورند.
مارکهای کوتهبین گاهی از مرحله توسعه و آزمایش پیشنهادات خود میگذرند و فکر میکنند که میتوانند تبلیغات کافی برای جبران کمبود توسعه اجرا کنند.
این روشی پرهزینه و ناکارآمد برای نزدیک شدن به تولید سرنخ است.
تبلیغات مانند سوخت روی آتش هستند. بدون هیچ انگیزه ای (پیشنهادهای عالی)، آتش شما کاملاً به این بستگی دارد که بنزین بیشتری و بیشتر برای زنده ماندن اضافه کنید. در عوض، چرا و سیاهههای مربوط به آتش را اضافه نکنید؟
این کار را با توسعه یک استراتژی بازاریابی موتور جستجو که شامل تبلیغات ارگانیک و پولی است انجام می دهید.
در یک دوره رایگان Google Ads در HubSpot Academy.
SEO و SEM مقایسه شدند
SEO و SEM استراتژی هایی هستند که به نمایش محتوای شما در نتایج جستجو کمک می کنند، اما عملکردهای متفاوتی دارند.
SEO یا بهینه سازی موتور جستجو، به محتوای شما اجازه می دهد در نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر شود. این فهرستها بر اساس تجزیه و تحلیل Google از محتوای آنها و نحوه ارتباط آن با عبارتهای جستجو در صفحات نتیجه نمایش داده میشوند.
اکثر صفحات نتایج موتورهای جستجو نتایج جستجوی ارگانیک هستند:
در حالی که SEO رایگان است زیرا برای گنجاندن محتوای خود نیازی به پرداخت هزینه ندارید، سئوی با کیفیت می تواند زمان بر باشد. این یک سرمایه گذاری بلندمدت برای جذب ترافیک به وب سایت شما است و راه حل مناسبی برای همه اهداف بازاریابی نیست.
برخی از عبارتهای جستجو برای رتبهبندی وبسایت شما در جستارهای موتورهای جستجو بسیار رقابتی خواهند بود. این جایی است که بازاریابی موتورهای جستجو به پر کردن شکاف ها کمک می کند.
با استفاده از تبلیغات پولی، زمانی که نتایج جستجوی ارگانیک برای شما رقابتی هستند، میتوانید در بالای نتایج جستجو ظاهر شوید.
در حالی که بازاریابان میتوانند (و انجام میدهند!) SEM در مقابل SEO به طور طولانی بحث کنند، آنها باید با همبرای اجرای استراتژی بازاریابی دیجیتال شما کار کنند.
آمار SEM
اعداد در مورد بازاریابی موتورهای جستجو چه می گویند؟ در اینجا چند آمار قانع کننده آورده شده است:
- بیش از 70 درصد از خریداران با استفاده از تلفن خود به صورت آنلاین خرید می کنند. (اطلاعات آماری هوشمند)
- تقریباً 40 درصد از هزینههای تبلیغاتی در ایالات متحده از طریق تبلیغات جستجو انجام میشود. (Statista)
- هنگام مقایسه برترین نتیجه ارگانیک در Google با برترین نتیجه حمایت شده، SERP ارگانیک 19 برابر کلیک بیشتری دریافت می کند. (صفحه اول حکیم)
برای اطمینان از اینکه میتوانید از SEM برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود در SERP به درستی استفاده کنید، فهرستی از بهترین ابزارهای SEM و اجزای یک مزایده تبلیغاتی SEM تهیه کردهایم.
حراج آگهی چگونه کار می کند
وقتی برای سرمایه گذاری در SEM آماده شدید، باید وارد یک مزایده تبلیغاتی شوید. موتورهای جستجوی مختلفی وجود دارد، اما ما در Google Ads بر حراج تبلیغات تمرکز خواهیم کرد. (که قبلاً Google Adwords نامیده می شد) برای اهداف ما.
به بیان ساده، هر تبلیغ Google که میبینید قبل از نمایش در SERP از طریق یک مزایده تبلیغاتی انجام میشود.
برای ورود به یک حراج تبلیغاتی، ابتدا بایدکلیدواژههایی را که میخواهید برای آنها پیشنهاد بدهید مشخص کنید و مشخص کنید که مایلید برای هر کلیک چقدر هزینه کنید.
وقتی Google تعیین کرد که کلمات کلیدی مورد نظر شما در عبارت جستجوی کاربر قرار دارند، وارد حراج تبلیغات می شوید.
هر آگهی در هر جستجوی مرتبط با آن کلمه کلیدی نمایش داده نمی شود. برخی از کلمات کلیدی دارای هدف تجاری کافی برای توجیه گنجاندن تبلیغات در صفحه نیستند.
به عنوان مثال، وقتی «بازاریابی چیسترا تایپ می کنم >؟ در Google، من هیچ تبلیغی را نمی بینم.
علاوه بر این، حتی اگر کلمه کلیدی شما برای یک تبلیغ مناسب باشد، به این معنی نیست که در مناقصه “برنده” خواهید شد. حراج تبلیغات هنگام تعیین اینکه کدام تبلیغات در SERP قرار می گیرد دو عامل اصلی را در نظر می گیرد: حداکثر پیشنهاد شما و امتیاز کیفیت.
امتیاز کیفیت
امتیاز کیفیت شما بر جایی که آگهی شما در نتایج جستجو ظاهر میشود، تأثیر میگذارد که به آن رتبه آگهی. این امتیازکیفیت تبلیغات، کلمات کلیدی و صفحات فرود شما را تخمین می زند.
می توانید امتیاز کیفیت خود را که در مقیاس 1-10 گزارش شده است، در ستون “وضعیت” کلمات کلیدی خود در حساب Google Ads خود بیابید.
هر چه تبلیغ شما به یک کاربر مرتبط تر باشد، و همچنین احتمال اینکه کاربر روی آن کلیک کند و تجربه لذت بخشی از صفحه فرود داشته باشد، همه در امتیاز کلی کیفیت شما نقش دارند.
>
داشتن امتیاز کیفیت بالا باید اولویت اصلی استراتژی شما باشد.
اگر زودتر آن را اولویت بندی نکنید، بعداً با آن برخورد خواهید کرد. در اینجا تجربه یکی از بنیانگذاران در بهبود امتیاز کیفیت آگهیشان آمده است:
سوفیا تانگ، بنیانگذار Zeralabs.
سوفیا میگوید، “با بهینهسازی کپی تبلیغات و صفحات فرود برای مرتبطتر شدن با کلمات کلیدی هدفمان، شاهد بهبود واضحی در مکانهای تبلیغاتی بودیم و میانگین هزینه به ازای هر کلیک را کاهش دادیم، حتی بدون تمرکز بر آمار.”
استراتژی SEM
استراتژی SEM شامل بهینه سازی تبلیغات جستجوی پولی با هدفی خاص است.
برای ایجاد یک استراتژی خوب، باید بدانید که پلتفرمهای تبلیغات پولی چگونه کار میکنند و متغیرهایی را که بر عملکرد تأثیر میگذارند، مانند کلمات کلیدی، بودجه و کپی، به طور مؤثر مدیریت کنید.
با در نظر گرفتن این موضوع، اگر میخواهید تبلیغات پولی را به موفقیت برسانید، در اینجا عواملی وجود دارد که باید در استراتژی شما نقش داشته باشند.
ورزش: کلمه کلیدی را انتخاب کنید که میخواهید برای آن تبلیغات اجرا کنید. رتبه بندی تبلیغات را پیدا کنید و همانطور که استراتژی توصیه شده زیر را مطالعه می کنید، آنها را مطالعه کنید.
سعی کنید تصمیمات بازاریابان دیگر را هنگام اجرای بازاریابی موتور جستجوی آنها درک کنید.
هدف کلمه کلیدی
پرداخت به ازای هر کلیک، یا PPC، استراتژی با انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای پیشنهاد شروع می شود. این به این معنی است که برای تعیین اینکه روی چه کلمات کلیدی پیشنهاد بدهید یا به عبارت دیگر، میخواهید آگهی شما برای چه سؤالاتی نمایش داده شود، تحقیق کنید.
با طوفان فکری اصطلاحات برند، عباراتی که محصول شما را توصیف میکنند، و حتی عباراتی که رقابت شما را توصیف میکنند، شروع کنید.
“درک هدف کاربر در پشت کلمه کلیدی بسیار مهم است. آیا آنها به دنبال خرید هستند یا فقط اطلاعات جمع آوری می کنند؟ این راهبرد پیشنهادی شما را راهنمایی می کند.” اشتراک گذاری شده Dominik Mąka، رئیس SEO در LVBET.
Dominik 10 میلیون دلار تبلیغات را مدیریت کرده است و بینش های زیادی در مورد SEM برای مبتدیان دارد.
Mąka میگوید: «برای مثال، کلمات کلیدی با قصد خرید بالا معمولاً هزینه به ازای هر کلیک بالاتری دارند اما میتوانند ROI بهتری ارائه دهند.
اگر بودجه کمی دارید، ممکن است بخواهید فقط برای کلمات کلیدی با قصد خرید پیشنهاد بدهید.
با این حال، اگر بودجه بیشتری دارید، ممکن است برای کلمات کلیدی که مراحل اولیه سفر خریدار را هدف میگیرند یا حتی شرایطی که به طور محدود با محصولات شما مرتبط هستند، فضای پیشنهادی داشته باشید.
مخاطب هدف
وقتی بینندگان روی تبلیغ پولی شما کلیک می کنند، باید احساس کنند که محتوا فوراً طنین انداز می شود. شما با طراحی تبلیغاتی که با نیازهای مخاطب هدف شما مطابقت دارد به این مهم دست مییابید. .
به خاطر داشته باشید که تبلیغات باید دقیقاً به آنچه کاربران هنگام وارد کردن عبارت جستجوی خود به دنبال آن هستند، بسیار مرتبط باشد.
تبلیغات خود را با علایق و خواستههای بیننده ایدهآل خود هماهنگ کنید و سپس در سفر خریدار (همچنین سفر مشتری نامیده می شود).
حجم و رقابت کلمه کلیدی
اگر کسی کلمات کلیدی مورد نظر شما را جستجو نکند، هیچ نتیجه ای از تبلیغات خود دریافت نخواهید کرد. در همان زمان، کلمات کلیدی با حجم بسیار بالا رقابت بیشتری را به خود جلب می کند (و گاهی اوقات ارتباط خود را از دست می دهد).
هنگام انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی، کلمات کلیدی پرحجم و کم رقابت مرتبط نکته جالبی هستند، اما ممکن است یافتن آنها چالش برانگیز باشد. این یک عمل متعادل کننده بین تقاضا (حجم) و بودجه (رقابت) می شود.
از کجا شروع کنیم؟
Dominik Mąka گفت: «اگر در SEM تازه کار هستید، با بودجه متوسطی شروع کنید و روی کلمات کلیدی طولانی که رقابتی کمتری دارند اما همچنان مرتبط با کسب و کار شما هستند تمرکز کنید. “با کسب تجربه و داده های بیشتر، می توانید بودجه خود را افزایش دهید و کلمات کلیدی رقابتی تری را هدف قرار دهید.”
هزینه کلمه کلیدی
جایگاه آگهی با پیشنهادی که برای کلمه کلیدی مشخص می کنید و امتیاز کیفیتی که Google به تبلیغ شما داده است تعیین می شود. پیشنهادات بالاتر و تبلیغات با کیفیت بالاتر بهترین مکان را به دست می آورند.
با در نظر گرفتن این موضوع، کلمات کلیدی با رقابت بالا در نهایت گرانتر میشوند.
اما، پیشنهاد قیمت خیلی کم به این معنی است که تبلیغ شما نمایش داده نمی شود، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که بر اساس میزان رقابت برای کلمه کلیدی، می توانید رقابت کنید.
“هنگامی که با SEM شروع میکنید، بسیار مهم است که مطمئن شوید فقط کلمات کلیدی را هدف قرار میدهید که برای کسبوکارتان مهم هستند، و اگر بودجهتان کم است، فقط بر روی انواع کلمات کلیدی تراکنش تمرکز کنید، ” جاستین سیلورمن، موسس و مدیر عامل Merchynt را به اشتراک گذاشت.
سیلورمن میگوید: «تمرکز روی کلیدواژههای گسترده و کلیدواژههایی که افراد هنگام جستجوی اطلاعات جستجو میکنند، به سرعت بودجه شما را کاهش میدهد و منجر به تعداد بسیار کمی از مشتریان میشود.
ساختار حساب و کمپین
از نظر تئوری، میتوانید همه کلمات کلیدی خود را در یک سطل جمع کنید و یک تبلیغ را برای تعداد کل نمایش دهید. اما بودجه شما با تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی با حجم بالا تلف می شود و امتیاز کیفیت شما کاهش می یابد.
به همین دلیل است که ساختار درست حساب Google Ads خود بسیار مهم است.
Dominik Mąka به اشتراک گذاشت: «ساختار حساب شما مهم است. این نه تنها مدیریت حساب شما را آسانتر میکند، بلکه اجازه میدهد تا کپی تبلیغات و صفحات فرود هدفمندتری داشته باشید، که میتواند امتیاز کیفیت شما را بهبود بخشد و هزینه به ازای هر کلیک شما را کاهش دهد. ”
چندین سطح برای سازماندهی کمپین Google Ads وجود دارد:
- آگهی — نسخه ای که برای کلمات کلیدی انتخابی شما نمایش داده می شود.
- کلیدواژهها — عبارتهایی که برای آنها پیشنهاد میدهید.
- گروه تبلیغات — مجموعه ای از کلمات کلیدی مشابه که بر اساس موضوع گروه بندی شده اند.
- کمپین — بالاترین سطح برای مدیریت گروه های تبلیغاتی.
در هر سطح، میتوانید تعیین کنید چه چیزی کار میکند و چه چیزی کار نمیکند، و این باعث میشود در مورد عملکرد و نحوه خرج کردن پولتان اطلاعات بیشتری کسب کنید.
کپی
در پایان روز، هنگامی که کلمات کلیدی شما انتخاب می شوند و حساب شما ساختار یافته است، همچنان باید تبلیغات مناسب بنویسید و کلیک “کسب” کنید.
یک تبلیغ از چند جزء تشکیل شده است:
- عنوان
- نمایش URL
- توضیح
دقیقاً بفهمید که جستجوگران با سؤالات خود به دنبال چه چیزی هستند و ببینید آیا یک تبلیغ عالی می نویسید که پیشنهاد شما را جذاب می کند.
به خاطر داشته باشید که SEM یک فعالیت تنظیم و فراموش کردن آن نیست.
مدیریت مداوم PPC به شما کمک میکند تا اتلاف بودجه را حذف کنید، تبلیغات را آزمایش کنید و کلمات کلیدی را که برای آنها پیشنهاد میدهید بهینه کنید تا مطمئن شوید بیشترین بازده بازگشت سرمایه را از تلاشهای خود دریافت میکنید.
تبدیل صفحه مقصد
تبلیغات کاربران را به صفحه وب شما میآورد، اما اگر صفر درصد از کاربران تبدیل شوند، هیچ یک از اهداف بازاریابی دیجیتال خود را تکان نمیدهید.
کیفیتهایی مانند سرعت بارگذاری، رابط کاربری و ارزش پیشنهادی بر نرخ مکالمه صفحه فرود شما تأثیر میگذارند. هر دو کپی و تصاویر را در صفحه فرود خود آزمایش و تغییر دهید تا نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید.
“بهینه سازی دقیق و مداوم بسیار مهم است. برای افزایش ارتباط، عبارات جستجو، کپی تبلیغات و صفحات فرود را به طور مداوم بررسی کنید. ضایعات را به سرعت از بین ببرید و آنچه را که طنین انداز می شود مقیاس کنید. از الگوریتم های پلت فرم ها با مدیریت دقیق و چابک استفاده کنید، ” جیسون اسمیت، مدیر عامل Contentellect را به اشتراک گذاشت.
اسمیت میگوید: “این یک ماراتن است، نه یک دوی سرعت؛ جستجوی پولی نیازمند تعهد طولانیمدت و توسعه مهارت است و منحنی یادگیری شدیدی وجود دارد. اما تسلط بیمار بر اصول SEM در طول زمان بازده زیادی را به همراه خواهد داشت.” >
درباره بهبود نرخ تبدیل با این آموزش طراحی صفحه فرود بیشتر بیاموزید:
یا از این نمونههای صفحه فرود الهام بگیرید.
تحلیل و گزارش
آیا بینندگان هنگام بازدید از صفحه فرود آگهی شما مجبور به خرید، پیوستن به لیست ایمیل شما یا شروع آزمایشی رایگان می شوند؟ اگر نه، وقت آن است که تغییراتی ایجاد کنید.
مشاور سئوی مشترک
“لازم است به یاد داشته باشید که SEM ثابت نیست. روندها تغییر می کند، رفتارهای مصرف کننده تغییر می کند و الگوریتم ها به روز می شوند. ردیابی و بهینه سازی مداوم کلید شما برای انطباق موفقیت آمیز با این تغییرات است.” میلوش کرازینسکی.
کرازینسکی میگوید: «با ترکیبی از اهداف بهخوبی تعریفشده و درک دقیقی از برنامههای افزودنی تبلیغات، میتوانید یک کمپین SEM قوی و سازگار ایجاد کنید که نه تنها اهداف شما را برآورده میکند، بلکه از آنها فراتر میرود.
مشاهده بودن جستجو به تنهایی همه اهداف بازاریابی شما را کامل نمی کند.
طبق تجربه من در کار با مشتریانی که تبلیغات را اجرا میکنند، آنهایی که با هیجان با دادهها درگیر میشوند، آنهایی هستند که سودمندترین تخصص را دارند و همچنان نتایج را در درازمدت مشاهده میکنند.
برای اینکه بازاریابی موتورهای جستجو در درازمدت برای شما کار کند، باید دائماً ارزیابی کنید و برای بهبود نتایج واکنش نشان دهید. ابزارهای زیر می توانند کمک کنند.
بهترین ابزارهای SEM
1. ردیابی تبلیغات HubSpot نرم افزار
ابزار تبلیغات HubSpot به شما کمک میکند از معیارهای ترافیک و کلیک فراتر بروید تا دقیقاً نحوه تأثیر تبلیغات بر مخاطبین را در جایی که در سفر خریدار هستند، تجزیه و تحلیل کنید.
این به شما کمک میکند بفهمید کدام تبلیغات کار میکنند، SEM را به عنوان یک کانال توجیه کنید، و تبلیغات خود را با بقیه تلاشهای بازاریابی خود ادغام کنید.
2. SEMrush
SEMRush به شما امکان می دهد تحقیقات گسترده ای برای کلمات کلیدی، ردیابی رتبه کلمات کلیدی، ممیزی سایت، تجزیه و تحلیل ترافیک و موارد دیگر انجام دهید.
SEMRush ابزاری فوقالعاده برای یافتن فرصتهایی برای رتبهبندی کلیدواژههای طولانی به صورت ارگانیک است، اما علاوه بر این، میتوانید از این ابزار برای تلاشهای مختلف SEM استفاده کنید.
>
به عنوان مثال، میتوانید از SEMRush برای تعیین اینکه رقبای شما تلاشهای بازاریابی خود را در کجا متمرکز میکنند و حضور منطقهای خود را تحلیل میکنند، استفاده کنید. این به شما کمک می کند تعیین کنید که چه مقدار پول می خواهید پشت کلمات کلیدی خاص صرف کنید.
بهعلاوه، SEMRush شما را قادر میسازد تا رقبای اصلی جستجوی پولی خود را کشف کنید، تعیین کنید برای کدام کلمات کلیدی پیشنهاد میدهند و ترکیب تبلیغات آنها را مطالعه کنید.
این اطلاعات حیاتی زمانی است که شما در حال توسعه استراتژی پولی خود هستید و سعی میکنید دریابید که چگونه از سایر مشاغل در SERP رتبهبندی کنید.
3. Google Trends
Google Trends به شما امکان میدهد تا حجم جستجوی یک کلمه کلیدی خاص را در یک منطقه، زبان یا بازه زمانی خاص ردیابی کنید — که به شما امکان میدهد تشخیص دهید کدام عبارتهای جستجو پرطرفدار هستند و کدامها نیستند.
از آنجایی که نمی خواهید پولی را پشت کلمه کلیدی رو به کاهش محبوبیت بگذارید، این یک ابزار مفید برای تلاش های SEM شما است.
علاوه بر این، عمدتاً اگر برای یک تجارت الکترونیک کار میکنید، سنجش علاقه به محصول یا خدمات خود در یک منطقه جغرافیایی خاص بدون شک برای اطمینان از اینکه تلاشهای پرداخت شده خود را به مکانهای خاص اختصاص میدهید، قدرتمند است و در درازمدت در هزینه شما صرفهجویی میکند.
4. Keywordtool.io
یکی از مفیدترین ویژگی های Keywordtool.Io این است که می تواند از گوگل، بینگ، یوتیوب، آمازون، اینستاگرام، ایکس و اپ استور استفاده کند تا بتوانید تحقیقات کلیدواژه خود را از طریق کانال های مختلف تقسیم بندی کنید و بهتر مورد هدف خود قرار دهید. تلاش ها.
علاوه بر این، ابزار کلیدواژه پایه شما را می گیرد. تنوع کلمات و عبارات را در اختیار شما قرار می دهد، که به شما امکان می دهد لیست گسترده تری از کلمات کلیدی احتمالی را که ممکن است بخواهید در یک تبلیغ پولی گنجانده شوید، ایجاد کنید.
با استفاده از Google Autocomplete برای ارائه کلمات کلیدی مرتبط، نسخه رایگان Keywordtool.Io به شما امکان می دهد تا 750 کلمه کلیدی طولانی و پیشنهاد کلمات کلیدی را برای هر عبارت جستجو ایجاد کنید.
بهعلاوه، میتوانید از این ابزار برای تجزیه و تحلیل روندهای جستجو در Google استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مورد نظر شما در حال افزایش محبوبیت هستند و در دراز مدت به شما کمک خواهند کرد.
> >
5. Google Ads Keyword Planner
از Google Ads Keyword Planner برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی مرتبط برای کسب و کار خود استفاده کنید و چگونه جستجوها برای کلمات کلیدی خاص در طول زمان تغییر می کنند، ردیابی کنید.
برنامه ریز کلمات کلیدی به شما کمک می کند فهرستی از کلمات کلیدی ممکن را محدود کنید تا مطمئن شوید موثرترین آنها را برای تجارت خود انتخاب می کنید.
بهعلاوه، Keyword Planner تخمینهای پیشنهادی پیشنهادی برای هر کلمه کلیدی را به شما ارائه میکند تا تعیین کند کدام کلمات کلیدی با بودجه تبلیغاتی شما کار میکنند.
بهتر از همه، هنگامی که کلمات کلیدی ایده آل خود را پیدا کردید و آماده راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی شدید، می توانید همه این کارها را از داخل ابزار انجام دهید.
6. SpyFu
تا به حال آرزو کردهاید که بتوانید کلمات کلیدی را که رقبای شما در Google میخرند، ببینید یا بررسی کنید که کدام تستهای تبلیغاتی را انجام دادهاند؟
با SpyFu، میتوانید به سادگی دامنهای را جستجو کنید، و همه کلیدواژههایی را که یک کسبوکار در Google Ads خریداری کرده است، هر کلمه کلیدی ارگانیکی را که برای آن رتبهبندی کردهاند، و هر تنوع تبلیغاتی که در گذشته داشتهاند، میبینید. 12 سال.
7. WordStream
WordStream یک راه حل مدیریت تبلیغات است که می تواند به شما در تحقیق، اندازه گیری و بهینه سازی تبلیغات برای عملکرد کمک کند. شما به ویژگیهای گزارشدهی پیشرفته برای تجزیه و تحلیل دادهها و ابزارهایی برای ایجاد تبلیغات عالی دسترسی دارید.
علاوه بر این، WordStream دارای هشدارها و ابزارهای گردش کار برای کمک به تصمیم گیری در مورد کمپین های خود است.
نتیجه گیری
آیا برای توسعه کسب و کار خود با SEM آماده هستید؟ بازاریابی آنلاین یک پازل بی پایان با راه های بی شماری برای پیشبرد اهداف شما است و نتایج جستجوی پولی در صورت استفاده صحیح می تواند یک قطعه پازل محوری و قدرتمند باشد.
با ابزارهای بالا و استراتژی قاتل، SEM می تواند یک استراتژی عالی برای تولید سرنخ باشد. دلیلی وجود ندارد که از امروز کمپین PPC خود را شروع نکنید.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در آوریل 2019 منتشر شد و برای جامعیت بهروزرسانی شده است.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.