278 تعطیلات رسانه های اجتماعی برای تقویم محتوای 2023 شما [+قالب]
به میتوانید سایت آموزشی خوش آمدید، درضمن اگر برای کسب و کار به جذب مشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنیم روی سایت تبلیغات کلیک کنید تا بزرگترین سایت تبلیغات ایران بشوید.
278 تعطیلات رسانه های اجتماعی برای تقویم محتوای 2023 شما [+قالب]
آیا روز جهانی گربه، روز پیتزا یا روز دزدان دریایی را جشن می گیرید؟
تعداد زیادی از روزهای بزرگداشت در سرتاسر جهان وجود دارد که طی آن بازاریابان میتوانند محتوای مرتبط با صنایع خود را به اشتراک بگذارند، در یک جنبش شرکت کنند یا به سادگی آگاهی بیشتری ایجاد کنند. اما احتمال وجود دارد که این روزها تا زمانی که برند مورد علاقه خود را در مورد آن پست نبینید، احتمالاً آن را تأیید نمی کنید.
این «تعطیلات» رسانههای اجتماعی راهی سرگرمکننده برای برقراری ارتباط با دنبالکنندگان جدید و موجودی است که به یک غذای خاص، شخصیت تخیلی یا حیوان خانگی علاقه دارند.
در حالی که ما به اشتراک گذاری محتوا در رسانه های اجتماعی و سپس افزودن هشتگ تعطیلات نامربوط به آن را پیشنهاد نمی کنیم، این تعطیلات می تواند فرصتی برای تبلیغ برند شما به شیوه ای مرتبط باشد. انجام ندادن این کار باعث می شود فرصت های ارزشمندی را از دست بدهید که در آن برند شما می تواند به گفتگوهایی که بین اعضای مخاطب هدف شما در حال انجام است بپیوندد.
برای کمک به برنامهریزی برای تعطیلات پرطرفدار، فهرستی ایجاد کردیم که میتوانید آن را نشانکگذاری کنید، و همچنین یک تقویم قابل بارگیری برای اینکه بتوانید یادآوریهای خودکار دریافت کنید.
تقویم تعطیلات رسانه های اجتماعی قابل دانلود
برای کمک به شما در پیگیری همه این تعطیلات منحصر به فرد، در اینجا تقویم Google تعطیلات رسانه اجتماعی وجود دارد.
علاوه بر تعطیلات 2023، ما همچنین تاریخهایی را در تقویم تنظیم کردهایم که سالانه تکرار شوند – یا در تاریخ دقیقی که رخ میدهند یا در روز هفته که در ماه رخ میدهند.
میخواهید تقویم 2023 خود را با چند پست تعطیلات آتی تکمیل کنید؟ روی نماد + در گوشه سمت راست پایین تقویم زیر ضربه بزنید تا آن را به تقویم Google خود اضافه کنید.
از الگوی بالا برای برنامه ریزی پست های تعطیلات رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید
تعطیلات رسانه های اجتماعی در حال تغییر
ابتدا، اجازه دهید تعطیلات رسانههای اجتماعی را که هر سال برگزار میشوند، اما میتوانند تاریخها را به شدت تغییر دهند، پوشش دهیم. تعطیلات بعدی هر سال تاریخ یکسانی ندارند – اما کاملاً ارزش افزودن به تقویم رسانه های اجتماعی خود را دارند.
ژانويه
فوریه
مارس
آوریل
- پنج روز ملی # NH5D: پنجشنبه سوم آوریل
- روز مشتریان خود را بشناسید #GetToKnowYourCustomersDay : پنجشنبه سوم فروردین
- روز جین #DenimDay : چهارشنبه آخر فروردین
- روز ملی، دختران و پسرانمان را به سر کار ببریم #COUNTONME: چهارمین پنجشنبه در آوریل
- روز درختکاری #ArborDay : جمعه گذشته در ماه آوریل (مه بر اساس ایالت متفاوت است)
مه
- روز جهانی آسم #WorldAsthmaDay: سه شنبه اول اردیبهشت
- روز ملی قدردانی از معلم #ThankATeacher: اولین سه شنبه از اولین هفته کامل ماه می
- روز ملی قرمز بینی #RedNoseDay: پنجشنبه آخر اردیبهشت
- روز آگاهی از گرما #NoFryDay: آخرین جمعه اردیبهشت
ژوئن
ژوئیه
سپتامبر
اکتبر
نوامبر
دسامبر
تعطیلات رسانه های اجتماعی ملی و جهانی: 2023
لیست کامل نیست (تعطیلات خاص غذا وجود دارد)، و این تاریخ ها و هشتگ ها ممکن است همچنان در معرض تغییر باشند. اما این یک نقطه شروع عالی برای بازاریابان رسانههای اجتماعی است که میخواهند بیشتر در مورد اینکه چه چیزی ترند است و چگونه میتوانند محتوای خود را به گونهای برنامهریزی کنند که در پلتفرمهای اجتماعی سرگرمکننده و جذاب باشد، بیاموزند.
تعطیلات رسانه های اجتماعی ژانویه 2023
تعطیلات رسانه های اجتماعی فوریه 2023
تعطیلات رسانه های اجتماعی مارس 2023
- 19 مارس: روز ملی بیایید بخندیم #NationalLets Laugh Day
تعطیلات رسانه های اجتماعی آوریل 2023
تعطیلات می 2023 رسانه های اجتماعی
تعطیلات رسانه های اجتماعی ژوئن 2023
تعطیلات رسانه های اجتماعی ژوئیه 2023
تعطیلات رسانه های اجتماعی آگوست 2023
تعطیلات رسانه های اجتماعی سپتامبر 2023
- 11 سپتامبر: روز ملی خدمات و یادبود #911روز
تعطیلات رسانه های اجتماعی اکتبر 2023
تعطیلات نوامبر 2023 رسانه های اجتماعی
تعطیلات رسانه های اجتماعی دسامبر 2023
نمونه هایی از پست های تعطیلات رسانه های اجتماعی
آماده الهام گرفتن هستید؟ برخی از نمونه های مورد علاقه ما از پست های تعطیلات رسانه های اجتماعی را در زیر بررسی کنید.
1. تعطیلات دسامبر — HubSpot
در این پست از تیم رسانههای اجتماعی خود HubSpot، ما یک راهنمای هدیه تعطیلات برای بازاریابها ایجاد کردیم – یکی از شخصیتهای خریدار ما و همچنین گروهی از افرادی که خیلی دوستشان داریم (در نهایت، ما محصولات نرمافزاری را فقط برای آنها ایجاد میکنیم! به مرکز بازاریابی فریاد بزنید). این نمونهای از این است که چگونه میتوانید یک پست تعطیلات در رسانههای اجتماعی را با مخاطب هدف خود مرتبط کنید و در عین حال طنز سبک را ادغام کنید.
2. روز ولنتاین — کتاب های پس از نور
Afterlight Books یک سرویس اشتراک جعبه کتابهای عاشقانه است که با کمپین هفته ولنتاین خود به شدت ضربه میزند. درست خواندید – آنها تعطیلات رسانه های اجتماعی را به هفته رسانه های اجتماعی تبدیل کردند. این نه تنها برای مشترکین وفادار آنها لذت بخش است، بلکه از یکی از نقاط فروش اصلی آنها نیز بهره می برد. همه کتابهای آنها رمانتیک هستند، بنابراین منطقی است که از رمانتیکترین تعطیلات سال یک معامله بزرگ انجام دهیم!
اگر محصول یا کسب و کار شما با تعطیلات خاصی مطابقت دارد، در کمپین خود با خیال راحت تمام تلاش خود را انجام دهید.
3. ماه میراث جزیره نشینان آسیا و اقیانوسیه — Spotify
برای ماه میراث جزیره نشینان آسیایی و اقیانوس آرام، Spotify پانل متنوعی از هنرمندان را که اصالتاً آسیایی و جزایر اقیانوس آرام هستند، ارائه کرد. در روح تعطیلات، برند همچنین از هر هنرمند پرسید که چرا نمایندگی برای آنها اهمیت دارد، که نه تنها صدای API را بالا می برد، بلکه به ماه های میراثی نیز احترام می گذارد.
هر زمان که یک پست تعطیلات در رسانه های اجتماعی ایجاد می کنید، محتوایی را که منتشر می کنید بسیار نزدیک با ماهیت تعطیلات مرتبط کنید.
4. روز مادر – علامت گذاری و تا زدن
مارک لوازم التحریر Mark + Fold با این پست روز مادر کار را ساده نگه داشته است، که به دنبال کنندگان آنها یادآوری می کند که یک هدیه ماندگار برای مادران فوق العاده ای که می شناسند سفارش دهند. این پست حداقل عکاسی را نشان میدهد و لحن حرفهای و صیقلی برند را (البته با کمی تند و تیز) تجسم میدهد. این یک مثال عالی از نحوه ساده نگه داشتن آن است – نیازی به بالا رفتن نیست، به خصوص اگر نام تجاری شما ماهیت کمتری دارد.
5. اولین روز تابستان – دانشگاه براون
اگر بهدنبال نمونهای از یک پست تعطیلات بدون سر و صدا در شبکههای اجتماعی هستید، به این مثال از دانشگاه نگاه نکنید. اولین روز تابستان را جشن می گیرد، که برای اکثر دانش آموزان به معنای یک استراحت خوش آمدید از مدرسه است. برای محصور کردن این روح، تصویری از یک سبز خالی، آرام و آرام (که در واقع سبز آرام نامیده می شود) را شامل می شود.
با یک کپشن مختصر اینستاگرام و یک هشتگ مارک اختصاصی، این پست تعطیلات در شبکههای اجتماعی هم موثر و هم ساده است و اگر مطمئن نیستید چه پست بعدی را پست کنید اما بدانید که تعطیلات دیگری در راه است، کاملاً ارزش تقلید را دارد.
6. هالووین — Meta
متا برای پست هالووین خود حلقهای با عنوان «خانه خالی از سکنه: ترفند واقعیت مجازی-درمان» منتشر کرد که به طور موثر محصول هدست واقعیت مجازی خود را تبلیغ میکند. همچنین با دعوت از بینندگان برای پیوستن به آنها در یک خانه خالی از سکنه مجازی که توسط الی راث ایجاد شده است، روح ترسناک تعطیلات را در بر می گیرد. این یک مثال عالی از نحوه گره زدن یک پست تعطیلات به است. کمپین بازاریابی تجربی.
7. تعطیلات دسامبر — JetPens
بیایید صادق باشیم: دسامبر مملو از فرصتهای تعطیلات رسانههای اجتماعی است، بنابراین مثال دوم را در این لیست تضمین میکند. JetPens، یک فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر، فالوورهای خود را با آموزش بسته بندی هدیه (که تقریباً سخت ترین کار است) با تعدادی از لوازم التحریر خود خوشحال کرد. چه بردی!
این برند هم محصولات خود را تبلیغ کرد و هم اطلاعات مفیدی را در اختیار دنبال کنندگان خود قرار داد. رویکرد مشابهی را با پستهای خود در نظر بگیرید، جایی که هم تعطیلات را گرامی میدارید و هم به بینندگان خود کمک میکنید.
8. روز ملی صورتی — کوکی های خرد شده
Crumbl Cookies با این پست در مورد روز ملی صورتی برنده بازی تعطیلات رسانه های اجتماعی شد. رنگ برند آن صورتی است، بنابراین یک کمپین هدایایی برای جشن گرفتن تعطیلات ایجاد کرد و از دنبال کنندگان خود دعوت کرد تا دیگران را برای شانس برنده شدن تگ کنند. اگر رنگ های برند شما با هر یک از تعطیلات رنگ ملی مطابقت دارند، این یک مثال عالی برای دنبال کردن است.
فقط به یاد داشته باشید که بسیاری از آن تعطیلات با یک علت خاص هماهنگ هستند. به عنوان مثال، روز بنفش (26 مارس) برای افزایش آگاهی در مورد صرع طراحی شده است، در حالی که روز ملی لباس آبی (اولین جمعه ماه مارس) با هدف افزایش دانش در مورد سرطان روده بزرگ است.
تعطیلات رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند نام تجاری خود را رشد دهید
شرکت در تعطیلات رسانههای اجتماعی به شما کمک میکند صدای برند قویتری ایجاد کنید و پستهایی را درباره موضوعات پرطرفدار به اشتراک بگذارید، و به شما کمک میکند در درازمدت دنبالکنندگان بیشتری کسب کنید. اگرچه جشن گرفتن تک تک تعطیلات رسانههای اجتماعی مهم نیست، اما آگاهی از تعطیلات میتواند به شما کمک کند تا ایدههایی را برای بازاریابی خود ایجاد کنید و پستهای سرگرمکننده و مضمونی را در تقویم محتوای رسانههای اجتماعی خود پیادهسازی کنید.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ژانویه 2017 منتشر شد اما برای جامعیت هر سال به روز می شود. The most recent update of this post was June 2023.
قبل از هر چیزی اگر به بازارمالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید و اگر ورزش علاقمندید روی اخبار ورزشی و اگه به بازی علاقمندید روی گیم آنلاین کلیک کنید.