19 نوع وبلاگی که در سال 2024 کسب درآمد می کنند [+نمونه]
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
19 نوع وبلاگی که در سال 2024 کسب درآمد می کنند [+نمونه]
وبلاگ نویسی یک خروجی جذاب و خلاق برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه منحصر به فرد شما است. وبلاگ نویسی علاوه بر ارزش افزوده برای مخاطبان، به شما کمک می کند که اشتیاق خود را از طریق چندین روش کسب درآمد به درآمد تبدیل کنید.
در این پست، نحوه کسب درآمد از یک وبلاگ را یاد می گیرید و نمونه هایی از محبوب ترین (و پرسود) انواع وبلاگ ها را می بینید که به شما انگیزه می دهند با وبلاگ خود شروع کنید.
چگونه وبلاگ ها پول در می آورند؟
مردم چه وبلاگ هایی را می خواهند بخوانند؟
19 نوع وبلاگی که پول در می آورند
چگونه وبلاگ ها پول در می آورند؟
مثل هر کار عشقی، وبلاگ نویسی همچنان کار است. خبر خوب این است که راه های مختلفی برای کسب درآمد از این کار وجود دارد، از جمله:
- تبلیغات. شبکههای تبلیغاتی مانند Google AdSense برای نمایش تبلیغات به بازدیدکنندگان شما به ازای کلیک هایی که به دست می آورید، کمیسیون دریافت می کنید.
- بازاریابی وابسته. میتوانید با پیوستن به برنامههای وابسته، برای تبلیغ محصولات به مخاطبان خود پول دریافت کنید. /a> مانند Amazon Associates. شما از فروش ایجاد شده توسط وبلاگ خود کمیسیون دریافت می کنید.
- سرب یا تقاضا. شما می توانید از وبلاگ خود برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید، خواه خدماتی ارائه دهید، فروشگاه تجارت الکترونیکی راه اندازی کنید، محصولات دیجیتالی مانند دوره های آنلاین را بفروشید، یا یک مدل اشتراک/محتوا برای محتوای انحصاری اجرا کنید.
به خاطر داشته باشید که اگر ابتدا محتوای ارزشمندی ایجاد نکنید که مخاطب را جذب کند، هیچ کدام از اینها کارساز نیست. آخرین چیزی که نیاز دارید این است که وبلاگ خود را به یک بیلبورد در وسط بیابان تبدیل کنید.
با این اوصاف، برخی از جایگاههای محبوب وجود دارند که در صورت پیادهسازی مؤثر، با کسب درآمد از وبلاگ بسیار خوب عمل میکنند.
مردم واقعاً چه وبلاگ هایی را می خواهند بخوانند؟
قبل از اینکه شروع به برنامهریزی برای کسب درآمد از وبلاگ خود کنید و شروع به خریدهای بعدی کنید، باید بدانید که مردم واقعاً چه نوع محتوایی را میخواهند مصرف کنند. بنابراین، مردم دوست دارند در طول زمان آنلاین خود چه چیزی بخوانند؟
در یک نظرسنجی HubSpot از 298 مصرف کننده، متوجه شدیم که 32.9٪ از خوانندگان بین یک تا چهار بار در ماه وبلاگ ها را بررسی می کنند. بزرگترین گروه بعدی، با 18.8٪، پست های وبلاگ را یک تا سه بار در هفته می خوانند.
تنها 12.1٪ از مردم هرگز وبلاگ نمی خوانند. خب، خبر خوب؟ مردم هم هوس می کنند و هم روی محتوای وبلاگ کلیک می کنند.
ما همچنین از پاسخ دهندگان خود پرسیدیم که ترجیح می دهند چه نوع محتوای وبلاگ را بخوانند. راهنماهای گام به گام و نکات DIY در صدر فهرست قرار گرفتند و 17.8 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که این محتوا را خوانده اند.
دستورالعملها و نکات آشپزی با 17.4% در رتبه بعدی قرار داشتند. نمایشهای نمایشی/آموزشها و پستهای مصاحبه محور با 12.1% در رتبه سوم قرار گرفتند.
اکنون که قالب را میدانیم، اجازه دهید موضوع را بررسی کنیم. ما از سه موضوع برتر پرسیدیم که مردم دوست دارند در مورد آنها مطالب مصرف کنند. سه دسته برتر ما به شرح زیر است:
- سرگرمی، موسیقی یا فیلم (36.6%).
- داستان سرایی غیرداستانی یا داستان های روزنامه نگاری (28.5%).
- داستان سرایی تخیلی (24.2%).
اکنون، بیایید به انواع وبلاگهایی که درآمدزایی میکنند بپردازیم.
1. وبلاگ های مد
در این وبلاگها، خوانندگان میتوانند پستهایی مانند وسواس مد، ظاهر مدرسه، آموزش آرایش و موارد دیگر را بیابند. یک روش معمول شامل حمایتهای مالی است، مانند آنچه در زیر با Vooray نشان داده شده است.
این دو برند روی یک کیف ورزشی با هم همکاری کردند و آن را در وبلاگ و وب سایت LSF منتشر کردند:
با مشارکت با برند، شرکتها به دنبال افراد مهم در صنعت خود هستند و به برند این امکان را میدهند که محصولی را منحصراً با دستمزد پایه و درصدی از سود طراحی کند.
و، در حالی که این اتفاق در صنعت زیبایی زیاد میافتد، قطعاً یک ایده خاص صنعت نیست.
2. وبلاگ های غذایی
بهعنوان یک خودخوانده غذا، وبلاگهای غذا نوع وبلاگ مورد علاقه من هستند. آنها معمولاً از قالب محتوای مشابهی از دستور العمل های طبقه بندی شده پیروی می کنند. برخی از آنها ویدیوهایی برای جفت شدن با آن دستور العمل ها و همچنین کانال های رسانه های اجتماعی دارند که همگی به وبلاگ متصل می شوند.
در بالا نمونهای از یکی از وبلاگهای غذایی مورد علاقه من، نانوای مینیمالیستی است. توجه داشته باشید که عنوان پست چگونه حاوی اطلاعاتی است که ممکن است یک غذاخور را به سمت خود بکشاند – “5 دقیقه” و “مبتنی بر گیاه”.
این دستور غذا برای هر کسی که به دنبال آشپزی آسان و بدون سر و صدا است، جذاب خواهد بود.
مینیمالیست بیکر این ارزش را برای جذب خوانندگان فراهم می کند و آنها از پیوندهای وابسته برای کسب درآمد از وبلاگ خود استفاده می کنند.
3. وبلاگ های ورزشی
وبلاگهای ورزشی برای هر نوع ورزشی قابل تصور وجود دارد – حتی کدو حلوایی.
اگر به ورزش دو و میدانی علاقه دارید و عاشق نوشتن هستید، ممکن است این نقطه تقاطع مناسبی برای شما باشد. وبلاگهای ورزشی از پوشش بازیها تا ارائه اطلاعات بینش بازیکنان، منبع مهمی برای طرفداران هستند تا آنچه را که از دست دادهاند دنبال کنند.
مانند این صفحهگیری از ESPN، وبلاگهای ورزشی نیز اخبار مربوط به صنعت را گزارش میکنند — این دو داستان در مورد Super Bowl هستند.
بنابراین، اگر به فکر انجام یک وبلاگ ورزشی هستید، گزینههایی دارید: روی یک ورزش خاص تمرکز کنید یا رویکردی جامعتر مانند ESPN داشته باشید.
ESPN از وب سایت و وبلاگ خود به عنوان همراهی برای حضور رسانه ای خود برای جذب و حفظ بینندگان استفاده می کند، اما سایر وبلاگ های ورزشی از تبلیغات بنری برای کسب درآمد از ترافیک خود استفاده می کنند.
4. وبلاگ های سفر
اگر دوست دارید به سفر بروید و لحظات را ثبت کنید، ممکن است یک وبلاگ مسافرتی در کوچه شما باشد. چیزی در مورد وبلاگ های مسافرتی وجود دارد که آرامش بخش هستند، مانند منظره مقاصد زیبا.
به همین دلیل، اگر به فکر راهاندازی وبلاگ سفر هستید، ممکن است بخواهید روی یک دوربین خوب سرمایهگذاری کنید.
به عنوان مثال، به این عکس پر جنب و جوش و رنگارنگ از رودخانه چارلز نگاه کنید. (با توجه به اینکه در بوستون زندگی می کنم و روزانه از طریق این رودخانه رفت و آمد دارم، احتمالاً کمی مغرض هستم).
برای کسب رتبه بالا در SERP ها، به تصاویر با کیفیت بالا نیاز دارید تا علاقه مندان به سفر را وادار به مشاهده پست های شما کنید.
وبلاگ های مسافرتی می توانند از چندین راه برای درآمدزایی استفاده کنند. بیشتر دیده می شود تبلیغات بنری، تبلیغات بومی، پست های حمایت شده، و پیوندهای وابسته برای محصولاتی مانند چمدان یا بلیط هواپیما.
5. وبلاگ های سبک زندگی
وبلاگ های سبک زندگی احتمالاً بیشترین همه کاره از انواع وبلاگ این وبلاگ ها که به درستی نام گذاری شده اند، درباره زندگی یک فرد هستند. آنها کارهایی را که وبلاگ نویس دوست دارد انجام دهد، جایی که غذا می خورند، خرید می کنند، و غیره پوشش می دهند. به این وبلاگ ها به عنوان وب سایتی برای تأثیرگذاران فکر کنید.
این وبلاگ سبک زندگی را بررسی کنید، شوخ طبعی و لذت، به عنوان مثال:
بسیاری از اینفلوئنسرها از وبلاگ ها برای بازاریابی خود و ایجاد دنبال کنندگان قوی تری استفاده می کنند. اغلب، کسبوکارها به دنبال وبلاگ یا وبسایت تأثیرگذاران میگردند تا درباره آنها بیشتر بیاموزند و همچنین برای مشارکت با آنها تماس بگیرند.
اگر علاقه مند هستید که یک اینفلوئنسر شوید یا به سادگی می خواهید بیشتر زندگی خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید، این وبلاگ ممکن است برای شما مناسب باشد.
میتوانید با پیوندهای وابسته، تبلیغات بومی و پستهای حمایتشده از یک وبلاگ سبک زندگی کسب درآمد کنید. تبلیغات بنری برای شبکه های تبلیغاتی نیز در اینجا به خوبی کار می کنند.
6. وبلاگ های والدین
وبلاگهای والدین معمولاً توصیه میکنند و داستانهای مرتبطی را به اشتراک میگذارند که والدین یا والدین منتظر میتوانند از آنها بیاموزند.
این وبلاگها میتوانند منبع خوبی برای تغییر کاربری محتوای شما در قالبهای دیگر، مانند ویدیوها باشند. بسیاری از وبلاگ های والدین یک کانال YouTube اضافه کرده اند تا محتوای خود را تازه نگه دارند و آنها را به بازارهای هدف جدید گسترش دهند.
بهعنوان مثال، وبلاگ فرزندپروری که در بالا نشان داده شد، Happy Eva After، اکنون یک کانال پر رونق YouTube با بیش از 5000 مشترک.
فرصتهای والدینی برای خرید محصول به همراه دارد، بنابراین چشمانداز کسب درآمد نامحدود است.
7. وبلاگ های بازی
بازی به صنعتی تبدیل شده است که اکنون معمولاً به صورت آنلاین انجام می شود. بین محتوای قابل دانلود (DLC) و بازی هایی که به اتصال اینترنت وابسته هستند، اگر آنلاین نیستید، سخت است که یک گیمر باشید.
به همین دلیل، وبلاگ های بازی بسیار محبوب هستند.
از اعلام بازیها گرفته تا حمایتهای مالی شرکتها، وبلاگهای بازی میتوانند راههای مختلفی داشته باشند. آنها میتوانند شامل بررسیهای بازی، پیشبینیها، کدهای تقلب یا کدهای محتوا باشند.
از آنجایی که کانالهای بازی YouTube طرفداران زیادی را جذب میکنند، این نوع وبلاگ میتواند به یک کانال YouTube نیز تبدیل شود.
علاوه بر این، این یک فضای دلپذیر برای گیمرها برای برقراری ارتباط با یکدیگر است، به خصوص اگر فرصتهایی برای تعامل خوانندگان خود ایجاد کنید (مانند بخش نظرات وبلاگ خود).
میتوانید از وبلاگ با تبلیغات بنری کسب درآمد کنید، یا میتوانید از وبلاگ برای افزایش تقاضا برای کانال های پخش جریانی که بازدیدهای بیشتر به معنای پول بیشتر است.
8. وبلاگ های B2B/Marketing
HubSpot، این وبلاگی که در حال حاضر می خوانید، نمونه ای از یک وب سایت در دسته B2B/Marketing است. از آنجایی که ما محصولات بازاریابی را به عنوان بخشی از پلت فرم CRM خود ارائه می دهیم، از وبلاگ خود استفاده می کنیم. برای کمک به رشد بهتر میلیون ها نفر.
ایجاد محتوا برای مخاطبان به ما کمک میکند ارزش ارائه کنیم، اعتماد به دست آوریم، و اقتدار صنعت ایجاد کنیم. این باعث میشود که ذهنیت مخاطبانمان را جلب کنیم.
میخواهم روشن کنم که بازاریابی تنها صنعتی نیست که توسط وبلاگهای B2B ارائه میشود. در عوض، این بیشتر نمونه ای از نوع وبلاگ های B2B است که می توانید در آنجا پیدا کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی B2B و نحوه ظاهر وبلاگ در این صنعت، راهنمای نهایی ما را بررسی کنید اینجا.
9. وبلاگ های سلامت و تناسب اندام
شاید شما نام “Fitstagrams” (حسابهای اینستاگرام اختصاص داده شده به سفرهای تناسب اندام) را شنیده باشید، اما وبلاگهای تناسب اندام نیز یک سکه و یک دوجین هستند.
این وبلاگها نکات تمرینی، دستور العملهای سالم را توصیه میکنند و گاهی اوقات برنامههای تمرینی کامل را در قالب «چگونه باید» ارائه میدهند، مانند این پست از تناسب اندام Nerd.
> >
وبلاگ های تناسب اندام می توانند همراه خوبی برای کسانی باشند که می خواهند سالم زندگی کنند، نه فقط ورزش کردن.
خوانندگان ممکن است علاقه مند به تکمیل روال تناسب اندام خود باشند، راه های جدیدی برای هیجان انگیز کردن غذای سالم بیابند، یا به دنبال انگیزه ای برای پایبندی به سبک زندگی تناسب اندام خود باشند.
10. وبلاگ های فناوری و ابزارک
اگر بررسی ابزارها، آموزشهای نرمافزار یا عیبیابی رایانههای شخصی شما را مورد توجه قرار میدهد، باید حتماً یک وبلاگ فنی ایجاد کنید. وبلاگ های فناوری مد روز هستند زیرا مردم می خواهند اطلاعات جدیدی در مورد تلفن های هوشمند، رایانه ها و برنامه ها بیاموزند.
ظهور هوش مصنوعی همچنین به این معنی است که هیچ کمبودی در محتوا برای پوشش وبسایتهای فناوری وجود ندارد.
11. وبلاگ های مالی شخصی
کسب درآمد ممکن است برای برخی افراد آسان باشد، اما مدیریت آن یک بازی توپ متفاوت است. به همین دلیل است که آنها به وبلاگهای مالی شخصی مراجعه میکنند تا یاد بگیرند که چگونه پول خود را بهتر مدیریت کنند.
اگر این ابرقدرت شماست، بسیاری از افراد وقتی دانش و تجربه مالی خود را در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید از آن قدردانی خواهند کرد.
وبلاگ های مالی شخصی نکات مفیدی را در مورد موضوعاتی مانند بودجه بندی، پس انداز، سرمایه گذاری و رهایی از بدهی ارائه می دهند. آنها همچنین زندگی مقرون به صرفه، برنامه ریزی بازنشستگی، بیمه، استقلال مالی و استراتژی های مالیاتی را پوشش می دهند.
12. وبلاگ های DIY
مردم همیشه به دنبال راه هایی برای زیباتر کردن محیط خود و در عین حال صرفه جویی در هزینه هستند. وارد وبلاگ های DIY شوید. برای هرکسی که از کثیف کردن دستان خود لذت میبرد، جای خوبی است.
وبلاگ های DIY راهنماها و آموزش های گام به گام را برای پروژه هایی مانند بازسازی خانه، صنایع دستی و باغبانی ارائه می دهند. یک مثال عالی Remodelaholic است. این سایت به طور متوسط 329000 بازدید ماهانه دارد.
به عنوان یک وبلاگ نویس DIY، می توانید از طریق تبلیغات نمایشی، محتوای حمایت شده، بازاریابی وابسته و مشاوره کسب درآمد کنید.
علاوه بر این، بسیاری از وبلاگ نویسان DIY محصولات خود را ایجاد می کنند و می فروشند، مانند اقلام تزئینی خانه و قالب های قابل چاپ، تا درآمد بیشتری کسب کنند.
13. وبلاگ های “درآمد آنلاین”
سایت های وبلاگ نویسی دیگر ممکن است بیایند و بروند، اما جایگاه “پول کسب درآمد آنلاین” همیشه سبز باقی خواهد ماند. دلیل آن دور از ذهن نیست – مردم می خواهند درآمد غیرفعال به دست آورند و آزادی مالی به دست آورند.
اگر قصد دارید وبلاگی در این زمینه راه اندازی کنید، می توانید موضوعاتی مانند فریلنسینگ، بازاریابی وابسته، استراتژی های درآمد غیرفعال، سهام، و موارد دیگر.
اما با توجه به میزان اشباع این جایگاه، توصیه های عمومی آن را کاهش نمی دهد. برای موفقیت، باید بینشهای منحصربهفرد، نکات عملی و مطالعات موردی را ارائه دهید تا به مخاطبان خود در کسب درآمد آنلاین کمک کنید.
14. وبلاگ های خودمراقبتی و توسعه شخصی
اخیراً، افزایش چشمگیری در آگاهی از سلامت روان وجود داشته است که علاقه به وبلاگهای خودمراقبتی و توسعه شخصی را افزایش داده است.
افراد میخواهند بهزیستی کلی خود را بهبود بخشند، استرس را مدیریت کنند، طرز فکر مثبت و عادات سالمی ایجاد کنند. اینجاست که کارشناسانی مانند درمانگران، روانشناسان یا مشاوران با به اشتراک گذاری محتوایی که این نیاز را برآورده می کند، واقعاً می درخشند.
فروش محصولات دیجیتال، ارائه دوره های آنلاین، ارائه جلسات مربیگری، و توصیه محصولات وابسته چند راه برای کسب درآمد از وبلاگ خود مراقبتی شما هستند.
15. وبلاگ های دوستیابی و رابطه
یک رابطه سالم چگونه به نظر می رسد؟ چگونه می توانم شریک زندگی ایده آل را پیدا کنم؟ چگونه یک رابطه از راه دور کار کنم؟ اینها برخی از سؤالاتی است که مردم در مورد دوستیابی و روابط در Google تایپ می کنند.
اگر شما یک متخصص روابط هستید یا ممکن است به شما توصیه دوستیابی بدهید، وبلاگی ایجاد کنید که به این سوالات پاسخ دهد.
القا کردن داستانهای شخصیتان، وبلاگ شما را هیجانانگیزتر میکند و شما را به یک مرجع تبدیل میکند، زیرا مردم میخواهند از کسی بشنوند که مبارزاتش را تجربه کرده است.
موضوعاتی که می توانید پوشش دهید شامل جدایی، نکات آشنایی، ازدواج سالم، راهبردهای ارتباطی، حل تعارض، و سازگاری است.
پس از ایجاد پایگاه خوانندگان قوی، با ارائه خدمات مربیگری، دورههای آنلاین و کتابهای الکترونیکی در مورد دوستیابی و روابط، از وبلاگ خود کسب درآمد کنید.
علاوه بر این، پستهای حمایتشده، تبلیغات بنری و بازاریابی وابسته راههای جایگزینی برای کسب درآمد اضافی هستند.
16. وبلاگ های مراقبت از حیوانات خانگی
براساس 2023-2024 APPA National Pet نظرسنجی مالکان، 66 درصد از خانواده های ایالات متحده یک حیوان خانگی دارند. این حدود 86.9 میلیون خانوار است که ممکن است دائماً به دنبال نکاتی باشند تا دوستان کوچک پشمالو خود را شاد و سالم نگه دارند.
بیشتر وبلاگ های مراقبت از حیوانات خانگی طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهند، مانند تغذیه، نکات نظافت، توصیه های آموزشی، سلامت و تندرستی، و بررسی محصول.
با این حال، به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی در مورد نحوه مراقبت از حیوان خانگی خود برای شروع ایجاد یک مخاطب آنلاین کافی است.
برای کسب درآمد از وبلاگ مراقبت از حیوانات خانگی، محتوای حمایت شده از برندهای حیوانات خانگی، بازاریابی وابسته برای محصولات حیوانات خانگی، تبلیغات نمایشی، و حتی ایجاد و فروش محصولات مرتبط با حیوانات خانگی خود را در نظر بگیرید.
17. وبلاگ های شغلی و شغلی
رفتن از دانشگاه به بازار کار برای بسیاری از فارغ التحصیلان تازه کار آسان نیست. به همین دلیل است که برای راهنمایی و مشاوره در مورد ایجاد رزومه، به وبلاگ های شغلی و شغلی متکی هستند. ، آماده سازی مصاحبه، و شبکه سازی.
اما برای راهاندازی یک وبلاگ در این حوزه، لازم نیست یک مدیر منابع انسانی باشید. تنها چیزی که نیاز دارد، به اشتراک گذاشتن تجربیاتی است که به شما در ایجاد یک شغل موفق کمک کرده است.
این به مخاطبان شما کمک میکند تا اهداف شغلی خود را درک کنند، در بازار کار حرکت کنند و چشمانداز شغلی خود را تقویت کنند.
با دنبالکنندگان وفادار، کسب درآمد از وبلاگ شما آسان میشود.
میتوانید از فروش دورهها یا کتابهای الکترونیکی، نوشتن رزومه یا جلسات مربیگری مصاحبه درآمد کسب کنید. همچنین، میتوانید از فروش وابسته، وبینارهای پولی، تبلیغات نمایشی و مشارکت درآمد اضافی کسب کنید.
18. وبلاگ های سرگرمی
به کجا میروید تا داغترین نکتهای را در مورد مشهور مورد علاقهتان دریافت کنید؟ درست حدس زدی! وبلاگ های سرگرمی.
از موسیقی، فیلمها، و برنامههای تلویزیونی گرفته تا اخبار افراد مشهور، ورزش، و مد، همیشه مخاطبانی آماده هستند تا از آخرین اتفاقات صنعت سرگرمی مطلع شوند.
اگر از علاقه مندان به فرهنگ پاپ هستید یا در صنعت سرگرمی اطلاعاتی دارید، وبلاگ نویسی سرگرمی راهی عالی برای تبدیل اشتیاق شما به سود است.
از طریق تبلیغات بنری، فروش کالا، حمایت مالی، مشارکت پولی، و محتوای ممتاز مشترکین کسب درآمد کنید.
همچنین، استفاده از پیوندهای وابسته برای فروش بلیتهای فیلم، موسیقی یا اشتراکهای پخش ویدئو، راهی عالی برای کسب درآمد از وبلاگ سرگرمی است.
19. وبلاگ های املاک
صنعت املاک و مستغلات برای افرادی که دانش مناسبی دارند بسیار سودآور است. کسانی که مجبور نیستند برای کسب اطلاعات قبل از خرید، فروش یا سرمایه گذاری در ملک به وبلاگ های املاک مراجعه کنند.
بیشتر وبلاگ ها به صاحبان خانه، سرمایه گذاران املاک و مستغلات، نمایندگان، ارزیاب ها و کارگزاران پاسخ می دهند. آنها روندهای بازار، نکات خرید یا فروش خانه، استراتژی های سرمایه گذاری، نوسازی، مدیریت املاک و قوانین مالیاتی را پوشش می دهند.
این یک لیست گسترده نیست. اگر ایده ای دارید، ببینید چه چیزی می تواند از آن حاصل شود. خوبی وبلاگ ها این است که می توانید آن را به هر کجا که می خواهید ببرید، و اگر محتوا برای خوانندگان خاصی قانع کننده باشد، پول و بدنامی به دنبال آن است.
در اینجا چند نمونه از وبلاگ های پردرآمد و دسته بندی آنها آورده شده است.
نمونه های وبلاگ محبوب
1. عرق تناسب اندام را دوست دارم
Love Sweat Fitness یک وبلاگ تناسب اندام است که توسط Katie Dunlap راه اندازی شده است. این وبلاگ تناسب اندام گسترده محتوایی از تمرینات تا دستور العمل های سالم و موارد دیگر را ارائه می دهد.
این وبلاگ در ماه بیش از 3500 بازدید ارگانیک (جستجو) دارد و کتی از محتوای خود برای تبلیغ محصولات مختلف در فروشگاه تجارت الکترونیک خود استفاده می کند.
2. گرامری
وبلاگ Grammarly نکات نوشتن، مقالاتی در مورد گرامر و حتی مشاوره برای نوشتن پروژه هایی مانند رزومه، ارتباطات حرفه ای و پایان نامه ارائه می دهد.
مأموریت آنها “بهبود زندگی از طریق بهبود ارتباطات” است و محتوای مفید آنها بیش از 32 میلیون بازدید ارگانیک در ماه ایجاد می کند.
آنها از آگاهی نام تجاری ایجاد شده توسط این قابلیت مشاهده برای تبلیغ برنامه و برنامه گرامر خود استفاده می کنند که دارای نسخه رایگان و پرمیوم (پرداخت شده) است.
3. PC Gamer
PC Gamer وبلاگی است که نظرات، دموها و بهروزرسانیهای اخبار را در مورد بازی و فناوری گیمر ارائه میکند. محتوای آنها بیش از 3.8 میلیون بازدید ارگانیک در ماه ایجاد می کند و آنها از این ترافیک با پیوندهای وابسته کسب درآمد می کنند.
به عنوان مثال، این پستی درباره بهترین رایانه های شخصی برای خرید است برای بازی، برای سال 2023 به روز شد. این پست پیشنهاداتی را برای خوانندگان در مورد اینکه کدام رایانه برای بازی رایانه شخصی بهترین است، ارائه می دهد و تقریباً هر محصول دارای پیوند آمازون است.
هر بار که کاربر روی پیوند آمازون کلیک میکند، وبسایت سود کسب میکند، همچنین آمازون، که یکی از راههایی است که وبسایت میتواند فهرستهای گسترده خود را تأمین مالی کند.
4. آپارتمان درمانی
آپارتمان درمانی یک وبلاگ سبک زندگی است که در مورد طراحی داخلی و موضوعات زندگی خانه بحث می کند. آنها همه چیز را از مبلمان مد روز گرفته تا هک تمیز کردن و حتی مسائل مالی را پوشش می دهند.
این وبلاگ بیش از 2.5 میلیون بازدید طبیعی در ماه ایجاد می کند. از این ترافیک با پست های حمایت شده (مانند زیر)، تبلیغات بنری و پیوندهای وابسته کسب درآمد می کند.
5. PS من در راه هستم
PS I’m on my my blog یک وبلاگ مسافرتی است که توسط تریشا ولارمینو در حالی که او به سراسر جهان سفر می کند و با فرهنگ های دیگر آشنا می شود اداره می شود.
محتوای او بیش از 45100 بازدید ارگانیک در ماه به دست می آورد (و بیشتر از رسانه های اجتماعی)، و او در نشریاتی مانند Cosmo و Tripadvisor برجسته شده است. او با ارائه خدمات مربیگری مسافرتی و دوره های دیجیتال از وبلاگ خود درآمدزایی می کند.
علاوه بر این، نوار کناری وبلاگ او شامل تبلیغات بنری است.
6. لورن کنراد
این وبلاگ سبک زندگی و مد عمدتاً در مورد روندها و راه اندازی محصولات گزارش می دهد و بیش از 142000 بازدید ارگانیک در ماه به ارمغان می آورد. لورن کنراد یک تأثیرگذار در نظر گرفته میشود و این وضعیت به او کمک میکند تا برای کسب درآمد از محتوایش شراکتهایی کسب کند.
7. NerdWallet
NerdWallet برنامه ای برای مقایسه کارت های اعتباری و انجام حرکت های پولی هوشمند است. کل مدل کسبوکار آنها حول محتوای آنها میچرخد، که هر ماه بیش از 21.2 میلیون بازدید ارگانیک را به وبسایت آنها هدایت میکند.
برنامه آنها رایگان است، اما آنها از شراکت های وابسته با مؤسسات وام دهی و شرکت های کارت اعتباری درآمد کسب می کنند.
8. مادران تازه کار
مامانهای تازه کار وبلاگی است که از #MomLife دفاع میکند و درباره همه موضوعات/مسائل مربوط به فرزندپروری بحث میکند.
وبلاگ آنها نیروگاهی است که بیش از 32000 بازدید ارگانیک در ماه به ارمغان می آورد و از تبلیغات بنری و پیوندهای محصولات وابسته درآمد ایجاد می کند.
> > >
9. CNET
CNET یک وبلاگ فناوری است که به عنوان وب سایت عمومی شهرت یافته است. برای بررسی ابزارهای فناوری، آخرین روندها، و آموزش های نحوه انجام.
این سایت هر ماه 42 میلیون بازدیدکننده جذب می کند و با تبلیغ محصولات شرکت های فناوری از طریق پیوندهای وابسته، از وبلاگ خود درآمدزایی می کند. سایر وبلاگ های فناوری از طریق محتوای حمایت شده، بازاریابی وابسته و تبلیغات بنری درآمد کسب می کنند.
10. موازنه
The Balance یک نمونه درخشان از یک وبلاگ محبوب مالی شخصی با بیش از 52000 بازدید ماهانه است.
آنها از وبلاگ خود از طریق تبلیغات نمایشی و فروش وابسته کسب درآمد می کنند. راه های دیگر برای ایجاد درآمد به عنوان یک وبلاگ نویس امور مالی شخصی شامل پست های حمایت شده و فروش محصولات دیجیتال، مانند کتاب های الکترونیکی یا دوره ها است.
11. درآمد منفعل هوشمند
که توسط پت فلین تأسیس شده است ، وبلاگ درآمد منفعل هوشمند نمونه ای از وبلاگ موفق “پول آنلاین” است.
SPI به مخاطبان خود می آموزد که چگونه از طریق بازاریابی وابسته و دوره های آنلاین درآمد کسب کنند و بیش از 217،000 بازدید کننده ماهانه کسب کنند. او همچنین یک کانال پادکست و یوتیوب را اداره می کند و به او اجازه می دهد مخاطبان خود را گسترش دهد.
پت با فروش دوره های آنلاین ، کتاب های الکترونیکی و دسترسی به عضویت درآمد خود را ایجاد می کند. همچنین می توانید از طریق محتوای حمایت شده ، پیوندهای وابسته ، تبلیغات نمایش و خدمات مربیگری ، از وبلاگ ساخت و ساز خود درآمد کسب کنید.
12.
HousingWire نمونه ای عالی از یک وبلاگ املاک و مستغلات است که محتوای مفیدی را ارائه می دهد. این سایت بیش از 429،000 بازدید کننده ماهانه را به خود جلب می کند.
>
به عنوان یک ملک با تجربه فراوان ، یک وبلاگ را برای ارائه مشاوره و بینش های متخصص در صنعت در نظر بگیرید.
این به شما کمک می کند مخاطب وفادار را جذب کرده و از مشاوره و کمیسیون در مورد فروش املاک درآمد کسب کنید.
شما همچنین می توانید از طریق بازاریابی وابسته ، فروش کتاب های الکترونیکی و همکاری با شرکت های املاک و مستغلات برای پست های حمایت مالی درآمد کسب کنید.
اگر اشتیاق به اشتراک گذاری دارید و مخاطبی که آماده دریافت بینش خود هستید ، پس از شروع علاقه واقعی ، کسب درآمد در جدول است.
قسمت سخت شروع به کار و ایجاد ارزشی است که باعث می شود افراد به دست بیایند. با یک سیستم مدیریت محتوا و مقداری گریس آرنج ، شما در راه خود خوب خواهید بود.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در آوریل 2020 منتشر شد و برای جامعیت بهروزرسانی شده است.
1760-40e2-994f-7833315a7b7d” id=”hs-cta-648420ad-1760-40e2-994f-7833315a7b7d”>
” alt=”19 نوع وبلاگی که در سال 2024 کسب درآمد می کنند [+نمونه]”>
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.