35 نمونه بیانیه چشمانداز و مأموریت که خریداران شما را الهام میبخشد
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
35 نمونه بیانیه چشمانداز و مأموریت که خریداران شما را الهام میبخشد
چرا خرید محصولات و خدمات از برندهای خاص را انتخاب میکنید، حتی وقتی گزینههای ارزانتری وجود دارد؟ اغلب به یک ماموریت برند قانع کننده ختم می شود – مانند این 35 مثال بیانیه ماموریت.
برندها از بیانیه ماموریت برای بیان ارزش های خود استفاده می کنند. به عنوان مصرف کننده، ما دوست داریم از کسب و کارهایی حمایت کنیم که دارای ارزش هایی هستند که ما به آنها اعتقاد داریم.
یک بیانیه ماموریت قوی درک ارزشهای شما را برای مصرفکنندگان آسان میکند و با اطمینان از خرید از شما احساس اطمینان میکنند.
با این وجود، وفاداری یک شبه اتفاق نمی افتد. ایجاد وفاداری به برند، مانند ایجاد بیانیه های ماموریت و چشم انداز، زمان می برد. شما ممکن است الهام مورد نیاز خود را در بیانیه ماموریت شخص دیگری بیابید، بنابراین ما 35 نمونه بیانیه ماموریت را جمع آوری کرده ایم تا به آسانی تحقیق شما کمک کنیم.
اگر در تنگنای زمانی هستید، از این فهرست مطالب استفاده کنید تا دقیقاً آنچه را که به دنبال الهام بخشیدن به توسعه مأموریت شرکت خود هستید، بیابید.
فهرست مطالب
بیانیه ماموریت چیست؟
بیانیه ماموریت بیانیه ساده ای در مورد اهداف، ارزش ها و اهداف یک سازمان است. بیانیه ماموریت به طور خلاصه دلیل وجود یک کسب و کار را نشان می دهد و به شرکت کمک می کند تا به تغییرات واکنش نشان دهد و تصمیماتی اتخاذ کند که با چشم انداز آن همسو باشد.
این توضیح مختصر به مشتریان، کارمندان و رهبری کمک میکند تا اولویتهای اصلی سازمان را درک کنند.
یک بیانیه ماموریت موثر به طور طبیعی در طول زمان تغییر خواهد کرد. همانطور که یک شرکت رشد می کند، ممکن است به اهداف اولیه خود برسد، و آنها تغییر خواهند کرد. بازنگری بیانیههای ماموریت در صورت لزوم برای بازتاب فرهنگ جدید کسبوکار در حین دستیابی به اهداف و توسعه اهداف جدید بسیار مهم است.
یک بیانیه ماموریت خوب چیست؟
یک بیانیه ماموریت عالی عناصر فیزیکی، احساسی و منطقی را در یک تجربه استثنایی مشتری (و کارمند) ترکیب می کند که شما به اندازه آنها برای شما ارزش قائل هستید. یک بیانیه ماموریت خوب نه تنها هدف برند شما را توضیح می دهد، بلکه باعث ایجاد ارتباط با مشتریان می شود.
وقتی نام تجاری شما ارتباط واقعی با مشتریان و کارمندان ایجاد می کند، آنها به شرکت شما وفادار می مانند و در نتیجه سودآوری کلی شما را افزایش می دهند.
بیانیههای ماموریت همچنین به شما کمک میکنند در بازار متمایز شوید و برند شما را از رقبا متمایز کند.
من شخصاً مشاهده کردهام که وقتی مصرفکنندگان فکر میکنند که مأموریت مهمی دارند، برای شرکتها بیشتر به رسمیت شناخته میشود.
هنگامی که یک جفت کفش TOMS می پوشم، متوجه شده ام که مردم بیشتر از زمانی که کفش های Converse یا Nike می پوشم (که هر دو مارک های معروف تر هستند) در مورد کفش های من نظر می دهند. TOMS معروف است که مدل One for One® را ایجاد کرد، جایی که آنها قول دادند به ازای هر خرید یک جفت کفش اهدا کنند.
ماموریت به یاد ماندنی شرکت، محصول شما را قابل توجه تر می کند.
سه بخش بیانیه ماموریت چیست؟
بیانیه ماموریت شما باید به وضوح بیان کند که برند شما چه کاری انجام می دهد، چگونه آن را انجام می دهد و چرا برند این کار را انجام می دهد. شما می توانید به سرعت این را در بیانیه ماموریت خود با ارائه موارد زیر خلاصه کنید:
- هدف نام تجاری. محصول یا خدمات شما چه کاری انجام می دهد یا چه هدفی برای ارائه دارد و برای چه کسی؟
- ارزش های برند. شرکت شما به چه معناست؟ به عنوان مثال، آیا شما نسبت به محیط زیست آگاه هستید و راه حل پایدارتری برای حل یک مشکل ارائه می دهید؟ ارزش ها هستند که شرکت شما را منحصر به فرد می کنند.
- اهداف برند. شرکت شما چه دستاوردهایی برای مشتریان دارد؟ چرا آنها باید به جای سایر رقبا از شما خرید کنند؟
با این سه جزء، میتوانید مأموریتی ایجاد کنید که منحصر به برند شما باشد و در بین مشتریان بالقوه طنینانداز شود. در مرحله بعد، ما شما را گام به گام راهنمایی می کنیم که چگونه یک بیانیه ماموریت مناسب بنویسید تا با تکامل شرکت خود، بر روی آن بسازید.
چگونه بیانیه ماموریت بنویسیم
شما اهمیت یک بیانیه مأموریتی را که به خوبی هدف شرکت را خلاصه می کند، درک می کنید، اما چگونه می توانید آن را بنویسید؟ بیایید مراحل نوشتن یک بیانیه ماموریت خوب را بررسی کنیم و سپس نمونههای بیانیه ماموریت را برای الهام بخشیدن به خلاقیت شما بررسی میکنیم.
- محصول یا خدمات ارائه شده شرکت خود را توضیح دهید.
- ارزش های اصلی شرکت را شناسایی کنید.
- پیوند دهید که چگونه پیشنهاد شرکت شما با ارزشهای شما مطابقت دارد.
- این عبارات را در یکی جمع کنید.
- بیانیه ماموریت خود را اصلاح کنید.
1. ارائه محصول یا خدمات شرکت خود را توضیح دهید.
یک بیانیه ماموریت خوب به مشتریان بالقوه کمک می کند تا بفهمند شرکت شما به معنای واقعی چه می کند. این به این معنی است که پیشنهاد خود را با عبارات اساسی و واضح توضیح دهید. توضیح شما باید به اساسی ترین سؤالات مانند:
پاسخ دهد
- آیا محصول یا خدماتی را می فروشید؟
- چرا مشتریان آن را میخرند؟
- پیشنهاد شما چگونه برای مشتری حل می شود؟
پاسخهای خود را ضبط کنید و بر این تمرکز کنید که چگونه محصول یا خدمات شما برای شخصیت های خریدار که به عنوان مخاطب هدف شما شناخته می شوند.
2. ارزش های اصلی شرکت را شناسایی کنید.
اکنون، اینجاست که میتوانید بزرگتر فکر کنید. شما فقط یک محصول یا خدمات را به صورت تصادفی تولید نکردید. در عوض، به احتمال زیاد شما با مجموعه ای از مقادیر اصلی. این امر مخصوصاً برای مشاغل و مارکهای آگاه اجتماعی که به رفاه اهمیت میدهند بسیار مهم است.
ارزشهای اصلی اصولی عمیقاً ریشهدار هستند که اقدامات شرکت را هدایت میکنند. کد فرهنگی HubSpot را انتخاب کنید، HEART، به عنوان مثال:
- متواضع.
- همدلانه.
- قابل تطبیق.
- قابل توجه.
- شفاف.
اینها اصولی هستند که نه تنها کارکنان شرکت به آنها احترام می گذارند، بلکه اصولی هستند که مشتریان ما نیز از آنها قدردانی می کنند. با شناسایی ارزشهای اصلی که در سطوح شخصی و سازمانی معنی دارند، مجموعه جذابی برای اضافه کردن به بیانیه مأموریت خود خواهید داشت.
3. نحوه هماهنگی پیشنهادات شرکت شما با ارزش های شما را به هم مرتبط کنید.
بنابراین، چگونه پیشنهاد شرکت شما می تواند به ارزش های اصلی شما خدمت کند؟ شما باید ارتباطی بین این دو ایجاد کنید که برای عموم منطقی باشد.
به عنوان مثال، اگر یکی از ارزشهای اصلی شما بر نوآوری متمرکز است، میخواهید محصول یا خدمات خود را بهعنوان فراتر از مرزها تعریف کنید و توضیح دهید که چگونه به مشتریان کمک میکند تا در زندگی یا شیوههای تجاری خود نوآوری کنند. اساساً، شما از مزایای واقعی این پیشنهاد استفاده میکنید و آن را برای خدمت به هدفی بالاتر گسترش میدهید.
4. این جملات را در یک جمله جمع کنید.
یک بیانیه ماموریت می تواند به کوتاهی یک جمله یا به اندازه یک پاراگراف باشد، اما به معنای خلاصه ای کوتاه از هدف شرکت شما است. شما باید چه چیزی، چه کسی و چرا شرکت خود را بیان کنید:
- چه — شرکت ارائه می دهد.
- چه کسی — به چه کسی می فروشید.
- چرا — ارزشهای اصلی که این کار را برای آن انجام میدهید.
این را به گونه ای متراکم کنید که بین یک تا سه جمله باشد. در این مرحله از توسعه، نوشتن چندین پیشنویس بیانیه مأموریت برای کمک به پردازش ایدهها و آزمایشها، اغلب مفید است.
هنگامی که پیام برند خود را با موفقیت منتقل کردید، زمان آن است که بیانیه ماموریت خود را اصلاح و کامل کنید.
5. بیانیه ماموریت خود را اصلاح کنید.
بیش از همه، بیانیه ماموریت شما به عنوان یک دارایی بازاریابی است که به این صورت است:
- پاک کردن.
- مختصر.
- بدون کرک.
بیانیه ماموریت شما باید به وضوح هدف ارائه شرکت شما را مشخص کند، روح شرکت را به تصویر بکشد و اهداف مشترکی را که شرکت برای رسیدن به آنها تلاش می کند نشان دهد.
از سایر اعضای تیم یا مشاوران بخواهید پیش نویس بیانیه ماموریت شما را بخوانند و در صورت نیاز مطابق با توصیه های خود تنظیمات را انجام دهند. معمولاً این فرآیند برای برندها کند است و من ایدهها و نمونههای بیانیه مأموریت شرکت را در یک لحظه به اشتراک میگذارم تا به الهام بخشیدن به خلاقیت در فرآیند نوشتن کمک کنم.
بیانیه چشم انداز چیست؟
بیانیه چشم انداز آرزویی است و طرح یا “چشم انداز” برند شما را برای آینده و تأثیر بالقوه بر جهان بیان می کند. آنها اغلب به عنوان یک راهنما برای اهداف آینده یک نام تجاری عمل می کنند و توضیح می دهند که چرا مشتریان و کارمندان باید برای مدت طولانی در کنار هم باشند.
یک بیانیه چشم انداز خوب چیست؟
یک بیانیه چشم انداز خوب باید جسورانه و جاه طلبانه باشد. قرار است بیانیه ای الهام بخش و تصویری بزرگ از آنچه شرکت شما در آینده می خواهد باشد. به مشتریان این امکان را می دهد که نگاهی به مسیر شرکت شما داشته باشند و با ایجاد وفاداری مشتری به آنها اجازه می دهد پشتیبانی خود را با چشم انداز شما هماهنگ کنند زیرا آنها به آینده برند شما نیز اعتقاد دارند.
سه بخش بیانیه چشم انداز چیست؟
چشم انداز شرکت شما باید الهام بخش باشد و در عین حال با ماموریت شرکت همسو باشد. یک بیانیه چشم انداز باید دارای ویژگی های زیر باشد:
- آرزوآمیز و جاه طلب. برای آنچه می خواهید کسب و کارتان به آن دست یابد، چشم انداز عالی دارید؟ اینجا محل قرار دادن آن است. بیانیه چشم انداز شما باید آرزومند باشد و نشان دهد که چگونه تجارت شما در آینده رشد خواهد کرد.
- عملی و قابل دستیابی. اگرچه بیانیه شما باید بلندپروازانه باشد، نباید غیرممکن باشد. هدفی را تعیین کنید که هم چالش برانگیز و هم کاربردی باشد.
- کلی. چشم انداز شما باید به اندازه کافی گسترده باشد تا تمام اهداف کلی برند شما را در برگیرد. آن را به عنوان چتری برای بیانیه ماموریت خود و اهداف شرکت در نظر بگیرید.
بیانیههای مأموریت و چشمانداز اغلب در یک «بیانیه مأموریت» جامع ترکیب میشوند تا دلیل سازمان برای وجود و چشمانداز آن برای مخاطبان داخلی و خارجی – مانند کارمندان، شرکا، اعضای هیئتمدیره، مصرفکنندگان، و سهامداران تعریف شود.
>
تفاوت بین بیانیههای مأموریت و چشمانداز در هدفی است که در خدمت آنهاست.
بیانیه ماموریت در مقابل بیانیه چشم انداز
بیانیه ماموریت مشخص می کند که شرکت می خواهد به چه چیزی دست یابد، از چه کسانی حمایت می کند و چرا می خواهند از آنها حمایت کنند. از سوی دیگر، بیانیه چشم انداز توضیح می دهد که شرکت می خواهد یک جامعه یا جهان در نتیجه خدمات شرکت در کجا باشد.
بنابراین، بیانیه ماموریت نقشه راهی برای بیانیه چشم انداز شرکت است.
بیانیه ماموریت یک نقل قول تحت اللفظی است که نشان می دهد یک برند یا شرکت قصد انجام چه کاری را دارد. این امر به مردم امکان میدهد محصول و خدماتی را که ارائه میکند، برای چه کسانی میسازد و چرا این کار را انجام میدهد، بدانند. بیانیه چشم انداز، برندی است که به آینده نگاه می کند و آنچه را که امیدوار است از طریق بیانیه ماموریت خود به دست آورد، بیان می کند. این مفهومی تر است، زیرا نگاهی اجمالی به آنچه که نام تجاری در چشم مصرف کننده می تواند تبدیل شود و ارزشی است که در دراز مدت به ارمغان می آورد.
به طور خلاصه، تفاوت های اصلی بین بیانیه ماموریت و بیانیه چشم انداز عبارتند از:
- بیانیه های ماموریت هدف فعلی یک شرکت را توصیف می کند. عملکرد شرکت، مخاطبان هدف و پیشنهادات کلیدی عناصری هستند که اغلب در بیانیه ماموریت ذکر میشوند.
- بیانیه های چشم انداز نگاهی به آینده یک شرکت یا چشم انداز کلی آن است. همان عناصر بیانیه ماموریت را می توان در بیانیه چشم انداز گنجاند، اما آنها در زمان آینده توضیح داده می شوند.
اکنون که می دانیم آنها چیست، بیایید به چند نمونه مفید از هر کدام در صنایع مختلف بپردازیم.
الگوی بیانیه ماموریت و چشم انداز
راهنمای رایگان: 100 الگوها و نمونه های بیانیه ماموریت
برای ساختن بیانیه ماموریت خود به مثال های بیشتری نیاز دارید؟ نمای کلی رایگان ما از بیانیههای ماموریت را دانلود کنید – با 100 الگو و مثال کامل شده است تا به شما کمک کند یک بیانیه مأموریت برجسته ایجاد کنید.
با این مثلاهای مفید، مانند نمونه های زیر :
بهترین نمونه بیانیه ماموریت
- زندگی خوب است: برای گسترش قدرت خوش بینی.
- sweetgreen: ایجاد جوامع سالم تر با اتصال مردم به غذای واقعی.
- پاتاگونیا: پاتاگونیا در تلاش است تا سیاره خود را نجات دهد.
- American Express: با ارائه محصولات و خدمات متمایز برای مشتریان خود برای کمک به آنها در دستیابی به آرزوهای خود ضروری شوید.
- واربی پارکر: برای الهام بخشیدن و تاثیرگذاری بر جهان با دید، هدف و سبک.
- InvisionApp: با کمک به آنها برای همکاری بهتر، روش کار با یکدیگر را تغییر دهید. سریعتر روی همه چیز از هر کجا.
- چای صادقانه: برای ایجاد و ترویج نوشیدنیهای ارگانیک، سالم و با طعم عالی.
- IKEA: ارائه طیف گستردهای از محصولات مبلمان منزل با طراحی خوب و کاربردی با قیمتهای بسیار پایین که تا حد امکان افراد قادر به خرید آنها باشند.
- Nordstrom: ماموریت ما این است که به تعهد خود برای ارائه طیف منحصر به فرد محصولات، خدمات استثنایی به مشتریان و تجربیات عالی ادامه دهیم.
- گهواره تا مداد رنگی: به کودکان از بدو تولد تا سن 12 سالگی، که در موقعیت های بی خانمان یا کم درآمد زندگی می کنند، اقلام ضروری را که برای رشد به آن نیاز دارند – در خانه، مدرسه و بازی ارائه می دهد.
- Universal Health Services, Inc.: برای ارائه خدمات مراقبت بهداشتی با کیفیت برتر که بیماران به خانواده و دوستان خود توصیه می کنند، پزشکان برای بیماران خود ترجیح می دهند، خریداران برای مشتریان خود انتخاب می کنند، کارمندان به آن افتخار می کنند و سرمایه گذاران به دنبال سود طولانی مدت هستند.
- JetBlue: برای الهام بخشیدن به بشریت — هم در هوا و هم در زمین.
- روز کاری: ارزشهای اصلی ما هر کاری را که انجام میدهیم هدایت میکند – کارمندان، خدمات مشتری، نوآوری، صداقت، سرگرمی و سودآوری.
- Lowe’s: با هم، محصولات مناسب برای بهبود خانه، با بهترین خدمات و ارزش را در هر کانال و انجمنی که به آن خدمت می کنیم، ارائه دهید.
- تسلا: تسریع انتقال جهان به انرژی پایدار.
- کودکان نامرئی: کودکان نامرئی برای پایان دادن به درگیری های خشونت آمیز و پرورش اکوسیستم های پر رونق در همبستگی با جوامع در معرض خطر جهان ما وجود دارد.
- TED: ایدهها را گسترش دهید، جامعه را تقویت کنید و تأثیر بگذارید.
- Microsoft: برای توانمندسازی هر فرد و هر سازمانی در این سیاره برای دستیابی به دستاوردهای بیشتر.
- دیزنی: برای سرگرم کردن، اطلاع رسانی و الهام بخشیدن به مردم در سراسر جهان از طریق قدرت داستان سرایی بی نظیر.
- متا: دادن قدرت به مردم برای ایجاد جامعه و نزدیکتر کردن جهان.
- شرکای سهام ویستا: با ارائه تخصص فناوری، راهنمایی عملیاتی و سرمایه برای رشد پایدار، سازمانها را در تمام صنایع توانمند میسازیم تا در اقتصاد دیجیتال پیشرو بمانند.
- دانکین: هر کاری که ما انجام می دهیم در مورد شماست. ما تلاش می کنیم تا شما را در بهترین حالت خود نگه داریم و به شما، سلیقه و زمان شما وفادار می مانیم. این همان چیزی است که آمریکا روی آن کار می کند.
- نایک: برای آوردن الهام و نوآوری به هر ورزشکار در جهان. اگر بدن دارید، ورزشکار هستید.
- استارباکس: برای الهام بخشیدن و پرورش روح انسان – هر بار یک نفر، یک فنجان و یک محله.
- Google: ماموریت Google این است که اطلاعات جهان را سازماندهی کند و آنها را در دسترس و مفید قرار دهد.
1. زندگی خوب است : برای گسترش قدرت خوش بینی.
مارک Life is Good چیزی بیش از گسترش خوشبینی است – اگرچه، با شعارهای نشاطآور تیشرت مانند “Seas The Day” و “Forecast: Mostly Sunny”، لبخند نزدن سخت است.
انبوهی از شرکتهای تولید تیشرت در جهان وجود دارند، اما ماموریت Life is Good با بیانیهای که فراتر از لباسهای سرگرمکننده است، خود را متمایز میکند: گسترش قدرت خوشبینی.
اگر با خیریه عمومی این شرکت آشنا نباشید، این ماموریت شاید کمی غیرمنتظره باشد: یک شرکت تی شرت چگونه به گسترش خوش بینی کمک می کند؟ Life is Good به این سوال در زیر پاسخ می دهد، جایی که ماموریت با جزئیات بیشتر با استفاده از یک ویدیو و با پیوندهایی به انجمن شرکت و صفحه پروژه Life is Good Playmaker .
چیزی که ما دوست داریم: زندگی خوب است بیانیه ای عالی و در عین حال خاص دارد. این ترکیبی است که تعادل آن سخت است.
2. sweetgreen : ایجاد جوامع سالم تر با اتصال مردم به غذای واقعی.
توجه داشته باشید که ماموریت sweetgreen به گونهای است که با ارزشهای شما مطابقت دارد – نه فقط بهعنوان چیزی که برند به آن اعتقاد دارد.
این زبان به ما اجازه میدهد بدانیم که شرکت تماماً در مورد اتصال شبکه رو به رشد کشاورزان خود است که مواد غذایی سالم و محلی را با ما – مشتری – تولید میکنند، زیرا ما کسانی هستیم که میخواهیم گزینههای غذایی سالمتر و پرورشیافته محلی بیشتری داشته باشیم.
ماموریت برقراری ارتباط با مردم چیزی است که این بیانیه را بسیار قوی می کند. و این وعده فراتر از وبسایت sweetgreen و دیوارهای فروشگاههای مواد غذایی آن رفته است: این تیم در جوامعی که فروشگاههای خود را در آنجا افتتاح کرده است، پیشرفت کرده است. در درجه اول، به کودکان خردسال در مورد تغذیه سالم، تناسب اندام، پایداری و از کجا می آید، آموزش می دهد.
آنچه ما دوست داریم: زبان فراگیر در این عبارت تعبیه شده است.
3. پاتاگونیا: پاتاگونیا در تلاش است تا سیاره خود را نجات دهد.
یک چشم انداز قبلی از بیانیه ماموریت پاتاگونیا این بود که “بهترین محصول را بسازید، آسیب غیرضروری ایجاد نکنید، از تجارت برای الهام بخشیدن و اجرای راه حل های بحران زیست محیطی استفاده کنید.”
بیانیه ماموریت پاتاگونیا تعهد این شرکت را برای کمک به محیط زیست و نجات زمین برجسته می کند. افراد پشتیبان این برند بر این باورند که یکی از مستقیمترین راهها برای محدود کردن اثرات زیستمحیطی، استفاده از کالاهایی است که برای نسلها دوام میآورند یا میتوان آنها را بازیافت کرد تا مواد موجود در آنها همچنان مورد استفاده قرار گیرند.
به نام این هدف، شرکت زمان، خدمات و حداقل 1٪ از فروش خود را به صدها گروه زیست محیطی در سراسر جهان اهدا می کند.
اگر شرکت شما تمرکز مشابهی بر رشد کسب و کار شما و بازپرداخت دارد، به این فکر کنید که هم در مورد مزایایی که برای مشتریان به ارمغان می آورید و هم در مورد ارزشی که می خواهید در بیانیه ماموریت خود برای هدف بزرگ تری ایجاد کنید، صحبت کنید.
آنچه ما دوست داریم: این نمونه بیانیه ماموریت از پاتاگونیا به طور خلاصه محصولات و فعالیت آنها را در یک جمله به یاد ماندنی ترکیب می کند.
4. امریکن اکسپرس: با ارائه محصولات و خدمات متمایز برای مشتریان خود برای کمک به آنها در دستیابی به آرزوهایشان ضروری شوید.
> > > > > >
توییت بالا از سایمون سینک است، و این توییتی است که در اینجا در HubSpot تکرار می کنیم همیشه. امریکن اکسپرس در فهرست ارزشهای خود، خود را از دیگر شرکتهای کارت اعتباری متمایز میکند، با سرودی برای خدمات عالی به مشتریان، چیزی که به آن مشهور است.
ما به ویژه تاکید بر کار گروهی و حمایت از کارکنان را دوست داریم تا افراد داخل سازمان بتوانند در بهترین موقعیت برای حمایت از مشتریان خود باشند.
آنچه ما دوست داریم: تاکید بر کار گروهی و حمایت از کارکنان به طوری که افراد داخل سازمان بتوانند در بهترین موقعیت برای حمایت از مشتریان خود باشند.
5. واربی پارکر: به الهام بخش و با چشم انداز، هدف و سبک جهان را تحت تأثیر قرار دهید.
>
در یک جمله، این برند ما را به ریشههای چرایی تأسیسش میبرد و در عین حال چشمانداز خود را برای آیندهای بهتر آشکار میکند.
نسخه طولانیتر این ماموریت به این شرح است: «ما دائماً از خود میپرسیم که چگونه میتوانیم کارهای بیشتری انجام دهیم و تأثیر بیشتری بگذاریم – و این با تصور مجدد همه چیزهایی که یک شرکت و صنعت میتواند باشد آغاز میشود. ما میخواهیم نشان دهیم که یک کسبوکار میتواند مقیاسپذیر باشد، سودآور باشد و در جهان خوب عمل کند – بدون اینکه هزینهای برای آن دریافت کنیم. و ما آموختهایم که برای رسیدن به این هدف نیاز به خلاقیت، همدلی و نوآوری است.»
موفقیت بیانیه ماموریت همگی به انتخاب لغات دقیق بستگی دارد.
چیزی که ما دوست داریم: واربی پارکر اجازه نمی دهد شخصیت منحصر به فرد خود بدرخشد.
6. InvisionApp: تغییر دهید روشی که افراد با کمک به آنها برای همکاری بهتر با یکدیگر همکاری می کنند. سریعتر روی همه چیز از هر کجا
این بیانیه ماموریت از InvisionApp این است:
- مختصر.
- معتبر.
- بدون حرف های تجاری.
در نتیجه، افراد در InvisionApp قابل اعتماد و واقعی به نظر می رسند.
آنچه ما دوست داریم: این بیانیه ماموریت از حواس کوتاه و کلمات قدرتمند استفاده می کند تا تا حد امکان اشاره کند.
7. خانه تصادفی پنگوئن: برای برافروختن اشتیاق جهانی برای مطالعه.
پنگوئن با مخاطبانی صحبت می کند که مشتاق گسترش افق های خود و کشف روایت های جدید هستند. این بیانیه ماموریت بر قدرت داستان و چگونگی شکل دادن به زندگی تمرکز دارد. با این کار، انتشارات رسالت خود را فراتر از انتشار کتاب انجام می دهد.
آنچه ما دوست داریم: پنگوئن مأموریتی ایجاد می کند که همه می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. چه کسی داستان خوب را دوست ندارد؟
8. IKEA: ارائه طیف گسترده ای از محصولات مبلمان منزل با طراحی خوب و کاربردی با قیمت هایی به قدری پایین که تا حد امکان افراد توانایی خرید آنها را داشته باشند.
>
مردم IKEA رویای بزرگی دارند. بیانیه ماموریت مبتنی بر چشم انداز آنها، مأموریت آنها را برای بهتر کردن زندگی روزمره برای مشتریانشان بیان می کند.
این یک مشارکت است: IKEA معاملات را در سرتاسر جهان پیدا میکند و به صورت عمده خرید میکند، سپس مبلمان را انتخاب میکنیم و آنها را از یک انبار سلف سرویس تحویل میگیریم.
“ایده کسبوکار ما از این چشمانداز پشتیبانی میکند… به طوری که [که] تا آنجا که ممکن است مردم بتوانند از پس آن برآیند،” نام تجاری بیان می کند
چیزی که ما دوست داریم: استفاده از عباراتی مانند “هرچه بیشتر افراد ممکن است” شرکت بزرگی مانند IKEA را برای مشتریان بسیار در دسترس و جذاب تر می کند.
9. Nordstrom: ماموریت ما این است که تعهد خود را برای ارائه طیفی منحصر به فرد از محصولات، خدمات استثنایی به مشتریان و تجربیات عالی ادامه دهیم.
نسخه قبلی بیانیه ماموریت نوردستروم این بود، “به مشتریان ارائه بهترین خدمات، انتخاب، کیفیت و ارزش.”
وقتی صحبت از تعهد مشتری می شود ، تعداد کمی از شرکت ها به همان اندازه که Nordstrom بیش از حد متمرکز هستند ، بیش از حد متمرکز هستند. اگرچه انتخاب لباس ، کیفیت و ارزش همه در بیانیه ماموریت شرکت جایگاهی دارد ، اما واضح است که همه چیز در مورد مشتری است: “Nordstrom بی امان کار می کند تا به مشتریان قانع کننده ترین تجربه خرید ممکن را بدهد.”
اگر تا به حال در Nordstrom خرد شده اید ، می دانید که این برند استاندارد بالایی را برای خدمات مشتری ذکر شده در بیانیه ماموریت خود حفظ می کند. همکاران همیشه در حال رومی کردن کفهای فروش هستند و از مشتریان می پرسند که آیا به آنها کمک شده است و هر کاری که می توانند انجام دهند تا تجربه خرید را به یاد ماندنی تبدیل کند.
آنچه ما دوست داریم : استفاده از اصطلاح “تجربیات عالی” این احساس را ایجاد می کند که Nordstrom به جای ایجاد فروش از طریق فروش ، به حفظ مشتریان ، که وفاداری مشتری را ایجاد می کند ، به حفظ مشتریان اهمیت می دهد.
10. گهواره به مداد رنگی : کودکان را از 12 سالگی در سن 12 سالگی که در شرایط بی خانمان یا کم درآمد زندگی می کنند ، با وسایل اساسی مورد نیاز برای شکوفایی-در خانه ، مدرسه ، فراهم می کند. و در بازی.
گهواره ها به مداد رنگی مأموریت و مدل خود را به سه بخش تقسیم کردند که مانند یک برنامه بازی می خوانند:
- نیاز.
- مأموریت.
- مدل.
“قانون سه” یک وسیله بلاغی قدرتمند است به نام سه قطبی که معمولاً در گفتار برای کمک به ایجاد ایده به یاد ماندنی تر استفاده می شود. سه گانه یک سری از سه عنصر موازی تقریباً به همان طول است – فکر کنید ، “من آمدم. دیدم؛ من فتح کردم. ”
آنچه ما دوست داریم : این بیانیه ماموریت با احساس بسیار مفصل آغاز می شود اما بزرگنمایی می کند تا بهزیستی کلی مخاطبان هدف خود را در بر بگیرد.
11. خدمات بهداشت جهانی ، شرکت : ارائه خدمات بهداشتی با کیفیت عالی که بیماران به خانواده و دوستان توصیه می کنند ، پزشکان برای بیماران خود ترجیح می دهند ، خریداران برای مشتریان خود انتخاب می کنند ، کارمندان به آنها افتخار می کنند و سرمایه گذاران به دنبال آن هستند بازده بلند مدت.
یک شرکت وقتی مشتری ، کارمندان خود ، شرکای خود و سرمایه گذاران خود را خوشحال می کند ، شکوفا می شود – و خدمات بهداشت جهانی تلاش می کند تا همین کار را انجام دهد ، طبق گفته های خود.
به عنوان یک سرویس بهداشتی ، به طور خاص تلاش می کند تا بیماران ، پزشکان ، خریداران ، کارمندان و سرمایه گذاران خود را خوشحال کند.
آنچه ما دوست داریم : برند با استفاده از قلم ، بر هر جنبه سازمان تأکید می کند ، و باعث می شود لاغر و هضم آن آسان شود.
12. jetblue قوی>: برای الهام بخشیدن به بشریت – هم در هوا و هم در زمین.
JetBlue از طریق بازاریابی دوست داشتنی ، مشارکت خیریه و برنامه های تأثیرگذار به مأموریت بنیانگذاری خود متعهد است – و ما عاشق زبان قابل دسترسی است که برای توصیف این تلاش ها استفاده می شود. به عنوان مثال ، این برند می نویسد که چگونه “در سال 2000 تنظیم شد تا بشریت را به آسمان برگرداند.”
برای کسانی از ما که می خواهیم در مورد هر یک از تلاشهای خاص خود اطلاعات بیشتری کسب کنیم ، JetBlue جزئیات مربوط به برنامه Soar را با برنامه خواندن ، همکاری آن با Kaboom! ، بنیاد JetBlue ، گزارش های زیست محیطی و اجتماعی و غیره ارائه می دهد.
در وب سایت خود ، JetBlue تمام این ابتکارات را با عنوان های بزرگ ، امتیازات گلوله ، تصاویر و پیوندها به سایر صفحات وب می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کند. JetBlue همچنین بازدید کنندگان را به داوطلبانه تشویق می کند یا نکات TrueBlue خود را اهدا می کنند.
آنچه ما دوست داریم : jetblue مجبور است دو طرف از تجارت خود را ببندد: تجربه پرواز (در هوا) و کل تجربه ای که مشتریان با خرید پرواز (در زمین) دارند. این بیانیه مأموریت کوتاه است اما موفق به شامل هر دو طرف شرکت است.
13. workdayday : ارزشهای اصلی ما همه کارهایی را که انجام می دهیم راهنمایی می کند – کارمندان ، خدمات مشتری ، نوآوری ، یکپارچگی ، سرگرمی و سودآوری.
روز کاری ، یک سرویس اتوماسیون وظیفه منابع انسانی (HR) ، از بیانیه ماموریت خود برای برجسته کردن ویژگی های محصول خود یا چگونگی قصد کمک به متخصصان HR در بهبود در چنین و مواردی استفاده نمی کند. > راهی.
در عوض ، تجارت در مورد مقادیر موضع گیری می کند.
فناوری بسیار خوبی در آنجا وجود دارد ، اما در روز کاری ، در اطراف مردم می چرخد . بیانیه ماموریت آنها وضعیت صنعت خود را مشاهده می کند – که روز کاری معتقد است فاقد لمس انسانی است – و ارزش های شرکت را در اطراف خود ایجاد می کند.
آنچه ما دوست داریم : این بیانیه ماموریت با اطمینان اما مهربان است.
14. lowe Strong> : با هم ، محصولات مناسب بهسازی خانه را با بهترین خدمات و ارزش در هر کانال و جامعه ای که در آن خدمت می کنیم ارائه دهید.
گاهی اوقات ، بهترین راه برای برقراری ارتباط مستقیم است. بیانیه ماموریت Lowe این کار را به زیبایی انجام می دهد ، و همچنین یک درس عالی در مورد چگونگی انتخاب کلمات و عباراتی است که شما انتخاب می کنید به مخاطبان خود نیروی مأموریت خود را نشان می دهد.
این بیانیه ماموریت با کلمه “با هم” آغاز می شود. بنابراین ، مهم نیست که چه مکان ، محصولات یا کانال ، اولویت اصلی مأموریت آن این است که به عنوان یک تیم اتفاق می افتد.
که روی همبستگی تمرکز می کند ، پایه ای برای داوطلب ، بورس تحصیلی ایجاد می کند. ، و کار خیرخواهانه که این سازمان انجام می دهد.
آنچه را که ما دوست داریم : این جمله به چه کسی ، چگونه ، چه ، و چرا در پشت این برند قدرتمند بهبود خانه است.
15. tesla : شتاب دادن انتقال جهان به انرژی پایدار.
استفاده از نامزد یک شرکت ماشین از کلمه “شتاب” فقط یکی از دلایلی است که این بیانیه ماموریت از بین می رود. اما ، تسلا این لیست را به دلیل چگونگی توصیف بیانیه ماموریت خود در صنعت ایجاد می کند.
این ممکن است یک شرکت خودرو باشد ، اما علاقه اصلی تسلا فقط خودرو نیست – این باعث افزایش انرژی پایدار می شود. و ، انرژی پایدار هنوز “جاده ای طولانی” پیش از آن (هدف در نظر گرفته شده) دارد – از این رو “انتقال” جهان به این بازار.
در نهایت ، بیانیه ماموریت که می تواند به عدم تحمل صنعت بپذیرد دقیقاً همان چیزی است که باعث می شود مشتریان برای آن ریشه کنند – و تسلا این کار را به خوبی انجام می دهد.
آنچه ما دوست داریم : بیانیه ماموریت تسلا از کلمات فوق العاده انتخاب شده برای برقراری ارتباط چند معانی استفاده می کند و باعث می شود مشتریان به طور کلی در مورد صنعت فکر کنند ، نه فقط شرکت.
16. کودکان نامرئی : کودکان نامرئی برای پایان دادن به درگیری های خشونت آمیز و تقویت اکوسیستم های پر رونق در همبستگی با جوامع در معرض خطر جهان وجود دارد.
نسخه قبلی بیانیه ماموریت کودکان نامرئی “شرکا با سازندگان صلح محلی در سراسر آفریقای مرکزی برای پایان دادن به درگیری های خشونت آمیز از طریق راه حل های محلی به رهبری.”
کودکان نامرئی یک سازمان غیرانتفاعی است که آگاهی در مورد خشونت های موجود در جوامع در سراسر آفریقای مرکزی را افزایش می دهد ، و این شرکت لحن با اعتماد به نفس و تعیین کننده ای را در مأموریت خود می گیرد.
با ارزش ترین کیفیت این بیانیه ماموریت این است که هدف نهایی دارد. دیدگاه ها و مأموریت های بسیاری از شرکت ها به عمد باز مانده اند تا همیشه به تجارت جامعه نیاز داشته باشد. اما کودکان نامرئی می خواهند درگیری های خشونت آمیز با خانواده های آفریقایی با راه حل های محلی “پایان دهند”.
این یک مأموریت قابل تحسین است که همه مشاغل – نه فقط غیرانتفاعی – می توانند هنگام ایجاد انگیزه در مشتریان از آنها یاد بگیرند.
من شخصاً داوطلبانه برای کودکان نامرئی بوده ام ، و من دست اول را دیده ام که این بیانیه ماموریت چیزی نیست که در وب سایت آنها جمع شود و گرد و غبار جمع شود. این توسط هر فرد در هر سطح از سازمان ، از داوطلبان جوانان گرفته تا رهبری قابل درک است.
آنچه را که ما دوست داریم : لازم نیست از خود بپرسید ، “کودکان نامرئی دوباره چه کاری انجام می دهند؟” وقتی به کارشان نگاه می کنند یک خط واضح و قابل مشاهده را می توان از هر پست رسانه های اجتماعی ، تلاش برای جمع آوری کمک های مالی و کمپین های عمومی برای این بیانیه ماموریت تهیه کرد.
17. ted : گسترش ایده ها ، جامعه پرورش یافته و ایجاد تأثیر.
%20%20 منبع تصویر
همه ما قبلاً مذاکرات TED را به صورت آنلاین دیده ایم. خوب ، اتفاق می افتد که این شرکت یکی از مختصر ترین اظهارات ماموریت در آنجا را داشته باشد.
تد ، که مخفف “آموزش و طراحی فناوری” است ، یک بیانیه مأموریت موجز دارد که با “ایده های گسترش” آغاز می شود.
گاهی اوقات ، بهترین راه برای به یاد آوردن مخاطب برای یادآوری شما این است که تا آنجا که دیدگاه کسب و کار شما می تواند بزرگنمایی شود. واقعاً به چه چیزی اهمیت می دهید؟
تد برخی از مشهورترین ارائه ها را در سطح جهان ثبت کرده است. سپس ، این امر به این موضوع می پردازد که ایده های عالی می توانند انجام دهند – جامعه را تقویت کنید و تأثیر ایجاد کنید.
آنچه ما دوست داریم : این بیانیه ماموریت در هر صحبت که دیده اید این شرکت در اینترنت منتشر می کند می درخشد.
18. microsoft : برای توانمندسازی هر شخص و هر سازمانی در کره زمین برای دستیابی بیشتر.
مایکروسافت یکی از مشهورترین شرکتهای فناوری در جهان است. گجت هایی را برای کار، بازی و اهداف خلاقانه در مقیاس جهانی می سازد و بیانیه ماموریت آن منعکس کننده آن است. از طریق ارائه و قیمت گذاری محصول خود ، می تواند هر شخص و سازمان را توانمند کند.
آنچه ما دوست داریم : این بیانیه شامل سازمان ها و افرادی است که از محصولات مایکروسافت استفاده می کنند.
19. دیزنی : به از طریق قدرت قصه گویی بی نظیر ، مردم را در سراسر جهان سرگرم کنید ، اطلاع دهید و از آنها الهام بگیرید.
بیانیه ماموریت دیزنی فراتر از ارائه سرگرمی های معمولی است. این قصد دارد داستان ها را بیان کند و خلاقیت را ایجاد کند که نسل های آینده را از طریق کار خود الهام بخش کند.
آنچه ما دوست داریم : این یک بیانیه مأموریت استثنایی است زیرا فراتر از برنامه های مصرف کنندگان برای تماشای آن است ، اما مواردی که شیوه دیدن مردم و دنیای اطراف خود را هیجان زده و تغییر می دهد.
20. meta : به مردم قدرت ایجاد جامعه و نزدیک شدن جهان را به مردم می دهد.
متا ، که قبلاً با عنوان Facebook شناخته می شد ، یک سازمان بزرگ رسانه های اجتماعی با بیانیه دید مختصر است. این بستر را برای برقراری ارتباط با عزیزان فراهم می کند و به طور بالقوه به افراد سراسر جهان متصل می شود.
آنچه ما دوست داریم : این یک بیانیه ماموریت مختصر است ، اما هنوز هم می تواند دو نکته عظیم را در بر بگیرد: منشأ شرکت (فیس بوک) و آینده اینترنت.
21. شرکای سهام ویستا Strong>: با ارائه تخصص فناوری ، راهنمایی عملیاتی و سرمایه برای رشد پایدار ، ما سازمان ها را در همه صنایع توانمند می کنیم تا در اقتصاد دیجیتال بمانند.
بسیاری از مشاغل یک محصول یا خدمات قابل درک و آسان را به فروش می رسانند ، اما سایر شرکت ها باید مارک تجاری را با آموزش محصول ترکیب کنند. این بدان معنی است که برخی از بیانیه های ماموریت نه تنها باید با نحوه تجارت یک برند ارتباط برقرار کنند بلکه می توان دید که چه چیزی را می فروشد.
Vista Equity Partners یک مارک برتر فناوری است که از طیف گسترده ای از افراد ، فناوری ها و محصولات پشتیبانی می کند. در بیانیه ماموریت خود، مشخص می کند که شرکتش چه چیزی را ارائه می دهد و چرا. این کار را با استفاده از اصطلاحاتی که مخاطبان از آن استفاده می کنند اغلب برای توصیف نحوه کمک به آن انجام می دهد.
آنچه ما دوست داریم : این بیانیه ماموریت تعادل ماهرانه ای از آموزش محصول و شناسایی مخاطبان را ایجاد می کند.
22. dunkin ‘ : هر کاری که می کنیم مربوط به شما است. ما تلاش می کنیم تا شما را در بهترین حالت خود نگه داریم و به شما، سلیقه و زمان شما وفادار می مانیم. این همان چیزی است که آمریکا در آن اجرا می کند.
دانکین “(که قبلاً Dunkin ‘Donuts) مأموریتی دارد که فراتر از باقی ماندن یک زنجیره قهوه بزرگ است. در عوض، این برند میخواهد رهبر تمام عیار در صنعت قهوه و دونات باشد. این می خواهد به مکانی معروف به تفریح ، غذا و تفریح تبدیل شود.
این مثال به تکامل شرکت می پردازد. بسته به سن شما ، دانکین باعث می شود که از اهداف غذایی سالم خود به دونات و “روز تقلب” فکر کنید. من به صبح روز شنبه از کودکی فکر می کنم وقتی پدر و مادرم گاهی اوقات ما را با دونات برای صبحانه غافلگیر می کنند.
“دونات” در سال 2019 از نام این شرکت حذف شد و به دانکین کمک کرد تا با تغییر روند مصرف کننده ادامه دهد و محبوبیت قهوه آنها را در آغوش بگیرد.
آنچه ما دوست داریم : این مثال به آینده می رسد و در عین حال گره ای به تکامل لازم خود می دهد.
23. nike : برای ایجاد الهام و نوآوری برای هر ورزشکار* در جهان. *اگر بدنی دارید ورزشکار هستید.
بیانیه ماموریت نایک شامل یک عنصر منحصر به فرد است: یک ستاره و پاورقی که در انتخاب زبان آنها گسترش می یابد.
این مختصر است اما در عین حال به سوالی پاسخ می دهد که آنها می دانند صنعت ورزشی برای پاسخ دادن به آن می داند: چه چیزی یک ورزشکار را تعریف می کند؟ این موفق می شود همزمان آموزنده باشد و الهام بخش برند آنها باشد.
آنچه ما دوست داریم : این بیانیه ماموریت مخاطبان هدف را با زبان بسیار خاص و در عین حال فراگیر بیان می کند.
24. starbucks : الهام بخش و الهام بخش است روح انسان را پرورش دهید – یک نفر ، یک فنجان و یک محله در یک زمان.
> > >
در حالی که ایده پرداخت 3 دلار برای یک فنجان قهوه در حال حاضر طبیعی به نظر می رسد ، استارباکس مجبور بود برای توجیه قیمت های خود در هنگام نام تجاری جدید ، بجنگد. آنها خود را در بازار به عنوان مکانی دیگر برای جمع آوری محلی قرار دادند ، جایی که به الکل نمی چرخد.
بیانیه ماموریت Starbucks با استفاده از کلمه “محله” به این موضوع کاملاً لمس می کند. این یک جمله مختصر است که با اصول بنیانگذار آنها صحبت می کند و البته محصول پرچمدار آنها را شامل می شود: یک فنجان قهوه با کیفیت.
آنچه ما دوست داریم : بیانیه های ماموریت خوب از زبان عاطفی استفاده می کنند ، و بیانیه ماموریت Starbucks این کار را با اصطلاحات “الهام بخش” ، “پرورش” و “روح انسانی” انجام می دهد.
25. google : ماموریت گوگل است برای سازماندهی اطلاعات جهان و در دسترس بودن و مفید بودن آن.
گوگل آنقدر مترادف با زندگی مدرن شده است که نام تجاری آن به یک فعل تبدیل شده است. تخمین زده می شود که 99،000 جستجوگر گوگل هر ثانیه وجود دارد ، و موتور جستجو فقط یک محصولات خود است.
گوگل محصولات بیشتری نسبت به مصرف کنندگان در مورد آنها دارد ، اما بیانیه ماموریت آنها به همه آنها نمی رود (و اگر سعی کرد ، هیچ کس هرگز این چیز را نمی خواند). در عوض، به چیزی که همه ما در مورد Google دوست داریم می پردازد: این محصول چقدر مفید است. این بیانیه ماموریت شرکت به ما یادآوری آنچه را که ما در مورد برند بهترین دوست داریم به ما یادآوری می کند.
آنچه ما دوست داریم : Google یک شرکت مشتری محور است و مصرف کنندگان احساس می کنند بلافاصله هنگام خواندن بیانیه ماموریت خود.
اکنون که ما به بیانیه های مأموریت موفقیت آمیز پرداختیم ، بیانیه دید خوب چگونه به نظر می رسد؟ برخی از اظهارات چشم انداز شرکت زیر را بررسی کنید – و الهام بگیرید که یکی را برای نام تجاری خود بنویسید.
بهترین نمونه های بیانیه دید
> >
انجمن آلزایمر تحقیقات جهانی را انجام می دهد و مراقبت و پشتیبانی با کیفیت را به افراد مبتلا به زوال عقل می دهد. این بیانیه بینایی به آینده می پردازد ، جایی که مردم مجبور نیستند با این بیماری غیرقابل تحمل نبرد کنند. با کارهایی که در حال حاضر انجام می دهد ، هم کارمندان و هم مصرف کنندگان می توانند ببینند که سازمان چگونه با کمک به افراد نیازمند ، به دیدگاه خود می رسد.
آنچه ما دوست داریم: این بیانیه بینایی به اندازه کافی بلندپروازانه و گسترده است که یک جمله چتر مطابق با مأموریت یک برند باشد.
2. آموزش برای آمریکا A> : یک روز ، همه کودکان این ملت این فرصت را خواهند داشت که به یک آموزش عالی دست یابند.
آموزش برای آمریکا شبکه ای از رهبران را ایجاد می کند تا فرصت های آموزش برابر برای کودکان نیازمند فراهم کند. کار روزانه این سازمان شامل کمک به دانشجویان حاشیه نشین برای دریافت آموزش مناسب است که در غیر این صورت به آنها دسترسی ندارند. بیانیه دید آن همان چیزی است که امیدوار است از طریق تلاش های خود ببیند – ملتی که هیچ کودکی در آن باقی نمانده است.
آنچه ما دوست داریم: “یک روز” یک زمان نامشخص است ، که برای چنین هدف بلندپروازانه معنا می یابد ، اما با این وجود این مانع از هدف آنها نمی شود.
3. Creative Commons : به دیگران کمک کنید پتانسیل کامل اینترنت را تحقق بخشید.
این بیانیه بینایی غیرانتفاعی گسترده است. این به غلبه بر موانع قانونی برای به اشتراک گذاری دانش و خلاقیت در سراسر جهان کمک می کند. با همکاری نزدیک با موسسات اصلی ، دیدگاه آن یک اینترنت نوآورانه است که توسط Paywalls منع نشده است.
آنچه ما دوست داریم: چشم انداز این برند محدود به اینترنت است ، اما “پتانسیل کامل” باعث خلاقیت زیادی می شود.
4. chipotle : ما اعتقاد داریم این غذا قدرت تغییر جهان را دارد.
تاکوهای خوشمزه ، بوریتوس و کاسه ها تنها چیزهایی نیستند که Chipotle به آن علاقه مند است. بسیاری از برندهای فست فود با محصولات متفاوت هستند. اما Chipotle به جای آن یک باور ارائه می دهد. این ایده شیوه هایی مانند استفاده از محصولات محلی و ارگانیک ، استفاده از گوشت با مسئولیت بالا و برش انتشار گلخانه ها را سوخت می کند.
آنچه ما دوست داریم: بیانیه دید Chipotle باعث می شود که چه چیزی باعث الهام بخشیدن و هدایت اقدامات این برند بین المللی می شود.
5. استرالیا وزارت بهداشت : سلامتی و رفاه بهتر برای همه استرالیایی ها ، اکنون و برای نسل های آینده.
این وزارت امور خارجه چشم انداز روشنی برای کشور خود دارد. از طریق سیاست های بهداشتی ، برنامه ها و مقررات ، این وسیله برای بهبود مراقبت های بهداشتی شهروندان استرالیا است.
آنچه ما دوست داریم: عبارت “اکنون و برای نسل های آینده” تعهد بلند مدت این بخش بهداشت را برقرار می کند.
6. linkedin : ایجاد اقتصادی /strong> فرصت برای هر یک از اعضای نیروی کار جهانی.
> > > >
LinkedIn یک سرویس شبکه ای حرفه ای است که به مردم این امکان را می دهد تا به دنبال اشتغال باشند. بیانیه دید آن قصد دارد به کارمندان در هر سطح فرصتی برای دستیابی به مشاغل مورد نیاز خود بدهد.
What we like: Although “every member of the global workforce” seems like an uncountably large number, having it as their vision keeps LinkedIn always working for improvement and further outreach.
7. Purely Elizabeth: We believe that food can heal.
Purely Elizabeth is a food brand selling granola, oatmeal, and cereal products. بیانیه چشم انداز گسترده آن چنین می گوید: «وقتی بهتر غذا می خورید، احساس بهتری دارید. ساده است. That’s why we use superfoods with vibrant flavors and rich textures to create delicious foods to help you thrive on your wellness journey.”
Food brands have a lot of competition, and this brand’s broad and inspiring vision offers a chance to connect more deeply with customers. Its podcast, blog, and recipe resources offer useful tools and tips for anyone looking to heal their bodies with their food choices.
What we like: This vision statement is simple but powerful.
8. AllHere: Connecting All Families with the Right Support at the Right Time.
Attendance is a big challenge for schools and families, especially with students in middle and high school. AllHere offers AI services like mobile messaging to overcome administrative and communication challenges. This helps students, parents, and teachers get the support they need for student success.
What we like: This vision statement emphasizes that this challenge is bigger than individual habits. It’s an empowering vision of an educational system that works for everyone.
9. Southwest: To be the world’s most loved, most efficient, and most profitable airline.
Southwest Airlines is an international airline that strives to serve its flyers with a smile. بیانیه چشم انداز آن منحصر به فرد است زیرا خود را نه تنها در سود، بلکه در خدمات مشتریان برجسته نیز می بیند. Its vision is possible through its strategy and can lead its employees to be at the level they work toward.
What we like: Southwest gets it right — by being well-loved and efficient, they can become the most profitable airline. Putting customers first makes a business successful.
10. Supergoop!: Change the way the world thinks about sunscreen.
For a vision statement to excite, but not overwhelm, it should be both broad and specific. نمونه های بیانیه ماموریت شرکت مانند نمونه فوق از سوپرگوپ! show that it may be tricky, but it’s also possible to balance those two extremes.
This vision says that sunscreen is important AND that sunscreen is more than sunscreen. این عبارت ساده به مخاطب کمک می کند تا بیشتر به این فکر کند که محصولاتش چیست و چه انتظاراتی باید از آن محصولات داشته باشد. It’s about education, awareness, and quality.
What we like: This vision statement keeps the tone positive, bright, and direct.
Inspire Through Brand Values
It was Anna Lappé who said, “Every time you spend money, you’re casting a vote for the kind of world you want.” مصرف گرایی آگاهانه یک روند اقتصادی است که برندها باید به آن توجه کنند. Consumers are certainly paying attention.
Now that you understand the power of a great mission statement and you have these mission statement examples to learn from, you’re ready to take this step in your own brand.
Brand values play a much more significant role in customer loyalty than you think. Showing that your business understands its audience — and can appeal to them on an emotional level — could be the decision point for a customer’s next purchase.
We hope you found some insight from these mission statement examples and that they help you brainstorm your inspiring vision and mission statements for your business.
Editor’s note: This post was originally published in August 2014 and has been updated for comprehensiveness.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.